| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 863
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
Primerjava nepremičninskega trga Gorica - Nova Gorica
Mitja Barišić, 2021, diplomsko delo

Opis: Cilj diplomskega dela je bil preučiti nepremičninski trg v Novi Gorici in Gorici po vstopu Slovenije v Evropsko unijo. Pričakovati bi bilo, da se bodo Novogoričani po odprtju meje v večji meri odločali za nakup nepremičnin v Gorici. Za takšno domnevo obstaja več objektivnih razlogov, denimo večja ponudba, nižje cene, subvencije in nižji davki. Pregled obstoječega stanja pa je pokazal, da se Novogoričani kljub nakazanim prednostim le v manjši meri odločajo za nakup nepremičnin v Gorici. Preko pogovorov z nepremičninskimi agencijami v Novi Gorici in prek anonimne ankete, ki smo jo izvedli med Novogoričani, smo skušali ugotoviti, zakaj je temu tako. Glede na pridobljene podatke navajamo nekatera priporočila, ki bodo lahko v pomoč nepremičninskih agencijam pri oglaševanju prodaje nepremičnin v Gorici, pa tudi posameznikom, ki se zanimajo za nakup nepremičnine v Gorici. Novogoriške nepremičninske agencije morajo povečati obstoječo ponudbo nepremičnin iz Gorice. Pri tem se morajo podrobneje seznaniti z italijanskim nepremičninskim trgom in novogoriškim kupcem nuditi celovito podporo pri nakupu stanovanja, tudi v primeru reševanja praktičnih zadev (italijansko telefonsko omrežje, registracija avtomobila v Italiji, asistenca na italijanskih uradih v teku urejanja dokumentacij ipd.). Obenem lahko novogoriške nepremičninske agencije k oglaševanju nepremičnin v Gorici dodajo informacije o prednostih nabave nepremičnine v Gorici (nižje cene, nižji davki, subvencije ...). Pri tem bi morale dati večji težo na digitalni marketing in se oglaševati tudi prek socialnih omrežij. V povezavi s tem bi morale povečati senzibilnost do travmatične kolektivne memorije Slovencev, ki je povezana z obdobjem fašizma.
Ključne besede: Gorica, Nova Gorica, nepremičnine, marketing, digitalni marketing
Objavljeno: 05.05.2021; Ogledov: 83; Prenosov: 29
.pdf Celotno besedilo (1,40 MB)

2.
Prenova marketinških procesov v izbranem podjetju
Domen Krč, 2021, diplomsko delo

Opis: Z namenom povečanja učinkovitosti trženja želi podjetje vpeljati metodo metodologije rasti. V delu smo obravnavali vpeljavo procesa vpeljave tovrstne metodologije v marketinški oddelek izbranega podjetja. Skladno z metodologijo smo izvedli izboljšavo procesa odpiranja uporabniškega računa. Poslužili smo se ključnih postopkov za uspešno izvajanje metodologije rasti, ki so: določitev ciljev in kazalnikov uspeha, podatkovna analitika, prioriteta in postavitev hipoteze, izvedba izboljšave in vrednotenje uspešnosti. Pri slednjem smo uspešno prikazali dodano vrednost tovrstnega pristopa na vpliv ključnih kazalnikov uspeha. V konkretnem obravnavanem primeru smo s pomočjo metodologije rasti izboljšali uspešno odpiranje uporabniškega računa, pri čemer po opravljeni izboljšavi večji delež novih strank uspešno zaključi s procesom odpiranja računa.
Ključne besede: metodologija rasti, trženje, marketing
Objavljeno: 05.05.2021; Ogledov: 54; Prenosov: 7
.pdf Celotno besedilo (1,82 MB)

3.
Povezanost med družbeno odgovornostjo organizacij in odzivi potrošnikov z vidika marketinga
Ana Lambić, 2021, magistrsko delo

Opis: Organizacije se kot posledica globalizacije soočajo z različnimi izzivi in močno konkurenco na tržišču. Posledično vedno pogosteje zasledimo pojem družbene odgovornosti organizacij, katero opredelimo kot zavedanje organizacij, da so del širše družbe ter da so odgovorne za svoje vplive, ki jih imajo na družbo in okolje. Le-ta ima pozitiven vpliv na odzive potrošnikov, kot so nakupni namen, zaupanje, zvestoba, zadovoljstvo, namen ponovnega nakupa, ugled, spoštovanje in pripravljenost večjega vložka. Namen dela je bil predstaviti teoretično podlago družbene odgovornosti organizacij in odzivov potrošnikov z vidika marketinga ter ugotoviti medsebojno povezanost med obravnavanima področjema. Za potrebe raziskave je bil uporabljen raziskovalni pristop, in sicer najprej s kritičnim pregledom sekundarnih virov literature in nato s kvantitativnim pristopom, za katerega so bili podatki zbrani z anketo. Sledila je interpretacija ugotovitev. Raziskava je pokazala, da je družbena odgovornost organizacij zelo pomemben dejavnik pri odločitvi za nakup pri potrošnikih, pri katerih je na podlagi raziskave moč zaznati pomanjkanje informacij z obravnavanega področja. Družbena odgovornost organizacij ima pozitiven vpliv na vse omenjene odzive potrošnikov, ki pa se razlikujejo glede na starost potrošnika. Družbena odgovornost organizacij je pomembna metoda za razvoj dolgotrajnega dobrega odnosa z deležniki, zato je zelo pomembno celovito poznavanje področja, ki ima pozitiven vpliv na obnašanje potrošnikov.
Ključne besede: družbena odgovornost organizacij, odzivi potrošnikov, marketing, organizacija, management
Objavljeno: 06.04.2021; Ogledov: 141; Prenosov: 73
.pdf Celotno besedilo (1,16 MB)

4.
Promocija ustvarjalca spletnih vsebin na platformi Twitch
Maša Plavec, 2021, magistrsko delo

Opis: Ljudje uporabljamo splet za različne namene, vedno bolj pogosto tudi za marketing. Magistrsko delo se osredotoča na digitalni marketing, predvsem na družbenih omrežjih, ki je danes nepogrešljiv. Poleg teh so se razvila tudi pretočna predvajanja v živo, kar najdemo na skoraj vsakem družbenem omrežju. Predvsem ga je moč opaziti pri prenašanju videoiger, najpogosteje na Twitchu. Zato smo se v našem magistrskem delu odločili za promocijo ustvarjalca spletnih vsebin na platformi Twitch na družbenih omrežjih. Delo je sestavljeno iz teoretičnega dela, kjer smo pregledali literaturo in empiričnega dela, kjer smo s pomočjo eksperimenta opazovali dogajanja na različnih družbenih omrežjih in Twitchu.
Ključne besede: Twitch, družbena omrežja, marketing, pretočne vsebine, ustvarjalec spletnih vsebin
Objavljeno: 25.03.2021; Ogledov: 93; Prenosov: 18
.pdf Celotno besedilo (1,24 MB)

5.
Segmentiranje odjemalcev podjetja SITIS d.o.o.
Lan Soče, 2020, diplomsko delo

Opis: Za dolgoročno uspešno poslovanje in celo obstoj podjetja je nujno kakovostno zadovoljevanje potreb potrošnikov. Dobro je, da ima poleg uporabne vrednosti izdelek še druge značilnosti, ki so pomembne za potrošnika: praktičnost, lep videz, potrošniku prijazno uporabo ipd. To daje potrošniku občutek lastne visoke vrednosti. Z uporabo marketinških znanj, je lažje s kupcem vzpostaviti in negovati odnos, tako da se počuti pomembno in da ve, da je njegov nakup varen. Za kakovosten odnos do kupcev je nujno, da jih čim bolj poznamo, da poznamo njihove lastnosti. Segmentacija pomeni razčlenitev oz. razčlenjenost, v marketingu segmentacija trga pomeni razdelitev trga na več skupin povpraševalcev glede na določene značilnosti. Diplomski projekt sem razdelil na dva dela. V prvem delu sem predstavil teoretična spoznanja o segmentiranju odjemalcev. Predstavil sem opredelitev in razvoj segmentacije, natančneje segmentacijo za analizo in personalizacijo. Opisal sem prednosti in slabosti segmentacije ter različne modele segmentacije odjemalcev. Poznamo več modelov segmentiranja, kot je npr. model angažiranega stika z odjemalcem na podlagi vzorcev nakupa in na podlagi ciljev strank. Z modeli segmentiranja določimo končne oziroma ciljne kupce med vsemi potencialnimi strankami. Poznamo različne vrste segmentov kupcev in orodij ponudbe vrednosti. V nadaljevanju dela so predstavljeni trendi segmentacije strank v prihodnosti. Spoznamo nove načine zbiranja in obdelovanja podatkov, porast hiperpersonalizacije, širjenje platform in novih načinov razmišljanja ter segmentacijo v rokah tržnikov. V drugem delu diplomskega projekta sem svoja spoznanja iz teorije segmentiranja uporabil na primeru konkretnega podjetja, ki prodaja prehranska dopolnila in izdaja knjige s področja zdravja. Po predstavitvi podjetja sem opisal obstoječo segmentacijo odjemalcev. V nadaljevanju sem primerjal podatke iz segmentacije, ki jo je podjetje izvedlo leta 2010, z aktualnim dogajanjem v podjetju in ugotovil, da je prišlo do pomembnih sprememb. Z njihovo analizo sem opredelil nove možne segmente odjemalcev. Kot nove možne segmente sem izbral vse prebivalce, vegetarijance, vegane, starejše od 65 let, bralce knjig njihove založbe. Kot posledico uvajanja novih izdelkov sem tudi določil nova segmenta, in sicer športnike in rekreativce ter ženske, ki uporabljajo magnezij v lepotne namene. V zaključku dela sem predstavil predlog ukrepov, kako s pomočjo znanja o marketingu, posebej o segmentiranju odjemalcev, povečati delež neposrednih kupcev, predvsem uporabnikov spletne trgovine. Kupci tudi v spletni trgovini iščejo rešitve za svoje težave, podjetje pa je zaradi strogih zakonskih omejitev pri navajanju zdravilnih učinkov prehranskih dopolnil pri tem zelo omejeno. Kljub temu obstaja nekaj načinov, kako kupce usmeriti na izdelek, ki pomeni ustrezno rešitev zanje. Te načine sem tudi opisal.
Ključne besede: analiza odjemalcev, segmentacija trga, marketing, redni odjemalci, potencialni odjemalci
Objavljeno: 24.03.2021; Ogledov: 64; Prenosov: 10
.pdf Celotno besedilo (865,67 KB)

6.
Digitalno oglaševanje na primeru glasbene skupine
Tomaž Rihtar, 2020, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo predstavili, na kakšen način uporabiti družbena omrežja, da pridemo do čim večjega učinka s čim manj stroški (čas, denar). Izhajali smo iz digitalnega marketinga in nato prešli na digitalno oglaševanje, kjer smo se specifično posvetili družbenim omrežjem. Diplomska naloga je potekala na primeru glasbene skupine, Ansambel Vžig. Za primer analize smo uporabili profile na družbenih omrežjih Facebook-a, Instagram-a, YouTube-a in TikTok-a. Kljub nekajletni prisotnosti zgoraj omenjene glasbene skupine na družbenih omrežjih, nikoli ni bilo načrtovanih objav.
Ključne besede: Družbena omrežja, digitalno oglaševanje, Facebook, objave, marketing.
Objavljeno: 12.03.2021; Ogledov: 120; Prenosov: 28
.pdf Celotno besedilo (1,08 MB)

7.
Digitalna prisotnost malega trgovskega podjetja na primeru podjetja Avtosotla, d.o.o.
David Romih, 2020, magistrsko delo

Opis: Digitalizacija poslovanja in digitalna prisotnost sta danes eni ključnih strateških usmeritev podjetij. Hiter življenjski tempo narekuje nenehno prilagajanje podjetnikov na trgu. Za doseg in iskanje novih strank je v porastu uporaba digitalnih rešitev. V magistrskem delu predstavljamo digitalno prisotnost v malem trgovskem podjetju Avtosotla, d.o.o. in na njegovem primeru prikažemo možno uporabo digitalnih strategij prisotnosti. Natančneje predstavimo 3 digitalne strategije prisotnosti: spletno mesto in SEO optimizacija, družbeno omrežje Facebook in oglaševanje ter e- poštni marketing. Na primeru podjetja Avtosotla, d.o.o. prikažemo uporabo teh strategij, s katerimi želimo doseči naslednje cilje: povečanje prepoznavnosti podjetja in pošiljanje ponudb pravim kupcem, pridobivanje novih zvestih strank prek spleta in zagotavljanje ustreznih informacij na spletnem mestu ter povečanje obiska spletnega mesta. Nadalje ugotavljamo, ali se razlikuje upravljanje digitalne prisotnosti v malih in srednje velikih ter velikih podjetjih. Preverjamo hipotezo o tem, ali ima digitalna prisotnost podjetja pozitivne učinke na poslovanje, in o tem, ali so strategije spletno mesto, Facebook oglaševanje in e-poštni marketing primerne za uvedbo v malem trgovskem podjetju, ki se ukvarja s prodajo rezervnih delov za avtomobile.
Ključne besede: digitalna prisotnost, strategije digitalne prisotnosti, malo trgovsko podjetje Avtosotla, d.o.o., spletno mesto, družbena omrežja, e-poštni marketing
Objavljeno: 03.02.2021; Ogledov: 104; Prenosov: 26
.pdf Celotno besedilo (3,14 MB)

8.
Prenova celostne grafične podobe turističnega podjetja
Klemen Sajko, 2020, diplomsko delo

Opis: Močna blagovna znamka je ključnega pomena za razlikovanje podjetja od konkurence. Velik del tega je celostna grafična podoba, ki predstavlja vizualni vidik sloga, za katerega se odloči podjetje, in osebnosti. V teoretičnem delu diplomske naloge smo se najprej osredotočili na definiranje pojma blagovne znamke, raziskovanje njene zgodovine in dejavnike, ki jo naredijo uspešno. Nato smo opredelili celostno grafično podobo, njeno vlogo v podjetju in opisali elemente grafičnega oblikovanja. Prav tako smo analizirali turistično podjetje Sajko turizem, d. o. o., grafične podobe konkurenčnih podjetij in še nekaterih drugih turističnih podjetij po svetu. Na podlagi pridobljenega znanja smo v praktičnem delu izdelali celostno grafično podobo podjetja Sajko turizem, d. o. o. Določili smo barvno paleto, tipografijo, simbol in logotip ter jih nato implementirali v komunikacijska sredstva.
Ključne besede: celostna grafična podoba, grafično oblikovanje, blagovna znamka, marketing, logotip
Objavljeno: 28.01.2021; Ogledov: 199; Prenosov: 41
.pdf Celotno besedilo (3,69 MB)

9.
Digital marketing communication in developing countries
Visar Rrustemi, Ganimete Podvorica, Gezim Jusufi, 2020, izvirni znanstveni članek

Opis: Digital marketing has made significant progress in recent years, in all countries, both developed and developing. Many local and international companies have largely placed their marketing activities in the digital environment. Now, the COVID-19 pandemic has made it even more important for many companies and consumers to conduct marketing, buying and selling activities through social media. Like companies, consumers are changing their buying behaviors by focusing more on social media, from which they are providing the necessary and sufficient information about all the products and services that are marketed online. This paper is of particular importance because it addresses the issue of digital marketing activities in the Western Balkans region, specifically the behavior of consumers from countries of this region on social media. From the results of the paper it can be concluded that consumers from these countries are quite engaged in social media, where they receive the necessary information for different products and services, follow the activities of different companies, etc.
Ključne besede: digital marketing, communication, social media, Western Balkans, internet
Objavljeno: 15.01.2021; Ogledov: 137; Prenosov: 0

10.
Problematika piramidnih sistemov in mrežnega marketinga z vidika prava varstva potrošnikov
Urban Kralj, 2020, magistrsko delo

Opis: Problematika piramidnih sistemov in mrežnega marketinga je še zmeraj aktualna, kar se kaže v številnih odmevnih zadevah, ki pretresajo svetovni ter evropski trg v zadnjem desetletju. Kljub sprejemu zakonodaje na področju varstva potrošnikov pred nepoštenimi poslovnimi praksami na ozemlju Evropske unije in kljub dejstvu, da so piramidni sistemi del tako imenovane črne liste praks, ki so v vseh okoliščinah prepovedane, sam zakonodajni okvir ne daje jasne definicije le-teh in posledično v praksi povzroča deljena mnenja, ali gre v posameznih zadevah za sporno obliko mrežnega marketinga ali ne. Sodišče Evropske unije je v dveh pomembnih zadevah, 4finance in Lucky 4 All razložilo in dopolnilo definicijo piramidnih sistemov, ni pa se opredelilo glede vprašanja, ali udeleženci piramidnih sistemov, ki aktivno prodajajo izdelke, štejejo za potrošnike in posledično uživajo pravno varstvo. Trenutno pravna teorija zastopa stališče, da je pomemben trenutek pristopa v piramidni sistem. Tudi če praksa ne ustreza definiciji iz t.i. črne liste, pa to še ne pomeni, da je dopustna. Direktiva o nepoštenih poslovnih praksah vsebuje še abstraktnejše določbe generalne klavzule in določbe o zavajajočih in agresivnih poslovnih praksah, ki tako širijo obseg prepovedi. Ob nepoštenih poslovnih praksah se pojavi tudi vprašanje pravnih posledic in morebitne neveljavnosti takšnega posla. Direktiva o nepoštenih poslovnih praksah področja ne ureja in to prepušča splošnim pravilom obligacijskega prava, po katerih sta, ob izpolnjenih ustreznih predpostavkah, možni tako izpodbojnost posla kot tudi odškodninska odgovornost. Kljub temu pa Direktiva 2019/2161 o spremembi Direktive Sveta 93/13/EGS in direktiv 98/6/ES, 2005/29/ES ter 2011/83/EU Evropskega parlamenta in Sveta zaradi boljšega izvrševanja in posodobitve pravil Unije o varstvu potrošnikov na področje varstva potrošnikov pred nepoštenimi poslovnimi praksami uvaja določbe o individualnem pravnem varstvu.
Ključne besede: piramidni sistemi, mrežni marketing, varstvo potrošnikov, nepoštene poslovne prakse, civilnopravne posledice, napake volje, veljavnost pravnega posla, kolektivne tožbe.
Objavljeno: 13.01.2021; Ogledov: 179; Prenosov: 45
.pdf Celotno besedilo (409,51 KB)

Iskanje izvedeno v 0.33 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici