| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
EVIDENTIRANJE EMBALAŽE IN SKLADIŠČENJE V PODJETJU LINDE PLIN D.O.O.
Tadeja Potočnik, 2016, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi smo raziskovali skladiščno poslovanje. V teoretičnem delu smo se osredotočili na skladiščenje, osnovne funkcije in cilje skladiščenja, delitev skladišč, pomembnost lokacije skladišča, embalažo ter skladiščno dokumentacijo in evidenco. Nadaljevali smo s predstavitvijo izbranega podjetja Linde plin d.o.o. Diplomska naloga se nadaljuje z opisovanjem skladiščenja medicinskih plinov v izbranem podjetju, označevanjem in vzdrževanjem jeklenk, evidentiranjem embalaže ter procesom sledljivosti jeklenk. Prav tako smo predstavili minimalne zahteve skladiščenja in označevanje. Opisali smo problem v procesu sledljivosti jeklenk in na koncu diplomskega dela navedli tudi rešitev za odpravo le tega.
Ključne besede: Skladišče, funkcije skladiščenja, vrste skladišč, lokacija skladišč, embalaža, skladiščna dokumentacija, evidentiranje, medicinski plini.
Objavljeno: 09.11.2016; Ogledov: 737; Prenosov: 43
.pdf Celotno besedilo (1,80 MB)

2.
MARKETINŠKO KOMUNICIRANJE ZA PODROČJE MEDICINSKIH PLINOV IN MEDICINSKE OPREME V PODJETJU MESSER SLOVENIJA D.O.O.
Saška Vodušek, 2013, magistrsko delo

Opis: V magistrskem delu smo predstavili družbo Messer Slovenija, d. o. o., ki je del mednarodno priznane korporacije Messer Group GmbH in Nemčije, ki posluje na različnih svetovnih trgih. Podjetje Messer Slovenija oskrbuje preko 3.000 kupcev in v Sloveniji pokriva 40 odstotkov potreb slovenskega tržišča za področje tehničnih in specialnih plinov. V magistrskem delu smo se osredotočili na področje medicinskih plinov in medicinske opreme, iz tega izhajajo tudi ključne ugotovitve. Pri preverjanju prve raziskovalne hipoteze smo se osredotočili na instrumente marketinškega komuniciranja, ki se jih poslužuje podjetje Messer Slovenija, ti so: oglaševanje, pospeševanje prodaje, osebna prodaja, odnosi z javnostmi in publiciteta, priporočila in posebne oblike marketinškega komuniciranja. Tako smo skozi prikaz vseh uporabljenih instrumentov za področje medicinskih plinov in medicinske opreme prikazali način marketinškega komuniciranja. Ugotovili smo, da je za podjetje najpomembnejše, da se pri marketinškem komuniciranju osredotoči na udeležence oz. ciljno skupino, ki jih zanima izdelek in storitev, ki ga podjetje ponuja, saj lahko tako usmeri vso delovanje le na njih. V ta namen je bilo za podjetje Messer Slovenija potrebno opredeliti ciljne skupine za medicinske pline in medicinsko opremo. Ugotovili smo, da podjetje Messer Slovenija uspešno izkorišča vsakega od navedenih instrumentov marketinškega komuniciranja, pri čemer daje velik poudarek osebni prodaji. Osebna prodaja velja za podjetje Messer Slovenija za najpomembnejši komunikacijski instrument, kar je predpostavka druge raziskovalne hipoteze. Razlika, ki jo predstavlja osebna prodaja glede na druge instrumente marketinškega komuniciranja, je dvostranska in osebna komunikacija. Na tak način komuniciranja se gradi dolgoročno sodelovanje s strankami in ponudba se prilagodi povpraševanju stranke. Prodajno osebje se lahko z vsako stranko posebej dogovarja o nakupnih pogojih in le tako pridejo do ustrezne rešitve, ki je sprejemljiva za obe strani. Podjetje Messer Slovenija posveča velik pomen izobraževanju prodajnega osebja. To se vsakoletno izobražuje z različnih področij, kot so: vloga prodajalca, različne tehnike prodaje, uspešna komunikacija s strankami, uspešna predstavitev ponudbe, uspešno reševanje ugovorov, ocena konkurence in drugo. Za področje medicinskih plinov in medicinske opreme se prodajno osebje srečuje z medicinskim osebjem, kot so medicinske sestre in zdravniki. Za usmerjanje prodajnega osebja je dobro poznati priporočila, ki zagotavljajo prodajnemu osebju lažjo pot do uspešne prodaje. Kot primer nekaterih napotkov za boljše sodelovanje z zdravniki lahko navedemo naslednje: zdravniki ne potrebujejo poglobljenega informiranja o izdelkih, ampak usmerjeno diskusijo o bolezni oz. terapiji, v pogovoru ne želijo standardnih opisov ali definicij, temveč prilagojene informacije, ki veljajo za njihovo področje dela. Od prodajnega osebja cenijo vse relevantne vire informiranja, prednost pred številom obiskov dajejo njihovi kakovosti. Če predpostavljamo, da ima prodajno osebje določene osebnostne lastnosti, kot so zanesljivost, poštenost, inovativnost, dinamičnost lahko v povezavi z ostalimi znanji, ki jih pridobijo skozi različna izobraževanja, zelo uspešno vodijo prodajni proces. Tako se še enkrat poudarja vloga in pomen osebne prodaje, ki velja za vsa prodajna področja v podjetju Messer Slovenija za najpomembnejši instrument marketinškega komuniciranja. V magistrskem delu smo prav tako prikazali razliko med prodajnima področjema medicinskih plinov in medicinske opreme, hkrati pa smo prikazali tudi njuno povezanost in prekrivanje. Področje medicinskih plinov zajema segment uporabnikov, ki so splošne bolnišnice, psihiatrične bolnišnice, zdravstveni domovi, kirurški centri, veterinarske ambulante in ostali. Za področje prodaje medicinskih plinov se podjetje ne posveča v tako veliki meri instrumentom marketinškega komuniciranja kot za področje medicinske opreme. V našem primeru so medicin
Ključne besede: medicinski plini, medicinska oprema, instrumenti marketinškega komuniciranja, oglaševanje, pospeševanje prodaje, osebna prodaja, odnosi z javnostmi in publiciteta, priporočila, posebne oblike marketinškega komuniciranja, cena, kakovost, garancija, distribucija, blagovna znamka
Objavljeno: 08.01.2014; Ogledov: 1220; Prenosov: 76
URL Povezava na celotno besedilo

Iskanje izvedeno v 0.08 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici