1.
MARKETINŠKO KOMUNICIRANJE POSLOVNO-KONGRESNEGA TURIZMA V TERMAH MARIBOR: PRIMER HOTELA HABAKUKTimotej Semenič, 2012, magistrsko delo
Opis: Če želi podjetje v času varčevalnih ukrepov in vse hujše konkurence na trgu ohraniti ali celo povečati svoj tržni delež, je nujno, da zna svojo ponudbo ciljni javnosti kakovostno komunicirati. S potrošniki mora vzpostaviti učinkovit in dolgotrajen dialog, ki bo temeljil na zaupanju ter ustvariti ugled in zgraditi močno blagovno znamko.
V magistrskem delu smo preučevali marketinško komuniciranje poslovno-kongresnega turizma v hotelu Habakuk. Natančno smo preučili specifike poslovnega turizma in kongresne dejavnosti ter ugotovili, da ima organizacija kongresov pozitivne ekonomske, družbene, znanstvene in politične učinke, ki se odražajo na celotni turistični destinaciji. Podrobno smo opredelili teoretične postulate marketinga v kongresni dejavnosti in ugotovili, da turistični delavci zaradi specifičnih lastnosti storitev potrošnikom nudijo predvsem doživetja, ki jih morajo posredovati z ustrezno kombinacijo elementov destinacijskega trženjskega spleta. Ključno pri tem je marketinško upravljanje z naravnimi in turističnimi privlačnostmi ter imidžem kraja. Podrobno smo razdelali in preučili program marketinškega komuniciranja v Habakuku in ugotovili, da orodja komunikacijskega spleta uporabljajo koordinirano in med njimi dosegajo sinergijske učinke. Kljub temu smo pri uporabi posameznih instrumentov opozorili na nekatere pomanjkljivosti in predlagali, na kakšen način jih je mogoče odpraviti.
Ključne besede: poslovni turizem, kongresna dejavnost, marketinško komuniciranje, turistična destinacija, marketing v turizmu, marketinški splet, instrumenti marketinškega komuniciranja, oglaševanje, pospeševanje prodaje, Terme Maribor, hotel Habakuk.
Objavljeno v DKUM: 23.08.2012; Ogledov: 2454; Prenosov: 414
Celotno besedilo (2,02 MB)