| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 165
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
Marketinško komuniciranje v salonu Fascia Center
Monika Merc, 2023, magistrsko delo

Opis: Marketinško komuniciranje, kot skupek orodij za povezovanje ponudnikov s potrošniki, v današnjem času predstavlja velik pomen za uspešnost organizacije. Marketinško komuniciranje, h kateremu prištevamo oglaševanje, odnose z javnostmi, osebno prodajo, pospeševanje prodaje ter neposredno trženje, mora biti glede na organizacijo ter njeno ciljno skupino premišljeno sestavljeno in organizirano. Organizacija mora glede na svoje cilje izbrati primeren kanal ali dva, v katerega se bo osredotočila s svojo trženjsko strategijo ter pri katerem lahko doseže največ ljudi iz svoje ciljne skupine. V magistrskem delu smo se osredotočili na raziskavo marketinškega komuniciranja storitvenega podjetja Fascia Center, kjer ponujajo storitve za nego telesa. S teoretičnim delom želimo predstaviti komuniciranje, različne vrste marketinških komunikacijskih orodij in pripravo dobre marketinške strategije. V empiričnem delu je s pomočjo intervjuja ter ankete predstavljeno podjetje, njihove storitve, poslovanje, na podlagi anketiranja njihovih uporabnikov storitev smo opravili tudi raziskavo.
Ključne besede: marketinško komuniciranje, oglaševanje, marketing, družbena omrežja, ciljno občinstvo, promocija, manualna terapija, estetika, masažni salon, odnosi z javnostmi, pospeševanje prodaje.
Objavljeno v DKUM: 21.02.2023; Ogledov: 109; Prenosov: 46
.pdf Celotno besedilo (4,36 MB)

2.
Vpliv pandemije covid-19 na marketing v modni industriji
Nika Jeza, 2022, diplomsko delo

Opis: Svet se je leta 2020 soočil z veliko krizo v obliki pandemije COVID-19. V veliki meri je bila prizadeta tudi modna industrija, ki so jo zaznamovali upad prodaje, spremenjeno vedenje potrošnikov in prekinjene dobavne verige po vsem svetu. Mediji so poročali o različnih vrstah težav s katerimi so se soočali svetovni modni trgovci, kot je nepričakovano odpuščanje delavcev in zaposlenih, hkrati pa so morali izvajati prakse družbene odgovornosti za svoje skupnosti. V teoretičnem delu so zbrane informacije o modi in marketingu mode, opredeljen je pojem blagovna znamka, prav tako je zbranih veliko uporabnih informacij na temo marketinškega komuniciranja. V empiričnem delu so zbrani podatki o tem, kako je pandemija COVID-19 vplivala na modno industrijo in modne trgovce po svetu. Predstavljena je marketinška strategija blagovnih znamk Zara in H&M in kako sta se globalna modna trgovca spopadala s pandemijo. Čeprav ugotovitve kažejo, da svetovna modna trgovca uporabljata različne strategije marketinškega komuniciranja sta se na krizo pandemije COVID-19 odzvala s podobnimi pristopi, npr. s finančno podporo in začetkom proizvajanja zaščitne zdravstvene opreme.
Ključne besede: moda, marketing mode, blagovna znamka, pandemija COVID-19, marketinško komuniciranje.
Objavljeno v DKUM: 02.11.2022; Ogledov: 192; Prenosov: 26
.pdf Celotno besedilo (1,34 MB)

3.
Distribucija in marketing slovenske filmske produkcije : diplomsko delo
Anja Petrovič, 2022, diplomsko delo

Opis: V zaključnem delu smo se osredotočili na raziskovanje problematike slovenske filmografije in njene distribucije v kinematografe. Zanimalo nas je kateri dejavniki otežujejo uspeh naših domačih filmov in onemogočajo, da bi se le-ti pogosteje in z večjo gledanostjo predvajali na velikih zaslonih ter v drugih državah. Za potrebe preučevanja problema smo zbrali in predstavili potrebno teorijo, ki se navezuje na samo distribucijo in marketinško komunikacijo slovenskega filma, ter se nato lotili raziskovalnega dela, ki je zajemal strukturirani intervju s posamezniki iz slovenske filmske stroke. Z opravljeno analizo odgovorov intervjuvancev smo ugotovili poglavito problematiko majhnega slovenskega trga in njene manjšinske ciljne skupine, ki se v večini usmerja k ogledu tujih večjih produkcij. Prišli smo do odgovorov za možne izboljšave, ki se navezujejo na širšo distribucijo slovenskih filmov z udeleževanjem na mednarodnih filmskih festivalih, ki se jih delno slovenski producneti že poslužujejo. Rezultati raziskave kažejo, da lahko mednarodna prodaja z dobro opredeljeno ciljno skupino, prilagojeno tematiko filma, ter z močnim finančnim sofinanciranjem zagotovi uspeh.
Ključne besede: distribucija, slovenska filmografija, financiranje, filmski trg, marketinško komuniciranje
Objavljeno v DKUM: 21.10.2022; Ogledov: 113; Prenosov: 14
.pdf Celotno besedilo (1,27 MB)

4.
Vpliv oglaševanja na vedenje odjemalcev
Tadeja Vogrinčič, 2022, diplomsko delo

Opis: Oglaševanje je vedno prisotno, čeprav se ljudje tega vedno ne zavedajo. Sploh v današnjem času medijev, ko poskušajo podjetja uporabiti vse obstoječe kanale, da bi dostavila svoje sporočilo. Je eno izmed najstarejših oblik marketinga, ki želi vplivati na ciljno skupino odjemalcev, da kupijo, prodajo ali nekaj storijo z določenim izdelkom. V tem diplomskem delu želimo ugotoviti ali oglasi vplivajo na vedenje odjemalcev in kakšen je ta vpliv. V teoretičnem delu sem najprej predstavila pojem marketinško komuniciranje in orodja, ki so del le tega. Nato sem se osredotočila na oglaševanje in medije s katerimi podjetja komunicirajo z odjemalci. V nadaljevanju sem predstavila še vedenje odjemalcev ter kateri so ti zunanji in notranji dejavniki, ki imajo vpliv na odjemalčeve nakupne odločitve. V empiričnem delu me je zanimalo kakšen vpliv imajo oglasi na nakupne odločitve odjemalcev in kako ti dojemajo oglase.
Ključne besede: oglaševanje, marketinško komuniciranje, vedenje, odjemalci, mediji
Objavljeno v DKUM: 12.10.2022; Ogledov: 103; Prenosov: 21
.pdf Celotno besedilo (2,07 MB)

5.
Marketinško komuniciranje
Sara Habjanič, diplomsko delo

Opis: Uspešna marketinška komunikacija je pomembna za uspešno delovanje vsakega podjetja. Prinaša prepoznavnost izdelkov, vodi k večji prodaji in večjemu dobičku. V podjetjih je vse večji poudarek na marketinški komunikaciji s podporo digitalnih medijev. Družbena omrežja so postala del našega vsakdana. V podjetju MeWoodYou se zavedajo, da z uporabo družbenih omrežij in dobro načrtovano marketinško komunikacijo lahko lažje dosežejo zastavljene cilje. Glavno omrežje, ki ga podjetje uporablja je Instagram, kjer redno ohranjajo stike s svojimi odjemalci. Pri uporabi marketinških orodij se osredotočajo predvsem na oglaševanje in pospeševanje prodaje. Vodja podjetja je njegov ustanovitelj Nino Novak, ki je znamko zasnoval in razvil s pomočjo Instagrama.
Ključne besede: marketinško komuniciranje, digitalni mediji, družbena omrežja, Instagram, MeWoodYou
Objavljeno v DKUM: 28.09.2022; Ogledov: 170; Prenosov: 60
.pdf Celotno besedilo (3,07 MB)

6.
Marketinško komuniciranje v Olimpijskem komiteju Slovenije - združenju športnih zvez
Marko Krajšek, 2022, diplomsko delo

Opis: Pri Olimpijskem komiteju Slovenije – Združenju športnih zvez (v nadaljevanju OKS-ZŠZ) morajo za uspešno izvedbo svojih programov in za operativno delovanje družbe skoraj polovico sredstev zagotoviti z uspešnim trženjem svoje blagovne znamke in produktov. Diplomska naloga obravnava tematiko marketinškega komuniciranja s sponzorji in partnerji OKS-ZŠZ ter jo opisuje od samega začetka družbe – od ustanovitve do danes. V diplomski nalogi smo uporabili analitično deskriptivno metodo, ki zajema študij literature, v raziskovalnem delu naloge pa obravnavali problem predčasne prekinitve partnerskih pogodb partnerjev OKS-ZŠZ. V ta namen smo intervjuvali štiri podjetja, ki so imela z OKS ZŠZ podpisane pogodbe nižjih vrednosti, vendar so jih iz različnih vzrokov predčasno prekinili. Na osnovi raziskave smo izdelali naslednje predloge za prenovo marketinškega komuniciranja s partnerji OKS-ZŠZ: predlagamo večjo izpostavljenost partnerjev, več sodelovanja na vseh marketinških dogodkih, več mreženja med partnerji in ostalimi deležniki OKS-ZŠZ in uvedbo rednih sestankov s partnerji v vsakem tromesečju za redno spremljanje rezultatov sodelovanja. Ugotavljamo, da smo s tem smo dosegli vse zastavljene cilje diplomskega dela.
Ključne besede: Marketinško komuniciranje, marketing, sponzorstvo, donatorstvo, partnerji OKS-ZŠZ
Objavljeno v DKUM: 30.08.2022; Ogledov: 214; Prenosov: 45
.pdf Celotno besedilo (788,09 KB)

7.
Načrt marketinškega komuniciranja za novoustanovljeno podjetje X
Davor Luetić, 2022, diplomsko delo

Opis: Odjemalci so mnogokrat skeptični do marketinških aktivnosti, zato organizacije namenjajo veliko truda, da bi pridobile in zadržale njihovo pozornost. Pri tem ključno vlogo odigra marketinško komuniciranje podjetij, s katerim lahko slednja učinkovito, kreativno in informativno prenašajo sporočila in ideje do ciljnega občinstva ter tako vzbudijo želje in potrebe odjemalcev. Rdeča nit diplomskega dela je bila priprava načrta za marketinško komuniciranje novoustanovljenega podjetja X. Kakovostni komunikacijski načrt je eden izmed ključnih dejavnikov, s katerim bo analizirano podjetje pridobilo in ohranilo nove odjemalce ter postalo bolj prepoznavno na slovenskem trgu. V teoretičnem delu smo se ukvarjali z osnovami marketinškega komuniciranja, s posameznimi fazami komunikacijskega načrta ter z aktivnostmi, s katerimi dosežemo ciljno občinstvo, pri čemer smo se fokusirali na družbeni omrežji Facebook in Instagram. V praktičnem delu smo s pridobljenim teoretičnim znanjem zasnovali načrt marketinškega komuniciranja za obravnavano podjetje.
Ključne besede: marketinško komuniciranje, načrt komuniciranja, Facebook, Instagram, podjetje X.
Objavljeno v DKUM: 18.08.2022; Ogledov: 265; Prenosov: 72
.pdf Celotno besedilo (2,49 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

8.
Marketinško komuniciranje na družbenem omrežju Instagram v slovenskih podjetjih
Lucija Jemenšek, 2022, diplomsko delo

Opis: Družbena omrežja že nekaj časa ne predstavljajo samo digitalnega prostora za deljenje vsebin iz vsakdanjega življenja, temveč so mnoga podjetja v njih prepoznala odlično priložnost za nov marketinško komunikacijski kanal. Ta vizualno privlačen kanal prinaša nove možnosti komuniciranja z odjemalci in s svojimi značilnostmi omogoča tako manjšim, kot večjim podjetjem, hitrejšo rast in pridobivanje prepoznavnosti. Z naraščanjem popularnosti družbenih omrežij, narašča na njih tudi število podjetij in posledično je vse težje doseči večje število odjemalcev. V diplomski nalogi sem raziskovala predvsem kako podjetja komunicirajo na družbenem omrežju Instagram. Glavni namen je bil ugotoviti, kako oblikujejo korake komuniciranja za doseganje ciljev. Z izvedbo intervjujev v štirih slovenskih podjetjih, ki imajo na profilih najmanj 1000 sledilcev, sem prišla do ugotovitev, da so Instagram in nekatera druga družbena omrežja edini marketinško komunikacijski kanal treh od štirih podjetij, pri čemer respondenti menijo, da so njegove poglavitne prednosti predvsem v možnosti velikega dosega, v njegovi interaktivni naravi, brezplačni uporabi in vizualni privlačnosti. Podjetja korake komuniciranja na Instagramu prilagajajo glede na svoje cilje ter samo osebnost blagovne znamke, pri čemer pa se vsa podjetja zavedajo pomena dvosmerne komunikacije z odjemalci ter interaktivnosti, ki podjetjem omogoča, da gradijo na odnosih s sledilci in jih približajo blagovni znamki, z namenom večjega zaupanja podjetju, kar posledično vodi do uresničitev zastavljenih ciljev.
Ključne besede: Marketinško komuniciranje, družbena omrežja, Instagram, digitalni marketing.
Objavljeno v DKUM: 18.08.2022; Ogledov: 287; Prenosov: 73
.pdf Celotno besedilo (2,36 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

9.
Prepoznavnost podjetja Cer - Cvet na družbenem omrežju Facebook
Barbara Cer, 2021, diplomsko delo

Opis: Naša življenja se iz dneva v dan spreminjajo. Sledimo tehnološkim razvojem in posledično sledimo tudi novim in inovativnim marketinškim pristopom in strategijam. Tradicionalni marketinški pristopi se spreminjajo in le te vztrajno zamenjujejo avtomatizirane oblike sodobnega digitalnega marketinga. Tovrstna oblika marketinga podjetjem prinaša ne le prednosti iz stroškovnega vidika, temveč močno pripomore k prepoznavnosti blagovnih znamk, njihovem boljšem targetiranju, boljši konverziji in boljšem dosegu. Diplomsko delo je razdeljeno na teoretični in praktični del. V teoretičnem delu je na enem mestu zbranih veliko uporabnih in koristnih informacij o digitalnem marketingu. Opredelili smo digitalni marketing, njegove prednosti in slabosti, strategije in predstavili oblike digitalnega marketinga. Podrobneje smo predstavili tudi družbeno omrežje Facebook in kako lahko podjetje le to uporabi v svoj prid ter boljše rezultate svojega poslovanja. V praktičnem delu je podrobneje predstavljeno podjetje Cer – Cvet in njihova Facebook stran. Namen eksperimenta, ki je bil izveden v okviru diplomske naloge, je bilo dokazati, da lahko z doslednostjo in konsistentnimi objavami na Facebook strani, podjetje dosega pozitivne rezultate in učinke. Za obdobje enega meseca smo splanirali objave za dotično podjetje, jih redno objavljali na Facebook strani in analizirali dobljene rezultate. Na koncu smo na podlagi pridobljenih rezultatov tudi preverili zastavljeni hipotezi.
Ključne besede: Facebook, družbeno omrežje, marketinško komuniciranje, digitalni marketing, Cer – Cvet, prepoznavnost podjetja
Objavljeno v DKUM: 09.12.2021; Ogledov: 574; Prenosov: 57
.pdf Celotno besedilo (2,24 MB)

10.
Marketinško komuniciranje blagovne znamke medex
Nina Milošič, 2021, diplomsko delo

Opis: »Živimo v času, kjer je multipliciranje in segmentiranje ponudbe hitrejše od povpraševanja« (Razpet, 1999, str. 596). Te informacije se morajo zavedati podjetja, ki morajo poleg zadovoljitve potreb svojih odjemalcev razmišljati tudi o teh, ki jih ti sami pri sebi še niso ustvarili. Vse ideje morajo ustrezno komunicirati, pri tem pa ima velik pečat tudi sama blagovna znamka oz. njeno poznavanje v očeh odjemalcev. V diplomskem delu sprva obravnavamo marketinško komuniciranje kot pomemben skupek dejavnosti, preko katerih podjetje komunicira s kupci (Weis, 2011, str. 31). Za njegovo izvedbo si podjetja pomagajo z več koraki, katere posamezno opisujemo v nadaljevanju. V tretjem delu obravnavamo teorijo blagovne znamke, ki jo Kotler (1998, str. 303) opisuje kot obljubo prodajalca kupcu, da ima obravnavan objekt določene lastnosti, koristi in storitve. Podjetje z blagovno znamko jamči, da so njihovi izdelki kvalitetni. V okviru blagovne znamke poznamo uravnotežen pogled na blagovno znamko, kjer ločujemo notranji in zunanji pogled. V prvem gre za identiteto blagovne znamke, ki jo sestavljajo menedžerji, skrbniki in zaposleni, v drugem pa za premoženje blagovne znamke, ki ga tvorijo odjemalci, uporabniki in zainteresirana javnost (Pisnik Korda & Šebjan, 2011, str. 23). Podjetje Medex je bilo ustvarjeno leta 1954 in je v letih ustvarjanja danes eno vodilnih proizvajalcev prehranskih dopolnil v Evropi (Medex, 2021). Za analizo marketinškega komuniciranja blagovne znamke smo uporabili anketni vprašalnik, v katerem je sodelovalo 64 udeležencev. Ugotovili smo, da naši respondenti poznajo Medex, da ta zadovoljuje njihove potrebe in ga ti vidijo zaupanja vrednega in edinstvenega. Zavedajo se vpliva uravnoteženega pogleda na blagovno znamko, kakor tudi ocenjujejo, da le-tega pri blagovni znamki Medex poznajo. K temu pripomore tudi marketinško komuniciranje podjetja Medex, ki bo z njegovim ustreznim nadaljevanjem podjetju omogočalo uspehe še v nadaljevanju.
Ključne besede: marketing, marketinško komuniciranje, blagovna znamka, komunikacija, Medex
Objavljeno v DKUM: 10.11.2021; Ogledov: 605; Prenosov: 132
.pdf Celotno besedilo (2,11 MB)

Iskanje izvedeno v 0.18 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici