SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 125
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
Osebna prodaja osebnih zavarovanj v Zavarovalni družbi Adriatic Slovenica d.d.
Janja Balažic, 2009, diplomsko delo

Opis: Zavarovalna družba Adriatic Slovenica d.d. se je dve leti po združitvi Zavarovalne družbe Adriatic d.d. in Zavarovalniške hiše Slovenica d.d. še bolj utrdila na visokem drugem mestu med zavarovalnicami na slovenskem trgu in dosegla 14,2-odstotni tržni delež. Za opravljanje svoje dejavnosti ima poslovanje organizirano na sedežu družbe v Kopru ter na devetih poslovnih enotah, ki so postavljene v vseh slovenskih regijah. Nenehno izboljšujejo ponudbo zavarovanj in se lotevajo vrste projektov za izboljšanje delovanja in poslovanja podjetja. V središče postavljajo zadovoljstvo zavarovanca in zaposlenih. Pomembno je tudi, da jo stranke poznajo kot prijazno zavarovalno družbo s sodobnimi storitvami. Celoten prodajni proces zavarovanj je usmerjen v osebno prodajo, saj se večina osebnih zavarovanj sklene preko le-te, ampak pri tem drugi instrumenti v podjetju niso zanemarljivi. Veliko pozornost namenjajo zaposlenim, saj jih stalno izobražujejo, motivirajo in nadgrajujejo komunikacijo. Njihovo znanje in delo pa prispevata k razvoju in dobrim poslovnim rezultatom. S skupnim delom, znanjem in prizadevanji bodo povečali trdnost in varnost podjetja ter ohranili in poglobili zaupanje zavarovancev in poslovnih partnerjev.
Ključne besede: Ključne besede: osebna prodaja, marketinško komuniciranje, osebna zavarovanja, zavarovalni zastopnik, zavarovalništvo.
Objavljeno: 17.06.2009; Ogledov: 2595; Prenosov: 396
.pdf Celotno besedilo (596,24 KB)

2.
Kritična ocena osebne prodaje zavarovanj v podjetju Agencija Mori d.o.o.
Vitja Sikošek, 2009, diplomsko delo

Opis: Namen diplomskega dela je bil, da naredimo kritično oceno osebne prodaje v podjetju Agencija Mori. Osebna prodaja predstavlja zelo pomemben in učinkovit način marketinškega komuniciranja za doseganje ugodnih prodajnih rezultatov. V bistvu je na našem primeru najbolj pomembna oblika le tega. Naloga je razdeljena na tri dele; prvi del je splošen in predstavlja uvod v določeno tematiko. Drugi del je teoretičen in opisuje marketinško komuniciranje podjetij z okolico, podrobneje osebno prodajo. V tretjem in zadnjem delu sledi praktična primerjava in kritična ocena osebne prodaje kot oblike marketinškega komuniciranja s teorijo. Ugotovili smo, da je podjetje na področju osebne prodaje zelo dobro organizirano in ima le nekaj pomanjkljivosti, ki so odpravljive. Ugotovili smo tudi, da ima največji pomen pri osebni prodaji človek, torej oseba, ki izvaja delo na terenu. Zato je potrebno, da podjetje vlaga veliko znanja v svoje sodelavce in tako gradi temelje za bolj kakovostno in dolgoročno prihodnost.
Ključne besede: zavarovalnica, zavarovalno zastopniška družba, zavarovalni zastopnik, zavarovanje, osebna prodaja, marketinško komuniciranje, konkurenti, odjemalci, prednosti, slabosti, cilji, strategije, izobraževanje, motiviranje, organiziranje, vodenje, nadziranje.
Objavljeno: 24.06.2009; Ogledov: 2838; Prenosov: 247
.pdf Celotno besedilo (381,81 KB)

3.
PRIKAZ MARKETINŠKEGA KOMUNICIRANJA PRI UVEDBI STORITVE TUŠMOBIL
Aneta Tuš, 2009, diplomsko delo

Opis: Eno od štirih temeljnih prvin trženjskega spleta podjetja je marketinško komuniciranje. Če želi tržnik sporočiti ciljnim odjemalcem, da obstaja nek izdelek, mora obvladati oglaševanje, pospeševanje prodaje, odnose z javnostmi in osebno prodajo. Z marketinškim komuniciranjem se prenašajo informacije in značilnosti nekega izdelka ali storitve k porabniku, da bi se le-ta lažje odločil za nakup. Da bi bilo komuniciranje uspešno mora biti sporočilo zanimivo za porabnika. Izdelek ali storitev, ki ga podjetje ponuja mora porabnika pritegniti in vzbuditi potrebo po njem. Za proces, ki poteka od vira do cilja in iz prejemnika izvabi želeni odgovor oziroma reakcijo, lahko trdimo, da je uspešen. Model poudarja ključne dejavnike za učinkovito komunikacijo. Oddajnik mora vedeti, katerega naslovnika želi doseči. Pri kodiranju sporočila upošteva kako ciljno občinstvo dekodira sporočila. Komunikacijski kanal mora izbrati tako, da bo z njim dosegel ciljno občinstvo. Omogočiti mora tudi povratno zvezo, da bo lahko sprejemal odzive občinstva na svoja sporočila (Kotler 1996, 597). Marketinško komuniciranje v Tušmobilu je bilo pri uvedbi storitve dobro opravljeno. Ciljna skupina je bila dosežena, kar kažejo tudi rezultati. Z zanimivimi kreativami in previdno izbranimi instrumenti marketinškega komuniciranja so dosegli veliko število ljudi in dober image podjetja. Za tega se trudijo še danes. Ampak zaradi konkurence in kakšne slabe objave glede omrežja včasih podoba podjetja nekoliko pade. Kar se tiče drugih storitev podjetje nima težav. Vse tehnične težave se vsak dan sproti odpravljajo, ponujati poskušajo čim sodobnejše in kvalitetnejše storitve. Večji poudarek je podjetje dalo na neosebne komunikacijske kanale. Gre za tiskane oglase v revijah, časopisih, vloženke, billboard plakate, TV oglase, radijske oglase, letake Tuš, internet, WC oglase, plakate v trgovinah Tuš (nad blagajnami), telope v kino dvoranah pred predstavami … . Za pospeševanje prodaje uporablja podjetje Tušmobil paketno ponudbo in telefonski aparat za 1€, prodajo predplačniških paketov v trgovinah Tuš ter pomembno sodelovanje s trgovinami Tuš preko programa Zbirajmo minute. Ta je namenjen članom Tuš kluba, ki je eden izmed največjih programov zvestobe v Sloveniji. Novi cilji za leto 2009 so že zastavljeni in kot zaposlena v Tušmobilu si želim, da bi jih tudi dosegli.
Ključne besede: Marketinško komuniciranje, oglaševanje, odnosi z javnostmi, pospeševanje prodaje, komunikacijski kanali, marketinški cilji, uvajanje storitve Tušmobil.
Objavljeno: 19.06.2009; Ogledov: 2641; Prenosov: 549
.pdf Celotno besedilo (1,19 MB)

4.
ANALIZA MEDIJSKEGA POJAVLJANJA PODJETJA CM CELJE, D.D. NA PODROČJU SPONZORIRANJA V ŠPORTU
Ines Miša, 2009, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi smo proučevali področje sponzoriranja v športu ter ugotavljali njegovo vlogo v marketinškem spletu in znotraj marketinškega komuniciranja. Področje sponzoriranja v športu smo obravnavali s teoretičnega vidika in praktičnega dela, kjer smo za študijski primer obravnavali družbo Ceste mostovi Celje, družbo za nizke in visoke gradnje. Z analizo medijskega pojavljanja podjetja CM Celje na področju sponzoriranja v športu za obdobje od 01.01.2004 do 31.12.2007 smo ugotavljali število objav po posameznih medijih, avtorje, datume, vrednosti (ocene) in temo (vsebino) objav, pregledali gesla in njihov položaj, opis in površino slik, površino objav in doseg ter izračunali oglasno protivrednost oziroma ocenili dosežen medijski prostor. Pri tem smo za vsak kriterij ugotavljali delež afirmativnih (pozitivnih), nevtralnih in negativnih prispevkov.
Ključne besede: Sponzoriranje, sponzoriranje v športu, integrirano marketinško komuniciranje, odnosi z mediji, analiza medijskih objav oziroma kliping analiza.
Objavljeno: 13.07.2009; Ogledov: 1932; Prenosov: 224
.pdf Celotno besedilo (6,68 MB)

5.
MARKETINŠKO KOMUNICIRANJE V DELAVSKI HRANILNICI D.D.
Daliborka Mijić, 2009, diplomsko delo

Opis: Marketinško komuniciranje je povezava med organizacijo in zunanjim svetom, še posebej s kupci izdelkov oziroma storitev, in vključuje vse marketinške aktivnosti. Marketinško komuniciranje ima odločilen pomen pri oblikovanju pozitivne podobe o blagovni znamki in o podjetju, pri ustvarjanju zavesti o obstoju izdelka ali storitve in pri pospeševanju prodaje. Deli se na štiri področja : oglaševanje, pospeševanje prodaje, osebna prodaja in odnosi z javnostjo.Določitev ciljnega občinstva, opredelitev ciljev komunikacije, oblikovanje sporočila, izbira komunikacijskih kanalov, določitev celotnega proračuna za promocijo, izbira promocijskega spleta, merjenje učinkovitosti promocije so poglavitni koraki pri načrtovanju in izvajanju marketinškega komuniciranja.
Ključne besede: marketinško komuniciranje, instrumenti marketinškega komuniciranja, komunikacijski splet, oglaševanje, pospeševanje prodaje, osebna prodaja, odnosi z javnostmi, ciljna skupina, oglasno sporočilo, proračun.
Objavljeno: 15.07.2009; Ogledov: 2161; Prenosov: 330
.pdf Celotno besedilo (1,68 MB)

6.
PROJEKT PRENOVE IN AVTOMATIZACIJE TALILNE PEČI ZA TALJENJE ALUMINIJA
Uroš Kokol, 2009, diplomsko delo

Opis: V nalogi je predstavljen projekt prenove krmilja in izdelava nadzornega sistema SCADA za talilno pec v podjetju Impol d.d, ki omogoca stalni nadzor in kontrolo nad procesi pri krmiljenju peci.. V prvem delu je predstavljen Siemensov krmilnik in njegove lastnosti, v drugem delu pa razvojno programsko okolje Gefanuc iFix. Sledi opis izdelave aplikacije in testiranje sistema. V zadnjem delu je predstavljeno in analizirano marketinško komuniciranje v podjetju izvajalca projekta Ates d.o.o. in predlogi za izboljšanje obstojecega stanja na tem podrocju.
Ključne besede: nadzorni sistem, SCADA, industrijska avtomatizacija, iFix, marketinško komuniciranje, aplikacije medorganizacijskega komuniciranja
Objavljeno: 02.07.2009; Ogledov: 2494; Prenosov: 260
.pdf Celotno besedilo (1,72 MB)

7.
MARKETINŠKO KOMUNICIRANJE V PODJETJU SCHIEDEL D.O.O., PREBOLD
Nataša Vogrinc, 2009, diplomsko delo

Opis: Marketinško komuniciranje je del marketinškega spleta, ki je v današnjih časih postaja vse bolj pomembno. Poleg odločitev o cenah, kvaliteti izdelkov in dosegljivosti izdelkov kupcu je potrebno razmisliti, kako te izdelke promovirati na čim bolj optimalen način. Tudi segment dimniških sistemov ne izostaja od tega, saj konkurenca postaja vse močnejša in kupci zahtevnejši. Potreben je učinkovit program marketinškega komuniciranja s ciljno javnostjo. V podjetju Schiedel d.o.o., Prebold se dobro zavedajo pomena marketinškega komuniciranja in v te namene skrbno načrtujejo svoje aktivnosti marketinškega komuniciranja ter se trudijo ohranjati dober odnos s ciljnimi javnostmi. Pretežen del marketinških aktivnosti namenjajo osebni prodaji, to kot najpomembnejši. V zadnjem času skrbijo tudi za povečano pospeševanje prodaje svojih izdelkov. S tem je usklajen tudi proračun, ki ga namenjajo osebni prodaji. Kar dve tretjini celotnega proračuna je namenjenega temu. Posebej pozorno gradijo in usposabljajo svojo prodajno ekipo. Prodajni zastopniki so stimulativno nagrajevani in izjemno motivirani za delo, ki ga opravljajo. Podoba podjetja v javnosti je na visokem nivoju in blagovna znamka Schiedel dobro prepoznavna, tudi na račun oglaševanja, ki je v podjetju prav tako zelo pomembno. Največ rezerv ima podjetje v neposrednem trženju, ki bi ga bilo v prihodnosti vredno bolje izkoristiti.
Ključne besede: Komuniciranje, marketinško komuniciranje, ciljno občinstvo, cilji marketinškega komuniciranja, proračun, mediji, inštrumenti marketinškega komuniciranja, osebna prodaja, prodajno osebje, oglaševanje, odnosi z javnostmi, pospeševanje prodaje, neposredno trženje, merjenje učinkovitosti marketinškega komuniciranja, dimniki, podjetje Schiedel d.o.o., Prebold, koncern Schiedel.
Objavljeno: 14.10.2009; Ogledov: 2230; Prenosov: 439
.pdf Celotno besedilo (4,50 MB)

8.
ANALIZA MARKETINŠKEGA KOMUNICIRANJA V PODJETJU X (PRIMER IZDELKA:FREKVENČNI PRETVORNIK)
Barbara Kovačič, 2009, diplomsko delo

Opis: To diplomsko delo obravnava marketinško komuniciranje na medorganizacijskem trgu. V teoretičnem delu diplomske naloge sem opredelila medorganizacijski trg, marketinško komuniciranje ter splet marketinškega komuniciranja na tem trgu. S pomočjo strokovne literature sem ugotavljala, kako pomembna je uporaba posameznega instrumenta marketinškega komuniciranja na medorganizacijskem trgu. V praktičnem delu naloge pa sem predstavila podjetje X ter analizirala instrumente marketinškega komuniciranja, ki jih uporabljajo pri trženju frekvenčnih pretvornikov. Na podlagi ugotovitev sem podala predloge za izboljšanje marketinškega komuniciranja. Podjetje X pri komuniciranju s trgom uporablja vse instrumente marketinškega komuniciranja, pri tem pa upošteva teoretične smernice komuniciranja na medorganizacijskem trgu. Tako je v marketinško-komunikacijskem spletu podjetja X najpomembnejša osebna prodaja s svojo lastnostjo prilagajanja vsakemu posameznemu kupcu glede na njegove specifične potrebe. V okviru pospeševanja prodaje se podjetje v največji meri poslužuje sejmov, na katerih prihaja v stik s sedanjimi in potencialnimi kupci. Oglaševanje in odnosi z javnostmi sta v podjetju pomembna zaradi graditve prepoznavnosti podjetja in blagovne znamke, neposredno marketinško komuniciranje pa uporabljajo za vzdrževanje odnosov z obstoječimi in potencialnimi kupci ter za povečanje zanimanja za izdelek.
Ključne besede: Medorganizacijski trg, Marketinško komuniciranje, Instrumenti marketinškega komuniciranja, Frekvenčni pretvornik
Objavljeno: 24.12.2009; Ogledov: 2206; Prenosov: 298
.pdf Celotno besedilo (816,38 KB)

9.
VLOGA MARKETINGA V MALEM PODJETJU NA PRIMERU PODJETJA SCHIKI D.O.O.
Boris Črešnar, 2009, diplomsko delo

Opis: Skozi celotno raziskavo in izdelavo diplomskega dela sem ugotovil, da je marketing najpomembnejši člen v podjetju, saj povezuje vse oddelke znotraj podjetja v celoto, ki mora delovati usklajeno in s skupnimi cilji, le-ti pa naj bi bili v interesu vseh udeležencev podjetja. V malem podjetju je pravilno usmerjen marketing še toliko bolj pomemben, saj je vsaka njegova aktivnost velikega pomena za delovanje podjetja. Vsaka aktivnost marketinga mora biti skrbno načrtovana, saj je lahko v malem podjetju, kjer so sredstva nižja in omejena, vsaka napačna aktivnost že skoraj kritična za njegovo delovanje. V podjetju Schiki najbolj poudarjajo zadovoljevanje kupčevih zahtev, potreb in želja, saj so kupci najpomembnejši za obstoj, razvoj in delovanje podjetja. Po najboljših močeh se vselej trudijo, da jih zadovoljijo v čim večji meri, hkrati pa dosegajo z vsemi kupci in dobavitelji dobre ter predvsem lojalne partnerske odnose. Kupci točno vedo, da je podjetje Schiki zanesljiv, hiter, strokoven, profesionalen in kakovosten dobavitelj. Skozi raziskavo, ki sem si jo zastavil v svojem diplomskem delu, sem se naučil veliko novega, predvsem kako marketing deluje oziroma mora delovati, da je lahko podjetje uspešno in ima zagotovljeno dolgoročno prihodnost. V veliko pomoč pri izdelavi diplomskega dela mi je delovna udeležba v podjetju, saj tako vidim, kako v njem deluje marketing in njegova povezanost z ostalimi oddelki ter proces pridobivanja novih odjemalcev in dobaviteljev.
Ključne besede: marketing, malo podjetje, marketinško komuniciranje, povezanost marketinga z ostalimi oddelki, odjemalci, kupci, dobavitelji
Objavljeno: 23.12.2009; Ogledov: 2468; Prenosov: 231
.pdf Celotno besedilo (532,92 KB)

10.
TRGOVSKA ZNAMKA ZDRAVO ŽIVLJENJE PRIMER: MERCATOR CENTER LJUBLJANA
Tina Skubic, 2009, diplomsko delo

Opis: Tema diplomskega dela je TZ Zdravo življenje, primer: Mercator center Ljubljana. Motiv pri izdelavi dela je bil spoznati blagovno in trgovsko znamko in učinek znižanja maloprodajnih cen na spremembo količine prodaje izdelkov TZ Zdravo življenje. V zadnjih letih podjetja pri marketinškem komuniciranju uporabljajo kot instrument predvsem pospeševanje prodaje. Namen pospeševanja prodaja je posredno ali neposredno vplivati na potencialne porabnike, da kupijo točno določen izdelek. S pospeševanjem prodaje podjetje sledi tudi svojim ciljem. Ti cilji so predvsem ustvarjanje dobička, ustvarjanje trajnih odnosov s svojimi poslovnimi partnerji in zadovoljstvo odjemalcev. Podjetje, ki se zaveda, da so zvesti kupci ključ do uspeha ima, na trgu polnem konkurentov, veliko možnost za dolgoročni uspeh. V diplomskem delu so prikazane analize in rezultati pospeševanja prodaje izdelkov TZ Mercator in sicer njegove linije TZ Zdravo življenje. Analizirani rezultati so pokazali, da znižana (akcijska) maloprodajna cena, vpliva na količinsko povečano prodajo izdelkov. Podjetje Mercator d.d. se na različne načine trudi ohraniti dosežen tržni delež na slovenskem trgu in povečevati svoj delež tudi na trgih jugovzhodne Evrope
Ključne besede: marketinško komuniciranje, pospeševanje prodaje, učinkovitost prodaje, konkurenti, blagovna znamka, potrošnik, identiteta znamke
Objavljeno: 03.12.2009; Ogledov: 2063; Prenosov: 224
.pdf Celotno besedilo (393,87 KB)

Iskanje izvedeno v 0.06 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici