1. Izzivi mednarodnega poslovnega komuniciranjaEva Božič, 2020, diplomsko delo Opis: Področje raziskovanja v diplomskem projektu so izzivi mednarodnega poslovnega komuniciranja.
V teoretičnem delu diplomskega projekta smo opredelili pojma komuniciranja in poslovnega komuniciranja, tok procesa komunikacije, vpliv kulture podjetja na dinamiko in način komuniciranja ter vpliv kulturnih razlik na komuniciranje, v empiričnem delu pa smo na osnovi zbranih primarnih podatkov analizirali izzive, s katerimi se v mednarodnem poslovnem komuniciranju srečuje izbrano podjetje.
Namen tega diplomskega projekta je sintetizirati bistvene vidike v poslovni komunikaciji, s poudarkom na mednarodni poslovni komunikaciji ter prepoznati morebitne izzive podjetij na tem področju. Med ključne cilje diplomskega projekta spadata proučitev procesov komuniciranja v izbranem velikem večnacionalnem podjetju in oblikovanje možnih predlogov za izboljšanje interne komunikacije v velikih večnacionalnih podjetjih. Ključne besede: komuniciranje, poslovno komuniciranje, kultura podjetja, kulturne razlike, mednarodno poslovno komuniciranje. Objavljeno v DKUM: 14.10.2020; Ogledov: 1330; Prenosov: 127
Celotno besedilo (977,46 KB) |
2. Poslovni bonton v nemški kulturiMonika Ritonja, 2018, diplomsko delo Opis: Poslovni bonton je prisoten v vsakdanjem življenju poslovnega človeka ter tudi navadnih delavcev, ki ga srečujejo. Pri poslovnem bontonu moramo biti pozorni na njegovo kulturo. Vsaka dežela ima svojo kulturo, svojo obnašanje in tudi svoj bonton. Preden se hočemo iti posla z tujimi partnerji, se moramo o njegovi deželi, gospodarstvu, ter ostalem podučiti. Da se pa tega lahko naučimo, pa nam pomagajo številni domači in tuji avtorji, ki poudarjajo, kako kultura vpliva na mednarodno poslovanje.
Poslovni bonton pa vključuje poslovno komuniciranje. Brez komuniciranja, bi ljudje težko preživeli v vsakdanjem življenju. Saj ne mine dan, ko nismo v družbi drugih ljudi. Zato je potrebno vedeti kako se ob stiku in srečanju ljudi obnašamo.
V ospredje bomo postavili Nemčijo, eno od vodilnih industrijskih držav. Nemčija spada med najbolj razvita gospodarstva na svetu. Je na četrtem mestu za državami ZDA, Kitajsko in Japonsko. V Nemčiji so zelo razvite avtomobilska industrija, farmacevtska industrija ter komunikacijska tehnologija.
V diplomskem projektu smo se osredotočili na podrobno predstavitev poslovnega bontona v nemški kulturi ter njene značilnosti ter nemški poslovni bonton pri besednem in nebesednem komuniciranju. Ključne besede: kultura, mednarodno poslovanje, poslovno komuniciranje, poslovni bonton, Nemčija Objavljeno v DKUM: 11.12.2018; Ogledov: 2581; Prenosov: 320
Celotno besedilo (1,25 MB) |
3. Vpliv kulture na mednarodno poslovno komuniciranje: primer grške kultureNuša Širovnik, 2018, diplomsko delo Opis: Podjetja, ki se vključujejo v mednarodno poslovanje, se soočajo z medkulturnim tveganjem. V komunikaciji poslovnih partnerjev iz različnih kultur lahko zelo hitro nastanejo nesporazumi. Dobro poznavanje kultur tujih poslovnih partnerjev je ključno za primerno mednarodno komunikacijo in uspešno mednarodno poslovanje.
V teoretičnem delu diplomskega projekta smo opredelili pojem »kultura« in predstavili elemente kulture ter izbrane konceptualne modele medkulturnih razlik. Opredelili smo tudi pojem in vrste poslovnega komuniciranja ter pojem in posebnosti medkulturne poslovne komunikacije.
V prvem delu empirične raziskave smo analizirali grško kulturo glede na izbrane konceptualne modele medkulturnih razlik in opredelili posebnosti komuniciranja v grškem poslovnem okolju. Na osnovi ugotovitev iz intervjuja z zaposlenimi tujci v mednarodnem podjetju v Grčiji smo v drugem delu empirične raziskave ugotavljali vpliv grške kulture na mednarodno poslovno komuniciranje. Ključne besede: mednarodno poslovno komuniciranje, kultura, modeli medkulturnih razlik, medkulturna komunikacija, Grčija Objavljeno v DKUM: 24.10.2018; Ogledov: 1667; Prenosov: 273
Celotno besedilo (1,05 MB) |
4. VPLIV INDIJSKE KULTURE NA PROCES POGAJANJDaša Prevolšek, 2013, diplomsko delo Opis: V diplomskem seminarju smo proučevali kako indijska kultura vpliva na proces pogajanj. Predstavili smo pojem kulture in njene sestavine ter glavne značilnosti. Prav tako pa smo definirali tudi pogajanja in podrobneje opisali sam pogajalski proces, pristope k pogajanju, strategije ter taktike pogajanj.
Spoznali smo, da mora biti vsak poslovnež, ki se pogaja s tujimi poslovneži oziroma s pripadniki drugih kultur, zelo dobro seznanjen s kulturnimi razlikami. Dobro mora poznati poslovni bonton in običaje tuje kulture, saj le tako lahko uspešno posluje. Za uspešen sporazum pri mednarodnih pogajanjih je upoštevanje kulturnih razlik torej bistvenega pomena.
V indijskem poslovnem svetu managerji in ostali poslovneži velik pomen pripisujejo nenapisanim pravilom. Spoštovanje do kulture in do drug drugega izražajo predvsem z neverbalnim komuniciranjem – s kretnjami, mimiko obraza, govorico telesa, s pogledom, z dotiki, z izgledom in obleko.
V zadnjem delu smo zato predstavili dejanski vpliv indijske kulture na pogajanja in podrobneje opisali poslovne indijske običaje. Prikazali smo kako potekajo poslovna srečanja, poslovne večerje ali kosila ter s kakšnimi darili lahko obdarujemo indijske poslovneže. Spoznali smo, da so Indijci zelo natančni in točni ter, da se držijo obljub in dogovorov. Pogajanja v Indiji so glasna in intenzivna, na odločitve pa pogosto vplivajo odnosi in čustva. Ključne besede: kultura, pogajanja, pogajalske strategije, Indija, indijska kultura, poslovno komuniciranje, poslovni bonton, poslovni običaji, poslovni sestanki, sestavine kulture, mednarodno poslovanje Objavljeno v DKUM: 16.10.2013; Ogledov: 2757; Prenosov: 292
Celotno besedilo (555,40 KB) |
5. Kiss, bow, or shake hands : how to do business in sixty countriesTerri Morrison, Wayne A. Conaway, George A. Borden, priročnik Ključne besede: mednarodno poslovanje, mednarodni ekonomski odnosi, globalizacija, poslovno okolje, svet, dežele, poslovna pogajanja, kultura, pogajanje, poslovno sodelovanje, mednarodna trgovina, poslovna etika, medkulturna komunikacija, poslovni razgovori, vedenje, informacije, poslovna psihologija, komuniciranje, mednarodno podjetje, vodiči, pravila, pregledi Objavljeno v DKUM: 06.06.2012; Ogledov: 1708; Prenosov: 111
Povezava na celotno besedilo |
6. The marketing book1999, zbornik Ključne besede: marketing, trženje, strategija trženja, organiziranost, tržno planiranje, strateško planiranje, poslovno okolje, planiranje poslovanja, poslovne odločitve, potrošnik, segmentacija, pozicioniranje, tržne raziskave, cilj, metode, marketing mix, marketinški splet, komuniciranje, informacijska tehnologija, informacijski sistemi, reševanje problemov, prodaja, prodaja na drobno, storitve, cene, blagovne znamke, promocija, uporaba računalnika, računalniške mreže, Internet, controlling, mednarodno trž Objavljeno v DKUM: 01.06.2012; Ogledov: 1708; Prenosov: 77
Povezava na celotno besedilo |
7. Strategija trženja proizvodnega podjetja X na ruskem trgu : diplomsko deloAlenka Šüklar, 2006, diplomsko delo Ključne besede: strategija trženja, komuniciranje, podjetje, industrijska organizacija, strojna industrija, proizvodnja, proizvodi, izdelki, politika izdelka, proizvodni programi, poslovanje podjetja, cilj, mednarodno trženje, konkurenca, mednarodno poslovanje, strateško planiranje, poslovno okolje, marketinški splet, marketing mix, komercialno poslovanje, tržne poti, mednarodni trg, Slovenija, Rusija, tržna analiza, tržne raziskave, izvoz, distribucija, značilnosti, tržno planiranje, analiza poslovanja, dejavnost Objavljeno v DKUM: 30.05.2012; Ogledov: 1830; Prenosov: 107
Celotno besedilo (534,65 KB) |
8. Primerjalna analiza strategije trženja OTC - zdravila Persen na poljskem in slovenskem referenčnem trgu : diplomsko deloJasna Zorman, 2007, diplomsko delo Ključne besede: mednarodno trženje, prilagajanje, mednarodne primerjave, farmacevtska industrija, konkurenčnost, Slovenija, mednarodni trg, poslovno okolje, Poljska, politika izdelka, trg, komuniciranje, trženje, marketing, marketing mix, marketinški splet, strategija trženja, strategija, uspešnost poslovanja, podjetje, zdravila, pospeševanje prodaje, tržne poti, oglaševanje, ekonomska propaganda, distribucija, konkurenca, poslovno komuniciranje Objavljeno v DKUM: 30.05.2012; Ogledov: 1694; Prenosov: 80
Celotno besedilo (562,23 KB) |
9. Partnerska povezava blagovnih znamk Gorenje in Pininfarina : diplomsko deloMateja Potočnik, 2007, diplomsko delo Ključne besede: blagovne znamke, oblikovanje, partnerstvo, poslovno sodelovanje, komuniciranje, povezanost, predstava, podpora, novi proizvodi, gospodinjski aparati, mednarodno poslovanje, mednarodno sodelovanje, bela tehnika, izdelki, proizvodi, design, proizvodnja Objavljeno v DKUM: 30.05.2012; Ogledov: 1601; Prenosov: 44
Celotno besedilo (527,02 KB) |
10. Vpliv kulture na način pogajanj na primeru Nemčije in Kitajske : diplomsko deloBarbara Oprčkal, 2007, diplomsko delo Ključne besede: poslovna pogajanja, pogajanje, poslovni razgovori, komunikacije, modeli, mednarodno poslovanje, stilistika, razlike, prilagajanje, metode, medkulturna komunikacija, Nemčija, Kitajska, poslovno komuniciranje, komuniciranje, sociologija kulture, karakteristike, kultura podjetja, poslovno sodelovanje, poslovanje Objavljeno v DKUM: 30.05.2012; Ogledov: 2347; Prenosov: 150
Celotno besedilo (423,18 KB) |