| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Uporaba igre »Številska vrsta« v predšolskem obdobju : diplomsko delo
Tina Artič, 2024, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo je sestavljeno iz teoretičnega in praktičnega dela. V teoretičnem delu smo najprej predstavili matematiko v predšolskem obdobju, področje aritmetike v predšolskem obdobju s poudarkom na številih, načela štetja, strategije štetja, principe štetja, stopnje štetja in kontekste štetja. Opredelili smo pojem subitizacija, navedli vrste subitizacije in predstavili nekaj iger, pri katerih se uporablja subitizacija, ki so primerne za predšolske otroke. Poseben poudarek smo posvetili tudi igram na splošno ter matematičnim igram v predšolskem obdobju. V okviru praktičnega dela smo podrobno predstavili matematične aktivnosti, preko katerih smo otrokom v vrtcu približali igro Številska vrsta. Večina otrok je pokazala motivacijo za sodelovanje v igri Številska vrsta. Že pri prvi predstavitvi igre je večina otrok razumela pravila in igrala igro brez potrebe po dodatni pomoči.
Ključne besede: matematika v predšolskem obdobju, štetje, subitizacija, matematične aktivnosti.
Objavljeno v DKUM: 26.09.2024; Ogledov: 0; Prenosov: 54
.pdf Celotno besedilo (4,46 MB)

2.
Integracija plesa in matematike v predšolskem obdobju : diplomsko delo
Maja Urlep, 2021, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo predstavili načrtovane plesne dejavnosti, v integraciji z matematiko v predšolskem obdobju. Želeli smo ugotoviti in raziskati, kakšne so možnosti integracije plesa in matematike v drugem starostnem obdobju. V diplomski nalogi smo v teoretičnem delu diplomske naloge predstavili značilnosti plesa v predšolskem obdobju, predstavili smo učenje in učne pristope, otroško igro, pomen igre za otrokov razvoj, osnovne značilnosti igre in vrste otroških iger. Dotaknili smo se področja matematike v predšolskem obdobju, spoznavanje in učenje matematike skozi igro, vsebinska področja matematike, ki jih otroci spoznavajo pri zgodnjem učenju matematike. Posebej smo v teoretičnem delu poudarili integracijo plesa in matematike v predšolskem obdobju, matematične cilje, ki jih lahko s pomočjo plesnih dejavnosti uresničujemo in vlogo vzgojitelja pri načrtovanju plesnih dejavnosti v povezavi z matematiko. V praktičnem delu smo na osnovi osnovnih teoretičnih izhodišč pripravili osem priprav, ki vključujejo plesne dejavnosti v integraciji z matematiko in jih izvedli v vrtcu. Na podlagi evalvacij, smo ugotovili, da se področje plesa in matematike odlično medsebojno integrirata, ter da obstaja veliko možnosti, kako pripraviti raznolike dejavnosti v integraciji s plesom in matematiko v predšolskem obdobju. Otroci so v plesnih dejavnostih v integraciji z matematiko spoznavali pojem števila, geometrijo in prostorsko orientacijo.
Ključne besede: plesna vzgoja, matematika, plesne dejavnosti v integraciji z matematiko, načrtovanje plesnih dejavnosti v predšolskem obdobju
Objavljeno v DKUM: 24.11.2021; Ogledov: 1400; Prenosov: 229
.pdf Celotno besedilo (5,63 MB)

3.
Bansi v predšolski matematiki
Anja Trajber, 2018, diplomsko delo

Opis: V teoretičnem delu diplomske naloge želimo predstaviti tri področja Kurikuluma v vrtcu. Matematiko, glasbo in ples. Pri vsakem izmed področij smo izpostavili njegove značilnosti, kako jih izvajati v vrtcu in kako jih smiselno medsebojno prepletati. Izpostavljamo gibalno-plesne dejavnosti, ki se precej pogosto pojavljajo v vrtcih, to so bansi. Z njimi smo predstavili nekaj idej in možnosti, kako to povezati z matematiko in posledično preko igre vplivati na otrokov razvoj matematičnih sposobnosti in spretnosti. V praktičnem delu diplomske naloge smo predstavili nekaj bansov z matematično vsebino, ki smo jih vsakodnevno en mesec izvajali v vrtcu skupaj z otroki. Najprej smo s predtestom preverili matematično predznanje, nato smo vsakodnevno izvajali banse, ki so povezani z matematiko. Za banse smo pripravili posebne koreografije, ki smo jih natančno opisali, na koncu pa smo s potestom preverili ali so bansi vplivali na matematične sposobnosti in spretnosti vrtčevskih otrok starih od 1-6 let. Rezultati praktičnega dela so pokazali, da so bili vsi otroci na končnem testiranju uspešnejši kot pred izvajanjem bansov
Ključne besede: Bansi, matematika v predšolskem obdobju, predšolska vzgoja, glasba v vrtcu, ples v vrtcu.
Objavljeno v DKUM: 23.11.2018; Ogledov: 3337; Prenosov: 730
.pdf Celotno besedilo (2,09 MB)

Iskanje izvedeno v 0.07 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici