| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 29
Na začetekNa prejšnjo stran123Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
4.
KRIZNI MANAGEMENT V PROMETU
Janja Budič, 2009, magistrsko delo

Opis: V magistrskem delu z naslovom Krizni management v prometu, skozi posamezne sklope predstavljamo pogled na prometne tokove in situacije, merjenje hitrosti ter kritični cestni odsek v Občini Tržič. Prometne tokove predstavljamo z vidika udeležencev v različnih prometnih sistemih, ki jih doživljamo na potovanjih doma in v tujini. V smernicah za izboljšanje preventive predstavljamo konkretno rešitev za izboljšavo cestne infrastrukture v Tržiču z namenom izboljšanja prometne varnosti. Menimo, da je za varnost, kot tudi reševanje življenj udeležencev v prometu izredno pomembno poznavanje kriznega managementa, hitra odzivnost in pretok informacij med posameznimi akterji v konkretnih kriznih dogodkih ter hitro in učinkovito reševanje le teh.
Ključne besede: krizno vodenje, varnost, vozniki, cestni promet, medij, prometne informacije
Objavljeno: 07.04.2010; Ogledov: 2323; Prenosov: 0

5.
ANALIZA RADIJSKEGA OGLAŠEVANJA ZASEBNIH (LOKALNIH) RADIJSKIH POSTAJ V SV SLOVENIJI
Tamara Jurkovič, 2010, magistrsko delo/naloga

Opis: Oglaševanja ne bi bilo brez oglasnih sporočil. Laično bi lahko oglas opredelili kot obvestilo, namenjeno javnosti, ki se objavi za plačilo ali drugo podobno nadomestilo z namenom samooglaševanja. Oglaševanje ima tri vrste ciljev: pridobiti podjetjem nove kupce, ohraniti obstoječe kupce ali pa ohraniti prodajo na obstoječi ravni. Namen oglaševanja je torej lahko preprečevalne ali obveščevalne narave, lahko pa kupce le opominja na določene izdelke. Eden izmed starejših, a kljub temu zelo pogosto uporabljenih medijev za potrebe oglaševanja je radio, ki velja za hitrega producenta oglasov. Predstavlja vrsto prednosti, kot so velika fleksibilnost, kreativnost in ugodna cena. Ima pa ima tudi nekaj slabosti in te bom podrobneje predstavila v nadaljevanju magistrskega dela. V magistrskem delu sem s pomočjo domače in tuje literature opredelila primarne pojme komuniciranja v marketingu in oglaševanje, ki je pogoj za uspešno in učinkovito izvedbo oglaševanja oziroma oglaševalsko akcijo, podrobneje pa sem opisala tudi radio kot oglaševalski medij in oglaševanje na radiu. V nadaljevanju sledi pregled analize raziskave narejene v sklopu magistrskega dela, s katero sem želela prikazati razlike v cenah oglaševanja med radijskimi postajami v SV Sloveniji in ali je odvisno, v katerem terminu se radijski oglasi predvajajo. Prav tako bom ugotavljala, v katerem terminu je povpraševanje po oglaševanju največje. S pomočjo rezultatov analize bom preverila veljavnost postavljenih hipotez.
Ključne besede: komuniciranje, oglaševanje, radio, oglaševanje na radiu, medij, radijske postaje
Objavljeno: 01.07.2010; Ogledov: 2809; Prenosov: 424
.pdf Celotno besedilo (744,99 KB)

6.
OPTIMIRANJE PROCESNIH PARAMETROV IN SESTAVE FERMENTACIJSKEGA MEDIJA ZA PROIZVODNJO KEFIRANA IZ NARAVNIH KEFIRNIH ZRN
Tanja Pivec, 2010, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu opisujemo potek določanja optimalnih procesnih parametrov in sestave fermentacijskega medija za proizvodnjo kefirana iz naravnih kefirnih zrn. Vse eksperimente smo opravljali v laboratorijskem šaržnem reaktorju (reakcijski kalorimeter RC1). Eksperimentalni del diplomske naloge je bil sestavljen iz dveh delov. V prvem delu smo preučevali vpliv temperature fermentacije in vrtilne frekvence mešala oz. režima mešanja na prirast kefirnih zrn in proizvodnjo kefirana. Izvajali smo 24-urne fermentacije. Vrednosti procesnih parametrov, pri katerih smo dobili najvišji donos kefirana, smo uporabili v drugem delu eksperimentalnega dela, v katerem smo optimirali sestavo fermentacijskega medija. Pri tem smo preučili vpliv različnih vrst rastnih dodatkov (sladkorjev, dušikovih spojin in vitaminov) na prirast kefirnih zrn in proizvodnjo kefirana. Uspešno smo povišali proizvodnjo kefirana z optimiranjem procesnih parametrov in dodatkom sladkorjev, medtem ko smo bili pri preučevanju vpliva dušikovih spojin in vitaminov na proizvodnjo kefirana manj uspešni.
Ključne besede: kefiran, kefirna zrna, optimiranje, procesni parametri, fermentacijski medij
Objavljeno: 13.09.2010; Ogledov: 2150; Prenosov: 158
.pdf Celotno besedilo (1,51 MB)

7.
PERCEPCIJA MEDIJA SKOZI VLOGO PSA ČUVAJA
Mateja Krajnc, 2010, diplomsko delo/naloga

Opis: V življenju se vsakodnevno srečujemo z različnimi mediji, ki nam služijo kot vir zabave, predvsem pa tudi kot vir informacij. Kako razumemo v medijih podane informacije je v večji meri odvisno od tega, kako smo do njih kritični in tudi od tega, kako so nam te informacije podane. S pomočjo medijev pridemo tudi do informacij, ki bi drugače ostale skrite. Iz tega razloga je ena izmed pomembnejših funkcij medijev tudi funkcija psa čuvaja, na katero se bomo osredotočili v diplomskem delu. Proučevanja funkcije medija kot psa čuvaja smo se najprej lotili s teoretičnega stališča, s pomočjo že obstoječih virov, nato pa še s praktičnega stališča s pomočjo metode anketiranja. S pomočjo analize anketnih vprašalnikov smo ugotovili, da je s funkcijo medija kot psa čuvaja seznanjen le majhen del anketirancev.
Ključne besede: medij, informacije, funkcije medijev, vloga psa čuvaja, komunikacijski modeli
Objavljeno: 13.12.2010; Ogledov: 7325; Prenosov: 162
.pdf Celotno besedilo (4,32 MB)

8.
OGLAŠEVANJE NA TELEVIZIJI (NA PRIMERU PODJETJA RTS D.O.O.)
Jernej Janžekovič, 2010, diplomsko delo

Opis: Namen diplomskega dela je spoznati televizijo in pomembnost ter atraktivnost, ki jo ima pri oglaševanju. Televizija se je kot medij zelo hitro razvijala in je eden izmed medijev, ki imajo še vedno zelo hiter razvoj, saj praktično vsak teden ali mesec pridobimo kakšno novost na področju televizije. S takšnim razvojem, kot ga ima televizija, se lahko primerja samo internet, to pa je posledica velike priljubljenosti televizije, ki neprestano raste. To da je televizija kot medij med ljudmi tako priljubljena in da ima veliko prednosti za oglaševanje pred drugimi mediji, pa s pridom izkoriščajo tudi oglaševalci. Oglaševanje na televiziji je kljub svetovni gospodarski krizi v porastu in je medij, na katerem je oglaševanje vseskozi v porastu. V teoretičnem delu diplomskega dela sem opisal razvoj televizije, ter opisal kaj nam prinaša sedanjost in prihodnost na področju televizije. Prav tako sem opredelil tržno — komunikacijski splet, v katerem sem opisal proces komuniciranja, značilnosti oglaševalskih medijev ter instrumentov komuniciranja. V empiričnem delu svojega diplomskega dela sem opravil intervju s predstavnikom ene izmed regionalnih televizijskih hiš. Iz prve roke sem pridobil informacije, kako poteka oglaševanje na televiziji, kakšna je konkurenca na tem področju, kateri izdelki so najbolj oglaševani, katera podjetja največ oglašujejo in pa še veliko drugih zanimivih odgovorov. Oglaševanje na televiziji je že sedaj in bo tudi v prihodnosti zelo pomemben medij za oglaševalce, saj je televizijskih programov na majhnem trgu kot je Slovenija zelo veliko, kar pa dokazuje, da je televizija po priljubljenosti daleč najbolj priljubljen medij.
Ključne besede: televizija, oglaševanje, tržno komuniciranje, medij, oglaševanje na televiziji
Objavljeno: 01.02.2011; Ogledov: 2022; Prenosov: 417
.pdf Celotno besedilo (884,92 KB)

9.
MODEL ZA POMOČ PRI IZBIRI OGLAŠEVALSKEGA MEDIJA
Tanja Magdalenič, 2010, diplomsko delo

Opis: Oglasi nas praktično spremljajo na vsakem našem koraku. Na poti v službo, trgovino, ob prebiranju časopisov, poslušanju radia, celo na sprehodu nam sem ter tja podtaknejo kakšen letak. Vse to prikazuje prenasičenost trga ter nenehen boj za obstanek. Pri pripravi, izvedbi in sami promociji izdelka moramo uporabiti prave metode in strategije. Ena od teh je zagotovo primerna izbira oglaševalskega medija. V diplomski nalogi sem izdelala predlog modela za pomoč pri tovrstni izbiri. Svoj model bom predstavila na podlagi sedmih variant, in sicer z ekspertnim sistemom DEXi, programom z metodo večparametrskega odločanja.
Ključne besede: Oglaševanje, Oglaševalski medij, Proces odločanja, DEXi
Objavljeno: 23.02.2011; Ogledov: 1426; Prenosov: 80
.pdf Celotno besedilo (989,93 KB)

10.
VLOGA LOKALNEGA RADIA
Mateja Kovačec, 2011, diplomsko delo

Opis: V Sloveniji imamo veliko radijskih postaj, od tega je kar nekaj lokalnih. Zaradi tega se lahko vprašamo, kakšna je njihova vloga, ali jo izpolnjujejo, in posledično, kakšno je stanje samih lokalnih radijskih postaj v državi. S pomočjo analize radijske postaje Radio Prlek, ki po zakonu nima statusa lokalne postaje, ampak deluje na lokalnem področju, smo poskušali ugotovili, ali radijska postaja izpolnjuje vlogo lokalnega radia. Ugotavljamo, da radio poskuša zadovoljiti vse skupine poslušalcev in pokriti čim več lokalnega dogajanja, ki postavljajo v ospredje. Ponuja različno vsebino in poskuša zadovoljiti različne okuse. Ugotavljamo pa tudi, da bo radio za svoj obstoj in povečanje poslušanosti moral narediti še veliko.
Ključne besede: lokalni medij, lokalni radio, javni interes, radijski programi, model lokalnega radia
Objavljeno: 21.06.2011; Ogledov: 10576; Prenosov: 264
.pdf Celotno besedilo (1,75 MB)

Iskanje izvedeno v 0.24 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici