| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 9 / 9
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
ZDA SKOZI OČI SLOVENSKIH ŠTUDENTOV
Robert Mlakar, 2009, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo je kritična diskurzivna analiza odzivov slovenskih študentk in študentov v forumu »Amerika skozi oči tujcev«. Ukvarja se z vprašanjem – kako slovenske študentke in študenti razumejo in ocenjujejo vlogo ZDA oziroma Američanov v globalni svetovni ureditvi in predpostavlja vpliv nacionalnih atributov na njihovo presojo. Rezultati analize evalvirajočih mnenj kažejo na veliko kritičnost slovenskih študentk in študentov v odnosu do vloge ZDA oziroma Američanov v svetu, hkrati pa potrjujejo vpliv nacionalne identitete, nacionalnih vrednot in medkulturnih razlik na njihove odzive.
Ključne besede: ZDA, Slovenija, mediji, elektronski forum, medkulturno komuniciranje, identiteta
Objavljeno: 08.05.2009; Ogledov: 10830; Prenosov: 167
.pdf Celotno besedilo (1,24 MB)

2.
VPLIV MYSPACE-A NA OBLIKOVANJE NEODVISNE GLASBENE POKRAJINE
Marko Širec, 2009, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu obravnavamo omreženo družbo kot produkt sprememb na področju informacijskih tehnologij ter novih medijev. Osredotoča se na družbene in medijske mreže, ki skozi virtualizacijo, decentralizacijo in dostopnost ustvarjajo nove pogoje za delovanje glasbene industrije. Od pregleda osnovnih teorij omreženosti se delo usmeri na virtualne skupnosti ter na nova simbolna okolja. Osrednji del naloge je posvečen družbeni spletni strani MySpace. S pomočjo etnografske raziskave, ki smo jo opravili v okviru 20-dnevne evropske turneje mariborske zasedbe Coma Stereo, bomo predstavili vlogo MySpace-a pri delovanju neodvisnih glasbenih skupin in organizatorjev na področju Zahodne, Srednje ter Južne Evrope.
Ključne besede: MySpace, omreženost, virtualnost, glasbena industrija, novi mediji, medkulturno komuniciranje
Objavljeno: 14.09.2009; Ogledov: 10806; Prenosov: 140
.pdf Celotno besedilo (1,75 MB)

3.
MEDKULTURNE RAZLIKE V POSLOVNEM KOMUNICIRANJU
Branka Rudan, 2010, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi sem proučevala vpliv kulture na poslovno komuniciranje. Ljudje iz različnih geografskih okolij so skozi zgodovino bili izpostavljeni različnim vplivom in na ta način skozi obdobja izoblikovali različne vrednote, norme, pravila, itd., ki dandanes zaznamujejo njihova življenja in posledično njihova obnašanja Tako se ta kulturna različnost kaže na različnih področjih delovanja posameznih narodov. Komunikacija med različnimi narodi pa dejansko predstavlja neko vez med temi narodi. Nekatere kulture so med seboj bolj podobne in je zato komuniciranje njihovih predstavnikov tudi lažje, kot pa tam, kjer so razlike očitnejše. Idealno komuniciranje v mednarodnem okolju, torej komunicranju med različnimi kulturami, bi moralo biti podobno, kot je komuniciranje med pripadniki iste kulture. Da bi to dosegli, je potrebno uspešno komunicirati, slednje pa je možno le v primeru, da poznamo ključne značilnosti kulture posameznika, kar je, kot je že rečeno, temelj za učinkovito sporazumevanje.
Ključne besede: kultura, kulturna različnost, medkulturno komuniciranje, poslovno komuniciranje.
Objavljeno: 11.03.2011; Ogledov: 2954; Prenosov: 0

4.
VPLIV ARABSKE KULTURE NA NAČIN POSLOVNEGA KOMUNICIRANJA
Jasna Čavalić, 2012, diplomsko delo

Opis: V diplomskem seminarju smo proučevali, kako kultura vpliva na način poslovnega komuniciranja. Osredotočili smo se na arabsko kulturo in kako komunicirajo arabski poslovneži. V mednarodnem poslovnem okolju se srečujemo s poslovneži iz različnih držav, vsak od njih pa ima svojo kulturo, s katero uravna svoje vedenje s specifičnim sistemom vrednot in pričakovanj. Za uspešno medkulturno poslovno komuniciranje je potrebno poznavanje kultur in njihovih tipičnih lastnosti. Arabski svet je zaključena celota tako v geografskem kot tudi v kulturnem smislu. Za arabsko kulturo smo ugotovili, da je najpomembnejša sestavina kulture vera. Islam je glavni temelj arabske kulture in sega v vse segmente poslovanja, tudi v poslovno komuniciranje. Kultura arabskega naroda se je izoblikovala skozi stoletja in čeprav je tudi v tem delu sveta prisotna globalizacija, teh medkulturnih razlik ni mogoče izkoreniniti. V zadnjem delu diplomskega seminarja pa smo navedli, kako arabska kultura dejansko vpliva na način poslovnega komuniciranja. Opisali smo, kako izgledajo poslovna srečanja, da so Arabci trdi pogajalci, pri katerih moramo biti potrpežljivi. Prav tako so podani napotki, da je potrebno z Arabci vzpostaviti prijateljski odnos, ki temelji na zaupanju; da moramo biti oblečeni konzervativno - to velja predvsem za ženske; katera so priporočljiva poslovna darila itd.
Ključne besede: kultura, sestavine kulture, pristopi proučevanja kulture, poslovno komuniciranje, verbalno in neverbalno komuniciranje, medkulturno komuniciranje, arabska kultura, arabski svet, islam, globalizacija
Objavljeno: 12.12.2012; Ogledov: 2289; Prenosov: 252
.pdf Celotno besedilo (943,20 KB)

5.
POSLOVNI BONTON V BRAZILSKI, FRANCOSKI IN ARGENTINSKI KULTURI
Tajda Flisar, 2015, diplomsko delo

Opis: V diplomskem projektu smo opisali poslovno komuniciranje, poslovni bonton ter komuniciranje s tujimi poslovnimi partnerji. Zelo pomembno pri poslovanju s tujimi partnerji je, da se vsak posameznik pred odhodom v tujino pozanima o kulturi države. To zelo vpliva na uspešnost posla. Osredotočili smo se na poslovni bonton brazilske, francoske in argentinske kulture. Skozi diplomski projekt smo ugotovili, da so si države po kulturi in navadah med seboj različne. Poleg tega sta Argentina in Brazilija sosednji državi, vendar imata različen poslovni bonton, navade in pristop do poslovnih partnerjev. Za vsako kulturo smo s pomočjo literature napisali, kakšne navade rokovanja, pozdravljanja, poslovnega obeda, poslovnega komuniciranja, poslovnih oblek in poslovnih daril imajo. Ob koncu smo dodali nekaj uporabnih nasvetov za poslovanje z določeno državo, v našem primeru za Brazilijo, Francijo in Argentino.
Ključne besede: poslovno komuniciranje, medkulturno komuniciranje, poslovni bonton
Objavljeno: 24.03.2016; Ogledov: 1126; Prenosov: 143
.pdf Celotno besedilo (779,95 KB)

6.
POSLOVNO KOMUNICIRANJE V ARABSKI KULTURI
Sanja Grah, 2015, diplomsko delo

Opis: Komunikacija je del našega vsakdana, saj se z njo srečujemo tako v zasebnem življenju kot tudi v poslovnem. Brez komunikacije danes namreč ne gre, ne glede na to, ali je ta uspešna, ali ne. Način komunikacije v arabskem svetu se kar precej razlikuje od komunikacije v Evropi. Zato moramo, preden odidemo v arabski svet, temeljito preučiti njihov trg, kulturo ter navade. Namreč, če nismo seznanjeni z njihovimi značilnostmi pri poslovanju, posledično tudi nismo uspešni. Osrednji pomen diplomskega seminarja je medkulturno poslovno komuniciranje in poslovno komuniciranje v arabski kulturi. Opredelili smo kulturo ter posebnosti medkulturnega komuniciranja, kjer smo ugotovili, da obstajajo razne ovire in jezikovne razlike, ki imajo ključni pomen pri komuniciranju. Glavni cilj našega diplomskega seminarja pa je spoznati arabsko kulturo ter način, komuniciranja v tej kulturi. Kulture se med seboj razlikujejo. Tako je tudi arabska kultura posebna, in sicer prav zaradi vpliva islama. Predstavili smo, na kaj vse moramo biti pozorni, kadar poslujemo z Arabci.
Ključne besede: poslovno komuniciranje, medkulturno poslovno komuniciranje, arabska kultura, Egipt
Objavljeno: 29.10.2015; Ogledov: 1297; Prenosov: 214
.pdf Celotno besedilo (1,04 MB)

7.
VPLIV RELIGIJE IN POSLOVNIH OBIČAJEV NA PROCES POGAJANJ PRI IZVOZU OPREME ZA ŽIVILSKO INDUSTRIJO
Andrej Šlebnik, 2016, magistrsko delo

Opis: Namen naloge je bil predstaviti vpliv religije in poslovnih običajev na proces pogajanj pri izvozu opreme za živilsko industrijo. Vsak gospodarski subjekt – podobno kot tudi vsak posameznik – se v svojem življenju in delovanju sreča z različnimi kulturami in religijami. Vsaka izmed njih ima svoj edinstven vpliv na potek procesov v določeni družbi, državi, na celini ali pa kar svetu kot celoti. Nekatere religije imajo močnejši vpliv, spet druge manjšega, odvisno od kulturnih značilnosti, vzgoje, zgodovine, vrednot, načel itd.
Ključne besede: KLJUČNE BESEDE: kultura, religija, poslovni običaji, medkulturno komuniciranje, pogajanja, samooskrba s hrano, proizvodnja hrane, krščanstvo, islam, hinduizem
Objavljeno: 12.09.2016; Ogledov: 554; Prenosov: 96
.pdf Celotno besedilo (1,84 MB)

8.
Razlike med slovensko in arabsko kulturo pri poslovnem komuniciranju
Vanja Djurović, 2016, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo najprej pojasnili, kaj pravzaprav je poslovno komuniciranje, kaj medkulturno komuniciranje in kaj vse zajema pojem kulture. V nadaljevanju smo predstavili značilnosti arabske in slovenske kulture v okviru poslovnega komuniciranja, na koncu pa izpostavili bistvene razlike med njima. Pri poslovanju v mednarodnem okolju je uspešna medkulturna komunikacija izjemnega pomena. Med seboj namreč poslujejo osebe, ki prihajajo iz različnih držav. Zato je za uspešno mednarodno poslovanje pomembno spoznavanje in razumevanje kulture sogovornika, upoštevanje pravil in načinov govorjenja, ki so značilni za njegovo kulturo. Ko smo primerjali značilnosti poslovanja v slovenski in arabski kulturi, smo ugotovili, da se med seboj zelo razlikujeta. V arabski kulturi so poslovni odnosi bolj sproščeni in neformalni. Pri poslovanju so pomembni predvsem osebni odnosi, družinske vezi in zaupanje. Na način njihovega poslovanja pa ima velik vpliv vera. V slovenski kulturi so odnosi bolj formalni in zadržani. Značilnosti njihovega poslovanja so predvsem racionalnost, struktura, točnost in postopki. Če želimo poslovati z Arabci, je pomembno, da najprej spoznamo njihovo kulturo in način njihovega poslovanja.
Ključne besede: poslovno komuniciranje, medkulturno komuniciranje, kultura, slovenska kultura, arabska kultura.
Objavljeno: 29.06.2016; Ogledov: 583; Prenosov: 128
.pdf Celotno besedilo (883,87 KB)

9.
Univerzalne vrednote multikulturnega sveta kot osnova za globalni novinarski etični kodeks
Verena Belužić, 2016, diplomsko delo

Opis: Hitre tehnološke spremembe so povzročile, da naš svet postaja vedno manjši. V preteklosti je novinarski etični kodeks segal do mej države v kateri je bil sprejet, danes teh mej ni več, zato se je pojavila potreba po globalni novinarski etiki, ki bi lahko pomenila rešitev za uspešno medkulturno novinarsko poročanje. Na osnovah idej kozmopolitizma in univerzalizma poskušajo nekateri strokovnjaki opredeliti globalno novinarsko etiko. Rezultat te diplome je primerjava novinarskih etičnih kodeksov in iskanje podobnosti, ki določajo, katere vrednote se ponavljajo v vseh kodeksih, in bi lahko bile kot osnova za globalni novinarski etični kodeks.
Ključne besede: medkulturno komuniciranje, kozmopolitizem, univerzalizem, novinarski etični kodeks, vrednota
Objavljeno: 08.09.2016; Ogledov: 1129; Prenosov: 59
.pdf Celotno besedilo (1,54 MB)

Iskanje izvedeno v 0.24 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici