| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 5 / 5
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
INTERES POTENCIALNIH UPORABNIKOV ZA VALUTNO TRGOVANJE V SLOVENIJI
Rok Pintar, 2013, magistrsko delo

Opis: Magistrsko delo obravnava tematiko valutnega trgovanja. Prikazane so značilnosti valutnega trga, vrste poslov na valutnem trgu in informacije, potrebne za trgovalce pri sklepanju poslov na največjem finančnem trgu na svetu. V teoretičnem delu so opredeljene osnove marketinga in storitev, saj v nadaljevanju naloge ugotavljamo, kakšne so nove priložnosti za izboljšanje prepoznavnosti valutnega trgovanja v Sloveniji. Oglaševanje valutnega trga in ugotavljanje zadovoljstva uporabnikov storitev valutnega trgovanja je pomembno za nadaljnji razvoj in tudi za ozaveščenost populacije o prednostih in slabostih takšnega načina investiranja sredstev. Opredeljeni in opisani sta tehnična in temeljna analiza, katerih osnove so ključne za lažje razumevanje valutnega trgovanja, podrobno so opisani tudi vsi elementi analiz. Predstavljena je tudi ideja o razvoju informacijskega sistema za poenostavitev valutnega trgovanja in vpeljava izobraževanja iz področja valutnega trgovanja ter uporabljanja trgovalnih platform. V empiričnem delu so predstavljeni rezultati raziskave o interesu potencialnih uporabnikov za valutno trgovanje v Sloveniji. Analizirani so podatki demografskih značilnosti potencialnih uporabnikov valutnega trgovanja, prikazane so koristi in nevarnosti, ki bi potencialne uporabnike pritegnile ali odvrnile od dejanske uporabe. Raziskava prikazuje tudi interes za izobraževanje s področja valutnega trgovanja v Sloveniji.
Ključne besede: valutno trgovanje, marketinški splet, valutni trg, informacijski sistem
Objavljeno: 11.10.2013; Ogledov: 1420; Prenosov: 142
.pdf Celotno besedilo (2,45 MB)

2.
VLOGA MARKETINŠKEGA INFORMACIJSKEGA SISTEMA PRI OGLAŠEVANJU PODJETJA VITA MEDIA D.O.O.
Dejan Bukovec, 2011, diplomsko delo

Opis: POVZETEK Osnovni cilj podjetij je preživetje in dolgoročno uspešno poslovanje. Dobiček je rezultat dobro opravljenega dela, vendar dandanes je tolikšno število podjetij, da se je potrebno resnično potruditi za uspešnejše delovanje od konkurence. Z informacijskim sistemom si lahko podjetja pridobijo odločilno prednost pred konkurenco, zato je temu področju namenjenega veliko časa in truda. V prvem delu diplomske naloge smo zato podrobno opredelili vse cilje in naloge, ki morajo biti opravljene po zastavljenih načrtih. Razložili smo na kaj vse moramo biti pozorni pri grajenju celotnega novega informacijskega sistema. Vsaka najmanjša napaka je lahko usodna, zato se uvaja vedno več kontrol, ki zagotavljajo boljšo preglednost dela in še morda pravočasno popravljanje storjenih napak. Pri oglaševanju smo razložili kateri mediji so primernejši za določen tip podjetij in katera oglaševanja sploh poznamo. Predstavili smo slovenske oglaševalske agencije, največje oglaševalce in medije v Sloveniji. Program oglaševanja se razlikuje pri vsakem podjetju, saj je odločitev odvisna od značilnostih vsakega podjetja posebej. Podrobno raziskovanje informacijskega sistema Media planer, nam omogoča vpogled v delovanje podjetja Vita Media d.o.o.. Razčlenili smo posamezna dejanja in procese, ki se dogajajo znotraj podjetja. V sklepnem delu diplomske naloge smo na splošno predstavili podjetje Vita Media d.o.o., z vsemi prednosti, slabostmi in uporabnostjo informacijskega sistema Media planer. Mnenja smo, da se bo na srednjeročen rok uvedba novega informacijskega sistema izplačala, saj se v nasprotnem primeru ne bi odločili za ta korak, ki pa je bil nujno potreben.
Ključne besede: MIS (marketinški informacijski sistem), oglaševanje, podjetje Vita Media d.o.o., informacijski sistem Media planer, oglaševalci, planiranje MIS, uvajanje MIS.
Objavljeno: 20.01.2012; Ogledov: 2511; Prenosov: 144
.pdf Celotno besedilo (3,21 MB)

3.
RAZISKOVANJE TRŽNEGA POTENCIALA PODJETJA STEKLARNA ROGAŠKA D.D.
Mitja Smole, 2011, diplomsko delo

Opis: Marketing si lahko razlagamo kot načrtovanje in usklajevanje investicij, proizvodnje, prodaje ter propagande, glede na potrebe in možnosti trga. Obsega prepoznavanje, zadovoljevanje in predvidevanje potreb ter želja kupcev, lahko pa ga razumemo tudi kot poslovno filozofijo, ki v središče postavlja zadovoljnega kupca. Marketing zajema vse aktivnosti, ki prispevajo k boljši in uspešnejši prodaji izdelkov, prisoten pa je tudi v vseh ostalih poslovnih aktivnostih podjetja. Pred plasiranjem novega izdelka na trg, moramo ugotoviti trenutno stanje, kakšne so potrebe in želje odjemalcev, kakšna mora biti ponudba, da si na trgu zagotovimo ustrezen položaj in kakšen odziv lahko pričakujemo od potencialnih odjemalcev ter konkurentov. Te ugotovitve lahko pridobimo z ustrezno raziskavo trga, kjer je pa posebej pomembna natančnost raziskave, saj je okolje zelo dinamično, spremenljivo in nasičeno z konkurenco. Za učinkovito izvajanje trženja uporabljano marketinški informacijski sistem (MIS) in sicer z namenom servisiranja informacij za vsa področja marketinga. Raziskava trga je jedro tega sistema in zagotavlja podatke o tržnih dogajanjih in stanju na trgih. Z raziskavo trga povezujemo odjemalce s tržniki skozi informacije, katere uporabimo za ugotovitev in določanje marketinških priložnosti in problemov. Ko tržniki postavljajo cilje se vedno poslužujejo teh informacij. Tržno raziskavo izvajamo z namenom da spoznamo potencialne odjemalce in njihovo vedenje. Na vedenje odjemalcev vplivajo trženjske spodbude kot so izdelek, cena, tržno komuniciranje, prodajne poti in metode ter druge spodbude ki so posledica osebnih, družbenih, kulturnih in psiholoških dejavnikov. Tržni raziskovalci morajo dobro poznati in skrbno spremljati proces nakupnega vedenja saj lahko le na tak način ugotovijo načine sprejemanja nakupnih odločitev proučevanega kupca. V delu diplomskega seminarja smo na začetku predstavili teoretične osnove raziskave trga. Za navajanje različnih definicij o raziskavi trga smo uporabili metodo deskripcije, ko pa smo primerjali ugotovitve različnih avtorjev pa smo uporabili metodo komparacije. V praktičnem delu smo izvedlo raziskavo trga s pomočjo spraševanja, da bi ugotovili tržni potencial za tehnične izdelke v kombinaciji z dekorativnimi elementi podjetja Steklarna Rogaška. Raziskavo smo izvedli z anketnim vprašalnikom v štirih večjih slovenskih mestih, opravili pa smo tudi štiri telefonske intervjuje s podjetji, ki proizvajajo gospodinjske aparate, zabavno elektroniko in druge izdelke za dom in prosti čas. Pridobljene rezultate smo prikazali v preglednicah in grafikonih in na podlagi le-teh uporabili induktivno sklepanje. S tržno raziskavo smo ugotovili, da med slovenskimi potrošniki ni veliko odjemalcev za izdelke podjetja Steklarna Rogaška saj se jim večinoma zdijo ti izdelki predragi, oziroma jim predstavljajo luksuzno dobrino, po katerih pa v času krize ni veliko povpraševanja. Na osnovi raziskave smo ugotovili, da bi lahko podjetje Steklarna Rogaška prodajo svojih izdelkov posredno povečala s povezovanjem s podjetji, ki proizvajajo gospodinjske aparate, zabavno elektroniko in druge izdelke za dom in prosti čas ter oblikovala skupne proizvode, ki bi vsebovali dekorativne kristalne elemente. S tem bi podjetje ustvarilo prodajo dekorativnih elementov za nadaljnjo vgradnjo, prav tako pa bi na osnovi raziskave, povečalo prodajo ostalih proizvodov.
Ključne besede: marketing, raziskava trga, marketinški informacijski sistem, trg, tržni potencial, uvajanje novega izdelka, prodajni potencial, podjetje Steklarna Rogaška
Objavljeno: 13.12.2011; Ogledov: 2251; Prenosov: 283
.pdf Celotno besedilo (718,23 KB)

4.
KRIZNI MARKETING V PROIZVODNJI ROLL-BOND IZPARILNIKOV
Goran Popović, 2011, magistrsko delo

Opis: Danes je beseda kriza eden od najpogosteje uporabljanih terminov. Svetovna ekonomija se spopada z izjemnimi kriznimi dogodki, ki ogrožajo nacionalne ekonomije, podjetja in skoraj vsakega posameznika. Namen magistrskega dela je predstaviti aktualno krizo svetovnih razsežnosti, njen vpliv na vedenje kupca in posledično proizvodnjo roll-bond izparilnika podjetja Talum, d. d., iz Kidričevega. Delo nadalje zajema analizo stanja in iskanja vzrokov za nastanek krize v obravnavanem podjetju ter odziv le-tega na dogodke po principu intenzivnosti krize, ki v teh časih, bolj kot kadarkoli prej, transformirajo podjetje, ki bo, če želi preživeti, po meri prihodnjih potreb kupca. Okoljevarstveni potencial izdelka pri zadovoljevanju potreb je v tem primeru ključnega pomena in nič manj pomemben, kot je dodana vrednost novih spoznaj, ki jih globoke krize odkrivajo.
Ključne besede: kriza, krizni marketing, vplivni dejavniki kriz, življenjski cikel, strateški marketing, krizno ukrepanje, repozicioniranje izdelka, marketinški informacijski sistem, vedenje kupcev in porabnikov, okoljevarstveni potencial izdelka, razvoj novih proizvodov.
Objavljeno: 13.10.2011; Ogledov: 2131; Prenosov: 160
.pdf Celotno besedilo (3,29 MB)

5.
VPLIV MARKETINŠKEGA INFORMACIJSKEGA SISTEMA NA USPEŠNOST KOMUNIKACIJSKIH KAMPANJ (ŠTUDIJA PRIMERA: UNICEF SLOVENIJA -
Barbara Žejn, 2011, magistrsko delo/naloga

Opis: Industrializacija je prinesla številne spremembe, ki so terjale napredek v znanosti in posledično razvoj medijev oziroma množičnega komuniciranja. Z nastankom kolonizacijske ekspedicije so se narodi začeli srečevati z ljudstvi, ki po njihovem prepričanju niso bili na enaki razvojni stopnji, in to je vodilo v poseganje v »neznančev« razvojni tok ter vsiljevanje tujega načina življenja, s čimer so povzročili več škode kot koristi. Mnogo kasneje se je Evropa znašla v vrvežu in pohlepu 2. svetovne vojne, ki je sicer pomenila oblikovanje svetovnega razmerja sil, in ZDA so si prizadevale za pomoč nerazvitim državam. Seveda zaradi gospodarskega in političnega interesa. Po mnenju številnih teoretikov je odvisnost med silami le pretveza za ohranjanje obstoječega stanja, iz katerega izhajajo predvsem gospodarske in politične koristi. Vendar kljub vsemu so različni zgodovinski mejniki človeštva prinesli tudi številne prednosti in priložnosti za razvoj ter podporo komunikacije v nerazvitem svetu naše oble. Ob koncu šestdesetih let je ameriška vojska odkrila prednosti in možnosti računalniških povezav, a tedaj prav gotovo še nihče ni slutil, da se bo to omrežje tako hitro razširilo. Včasih je bil tok informacij zelo preprost, z analogijo: kot potok ali reka z malo pritoki. Danes velja ravno nasprotno – soočamo se z razburkanim oceanom informacij, ki se nenehno širi in prestopa bregove. Prebivalci Zemlje vsak dan v povprečju ustvarimo približno 15 petabajtov podatkov, kar je približno osemkrat več informacij, kot jih premorejo vse knjižnice v ZDA. Obvladovanje podatkov in izločanje relevantnih informacij se strmo vzpenjata po seznamu prioritet posameznega podjetja. Poslovna analitika ni več zgolj visokoleteča besedna zveza. Je ena ključnih sestavin uspešnega poslovanja. Prihodnost pač poznajo tisti, ki jo ustvarjajo. Z natančnimi in pravilnimi informacijami. In prihodnost smo spremenili v Sloveniji, za ruandske otroke z ulic. Z vsemi razpoložljivimi resursi (informacije, podatki, tehnologija, znanje in posamezniki), ob podpori marketinško informacijskega sistema in strateškim pristopom pri celoviti komunikaciji smo zasledovali zastavljene cilje, se vtisnili v spomin številnim Slovencem in zasnovali uspešno komunikacijsko kampanjo, preko katere smo omogočili lepši dan marsikateremu otroku v Ruandi.
Ključne besede: marketinški informacijski sistem, komunikacijska kampanja, marketing, podatki in informacije za odločanje v marketingu
Objavljeno: 20.09.2011; Ogledov: 1712; Prenosov: 199
.pdf Celotno besedilo (1,69 MB)

Iskanje izvedeno v 0.14 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici