| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 898
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
Primerjalna analiza radijskih oglasov : magistrsko delo
Aljaž Jelen, 2022, magistrsko delo

Opis: Ob vsakem pojavu novega oglaševalskega medija se vedno znova pojavijo špekulacije o pomenu in zastarelosti radijskega oglaševanja. A kljub temu radijsko oglaševanje ne upada – življenjski stil ljudi je vse hitrejši in veliko časa preživimo v avtomobilih ter na poti. Podjetja se tako še vedno poslužujejo radijskega oglaševanja, ki ga uporabljajo za ozaveščanje o obstoju podjetja, za promocijo izdelkov in storitev ter komunikacijo s potencialnimi potrošniki. V magistrski nalogi raziskujemo, kolikšen del radijskega programa trenutno zasedejo oglasni bloki, kakšne so glavne značilnosti radijskih oglasov in katere tematike oziroma vsebine oglasov se najpogosteje oglašujejo. Raziskavo in analizo oglasnih blokov smo izvedli na primeru petih najbolj poslušanih radijskih postaj na področju Slovenije.
Ključne besede: radijski oglasi, radijsko oglaševanje, radijske postaje, marketing
Objavljeno v DKUM: 13.06.2022; Ogledov: 60; Prenosov: 15
.pdf Celotno besedilo (1,84 MB)

2.
Nakupovanje v spletni trgovini About You
Anita Videc, 2022, magistrsko delo

Opis: Zaradi napredka v informacijsko-komunikacijski tehnologiji posledično raste število ljudi, ki uporabljajo internet. S tem se hkrati povečuje število oseb, ki internet uporabljajo za nakupovanje izdelkov ali storitev. Tako posamezniki kot tudi podjetja se moramo tehnološkim spremembam prilagajati in jih nenehno spremljati. Že nekaj let zaznavamo rast uporabe spletnih trgovin, kar pa je v zadnjem obdobju močno spodbudila tudi epidemija covida-19. Kljub temu da uporaba spletne trgovine raste, velik delež uporabnikov še vedno raje nakupuje v klasičnih trgovinah. S primerjavo med nakupovanjem prek spleta in nakupovanjem v klasičnih trgovinah smo definirali prednosti in slabosti za obe vrsti nakupovanja. Iz tega je izhajal naš problem, tj. kako izboljšati izkušnjo spletnega nakupovanja za uporabnike. Na primeru ene izmed najhitreje rastočih modnih spletnih trgovin v Evropi About You smo analizirali, kako uporabniki dojemajo in se soočajo s procesom spletnega nakupovanja v njihovi spletni trgovini. Rezultati raziskave kažejo, da je pri spletnem nakupovanju še vedno najbolj priljubljen segment oblačil in da se v spletnih trgovinah povečuje zanimanje glede izdelkov za urejanje doma. Ugotovili smo, da obstaja šibka povezanost med starostjo uporabnikov in pogostostjo spletnega nakupovanja. Povečuje se nakupovanje prek pametnih telefonov, sodelujočim v anketi pa je najpomembnejši dejavnik kvaliteta izdelka, ki ga kupijo na spletu. Večina meni, da na njihove odločitve glede nakupov najbolj pripomorejo objave na družbenih omrežjih, ter da se bodo za nakup v spletni trgovini About You zelo verjetno ponovno odločili. V prihodnjih letih bomo priča poskusom premostitve razlik med digitalno in klasično nakupovalno izkušnjo. Podjetniki bodo vse bolj uporabljali kombinacijo med digitalnim in fizičnim svetom, pri čemer bodo morali v osrčje svojih marketinških strategij postaviti uporabnike, njihove želje, potrebe in navade.
Ključne besede: nakupovanje, About You, spletna trgovina, marketing, elektronsko poslovanje, vedenje uporabnikov
Objavljeno v DKUM: 01.06.2022; Ogledov: 51; Prenosov: 26
.pdf Celotno besedilo (3,10 MB)

3.
Trženje destinacijskih porok kot orodje destinacijskega marketinga slovenije : diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija
Zala Tratnik, 2022, diplomsko delo

Opis: Poročni turizem predstavlja pomemben del turistične dejavnosti ter vpliva na ugled in prepoznavnost destinacije. V zadnjih desetletjih lahko zaznamo porast za njegovo zanimanje, kar se odraža tudi v (poročnih) znanstvenih in strokovnih študijah. Pari, ki se odločajo za sklenitev zakonske zveze, vse pogosteje zaradi različnih razlogov izberejo poroko na destinaciji. Takšno poroko imenujemo destinacijska poroka. Pomoč lahko poiščejo pri profesionalnih organizatorjih porok, ki jim pomagajo načrtovati poročni dan in poskrbijo za vse podrobnosti. Z analizo vsebine spletnih strani obstoječih načrtovalcev porok v Sloveniji smo želeli ugotoviti stanje trga poročnega turizma v državi in predstaviti vlogo marketinga. Dodatne informacije, ki so nam podale neposredne odgovore na tematiko trženja destinacijskih porok kot orodja destinacijskega marketinga Slovenije ter sprememb po covidu-19, ki je posredno prizadel tudi poročno dejavnost, smo pridobili z izvedenimi intervjuji. Ugotovitve zaključnega dela predstavljajo odraz dejanskega stanja poročnega trga s podanimi smernicami za nadaljnji razvoj tako vsem poročnim kot tudi turističnim delavcem.
Ključne besede: poroka, poročni organizator, poročni turizem, destinacijska poroka, marketing
Objavljeno v DKUM: 15.04.2022; Ogledov: 171; Prenosov: 72
.pdf Celotno besedilo (2,24 MB)

4.
Analiza dejavnikov izbora zabaviščnih parkov slovenskih osnovnih šol kot ciljev končnih izletov
Urška Likon, 2021, diplomsko delo

Opis: Čeprav doživlja turizem velik razvoj in je ponudbe vedno več, pa v Slovenji nekaterih vrst ponudbe, kot so zabaviščni parki, še nimamo – morda malo tudi zato, ker. se precej blizu Slovenije nahajata kar dva, in sicer Gardaland in Mirabilandia. Z raziskovanjem smo želeli izvedeti, na podlagi česa slovenske osnovne šole za končne izlete izberejo enega ali drugega. V teoretičnem delu so razloženi različni pojmi v povezavi s prostočasnimi dejavnostmi. Tako smo pojasnili prostočasni in izobraževalni turizem ter predstavili nekaj glavnih značilnosti marketinga na splošno in marketinga v turizmu. Pred intervjuji smo predstavili obravnavana parka, Gardaland in Mirabilandio, ter ju primerjali. Za lažjo predstavo, koliko bi nas stal tak izlet, če bi tja šli sami ali s turistično agencijo, smo naredili izračun. Intervjuvali smo dvanajst slovenskih osnovnih šol, pri čemer so bile zastopane vse statistične regije. Zaradi epidemije koronavirusa Covid-19 izletov ni več, prej pa je tretjina šol vozila učence v Gardaland, ostali nikamor. V Mirabilandio niso šli nikoli na nobeni šoli, večina je sploh ne pozna. Ker je pomenil tak izlet veliko odgovornosti s strani šole že pred izrednimi razmerami, se je večina odločila, da otrok ne bodo več peljale v tujino. Kontaktirali smo tudi oba parka, da bi izvedeli, ali že, oziroma ali bi bila pripravljena, slovenskim osnovnim šolam ponuditi poseben paket, ki bi vključeval cenejšo vstopnino in prevoz. Odgovora nismo dobili.
Ključne besede: Turizem, marketing, prostočasne dejavnosti, zabaviščni parki, Gardaland, Mirabilandia.
Objavljeno v DKUM: 13.04.2022; Ogledov: 161; Prenosov: 24
.pdf Celotno besedilo (1,27 MB)

5.
Informacijske rešitve digitalnega marketinga na primeru podjetja Kompetentnost d. o. o. : diplomsko delo
Urška Lopert, 2022, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo predstavili pojem digitalnega marketinga. Opisali smo prednosti in slabosti tovrstnega načina oglaševanja ter podali različne strategije digitalnega marketinga, ki jih uporabljajo podjetja za oglaševanje preko spleta. Za lažje razumevanje smo diplomsko nalogo pisali na primeru podjetja, ki se ukvarja z digitalnim marketingom. Prikazali smo kako v podjetju oglašujejo preko spleta, kakšne strategije uporabljajo in katere so najbolj učinkovite. Pripravili smo tudi prodajni lijak za stranko podjetja, v katerem so prikazane strategije digitalnega marketinga, ki so se v podjetju uporabile za večjo učinkovitost poslovanja. Uporabljene strategije iz prodajnega lijaka smo v empiričnem delu tudi analizirali in predstavili.
Ključne besede: digitalni marketing, prodajni lijak, merjenje uspešnosti digitalnega marketinga, informacijske rešitve
Objavljeno v DKUM: 29.03.2022; Ogledov: 377; Prenosov: 71
.pdf Celotno besedilo (2,95 MB)

6.
Vpliv pandemije COVID-19 na razvoj digitalnega marketinga v izbrani organizaciji
Alen Hodžić, 2021, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo preučevali področje pojava pandemije COVID-19 v razvoju digitalnega marketinga v izbrani organizaciji. V teoretičnem delu smo predstavili področja, ki se navezujejo na digitalni marketing, temu pa je sledil empirični del. Tega smo izvedli s pomočjo polstrukturiranega vprašalnika, ki smo uporabili v intevjuju z direktorjem in vodjo marketinga organizacije FIN-TUN d.o.o. V empiričnem delu smo želeli izvedeti čim več o delovanju digitalnega marketinga izbrane organizacije. Zanimalo nas je na kakšen način se je organizacija odzvala na pojav pandemije, kakšne spremembe so doživeli na področju digitalnega marketinga, kaj so spremenili, kakšne so novitete ipd. V raziskavi smo uspeli pridobiti informacije, ki so jasno pokazale, da je podjetje bilo pred pojavom pandemije dobro marketinško usmerjeno. Iz analize intervjujev smo lahko razbrali, da za podjetje pojav pandemije ni povzročil večjih sprememb z izjemo zaprtja restavracije. Na področju digitalnega marketinga pa je prišlo do intenzivne uporabe družabnih omrežij in povezovanja s potencialnimi kupci preko vplivnežev, ki so nagovarjali občinstvo za nakupovanje izdelkov pri njih. Prenovili so tudi spletno stran in spletno trgovino. Ob analizi vseh odgovorov na vprašanja in analizi digitalnih tehnologij, pa smo ob koncu podali naše ugotovitve in predloge za izboljšave na področju digitalnega marketinga. Kot izboljšave smo predlagali zaposlitev dodatne delovne sile na področju marketinga za razbremenitev dela. Na podlagi zaposlitve, tudi izobraževanje novo nastoplih na tem delovnem področju. Predlagali smo tudi dodatno uporabo družbenih omrežij (Tik Tok, YouTube) in pospešeno spremljanje le-teh in dogajanje na spletni strani ter njihovi spletni trgovini.
Ključne besede: digitalni marketing, COVID-19, poslovni svet, spremembe
Objavljeno v DKUM: 05.01.2022; Ogledov: 294; Prenosov: 121
.pdf Celotno besedilo (1,23 MB)

7.
Povezava med pozicijo korporativne blagovne znamke glede na okoljsko sprejemljive značilnosti in izbiro trgovca na drobno
Maruša Vindiš, 2021, magistrsko delo

Opis: Odjemalci so vse bolj zavedni do okolja in želijo kupovati ter uživati izdelke, ki se skladajo z njihovimi nazori, hkrati pa se tudi podjetja začenjajo zavedati številnih koristi, ki jim jih lahko prinaša zasledovanje trajnostnih poslovnih praks. V tuji znanstveni literaturi s področja marketinga so se v zadnjih letih vse pogosteje začeli pojavljati termini »zeleni izdelki«, »zelena blagovna znamka«, »zeleni marketing«, »zeleno pozicioniranje« ipd. V teoretičnem delu magistrske naloge smo naredili pregled znanstvene literature, ki proučuje omenjene koncepte, ter ugotovili, da bodo podjetja morala trajnost čim prej vpeljati v svoje poslovanje, če želijo v prihodnosti še preživeti in biti uspešna. V empiričnem delu pa smo se osredinili na okoljsko učinkovitost trgovcev na drobno, ki poslujejo v Sloveniji. Osredotočili smo se na 4 trgovce ¬¬¬ Mercator, Spar, Hofer in Lidl. Naredili smo pregled aktivnosti za varovanje okolja, ki jih trgovci izvajajo in predstavljajo na svojih spletnih mestih. Nato smo s pomočjo raziskave preverjali, kakšno je pozicioniranje z vidika okoljske učinkovitosti izbranih trgovcev pri slovenskih odjemalcih in kakšna je povezava med zaznano pozicijo korporativne blagovne znamke in izbiro trgovca, pri katerem bo odjemalec kupoval. Izbrani trgovci so bili ocenjeni po več dimenzijah okoljske učinkovitosti ter ugleda in ugotovili smo, da pri trgovcih, ki dosegajo boljše pozicije glede okoljske učinkovitosti, odjemalci kupujejo pogosteje, hkrati pa takšna podjetja uživajo tudi večji ugled. Oblikovali smo priporočila, po katerih dimenzijah trgovci lahko izboljšajo svoje pozicije z vidika okoljske sprejemljivosti, in zaključili, da morajo podjetja aktivno vlagati v izboljševanje svojih trajnostnih naporov.
Ključne besede: trajnostni marketing, pozicioniranje, zeleni izdelki, okolju prijazno, korporativna blagovna znamka, trgovec na drobno
Objavljeno v DKUM: 23.12.2021; Ogledov: 178; Prenosov: 39
.pdf Celotno besedilo (2,07 MB)

8.
Dojemanje nativnega oglaševanja na novičarskih spletnih portalih : magistrsko delo
Demi Stamenković, 2021, magistrsko delo

Opis: V magistrski nalogi smo se ukvarjali s preučevanjem dojemanja nativnega oglaševanja na novičarskih spletnih portalih. Avtorji obstoječih raziskav navajajo, da nativni oglasi ustrezajo obliki in funkciji platforme, na kateri se pojavljajo oziroma se zelo dobro zlijejo s to. Ugotovili smo, da imamo v Zakonu o medijih, Slovenskem oglaševalskem kodeksu in Kodeksu društva novinarjev Slovenije zapisano, da mora biti sponzorirana vsebina zmeraj označena, primanjkuje pa jasnih navodil, kako naj bo ta označena. Analiza treh spletnih novičarskih portalov je pokazala, da vsi trije analizirani portali objavljajo nativne oglase, da ima največjo frekvenco objavljanja teh portal zadovoljna.si in da so v veliki večini nativni oglasi zmeraj označeni, do odstopanj pri označevanju pa prihaja le na portalu zadovoljna.si. Zanimalo nas je tudi, ali javnost prepoznava razliko med uredniško vsebino in nativnim oglasom in ugotovili smo, da večina sodelujočih v anketnem vprašalniku uspešno prepozna razliko, vendar pa se je izkazalo, da jih kljub temu večina ne pozna koncepta in termina nativno oglaševanje.
Ključne besede: nativno oglaševanje, digitalni marketing, oglaševanje, novičarski spletni portali
Objavljeno v DKUM: 16.12.2021; Ogledov: 188; Prenosov: 44
.pdf Celotno besedilo (7,04 MB)

9.
Prepoznavnost podjetja Cer - Cvet na družbenem omrežju Facebook
Barbara Cer, 2021, diplomsko delo

Opis: Naša življenja se iz dneva v dan spreminjajo. Sledimo tehnološkim razvojem in posledično sledimo tudi novim in inovativnim marketinškim pristopom in strategijam. Tradicionalni marketinški pristopi se spreminjajo in le te vztrajno zamenjujejo avtomatizirane oblike sodobnega digitalnega marketinga. Tovrstna oblika marketinga podjetjem prinaša ne le prednosti iz stroškovnega vidika, temveč močno pripomore k prepoznavnosti blagovnih znamk, njihovem boljšem targetiranju, boljši konverziji in boljšem dosegu. Diplomsko delo je razdeljeno na teoretični in praktični del. V teoretičnem delu je na enem mestu zbranih veliko uporabnih in koristnih informacij o digitalnem marketingu. Opredelili smo digitalni marketing, njegove prednosti in slabosti, strategije in predstavili oblike digitalnega marketinga. Podrobneje smo predstavili tudi družbeno omrežje Facebook in kako lahko podjetje le to uporabi v svoj prid ter boljše rezultate svojega poslovanja. V praktičnem delu je podrobneje predstavljeno podjetje Cer – Cvet in njihova Facebook stran. Namen eksperimenta, ki je bil izveden v okviru diplomske naloge, je bilo dokazati, da lahko z doslednostjo in konsistentnimi objavami na Facebook strani, podjetje dosega pozitivne rezultate in učinke. Za obdobje enega meseca smo splanirali objave za dotično podjetje, jih redno objavljali na Facebook strani in analizirali dobljene rezultate. Na koncu smo na podlagi pridobljenih rezultatov tudi preverili zastavljeni hipotezi.
Ključne besede: Facebook, družbeno omrežje, marketinško komuniciranje, digitalni marketing, Cer – Cvet, prepoznavnost podjetja
Objavljeno v DKUM: 09.12.2021; Ogledov: 279; Prenosov: 37
.pdf Celotno besedilo (2,24 MB)

10.
Marketing blagovne znamke L'Occitane v Sloveniji
Taja Désirée Starc, 2021, diplomsko delo

Opis: Marketing je aktivno se razvijajoča veda, katera je bila za blagovne znamke vedno pomembna, zadnje čase zaradi digitalnega marketinga še toliko bolj. Raziskovali smo marketing kozmetične blagovne znamke L'Occitane v Sloveniji, saj nas je zanimalo kako se kot podjetje prilagajajo stalnim spremembam, ki se dogajajo na marketinškem trgu. Osebno se nam je ta tematika od nekdaj zdela zanima in bi v prihodnosti želeli iskati zaposlitev v tej smeri. Teoretični del je bil namenjen prikazu osnov marketinga, zgodovini marketinga, marketinškim spletom, trendom, nismo pozabili niti na marketing na socialnih omrežjih, ki je zadnje čase najbolj popularen. V raziskovalnem delu smo predstavili podjetje Stillmark d.o.o. in blagovno znamko L'Occitane, prav tako smo naredili analizo obstoječega marketinga blagovne znamke. Intervjuvali smo vodjo marketinga blagovne znamke L'Occitane v Sloveniji, poslovodkinjo ene izmed poslovalnic L'Occitane v Sloveniji ter redno stranko L'Occitana v Sloveniji. Iz vseh treh intervjujev smo sestavili celoto in odgovorili na raziskovalna vprašanja, ki smo si jih zadali v diskusiji zaključne naloge. Čeprav ima blagovna znamka L'Occitane v Sloveniji dobre marketinške strategije in poteze, ter sledi marketinškim trendom je tu vedno prostor za izboljšave, zato smo nekaj predlog v diskusiji tudi zapisali.
Ključne besede: marketing blagovne znamke, marketing, L'Occitane, naravna kozmetika
Objavljeno v DKUM: 01.12.2021; Ogledov: 273; Prenosov: 97
.pdf Celotno besedilo (1,09 MB)

Iskanje izvedeno v 0.17 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici