| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 14
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
VPLIV KULTURNEGA OKOLJA NA IZOBRAŽEVANJE ZAPOSLENIH
Milica Žuraj, 2012, diplomsko delo

Opis: Svetovna konkurenca je tudi slovenska podjetja prisilila, da svoje poslovne dejavnosti širijo čez nacionalne meje. Slovenska podjetja več desetletij poslujejo na evropskem, azijskem in ameriškem trgu. Mednarodno poslovanje je bolj kompleksno kot v domačem okolju, poslovne dejavnosti se odvijajo v več različnih državah, ki se med seboj razlikujejo. Za uspešno delovanje podjetij v mednarodnem okolju je pomembno upoštevati vpliv (nacionalne) kulture na poslovanje. Zaposleni so po navadi tisti, ki s svojo odprtostjo, sočutjem in občutki do drugačnih ter sposobnostjo vpeti se v novo okolje, poleg strokovnih kompetenc, odločajo o uspehu podjetja na tujih tleh. Ravno zato je razumevanje in usposabljanje na področju medkulturnega usposabljanja izjemnega pomena pri širjenju podjetij na tuje trge. Rezultati raziskave, ki smo jo opravili v slovenskih mednarodnih podjetjih, s področja medkulturnega usposabljanja delavcev, napotenih na nalogo v tujino, kažejo potrebe po tem usposabljanju, zlasti za zaposlene, napotene v azijske države, katerih kultura je zelo drugačna od slovenske. Rezultati raziskave pa tudi kažejo, da se slovenska podjetja zelo slabo zavedajo potreb po razvijanju medkulturnih kompetenc pri delavcih, napotenih na nalogo v tujino, in medkulturnih razlik. Glede na strokovno literaturo in uspešne prakse tujih mednarodnih podjetij menimo, da morajo slovenska mednarodna podjetja bolj vlagati v inovativnost zaposlenih s področja medkulturnega usposabljanja, ki predstavlja pogoj za uspešno razvijanje in konkurenčnost podjetij in zaposlenih v sodobnem poslovanju.
Ključne besede: kultura, medkulturno izobraževanje/usposabljanje, delavci, ki so napoteni na nalogo v tujino, slovenska mednarodna podjetja.
Objavljeno: 17.08.2012; Ogledov: 1730; Prenosov: 120
.pdf Celotno besedilo (634,96 KB)

2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
KREDITIRANJE KORPORACIJ IN GOSPODARSKIH DRUŽB
Olga Borovšek, 2011, diplomsko delo

Opis: Korporacija je sodobno delniško podjetje, kjer sta upravna in lastninska funkcija strogo ločeni. To so podjetja velikih razsežnosti, zato gre v večini primerov za mednarodna podjetja. Korporacije se financirajo iz tujih virov, značilni so bančni krediti. Ker gre pri kreditiranju korporacij za velike vsote, se banke odločajo za več slojev zaščite, da bi zmanjšale kreditno tveganje. Da zmanjšajo tveganja, se odločijo za podrobno analizo kreditnih vlog, da preverijo, če je kreditojemalec kreditno sposoben. V Sloveniji ni korporacij v pravem pomenu besede, vendar poznamo velike gospodarske družbe, ki imajo značilnosti korporacij. Glede na sedanjo situacijo po gospodarski krizi se velike gospodarske družbe pri nas srečujejo s problemom financiranja. Zaradi propada velikih gospodarskih družb prihaja do neplačevanja kreditov, zato so se banke znašle v težavah. Zaradi neugodnih gospodarskih razmer so se banke odločile, da zaostrijo kreditne pogoje.
Ključne besede: Ključne besede: korporacija, mednarodna podjetja, bančni krediti, analiza kreditnih vlog, velike gospodarske družbe, gospodarska kriza, kreditni pogoji.
Objavljeno: 13.07.2011; Ogledov: 1420; Prenosov: 122
.pdf Celotno besedilo (425,92 KB)

9.
VNAPREJ SKLENJENI SPORAZUM O CENAH V ZDRUŽENIH DRŽAVAH AMERIKE, NA NIZOZEMSKEM IN V SLOVENIJI MED DAVČNIMI ZAVEZANCI IN DAVČNO UPRAVO
Klementina Mlinar, 2009, diplomsko delo

Opis: Eden največjih problemov današnjega časa so, za davkoplačevalce in davčne uprave, transferne cene. Velik obseg in nejasnost pravil na področju transfernih cen predstavlja za davčne zavezance velika tveganja. Z APA sporazumi lahko ta tveganja obvladujemo. APA sporazum je sporazum med davčnim zavezancem in davčno upravo, ki podrobno določa kriterije za določanje transfernih cen in uporabo neodvisnega tržnega načela v prihodnjih transakcijah s povezanimi osebami. Postopek sklenitve APA spo
Ključne besede: transferne cene, mednarodna podjetja, povezane transakcije, povezana podjetja, davčni zavezanec, davčna uprava, vnaprej sklenjeni sporazum o cenah, neodvisno tržno načelo, OECD, Združene države Amerike, Nizozemska, Slovenija, metode oblikovanja transfernih cen, dvojno obdavčevanje, davčna revizija, dokumentacija o transfernih cenah.
Objavljeno: 16.02.2009; Ogledov: 3517; Prenosov: 372
.pdf Celotno besedilo (530,86 KB)

10.
Iskanje izvedeno v 0.17 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici