| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 25
Na začetekNa prejšnjo stran123Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
4.
5.
6.
RAZVOJ MEDNARODNOPRAVNIH INŠTRUMENTOV ZA BOJ PROTI TERORIZMU
Robert Geisler, 2009, diplomsko delo

Opis: Teroristični napad na World Trade Center v New Yorku in Pentagon na domačih tleh ZDA leta 2001 je povzročil mnoge spremembe v delu mednarodne skupnosti in posledično pripeljal do vrste povračilnih ukrepov, med drugim tudi do vojaškega posredovanja. V diplomski nalogi najprej predstavljam poskuse definicije mednarodnega terorizma, še posebej različne konceptualne pristope k definiciji, saj večina avtorjev še vedno opozarja na pomanjkanje univerzalne definicije in raje opisuje pojem terorizma. V drugem poglavju predstavim mednarodni boj proti terorizmu, kratek zgodovinski pregled, reakcijo držav članic Evropske unije v povezavi s tem vprašanjem in pojasnjujem pojem dejanj, ki so povezana s terorizmom. Naštejem mednarodne univerzalne inštrumente boja proti terorizmu in jih na kratko predstavim, Nato se osredotočim še na mednarodne inštrumente regionalne narave — to so inštrumenti Evropske unije in Sveta Evrope. V nadaljevanju opišem tudi zgodovino boja proti terorizmu v Republiki Sloveniji (pred in po napadu na WTC), proces implementacije naštetih in opisanih dokumentov v zakonodajo Republike Slovenije in razvoj in intenziteto boja proti terorizmu v Republiki Sloveniji, še posebej v luči vstopa naše države v Evroatlantske povezave. Namen diplomske naloge je zbrano in celovito predstaviti pregled mednarodnih, tako regionalnih kot univerzalnih, dokumentov v boju proti terorizmu in se do njih kritično opredeliti.
Ključne besede: mednarodni terorizem, mednarodne konvencije, mednarodnopravni inštrumenti za boj proti terorizmu, Organizacija združenih narodov, Svet Evrope, Evropska unija
Objavljeno: 16.09.2009; Ogledov: 2696; Prenosov: 435
.pdf Celotno besedilo (1,05 MB)

7.
PROBLEMATIKA DAVČNIH ODTEGLJAJEV S PRIMEROM V KOVINSKO-PREDELOVALNEM PODJETJU
Manuela Maršič, 2009, diplomsko delo

Opis: V prvem delu diplomskega dela smo najprej na kratko predstavili davčne odtegljaje, čemur je sledila podrobnejša proučitev zakonskih in drugih aktov, ki urejajo področje obdavčitve dohodkov z virom v Sloveniji. Nato smo bralce seznanili s področji davčnih odtegljajev ter s problematiko v povezavi z njimi, s katero se srečujejo kovinsko-predelovalna podjetja pri nas. Za zaključek smo na praktičnem primeru prikazali, kakšen vpliv imajo davčni odtegljaji na poslovno odločanje.
Ključne besede: davčni odtegljaj, obresti, mednarodne konvencije, dvojna obdavčitev, kovinsko-predelovalno podjetje, svetovni dohodek, dohodki z virom v Sloveniji
Objavljeno: 27.11.2009; Ogledov: 1561; Prenosov: 356
.pdf Celotno besedilo (489,05 KB)

8.
9.
ODGOVORNOST LETALSKIH PREVOZNIKOV
Katarina Ravnik, 2010, diplomsko delo

Opis: V zadnjih stotih letih se je s hitrim razvojem letalstva pričelo razvijati tudi letalsko pravo. Kljub temu, da le - to sodi med najmlajšo transportno panogo, pa lahko potrdimo, da je v zelo kratkem času doseglo velik napredek. Veliko mitov in zgodb govori o več ali manj uspešnih poskusih letenja, vendar pa kot prva, ki jima je uspelo osvojiti nebo in poleteti z motornim letalom, štejemo brata Wright (1903). Temu je sledila prva svetovna vojna, ki je doprinesla hiter razvoj letalstva, predvsem razvoj letal v izvidniške vojaške namene. Kasneje so se zaradi velikega povpraševanja po čim hitrejšem transportu začela množično graditi lelališča in mednarodne letalske linije. Sorazmerno s povečanjem prometa pa je raslo tudi število letalskih nesreč, katere so se povečini končale z večjo gmotno škodo in tudi s smrtnimi žrtvami. Za ureditev stanja v letalskem prometu in zagotovitve odgovornosti letalskih prevoznikov do potnikov in tovora, je bilo nujno potrebno postaviti zakonske okvire, kateri pa so zaradi same narave dejavnosti morali presegati tudi nacionalne meje. Čikaška konferenca je mejnik v kodificiranju in legislaciji mednarodnega letalskega prava in velja za primarni vir mednarodnega letalskega javnega prava. V večini držav je do nedavnega veljal varšavski sistem, ki pa je doživel kar nekaj sprememb in dopolnitev. Montrealska konvencija je stopila korak naprej in odpravila zgornjo mejo višine odgovornosti letalskega prevoznika v primeru smrti ali poškodbe potnika in tako postavila nov mejnik v zračnem prevozu.
Ključne besede: odgovornost letalskega prevoznika, neomejena odgovornost, odškodninska odgovornost, letalsko pravo, odškodnina, mednarodno pravo, mednarodne konvencije, Varšavska konvencija, Montrealska konvencija, letalska nesreča.
Objavljeno: 10.02.2010; Ogledov: 3303; Prenosov: 495
.pdf Celotno besedilo (412,90 KB)

10.
DAVČNE IMPLIKACIJE DOLŽNIŠKEGA FINANCIRANJA Z VIDIKA SLOVENSKE DAVČNE ZAKONODAJE V PRIMERJAVI Z NEKATERIMI DRŽAVAMI EU
Gašper Marc, 2011, magistrsko delo

Opis: Glavni cilj magistrske naloge je prikazati z davčnega vidika prednosti dolžniškega financiranja pred lastniškim financiranjem. Dolžniško financiranje pomeni izposojo denarja iz zunanjih virov z obveznostjo plačila glavnice in obresti po dogovorjeni stopnji. Čeprav imajo omenjeni pogoji izposoje negativen prizvok, se podjetja največkrat odločajo za financiranje svojega poslovanja z dolžniškim financiranjem, kljub temu da bodo v svoji bilanci stanja izkazovala dolg. V finančni terminologiji je financiranje z dolgom največkrat omenjeno kot financiranje z vzvodom (leverage v ZDA in gearing v VB) . Financiranje z dolgom pomeni največkrat izposoja finančnih sredstev v banki, toda zaradi davčnih ugodnosti je lahko to tudi izposoja pri povezanih osebah (matični družbi, družina itd.). Medtem ko pri lastniškem financiranju gre za vlaganje finančnih sredstev iz notranjih virov oziroma vlaganje finančnih sredstev s strani lastnikov.Glavna prednost dolžniškega financiranja z davčnega zornega kota je, da so obresti kot strošek dolžniškega financiranja odbitna postavka za davčne namene, medtem ko dividende kot strošek lastniškega kapitala niso. Podjetja lahko dolg uporabijo kot davčni ščit (obrestni davčni ščit), in to zaradi obresti, ki za davčne namene pomenijo davčno priznan odhodek. Tako lahko dolg pomeni davčni ščit, ker zmanjšuje davčno osnovo. Vrednost davčnega ščita pa je odvisna od davčne stopnje davka od dohodka pravnih oseb pri posojilojemalcu (višja bo davčna stopnja, večja bo vrednost davčnega ščita).
Ključne besede: Lastniško financiranje, dolžniško financiranje, davčni vidik financiranja, transferne cene, povezane osebe, tanka kapitalizacija, obrestni davčni ščit, davek po odbitku, mednarodne konvencije o izogibanju dvojnega obdavčenja (KIDO), prednosti in slabosti dolžniškega financiranja.
Objavljeno: 08.11.2011; Ogledov: 2422; Prenosov: 428
.pdf Celotno besedilo (775,42 KB)

Iskanje izvedeno v 0.34 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici