| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 147
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
Seznanjenost komitentov finančnih institucij s Splošno uredbo EU o varstvu podatkov
Ana Šimenko, 2021, magistrsko delo

Opis: Živimo v tehnološko hitro razvijajočem se svetu, kjer so naši osebni podatki postali zelo ogroženi. Zaradi te problematike je Evropska unija sprejela Uredbo (EU) 2016/679, bolje poznano pod imenom Splošna uredba. Vsakodnevno prihaja do različnih zlorab osebnih podatkov, kar pa lahko izboljšamo na način, da se z zakonodajo in s svojimi pravicami dobro seznanimo. To lahko dosežemo predvsem s pomočjo informiranja in marketinškega komuniciranja na to temo. Boljša informiranost in posledično seznanjenost lahko privedeta tudi do večjega zaupanja podjetju, s katerim poslujemo. Kljub pomembnosti tematike veliko ljudi ne pozna vsebine Uredbe in posledično tudi svojih pravic. Naloga je razdeljena na dva dela, teoretičnega in empiričnega. V teoretičnem delu smo najprej predstavili ključne pojme za našo nalogo, nato smo iz teoretičnega vidika obravnavali področja Splošne uredbe ter Zakon o varstvu osebnih podatkov. V nadaljevanju smo predstavili še informiranje in z njim tesno povezano marketinško komuniciranje. Po pregledu strokovne literature s področja raziskovanja in zaključenemu prvemu delu naloge, smo se lotili še empiričnega dela. V tem delu smo se osredotočili predvsem na lastno raziskavo z zbiranjem primarnih podatkov, kjer nas je zanimalo, kako dobro so komitenti finančnih institucij v slovenskem prostoru seznanjeni s Splošno uredbo o varstvu osebnih podatkov. Raziskavo smo izvedli s pomočjo spletnega vprašalnika, ki smo ga delili na družbenih omrežjih. Vključenih je bilo 146 polnoletnih posameznikov iz različnih starostnih skupin. Z nalogo smo želeli preveriti, ali je bilo dovolj informiranja in marketinškega komuniciranja na področju Splošne uredbe ter kakšno mnenje imajo komitenti o svojem znanju na tem področju. Zanimalo pa nas je tudi, ali bi želeli biti še bolje obveščeni o obravnavani tematiki ter na kakšen način.
Ključne besede: Splošna uredba, informiranje, marketinško komuniciranje, finančna institucija, osebni podatek
Objavljeno: 14.04.2021; Ogledov: 96; Prenosov: 17
.pdf Celotno besedilo (1,26 MB)

2.
Marketinško komuniciranje na primeru podjetja BSH Bosch und Siemens Hausgeräte
Jakob Korbar, 2020, diplomsko delo

Opis: Marketinško komuniciranje je nepogrešljiva marketinška dejavnost, saj podjetja z njo vzpostavljajo stik z odjemalci, ostalimi podjetji in pridobivajo kupčevo zvestobo in zaupanje. Marketinško komuniciranje podjetja obravnavajo kot obliko prepričevalnega informiranja odjemalcev s katerim zmanjšujejo njihovo negotovost in posledično povzročimo pospeševanje nakupa. Danes je odjemalec izpostavljen veliki količini informacij zaradi tega so vedno bolj zapolnjeni tudi kanali marketinškega komuniciranja. Zaradi vseh dejavnikov so podjetja primorana z odjemalcem komunicirati na najbolj učinkovit način, kar zahteva zelo razvit program marketinškega komuniciranja. V trenutku presoje se bodo odjemalci odločili za nakup tistega izdelka, ki je najbolje predstavljen in najbolj izpolnjuje njihova pričakovanja. Podjetja se zaveda, da lahko le z izpolnjevanjem odjemalčevih pričakovanj in ustvarjanjem dobička ostane konkurenčno na trgu. Da to dosežejo, se morajo biti pripravljeni neprestano prilagajati razmeram na trgu. V diplomskem delu bomo predstavili teoretično osnovo marketinškega komuniciranja, opredelili cilje marketinškega komuniciranja in ciljne skupine, komunikacijske kanale, primernost izbranih komunikacijskih orodij in proračun marketinškega komuniciranja. Specifično bo predstavljeno marketinško komuniciranje v podjetju BSH Bosch und Siemens Hausgeräte na slovenskem trgu. Analizirali bomo njihov program marketinškega komuniciranja in predstavili program marketinga za izdelek sesalnikov Unlimited.
Ključne besede: Marketinško komuniciranje, BSH Bosch und Siemens Hausgeräte, orodja marketinškega komuniciranja, program marketinškega komuniciranja
Objavljeno: 30.03.2021; Ogledov: 144; Prenosov: 49
.pdf Celotno besedilo (1023,14 KB)

3.
NAČRT MARKETINŠKEGA KOMUNICIRANJA RESTAVRACIJE MAK
Vesna Horvat, 2013, magistrsko delo

Opis: Podjetje, ki želi ohraniti ali celo povečati svoj tržni delež, mora z okolico uspešno komunicirati. Zato je ključnega pomena, da si zastavi uresničljiv načrt marketinškega komuniciranja. S potrošniki je namreč potrebno vzpostaviti dialog, ki mora biti učinkovit in dolgotrajen, ki temelji na zaupanju med obema stranema in prinaša zadovoljstvo tako potrošniku kot ponudniku. Magistrsko delo je posvečeno preučevanju marketinškega komuniciranja restavracije Mak v Mariboru. Sama naloga je sestavljena iz teoretičnega in praktičnega dela. Prvi del zajema teorijo s področja marketinškega komuniciranja, predstavljene so osnove marketinškega komuniciranja, poseben poudarek pa je na njegovih orodjih. Na kratko je orisana tudi gostinska dejavnost. V raziskovalnem delu so navedeni rezultati anketnega vprašalnika in predstavljen je načrt marketinškega komuniciranja restavracije Mak.
Ključne besede: marketinško komuniciranje, orodja marketinškega komuniciranja, oglaševanje, pospeševanje prodaje, odnosi z javnostmi, neposredno trženje, osebna prodaja, restavracija Mak, gostinska dejavnost
Objavljeno: 16.03.2021; Ogledov: 154; Prenosov: 22
.pdf Celotno besedilo (921,82 KB)

4.
Marketinško komuniciranje v volilni kampanji na lokalnih volitvah
Klavdija Hötzl, 2020, magistrsko delo

Opis: Marketinško komuniciranje je pomemben del volilne kampanje. Z njegovo pomočjo namreč politiki in njihova ekipa kreirajo volilno kampanjo, njene strategije in načine, kako bodo prepričali volivce, da se odločijo za njih. Pomembno je, kako politik z volivci komunicira, saj jim na ta način sporoča svoje namene in cilje za prihodnost, zakaj je prav on njihova najboljša izbira in katere spremembe želi vnesti. Zadnje čase igrajo pri tem veliko vlogo družbena omrežja, na katere se praktično seli velik del kampanje in komuniciranje z volivci. Tovrstne aktivnosti namreč politikom omogočajo neposredno komunikacijo z ljudmi, ki jim tudi takoj dajo povratne informacije. Sama podoba kandidata v očeh volivcev namreč zelo vpliva na njihovo odločitev. In prav zaradi tega je treba veliko pozornosti namenjati kandidatovemu vedenju – kaj s svojimi besedami in kretnjami sporoča volivcem ter kako verodostojen in resen deluje v njihovih očeh. Volilna kampanja ima torej velik vpliv na odločitev volivcev, ni pa edini dejavnik, ki vpliva nanje. Veliko je odvisno tudi od gospodarske situacije ter družbenega in političnega okolja, zaradi česar pride do določenega izida. Študija, ki sem jo izvedla v okviru magistrskega dela, se nanaša na lokalne volitve v Mariboru leta 2018 in na kampanjo kandidata in takratnega župana dr. Andreja Fištravca. Slednji v začetku volilne kampanje ni imel veliko podpore, saj je po javnomnenjski raziskavi velik odstotek vprašanih povedal, da ga zagotovo ne bi ponovno volili. Kljub temu mu je z različnimi pristopi in aktivnostmi v času volilne kampanje uspelo dvigniti podporo med volivci in se jim prikazati v pozitivni podobi ter kot povsem dostopna oseba.
Ključne besede: volilna kampanja, marketinško komuniciranje, dr. Andrej Fištravec, volitve, družbena omrežja
Objavljeno: 11.12.2020; Ogledov: 229; Prenosov: 52
.pdf Celotno besedilo (1,19 MB)

5.
Marketinško komuniciranje s podporo digitalnih medijev na primeru znamke Čas za kavo
Anita Tomić, 2020, diplomsko delo

Opis: Marketinško komuniciranje je izjemno pomembna marketinška aktivnost, saj s pomočjo nje vzpostavljamo stik z odjemalci in ostalimi podjetji. Vse bolj pa je razširjena komunikacija s pomočjo digitalnih medijev in uporabo raznih digitalnih kanalov, česar se poslužuje praktično že vsako podjetje. Uporaba družbenih omrežji je postala neizbežna in nujno potrebna za odjemalce. Obravnavana znamka Čas za kavo je digitalnega marketinškega komuniciranja vešča in večinoma uporablja za komunikacijo družbena omrežja. Glavno omrežje, ki ga uporabljajo, je Instagram, ki je kot omrežje pri uporabi med odjemalci v porastu. Znamka redno vzdržuje kontakt s svojimi odjemalci in se od marketinških orodij najbolj poslužuje oglaševanja in pospeševanja prodaje. Izdelke in samo prodajo prilagajajo glede na željo odjemalcev in jih vključujejo v gradnjo znamke od samega začetka. Glavni obraz znamke in mnenjski vodja je ustanoviteljica Nina Štefe, ki je znamko bazirala in ustvarila na bazi Instagram profila.
Ključne besede: Marketinško komuniciranje, digitalni mediji, družbena omrežja, Instagram, Čas za kavo.
Objavljeno: 01.12.2020; Ogledov: 300; Prenosov: 80
.pdf Celotno besedilo (968,26 KB)

6.
Vpliv vplivnežev na družbenih omrežjih na nakup izdelka
Patricija Kostanjšek, 2020, magistrsko delo

Opis: Danes se z oglaševanjem srečamo vsak dan in vsepovsod. Svet je nakopičen z oglasi. Podjetja te izvajajo na najrazličnejše načine. Tako več ni težava narediti oglas, težava je narediti dober oglas. Takšen, ki bo pritegnil več zvestih odjemalcev hkrati. Družbena omrežja so postala pomembno orodje oglaševanja, s tem pa so se pojavili tudi vplivneži, ki imajo s svojo komunikacijo, resničnostjo in podobnostjo s svojimi sledilci večjo nakupno funkcijo kot nekateri tradicionalni načini oglaševanja. Namen magistrskega dela je raziskati, kako vplivneži vplivajo na družbenih omrežjih na nakup izdelka. Pri delu skušamo ugotoviti, kaj je tisto, kar vpliva na nakupne odločitve posameznikov in kaj ne. Želimo ugotoviti, kako pomemben je odnos, ki ga imajo vplivneži s svojim sledilci, da ta pripomore k nakupu nekega izdelka. V teoretičnem delu je predstavljeno, kaj sploh je marketinško komuniciranje ter katera orodja marketinškega komuniciranja poznamo, kdo je vplivnež, v kakšne skupine jih delimo, kakšna družbena omrežja poznamo in kako vplivneži vplivajo na nakup. V praktičnem delu pa smo želeli raziskati, kaj je tisto, kar je odjemalcem pomembno oziroma kaj jih prepriča, ko se odločijo za nakup izdelka na podlagi slovenskega vplivneža. V ta namen smo oblikovali vprašalnik, ki smo ga delili na družbenih omrežjih, kot so Facebook, Instagram ter LinkedIn. V študijo je bila vključena 201 oseba ‒ vsi so odgovorili pravilno na celotno anketo. Raziskava je pokazala, da so odjemalcem pomembni iskrenost, zaupanje, preprostost ter sposobnost vplivneža. Prav tako pa smo ugotovili, da če je odjemalec zadovoljen z izdelkom, ki ga je kupil na podlagi slovenskega vplivneža, bo v bodoče še opravil takšen nakup.
Ključne besede: vplivnež, marketinško komuniciranje, oglaševanje, družbena omrežja, vpliv na nakup.
Objavljeno: 10.11.2020; Ogledov: 291; Prenosov: 146
.pdf Celotno besedilo (1,30 MB)

7.
Nove oblike digitalnega marketinškega komuniciranja - vplivneži
Urška Rozinger, 2020, magistrsko delo

Opis: Smo v času, ko nam digitalizacija predstavlja velik del življenja. Ljudje smo bolj modernizirani in se veliko bolj usmerjamo v napredno tehnologijo. Prav tako lahko to pričakujemo v podjetjih. Podjetja uporabljajo različne metode, da bi lahko prodali izdelek potrošnikom. V preteklosti se je bilo dovolj odpraviti na tržnico, ter menjati blago za blago. Zdaj je to postalo veliko bolj zahtevno. Zahtevna so postala, tako podjetja kot potrošniki. Potrošniki so postali veliko bolj preračunljivi, nezaupljivi. Če želi podjetje biti uspešno, se mora modernizirati ter prilagajati svoje izdelke, načine in procese potrošnikom. Potrošniško povpraševanje bistveno vpliva na marketinške odločitve v podjetju ter na izbiro strategij in taktik. S preučevanjem dejavnikov, ki vplivajo na vedenje potrošnikov, lahko podjetje prepozna potrošniške potrebe, želje, ter izboljša dejavnike, ki spodbujajo nakup pri potrošnikih. Prav tako lahko spremeni neugodne dejavnike oziroma jih izniči. Zadovoljstvo potrošnika je končni cilj marketinga. Vsi med seboj komuniciramo na različne načine. Komunikacija lahko poteka od ust do ust, lahko pa tudi s pomočjo različnih elektronskih naprav. V zadnjih nekaj letih je veliko povečanje uporabe pametnih telefonov ter računalnikov. Prav zaradi tega so posamezniki in podjetja začeli razmišljati o razvijanju družbenih omrežij. Med najbolj uspešnimi so Facebook, Instagram, Twitter, YouTube ter Snapchat. Vsakič, ko greste na splet, lahko komunicirate z vplivneži. Gledate lahko video posnetek svojega najljubšega blogerja na YouTube in izbirate recepte od kuharja na Pinterestu ali berete najnovejše Facebookove zgodbe o svojih najljubših zvezdnikih, sodelujete lahko z vplivneži pri tem, da jim komentirate njihove zgodbe, slike ali jim podarite »všeček«. To so ljudje, ki so v ospredju družbenih trendov. Oni so inovatorji, ki ustvarjajo nove ideje, koncepte ali vsebine, ki redno privlačijo pozornost oseb na družbenih omrežjih. Ti so tisti, ki odkrivajo trende pred drugimi in poživijo s svojo ustvarjalnostjo ter jo širijo med ljudi. Ljudje tem osebam sledijo, predstavljajo jim vzornike. Pri njih lahko dobijo motivacijo za telovadbo ali pa za ustanovitev nove skupnosti. Spremljajo jih lahko, kaj kupujejo, kaj jim je všeč, katere stvari lahko uporabijo v svojem domu, morda celo poiščejo uteho v teh ljudeh. Tem osebam zaupajo in jim verjamejo. To pa je bilo ključnega pomena tudi za podjetja. Videli so, da lahko prav s temi vplivneži povečajo prepoznavnost svojega podjetja ter s tem tudi prodajo. Stopili so v stik s temi vplivneži ter jim ponudili možnost, da bi s skupnimi močmi poskusili določen izdelek ali storitev narediti bolj prepoznaven. Vplivnežem so ponudili plačilo, v zameno pa morajo objavljati nove zgodbe na družbenih omrežjih, dodajati slike z njihovimi izdelki ali storitvijo in morda napisati kakšen komentar o tem izdelku oziroma storitvi. Tovrstno možnost je začelo uporabljati vedno več podjetij. Prav tako pa je to postala odskočna deska za veliko posameznikov, ki so želeli objavljanje komentarjev ter slik uporabiti za poslovno kariero.
Ključne besede: Vplivneži, marketinško komuniciranje, družbena omrežja, digitalni marketing.
Objavljeno: 04.11.2020; Ogledov: 287; Prenosov: 103
.pdf Celotno besedilo (1,23 MB)

8.
Oglaševanje aplikacije mobilne banke na primeru banke x
Vasja Petrovič, 2020, diplomsko delo

Opis: Da lahko banke sodobne storitve približajo svojim odjemalcem, morajo za to poseči po določenih instrumentih marketinškega spleta, saj bodo le na ta način dosegle zastavljene cilje poslovanja. V diplomskem seminarju se tako posvečamo prav področju marketinškega komuniciranja s posebnim poudarkom na oglaševanju in marketingu bančnih storitev. Zapisano teoretično podlago zrcalimo oz. primerjamo s predstavitvijo oglaševanja mobilne banke na primeru izbrane banke X in zaključimo s kritično diskusijo in predvidevanji za prihodnost. Digitalizacija in spremembe na trgu, kot so npr. sprejetje GDPR direktive, pojav novih tehnologij, velike gospodarske in družbene spremembe ipd., ne vplivajo zgolj na ponujene izdelke oz. storitve bank, ampak se odražajo tudi v uporabi drugih, novih medijev oglaševanja, kot so npr. socialne platforme, video kanali itd. Torej se spremembam poleg ponujenih izdelkov prilagaja tudi marketing organizacij. V našem delu na primeru oglaševanja mobilne banke izbrane banke X ugotavljamo, da ima obravnavana organizacija več različnih zastavljenih ciljev komuniciranja, ki so prilagojeni različnim opredeljenim ciljnim skupinam. Temu primerno so oblikovana tudi sporočila, ki so večinoma razumske narave. Proračun oglaševanja mobilne banke je opredeljen znotraj letnega proračuna za vse marketinške aktivnosti banke X, medtem ko se učinkovitost izvedenih oglaševalskih aktivnosti preverja z marketinškimi raziskavami.
Ključne besede: marketinški splet, bančne storitve, mobilna banka, oglaševanje, marketinško komuniciranje
Objavljeno: 14.10.2020; Ogledov: 165; Prenosov: 29
.pdf Celotno besedilo (651,12 KB)

9.
Marketinško komuniciranje podjetja Radenska Adriatic
Maja Cerovec Ertl, 2020, magistrsko delo

Opis: Podjetja morajo za svoj obstoj na trgu uspešno komunicirati s ciljnim občinstvom, da si zagotovijo svoj prostor. Na kakšen način naj to storijo? Sodobni uporabniki so namreč vedno bolj zahtevni, ker so dnevno izpostavljeni mnogim oglasom. Zato je še posebej pomembno načrtovanje, izvedba in vrednotenje celotnega marketinškega komuniciranja in uporabljenih instrumentov. Prav tako je potrebno instrumente marketinškega komuniciranja upravljati integrirano, da bodo prostorsko in časovno med seboj usklajeni, saj bodo le tako dosegli zastavljene cilje. Marsikatero podjetje se sooča z vprašanjem: »Kateri medij oglaševanja izbrati?« in/ali »Kako jih med seboj kombinirati?« Za oglaševanje lahko podjetje uporabi tradicionalne in digitalne medije. Prav zaradi tega mora dobro poznati bistvene značilnosti in prednosti posameznega medija, da uporabi ravno pravšnje, ki jih med seboj lažje kombinira. Kot pravi Kates (2013) »Staro brez novega ne gre oziroma pasivno oglaševanje spodbudimo k aktivnemu« Pojavljajo se novi načini življenja s spletom, ki mu sledijo tudi uporabniki, in jih je iz dneva v dan več. Na spletu preživljajo svoj prosti čas, se informirajo, nakupujejo ali povezujejo preko spletnih družbenih omrežij. Zato morajo temu trendu slediti tudi podjetja. Splet in spletna družbena omrežja jim omogočajo povezovanje s ciljno skupino, saj so uporabniki tam sproščeni in bolj pripravljeni na interakcijo. V magistrskem delu bomo predstavili marketinško komuniciranje podjetja Radenska Adriatic, ki je na slovenskem ozemlju prisotno že 150 let. Predstavili bomo njihov način marketinškega komuniciranja s ciljno skupino, z integriranim upravljanjem instrumentov ter oglaševanje s kombinacijo tradicionalnih in digitalnih medijev na primeru projekta Trojčki. Spletna družbena omrežja so medij, kjer se informacije širijo prav tako hitro kot virusi in nam omogočajo oglaševanje z nižjimi stroški kot tradicionalni mediji. Omogočajo nam tudi sprotno vrednotenje in s tem večji nadzor nad oglaševanjem. Vendar pa podjetje ne sme ves proračun oglaševanja nameniti samo digitalnim medijem, saj smo v magistrskem delu dokazali pomembnost televizijskih oglasov, katerih doseg ob enkratni frekvenci doseže več uporabnikov kot spletna družbena omrežja. Z oglasom, ki je bil predvajan na Kanalu A 28. 12. 2018, ob 18. uri, avtorice Mance Turk z naslovom »Trojno presenečenj«, smo ugotovili, da je mogoče doseči 352.419 gledalcev. Z oglaševanjem na spletnih družbenih omrežjih v Sloveniji nismo dosegli toliko uporabnikov kot z enkratnim oglasom na televiziji.
Ključne besede: Marketinško komuniciranje, integrirano marketinško upravljanje, oglaševanje, množični mediji oglaševanja, digitalno oglaševanje, spletno oglaševanje, družbena omrežja
Objavljeno: 25.08.2020; Ogledov: 211; Prenosov: 62
.pdf Celotno besedilo (2,14 MB)

10.
Načrt marketinškega komuniciranja s podporo spletnih medijev
Teja Lešnik, 2019, diplomsko delo

Opis: V diplomskem projektu smo se ukvarjali z opredelitvijo marketinškega komuniciranja, načrta komuniciranja ter opredelitvijo spleta in družbenih omrežij. Načrt marketinškega komuniciranja s podporo spletnih medijev smo pripravili za podjetje Bonatura, s. p., in sicer pripravili smo ga za mesec avgust 2019. Podjetje se ukvarja z razvojem in prodajo vzglavnikov naravnih polnil ter izdelkov za zdravje. Ker so njihovi izdelki dobro marketinško razviti, se v podjetju zavedajo, da je za uspešno prodajo potrebno tudi učinkovito marketinško komuniciranje. Torej, zavedajo se, da morajo komunicirati z že obstoječimi kot tudi s potencialnimi odjemalci, prav tako pa tudi z ostalimi javnostmi. Kadar govorimo o uspešnem marketinškem komuniciranju, je pomembno, da poznamo njegove aktivnosti (oglaševanje, pospeševanje prodaje, osebna prodaja, odnosi z javnostmi). Šele nato, ko smo seznanjeni s tem, lahko določimo ciljne skupine in cilje, ki jih želimo doseči, ter tako pripravimo načrt komuniciranja. V teoretičnem delu diplomskega projekta se bomo ukvarjali predvsem z opredelitvijo marketinškega komuniciranja, načrta komuniciranja ter spleta, v empiričnem delu pa se bomo ukvarjali s pripravo načrta marketinškega komuniciranja s podporo spletnih medijev za podjetje Bonatura, s. p. Podjetje je na trgu prisotno od leta 2012, kar pomeni, da ima za seboj že kar nekaj let izkušenj, vendar pa se zavedajo, da je za uspešnost podjetja potrebno tudi uspešno komuniciranje. Po izpeljanem komunikacijskem načrtu bi rezultate, pridobljene s pomočjo orodij Facebook pixel in Google analitike, primerjali z zadanimi cilji ter ugotovili, ali smo bili uspešni ter učinkoviti. Seveda pa je potrebno nenehno slediti novim trendom na področju zdravja, kar pa podjetje z iskanjem in ponujanjem novih izdelkov zagotovo dosega.
Ključne besede: marketinško komuniciranje, načrt komuniciranja, podjetje Bonatura, s. p., splet, družbena omrežja
Objavljeno: 17.03.2020; Ogledov: 548; Prenosov: 158
.pdf Celotno besedilo (631,20 KB)

Iskanje izvedeno v 0.31 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici