| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 51
Na začetekNa prejšnjo stran123456Na naslednjo stranNa konec
1.
Implementacija materialnega poslovanja v rešitvi Pro-Bit PRO.4
Jakob Tič, 2024, magistrsko delo

Opis: Magistrsko delo se na začetku osredotoča na splošno predstavljanje rešitev ERP, kjer so opisane osnovne značilnosti teh sistemov in njihov vpliv na sodobna podjetja. V tem delu so izpostavljene glavne prednosti rešitev ERP, kot so izboljšanje učinkovitosti poslovnih procesov, avtomatizacija nalog in boljše obvladovanje virov, kar podjetjem omogoča optimizacijo nalog in boljše sprejemanje odločitev. Nato se raziskava poglobi v materialno poslovanje znotraj rešitev ERP, kjer so podrobneje obravnavani ključni procesi, kot so upravljanje zalog, nabava, proizvodnja in prodaja. Tu se analizira, kako integracija teh funkcij v rešitve ERP pripomore k večji natančnosti, hitrejšemu obvladovanju zalog in boljšemu usklajevanju poslovnih procesov, kar podjetjem pomaga pri večji produktivnosti in zmanjšanju napak. V zadnjem delu se delo osredotoči na rešitev ERP podjetja Pro-Bit, kjer so opisani postopki implementacije te rešitve v podjetje. Raziskava analizira, kako se sistem prilagaja specifičnim potrebam podjetja, vključuje različne poslovne funkcije ter se povezuje z materialnim poslovanjem. Pomemben poudarek je na izzivih, s katerimi so se srečevali pri implementaciji, ter kako so jih uspešno rešili, kar vključuje usklajevanje med oddelki, izobraževanje zaposlenih in zagotavljanje podpore skozi celoten proces uvajanja. Na koncu raziskava potrjuje, da je uspešna implementacija rešitve ERP ključna za izboljšanje učinkovitosti podjetja, zmanjšanje stroškov ter povečanje produktivnosti, kar podjetju omogoča dosego konkurenčne prednosti. Ob tem pa se izpostavi tudi pomen skrbnega načrtovanja in doslednega spremljanja procesa uvedbe, saj lahko majhne napake vplivajo na dolgoročne rezultate. Raziskava pokaže, da so prilagoditve sistema specifičnim potrebam podjetja ključnega pomena za uspešno implementacijo. Celoten proces pa dokazuje, kako pomembno je vključevanje vseh zaposlenih v postopek ter zagotavljanje ustrezne podpore na vseh ravneh podjetja.
Ključne besede: rešitve ERP, materialno poslovanje, implementacija, prilagoditev poslovnim potrebam, Pro-Bit
Objavljeno v DKUM: 09.04.2025; Ogledov: 0; Prenosov: 19
.pdf Celotno besedilo (4,13 MB)

2.
Funkcionalne specifikacije materialnega poslovanja za proizvodnjo in servisiranje letal
Aljoša Sekulič, 2018, magistrsko delo/naloga

Opis: Manjša podjetja pogosto nimajo veliko interesa, časa ali sredstev za vlaganje v svojo informacijsko tehnologijo. Podjetje MAG letalstvo, d. o. o., nima ustreznega programa za spremljanje in vodenje materialnih zalog. Trenutno zaloge vodijo v programu Microsoft Excel, saj na trgu ni primerne programske opreme, ki bi jim ustrezala. Potrebujejo preprost program z osnovnimi funkcionalnostmi, ki jih finančno ne bi preveč obremenil. Cilj magistrskega dela je bil razviti lasten program za materialno poslovanje, ki bi ustrezal zahtevam proučevanega podjetja. Na osnovi teoretičnega znanja, pridobljenega iz baz podatkov in materialnega poslovanja, ter raziskave problemskega stanja v podjetju smo s pomočjo programa Microsoft Access razvili prototipno rešitev. Predstavili smo jo vodstvu in se pogovorili o možnostih za njeno vpeljavo. Določili smo testno obdobje, ki bo prineslo povratne informacije uporabnika. Do konca leta bomo odpravili še morebitne napake in pomanjkljivosti, s čimer bo program pripravljen za uporabo z začetkom novega leta. Namen magistrske naloge ni bil le izpostaviti probleme podjetja, temveč tudi predstaviti naš novi sistem kot funkcionalno orodje za pomoč podjetjem, ki so se srečala s podobnimi težavami.
Ključne besede: atribut, entiteta, materialno poslovanje, baze podatkov, Microsoft Access
Objavljeno v DKUM: 04.12.2018; Ogledov: 1154; Prenosov: 182
.pdf Celotno besedilo (1,85 MB)

3.
VZPOSTAVITEV SISTEMA NOTRANJIH KONTROL V MATERIALNEM RAČUNOVODSTVU S PRAKTIČNIM PRIMEROM PODJETJA XY
Daniela Korošec, 2016, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu sem obravnavala proces materialno skladiščnega poslovanja, pojem materialnega računovodstva in pomen vzpostavitve in nadziranja notranjih kontrol v podjetju. Poudarjen je vpliv notranjih kontrol na zanesljivost računovodskih informacij. Problematika je poudarjena tako s teoretičnega kot praktičnega vidika. Za praktičen primer služi podjetje xy (zaradi varnosti podatkov ne razkrivamo točnega naziva podjetja). Nerazumevanje in neustrezno organiziranje materialnega poslovanja se je pri podjetju xy odrazilo v visokih manjkih materiala in v nepreglednosti nad zalogo stanja materiala v skladišču in nezanesljivih podatkih. Za vzpostavitev in vzdrževanje ustreznega notranjega kontrolnega sistema je odgovorno poslovodstvo. Podjetju xy je pri vzpostavitvi notranjih kontrol v materialnem poslovanju pomagala zunanja svetovalka (revizorka), ki je vodila skupino, v kateri sem odigrala sama pomembno vlogo. Po posredovanju ugotovljenih dejstev in podanih predlogov za ključne spremembe v procesu je sledila razmejitev ključnih nalog, zamenjava programske rešitve in izdaja organizacijskega predpisa za področje materialnega poslovanja v podjetju xy. Prvi pozitivni rezultati so se pokazali že v letu vzpostavitve sistema kontrol. V okviru controlling službe redno nadziram izvajanje materialnega procesa v skladu z izdanim navodilom in predvidenimi kontrolnimi postopki ter pri tem ne ugotavljam večjih nepravilnosti. Učinkovite in uspešne kontrole lahko izvajajo le zaposleni, ki so vredni zaupanja, imajo znanje in potrebne sposobnosti za opravljanje svojih zadolžitev. Pomembno se je zavedati pomena kontrol in prispevka prav vsakega od zaposlenih.
Ključne besede: material, materialno skladiščno poslovanje, notranje kontrole, vzpostavitev in delovanje notranjih kontrol, obvladovanje tveganj
Objavljeno v DKUM: 02.09.2016; Ogledov: 2260; Prenosov: 319
.pdf Celotno besedilo (880,31 KB)

4.
MANAGEMENT ZALOG V PROIZVODNEM PODJETJU BAUMULLER DRAVINJA d.o.o.
Sonja Zečević, 2009, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi smo opredelili zaloge v podjetju in v katerih skladiščih se nahajajo. Osnovni namen in cilj te diplomske naloge je bil poiskati možnosti za zmanjšanje zalog in odkriti nepotrebne zaloge. Opisali smo proces realizacije naročila, opisali probleme in analizirali skladišča. Predlagali smo prenovo upravljanja z zalogami v skladišču vhodnih pločevin in medfaznem skladišču polizdelkov, v katerih smo odkrili nepotrebne zaloge. Določili smo signalno in ciljno zalogo. Izvedli smo simulacijo izračunanih količin in pokazali možnosti uporabe analize prostih zalog.
Ključne besede: ABC-XYZ razred, upravljanje zalog, varnostna zaloga, signalna zaloga, materialno poslovanje, modeli zalog, kazalci uspešnosti
Objavljeno v DKUM: 22.10.2013; Ogledov: 2021; Prenosov: 235
.pdf Celotno besedilo (4,92 MB)

5.
6.
7.
8.
9.
10.
Iskanje izvedeno v 0.12 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici