| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 8 / 8
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
OPTIMIZACIJA PROIZVODNJE IN SISTEM NABAVE V PODJETJU EMO ETT
Sebastijan Jurkošek, 2011, diplomsko delo

Opis: Diplomska naloga opisuje sistem nabave in marketinški splet v podjetju EMO ETT. V teoretičnem delu je opredeljena nabava, njena vloga, cilj, strategija glede časa in glede na življenjski cikel izdelka, nabavni proces ter sodelovanje nabave z ostalimi poslovnimi funkcijami. Opredeljen je tudi marketinški splet ter njegovi instrumenti, izdelek, cena, marketinške poti in marketinško komuniciranje. V praktičnem delu sta prikazana nabava in marketinški splet v podjetju ter problem ostankov pločevine pri proizvodnji posode.
Ključne besede: nabava, marketinški splet, izdelek, cena, marketinške poti, marketinško komuniciranje, EMO ETT
Objavljeno: 07.10.2011; Ogledov: 1544; Prenosov: 229
.pdf Celotno besedilo (2,01 MB)

2.
ANALIZA IN KRITIČNA OCENA MARKETINŠKEGA SPLETA V ORGANIZACIJI STEKLARNA ROGAŠKA D.D.
Nuša Artič, 2013, diplomsko delo

Opis: V diplomskem seminarju je bil predstavljen marketinški splet (4P), ki ga sestavljajo izdelek, cena, marketinške poti in marketinško komuniciranje. Najprej sem te prvine marketinškega spleta podrobneje predstavila teoretično, nato na primeru podjetja Steklarna Rogaška d. d. tudi praktično. Kot zaključek diplomskega seminarja sem analizirala stanje, ki je odraz trenutnega poslovanja podjetja, marketinga in prodaje. Podala sem tudi smernice in zastavljene cilje, ki jih želi podjetje v prihodnosti uresničiti ter napotke, kako in s kakšnim vedenjem to doseči. Položaj podjetja Steklarna Rogaška d. d. je podoben ostalim podjetjem na trgu, ki se spopadajo s trenutnim slabim finančnim položajem, vplivu nizkih konkurenčnih cen ter recesije. Ravno zaradi teh negativnih obetov so podjetja zaradi strahu pred izgubo; vse manj sredstev namenjajo za raziskavo trga. Zaslužek potrebujejo za sprotno delovanje in pokrivanje stroškov. Vendar je to dejanje zmotno, saj podjetja le z ustrezno izdelanim spletom marketinških aktivnosti lahko prodrejo, uspejo in obdržijo tržni položaj in so tako korak pred konkurenco. Steklarna Rogaška d. d. je s svojo dolgoletno tradicijo, visoko kakovostno proizvodnjo kristalnih izdelkov cenjena tako doma kot po svetu. Kupci teh umetnin dajejo pomen in vrednost kvalitetnemu izdelku, prav tako pa je cena primerna vrhunskemu dizajnu. Svojo prepoznavnost pa podjetje ohranja in širi s številnimi komunikacijskimi aktivnostmi, kot so sejmi (doma in v tujini), oglaševalnimi kampanjami v raznih medijih ter številnimi sponzorstvi in donatorstvi znotraj Slovenije.
Ključne besede: Steklarna Rogaška d. d., marketinški splet, izdelek, cena, marketinške poti, marketinško komuniciranje.
Objavljeno: 27.03.2013; Ogledov: 990; Prenosov: 178
.pdf Celotno besedilo (663,44 KB)

3.
Razvoj marketinških poti na področju telekomunikacij
Jasna Habjan, 2016, magistrsko delo

Opis: Podjetja imajo danes neskončne možnosti, kako povezati svoje produkte in storitve s kupci - od trgovine na drobno, distributerjev oz. partnerjev, direktne pošte, interneta in še marsikaj. Vsaka od teh marketinških poti ima svoje prednosti. Nobena samostojna marketinška pot ne pokriva celotnih potreb današnjih kupcev. Podjetja, ki strateško izberejo in integrirajo ustrezne marketinške poti, si zgradijo strategijo nastopanja na trgu, ki je optimalna glede na spremembe pri njihovih produktih in storitvah oz. glede na spremembe na trgu. Cilj magistrske naloge je bil definirati, katere marketinške poti imajo telekomunikacijski operaterji na slovenskem trgu, ter definirati trende sprememb marketinških poti. Poudarek je bil na marketinških poteh, ki jih uporablja Si.mobil d.d. Namen je bil pridobiti smernice za celoten telekomunikacijski trg na področju marketinških poti. Magistrska naloga je razdeljena na teoretični in empirični del. Teoretični del zajema tri poglavja, empirični del pa prav tako tri poglavja. Teoretični del se prične z uvodom, kjer je najprej predstavljeno področje in problem, nato namen, cilji, hipoteze, predpostavke in omejitve raziskave. V nadaljevanju so predstavljene definicije in povzetki domačih in tujih avtorjev s področja marketinških poti. Posebej smo analizirali posebnosti in zakonitosti trženja storitev, opredelili trende in novosti na področju marketinških poti. V empiričnem delu smo raziskali in analizirali Si.mobilove marketinške poti in ocenili njihovo dodano vrednost za mobilnega operaterja. Ob analiziranju marketinških poti smo ugotovili, da še vedno največ uporabnikov telekomunikacij uporablja tradicionalne marketinške poti - nakup preko prodajnega mesta. Vendar ne v taki meri, kot smo pričakovali. Zaznati je trend uporabe sodobnih marketinških poti (spletna prodaja) pri uporabnikih Si.mobila. Uporaba spletne prodaje je pri izbiri novega telekomunikacijskega operaterja bolj izrazita pri mladih uporabnikih (od 18 do 30 let) kot pri starejših uporabnikih Si.mobila (več kot 51 let). Pri ponovni vezavi med uporabniki Si.mobila pa ni bilo izrazitih sprememb med mlajšimi in starejšimi uporabniki spletne prodaje. Raziskava je pokazala, da se pri izbiri marketinških poti kaže napredek. Sicer še vedno močno prevladujejo tradicionalne marketinške poti, vendar so na obzorju že sodobne, ki prinašajo prednosti, ki jih današnji zahtevni kupec pričakuje. Na podlagi strokovne literature domačih in tujih avtorjev, primerjave marketinških poti največjih slovenskih telekomunikacijskih operaterjev ter rezultatov empirične raziskave smo ob koncu magistrskega dela podali predloge izboljšav za Si.mobilove marketinške poti.
Ključne besede: marketinške poti, tradicionalna prodaja, sodobna prodaja, prodaja preko prodajnih mest, prodaja preko spleta, telekomunikacijski trg, Si.mobilove marketinške poti.
Objavljeno: 31.05.2016; Ogledov: 854; Prenosov: 154
.pdf Celotno besedilo (1,73 MB)

4.
Prodajalne prihodnosti
Urška Jurič, 2017, diplomsko delo

Opis: Diplomski projekt z naslovom Prodajalne prihodnosti je zasnovan na teoretičnih izhodiščih ter primerih. Sodobni svet temelji na tehnologiji. Vsaka inovacija ali napredek v podjetju je zasnovan na napredku tehnologije in s tehnologijo povezanim sistemom. Hiter razvoj tehnologije nas je pripeljal do četrte industrijske revolucije, kar močno vpliva na delovanje fizičnih in spletnih trgovin. Dobro zastavljena strategija zadovoljevanja kupcev je temelj za uspeh podjetja. V okviru projekta sem raziskovala, kako se spreminjata fizična in spletna trgovina. Pri fizični trgovini sem podala dva primera, Amazon.Go, ki je poskusna fizična trgovina spletne trgovine Amazon.com, ter švedsko podjetje Ikea, ki se ukvarja s prodajo izdelkov za opremljanje doma. Oba primera sta se s pomočjo tehnologije močno razvila. Pri spletni trgovini sem podala primer Amazon.com, ki je odličen primer, kako s pomočjo tehnologije ustvariti konkurenco pred tekmeci.
Ključne besede: marketinške poti, prodaja, prodajalne prihodnost, spletna prodaja, trgovinska prodaja
Objavljeno: 08.12.2017; Ogledov: 553; Prenosov: 60
.pdf Celotno besedilo (982,77 KB)

5.
Marketinške poti v podjetju Proteini.si
Jan Kunc, 2017, diplomsko delo

Opis: Marketinške poti so izjemnega pomena pri doseganju konkurenčnih prednosti podjetja. Za obravnavo praktičnega primera sem vzel podjetje Proteini.si, ki je temu vzor. Da je postalo vodilno na področju športno prehrambenih dodatkov v Sloveniji, je moralo skozi leta prilagajati svoje strategije in se povezovati z novimi proizvajalci. Pametne odločitve in odkrivanje novih priložnosti na svetovnem trgu pred konkurenco, so jim omogočile, da so v zadnjem desetletju krepko prerastli ostala podjetja v tej panogi na slovenskem trgu. Temu je poleg dobro organiziranih marketinških poti pripomogla tudi uspešna strategija marketinškega komuniciranja. Trg športno prehrambenih dodatkov v Sloveniji je v zadnjih treh letih postal nasičen, predvsem zaradi vstopa globalnega giganta My Protein.com, ki mu je zaradi ekonomije obsega in zgolj spletne prodaje uspelo doseči nižje cene od ostalih konkurentov. Tako se bo preučevano podjetje v bližnji prihodnosti moralo soočiti z globalnim igralcem in redno posodabljati svoje strategije, da bo lahko ostalo še naprej na vrhu.
Ključne besede: Marketing, marketinške poti, Proteini.si, šport, prehrambeni dodatki
Objavljeno: 01.12.2017; Ogledov: 917; Prenosov: 239
.pdf Celotno besedilo (1,31 MB)

6.
Analiza marketinškega spleta finančne institucije
Ana Šimenko, 2017, diplomsko delo

Opis: Marketinški splet je skupek marketinških aktivnosti, ki ob dobri analizi in strategiji podjetju pomagajo pri uspešnem poslovanju. Sestavljen je namreč iz elementov, ki so med seboj tesno povezani in drug od drugega tudi odvisni. V teoriji zasledimo kar nekaj možnih kombinacij, od 4P pa do 15P. Najpogosteje pa uporabljamo 7P. V tem diplomskem projektu nas je konkretno zanimalo, kakšne so aktivnosti marketinškega spleta v finančni instituciji. Natančneje: cena, izdelek, ljudje, marketinško komuniciranje, marketinške poti, procesi in fizični dokazi. Te aktivnosti smo tudi v prvem delu opisali in razčlenili, kar nam je služilo kot osnova za nadaljevanje. V drugem delu diplomskega projekta pa je bil naš glavni cilj analizirati podatke, pridobljene s pomočjo intervjuja v izbrani finančni instituciji. S pomočjo intervjuja smo izvedeli, katere izdelke vse ponujajo, katere metode oblikovanja prodajne cene uporabljajo, kako svoje izdelke oglašujejo in pospešujejo prodajo, kako skrbijo za izobrazbo svojih zaposlenih, na katerih lokacijah po Sloveniji lahko najdemo njihove poslovalnice in kakšna je notranja oprema ter kako ugotavljajo želje potrošnikov. S pomočjo teh podatkov smo po točkah razčlenili marketinški splet finančne institucije.
Ključne besede: marketinški splet, marketinško komuniciranje, marketinške poti, cena, izdelek
Objavljeno: 07.12.2017; Ogledov: 387; Prenosov: 46
.pdf Celotno besedilo (944,24 KB)

7.
Sistem nabave z raziskavo marketinškega spleta v podjetju Fortis Maribor, d.o.o.
Jernej Kozic, 2019, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu sem predstavil nabavno poslovanje in marketinški splet. Praktični del diplomske naloge sem opravil v sodelovanju s podjetjem Fortis Maribor, d. o. o. V praktičnem delu sem opisal sistem nabave v podjetju ter opravil ABC analizo in XYZ analizo za nabavljene materiale v preteklem letu. Dobljene rezultate sem ovrednotil in predlagal možne rešitve. Z opisanim marketinškim spletom podjetja sem opozoril na prednosti in slabosti, ki jih ima podjetje na tem področju.
Ključne besede: nabava, marketinški splet, ABC analiza, XYZ analiza, izdelek, cena, marketinške poti, marketinško komuniciranje, Fortis Maribor, d. o. o.
Objavljeno: 03.09.2019; Ogledov: 163; Prenosov: 18
.pdf Celotno besedilo (1,82 MB)

8.
PRODAJALNE PRIHODNOSTI
Davorin Vrentuša, 2019, diplomsko delo

Opis: Na trgu je ogromno novosti in idej, kaj vse bo v prodajalnah v prihodnosti. Tehnologija se vse hitreje razvija in kupci postajajo vse zahtevnejši. V svojem diplomskem projektu sem opredelil marketinške poti in vsebino, povezano z njimi. Poiskal sem zanimive članke na spletu, ki so opisovali novosti v prodajalnah. Vse več trgovin je opremljenih z vse več tehnologije. Nakupi danes potekajo v fizičnih trgovinah in po spletu. Spletna prodaja in dostava na dom sta danes nekaj vsakodnevnega in bosta verjetno še kar nekaj časa eden pomembnejših načinov prodaje v prihodnje. Zaradi vse večje spletne prodaje so podjeta vse bolj osredotočena, da ponudijo kupcem nekaj več, kot jim ponujajo spletne prodajalne. Kupci morajo v klasični prodajalni dobiti doživetje, ki ga potrošniki ne občutijo, medtem ko brskajo po spletu in se odločajo za nakup. Odjemalci se zaradi pametnih telefonov odločajo za nakup veliko hitreje, zato je pomembno, da so podjetja čim bolj inovativna pri svojem načinu povezovanja s kupci.
Ključne besede: marketinške poti, trgovina, spletna prodaja, prodajalne prihodnosti, tehnologija
Objavljeno: 29.10.2019; Ogledov: 131; Prenosov: 34
.pdf Celotno besedilo (1,03 MB)

Iskanje izvedeno v 0.1 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici