| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 16
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
Marketinški načrt za repozicioniranje izdelka jogurtova gibanica sirarne gorički raj
Blaž Jeza, 2021, magistrsko delo

Opis: V magistrskem delu smo se osredotočili na pozicioniranje in repozicioniranje izdelka Jogurtova gibanica. Ugotavljali smo strateško pozicijo izdelka na slovenskem trgu ter pripravili načrt za repozicioniranje izdelka. V prvem delu raziskave smo raziskali teoretični vidik pozicioniranja in repozicioniranja blagovne znamke ter vsebino marketinškega načrta, ki lahko služi za uveljavljanje trenutne strategije v analiziranem podjetju. Namen teoretičnega dela raziskave je tako predstavljal seznanitev z uporabljenimi pojmi ter jih v nadaljevanju implementirati v obstoječo raziskavo. V drugem delu raziskave smo opravili analizo turističnih ponudnikov, s katero smo pridobili informacije o stanju v turistični panogi, za katero smatramo, da bi ob implementaciji izdelka Jogurtova gibanica v njihovo ponudbo oplemenitila obstoječo gastronomsko ponudbo v hotelih oziroma turističnih nastanitvah. V nadaljevanju smo izvedli analizo trga ponudnikov izdelkov, iz katere smo pridobili informacije o konkurentih na trenutnem tržišču, analizirali deserte glede na različne parametre ter s tem pridobili okvir za izvajanje ankete o zaznani vrednosti izdelka. Za podrobnejše razumevanje porabnikov smo opravili intervjuje, iz katerih smo pridobivali informacije o nakupnem vedenju odjemalcev, odjemalčevo lastno mnenje o izboljšavi izdelka, ter raziskati prednosti in pomanjkljivosti v očeh odjemalca. V nadaljevanju smo izvedli anketo, s katero smo pridobili informacije o zaznani vrednosti odjemalcev. S pomočjo anketnega vprašalnika smo na podlagi rezultatov prišli do različnih ugotovitev tako o tem, kdaj in kako potrošniki uživajo deserte, kakšna embalaža našega izdelka se jim zdi primerna, do tega, kakšna je zaznana vrednost deserta z dejansko vrednostjo. Pri slednji smo ugotovili, da prihaja do večjega odstopanja med zaznano in realno vrednostjo produkta. V zadnji fazi drugega dela raziskave smo opravili oceno dotičnega izdelka Jogurtova gibanica, podjetja Gorički Raj, ki je bil usmerjen na pridobivanje informacij o odnosu ter percepciji izdelka pri potrošnikih in njihovo mnenje o zaznani vrednosti ter primernosti prodaje omenjenega izdelka v restavracijah, slaščičarnah in hotelih. Rezultate smo nato predstavili in dodali svoje ugotovitve. Na podlagi izvedenih tako kvalitativnih kot kvantitativnih metod v raziskavi, smo prišli do ugotovitve, da je primerno repozicioniranje blagovne znamke, predvsem zaradi trenutne pozicije izdelka, kakor tudi vsebine, ki jo predstavlja. Smatramo, da izdelek Jogurtova gibanica sicer predstavlja lokalni Slovenski izdelek, vendar potenciala, ki ga ima s kakovostjo produkta, ne trži zadostno. Slednje ugotovitve smo podrobneje predstavili v raziskavi.
Ključne besede: pozicioniranje, repozicioniranje, marketing, Jogurtova Gibanica, marketinški načrt.
Objavljeno: 22.10.2021; Ogledov: 71; Prenosov: 8
.pdf Celotno besedilo (1,70 MB)

2.
Marketinški načrt Hiše dobrot Zalc
Eva Ziegler, 2019, diplomsko delo

Opis: Posvetili smo se prikazu načina izdelave marketinškega načrta, ki smo ga na samem koncu prikazali tudi na realnem podjetju, ki je relativno novo na trgu. Glavna dejavnost podjetja je predelava in prodaja izdelkov, ki so predelani iz sadeža aronija v likerje, žgane pijače in marmelade. K tem izdelkom so vkomponirali tudi druge sadeže s katerimi so ustvarili edinstvene okuse. Njihova sekundarna dejavnost je spletna prodaja domačih proizvodov, ki jih je moč kupiti na njihovi spletni strani, poleg tega ponujajo tudi zdrave recepte, ki vsebujejo njihove in druge izdelke. To temo bomo obravnavali, saj menimo, da je trenuten trend zdrave prehrane in domačih izdelkov ter zaradi same zanimivosti podjetja, ki se trudi, da bi svoje kakovostne izdelke približala množici kupcev. Marketinški načrt Hiše dobrot ZALC se prične z analiziranjem trga pri katerem smo opravili analizo kupcev, analizo konkurentov in na samem koncu opredelili prednosti in slabosti ter priložnosti in nevarnosti podjetja. Raziskavo za marketinški načrt smo zastavili na podlagi analize kupcev, kjer smo v anketi spraševali koliko ljudi pozna sadež aronija in koliko ljudi je že slišalo za podjetje Hiša dobrot ZALC in v kolikšni meri poznajo njihove izdelke. Za lažjo izdelavo marketinškega načrta smo opravili tudi intervju z g. Založnikom, ki je soustanovitelj podjetja in ga spraševali kakšno je njegovo mnenje glede prepoznavnosti podjetja in na kakšne načine oglašujejo svoje izdelke. Z analiziranjem smo ugotovili, da je poznavanje aronije zelo dobro. Ko smo spraševali ali potrošniki poznajo podjetje Hiša dobrot ZALC, dobljeni podatki niso bili pozitivne narave. Manj kot polovica anketirancev je že slišalo za omenjeno podjetje, enako število je njihove izdelke že poskusilo. Ugotovili smo tudi, da se v podjetju slabe prepoznavnosti zavedajo in da kratkoročne plane za izboljšave že pripravljajo. V prvem sklopu opredelimo problem, ki je povod za opravljeno raziskavo. V drugem delu opravimo pregled sekundarnih virov, kjer na podlagi zbrane literature opravimo teoretični del marketinškega načrta, ta pa nam v zadnjem sklopu pripomore pri sami izdelavi marketinškega načrta za Hišo dobrot ZALC. V tretjem sklopu obdelujemo statistične podatke pridobljene z anketo, kjer ugotavljamo srednje vrednosti in standardni odklon podatkov. V samem koncu predstavimo svoje mnenje za izboljšave.
Ključne besede: trženje, marketinški načrt, Hiša dobrot ZALC, SWOT analiza, marketinško komuniciranje
Objavljeno: 07.10.2019; Ogledov: 680; Prenosov: 102
.pdf Celotno besedilo (1,42 MB)

3.
Marketinški načrt botaničnega vrta univerze v mariboru
Katja Golob, 2017, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi je predstavljen marketinški načrt organizacije Botanični vrt Univerze v Mariboru. Opisan je celoten postopek in proces izdelave le-tega. Botanični vrt Univerze v Mariboru je največji botanični vrt v Sloveniji, velik osem hektarjev, in se nahaja v Pivoli pri Hočah. V vrtu se ukvarjajo z ohranjanjem biotske raznovrstnosti, z raziskovalno dejavnostjo, izobraževalno dejavnostjo, pa tudi s turistično dejavnostjo. V njem uspeva 2.000 različnih rastlinskih vrst in podvrst, predvsem iz severovzhodne Slovenije, nekaj pa tudi z drugih celin. Marketinški načrt mora vsebovati smoter organizacije, analizo trga, konkurence odjemalcev in dobaviteljev ter analizo prednosti, slabosti, priložnosti in nevarnosti. Nato sledi postavitev marketinških ciljev in oblikovanje marketinških strategij. Na koncu pa še opredelitev marketinškega spleta in pa finančni načrt. Botanični vrt Univerze v Mariboru si je zastavil cilje predvsem v povezavi s povečanjem svojih dejavnosti in kolekcije rastlinskih vrst. Več finančnih sredstev nameravajo nameniti tudi v izgradnjo in posodobitev obstoječe infrastrukture, predvsem gostinskega in sanitarnega dela, pa tudi otroškega igrišča in povezave z mestno avtobusno linijo. Ti ukrepi so nujno potrebni, če želijo povečati število obiskovalcev in jih v vrtu obdržati dlje. Pri turistični ponudbi botaničnega vrta bo imel arheološki park neprecenljiv pomen, saj ima vrt to srečo, da leži na območju, kjer se je pred več kot 2600 leti razprostiral pomemben del obsežnega gomilnega grobišča iz starejše železne dobe. Arheološki park bodo za obiskovalce odprli kmalu, zaenkrat pa je dostopen le prek majhne stalne arheološke razstave. Botanični vrt Univerze v Mariboru se sooča z zelo majhnim številom zaposlenih. Zaposleni so namreč samo trije delavci, kar je glede na velikost vrta daleč premalo. Vrt je tudi brez redno zaposlenega vodje, prav tako pa je vidno veliko pomanjkanje strokovnih delavcev in vrtnarjev. Diplomska naloga je sestavljena iz štirih poglavij. V prvem je opisano področje in opredeljen problem, katerega bom v diplomskem delu obravnavala. Sledi teoretičen del, kjer je opredeljen marketinški načrt in predstavljen postopek oziroma proces marketinškega načrta. V tretjem poglavju je predstavljena organizacija Botanični vrt Univerze v Mariboru in izdelan marketinški načrt te organizacije, kjer so zajete vse sestavine procesa marketinškega načrta. V zadnjem poglavju pa sledi še sklepni del diplomskega dela.
Ključne besede: marketinški načrt, organizacija, trg, odjemalci, analiza trga, SWOT analiza, izdelek/storitev, marketinško komuniciranje
Objavljeno: 12.12.2017; Ogledov: 762; Prenosov: 99
.pdf Celotno besedilo (1,08 MB)

4.
STRATEŠKI MARKETINŠKI NAČRT TEHNOLOGIJE HUE V ORGANIZACIJI S TRGOVINSKO DEJAVNOSTJO
Boštjan Hudernik, 2016, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo obsega izdelavo strateškega marketinškega načrta osebne brezžične razsvetljave, ki združuje briljantno LED svetlobo z intuitivno tehnologijo, ki spreminja način, kako ljudje razmišljamo o razsvetljavi. Rezultati strateškega marketinškega načrta, ki so nastali v procesu strateškega načrtovanja marketinga v organizaciji s trgovinsko dejavnostjo, formalizirajo cilje in prihodnje aktivnosti na prodajnem področju pametne razsvetljave. V okviru prodajne akcije in promocije pametne razsvetljave v organizaciji je bil izdelan prototip aplikacije, ki omogoča brezžično upravljanje sijalk na podlagi vremenskih podatkov. Aplikacija je bila razvita na osnovi internega standarda za razvoj in preverjanja programske opreme, z namenom dviga kakovosti izdelka in lažjega vzdrževanja.
Ključne besede: Povezan dom, strateški marketinški načrt, pametna razsvetljava, programska oprema, trgovina na drobno.
Objavljeno: 28.09.2016; Ogledov: 1041; Prenosov: 218
.pdf Celotno besedilo (2,15 MB)

5.
MARKETINŠKI NAČRT PODJETJA DENTAL - MEDICAL D.O.O.
Tjaša Ogorevc, 2016, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu sta prikazana način in postopek izdelave marketinškega načrta podjetja DENTAL – MEDICAL d.o.o., ki spada pod trgovino na debelo s farmacevtskimi izdelki ter medicinskimi potrebščinami in materiali, sodi pa med mala podjetja. Glavna dejavnost podjetja je posredovanje blaga med proizvajalci na eni in trgovci na drobno oziroma velikimi odjemalci na drugi strani.
Ključne besede: marketinški načrt, marketinško komuniciranje, izdelek, cena, odjemalci, dobavitelji, konkurenca, analiza trga, SWOT analiza  
Objavljeno: 17.06.2016; Ogledov: 1327; Prenosov: 315
.pdf Celotno besedilo (911,91 KB)

6.
Dober marketinški načrt
Franci Vidic, 2013, strokovna monografija

Ključne besede: marketinški načrt, elektronske knjige
Objavljeno: 30.12.2015; Ogledov: 551; Prenosov: 62
URL Povezava na celotno besedilo

7.
PROMOCIJA POSLOVNEGA MODELA INVENTUR ZA GOSTINSKE LOKALE V SLOVENIJI
Klemen Košmrlj, 2014, diplomsko delo

Opis: Diplomaska naloga zajema raziskavo trga s področja opravljanja neodvisnih inventur za gostinska podjetja v Sloveniji. V diplomsekm delu je predstavljena problematika poslovanja, s posebnim povdarkom na metode dela, raziskovalna vprašanja, ter cilje, ki jih želimo doseči z diplomsko nalogo. Temu sledijo teoretične osnove s področja marketinga in računovodstva, ki nakratko predstavijo splošno o trženju storitev, kaj storitev sploh je. Prav tako se v teoretičnih osnovah dotaknemo pravnih podalg s področja računovodstva, gostinstva, davkov in zalog. Teoriji sledi poglavje raziskava, kjer v opisu okolja predstavimo poslovni model, ki se uporablja v Sloveniji. V diplomski nalogi imamo razdelane prednosti in slabosti, ki se nanašajo na uporabo tovrstne storitve za gostince. V zadnjem sklopu diplomskega dela je opravljena analiza tržišča oziroma posnetek stanja. Na poglagi opravljenih analiz ugotavljamo, da storitev ni primerna za množično prodajo, kajti ni pretiranega zanimanja. Storitev kot taka, je primerna za učinkovito poslovanje nočnih klubov.
Ključne besede: Inventura, storitev, trženje, marketinški načrt.
Objavljeno: 04.06.2014; Ogledov: 761; Prenosov: 127
.pdf Celotno besedilo (2,05 MB)

8.
OGLAŠEVANJE TRGOVSKEGA CENTRA X
Sabrina Dautović, 2013, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo se ukvarjali s problematiko uspešnega oglaševanja trgovskega centra X. V teoretičnem delu smo opisali cilje oglaševanja, predstavili pet odločitev o oglaševanju, podali temeljne strategije trženja, opisali, na podlagi česa se kupci odločijo za izbiro prodajalne in kakšni so njihovi motivi za nakup. Opredelili smo pojem trgovski center in analizirali konkurente. V praktičnem delu smo opisali izvedbo ankete, analizirali odgovore in s pomočjo dobljenih odgovorov ovrgli ali potrdili hipoteze. Anketa je bila zasnovana na podlagi hipotez. V končnem delu diplomskega dela smo izdelali marketinški načrt in predloge za povečanje prednostnega deleža pri potencialnih kupcih. Ugotavljamo, da je najpomembneje, da se trgovski center X drži naslednjih postopkov: še vnaprejšnje izvajanje marketinških dogodkov, ki so na podlagi raziskave pokazali nekoliko večji obisk; še vedno ustrezno usposabljati zaposlene, ker so ključni element za zadovoljstvo strank; ohranjati enak asortiment izdelkov, saj so odjemalci zadovoljni s ponudbo.
Ključne besede: oglaševanje, trgovski center, trženje, marketinški načrt
Objavljeno: 20.09.2013; Ogledov: 1087; Prenosov: 123
.pdf Celotno besedilo (1,32 MB)

9.
MARKETINŠKI NAČRT MIKRO PODJETJA
Mojca Rojko, 2013, magistrsko delo

Opis: Odkar je svet pretresla finančna kriza, se je treba podjetjem še veliko bolj truditi za svoj obstoj. Predvsem mala podjetja morajo veliko več vlagati v marketinško komuniciranje, ki pa predstavlja velik del njihovih stroškov. Za storitvene organizacije je zelo pomembno, da vlagajo svoj trud in denar v kadre; v njihovo znanje in izobraževanje. Prav tako jih je potrebno za njihov trud tudi primerno nagrajevati. V svojem magistrskem delu sem predstavila majhno storitveno podjetje, ki se ukvarja s strežbo pijač. Pripravila marketinški načrt podjetja in analizirala njihov splet marketinškega komuniciranja. Ugotovila sem predvsem, kako pomembno je, da ima podjetje pripravljen marketinški načrt, da si izbere svojo ciljno skupino, h kateri usmerja svojo marketinško pozornost. S tem prihrani veliko nepotrebnega truda in vlaganj v neprave odločitve. V magistrskem delu sem si zastavila štiri hipoteze, od tega sem tri ovrgla in samo eno potrdila. Predvsem me je presenetilo zavrnitev hipoteze, ki pravi, da so na začetku poslovanja najbolj potrebni prijatelji in znanci, sploh v podjetju, ki se ukvarja s strežbo pijač. Pomagala sem si z izvedbo anketnega vprašalnika, ki sem ga opravila v Mariboru, v analiziranem lokalu. Tako sem dobila vpogled, kaj je anketiranim ljudem pomembno, da sploh zahajajo v lokal in kaj je tisto, kar jih je prvič pritegnilo, da so se odločili obiskati lokal. Menim, da si bo podjetje Atlantis bar lahko pomagalo z mojim magistrskim delom. Predvsem sem jim veliko svetovala; zelo pomemben pa je tudi marketinški načrt, s katerim sem podjetju pomagala poiskati pravo pot do uspeha.
Ključne besede: Storitve, marketinško komuniciranje, pozicioniranje, marketinški načrt, SWOT analiza
Objavljeno: 23.08.2013; Ogledov: 4563; Prenosov: 932
.pdf Celotno besedilo (1,19 MB)

10.
MARKETINŠKI NAČRT KAMP LIPA
Marko Padar, 2012, diplomsko delo

Opis: Marketinški načrt nas vodi skozi celotno poslovanje, je kot zemljevid, ki nam kaže pot kako doseči zastavljene cilje. Cilj marketinškega načrta kamp Lipa je uspešno in učinkovito trženje. Terme Lendava s tem marketinškim načrtom ni zaključilo. Vsako leto bodo dodajali nove vsebine, nadgrajevali dosedanjo ponudbo, ki bo zagotavljala dodano vrednost in dobiček. V začetnem delu diplomske naloge smo najprej predstavili samo podjetje Terme Lendava, analiziral njihove konkurente ter trg. V nadaljevanju smo predstavili njihove prednosti, slabosti, priložnosti in nevarnosti v primerjavi s konkurenco. Pri razvoju produkta kamp sem raziskal, kateri so razlogi, da se gosti tako pogosto vračajo v kamp Lipa ter s čim so zadovoljni oziroma nezadovoljni v kampu. Da bi dobil čim boljše ter kvalitetnejše podatke, sem sestavil anketni vprašalnik in opravil anketo med gosti kampa. Rezultate raziskave sem prikazal s pomočjo grafov ter naredil analizo pridobljenih rezultatov. Po raziskavi sem opisal vlogo trženja, opredelil tržne cilje in strategije, njihove ciljne skupine ter prodajne poti. V zaključku diplomskega dela sem opredelil kritična tveganja in probleme ter način kako so se lotili zmanjševanja vpliva tveganj in reševanja morebitnih problemov.
Ključne besede: marketinški načrt, trg, konkurenca, SWOT analiza, kamp Lipa, trženje, ciljne skupine, tržišče
Objavljeno: 15.11.2012; Ogledov: 2113; Prenosov: 773
.pdf Celotno besedilo (1,15 MB)

Iskanje izvedeno v 0.18 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici