SLO | ENG

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 12
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
NAČRTOVANJE MARKETINŠKE STRATEGIJE ZA NOVI HOTEL ROYAL ROGAŠKA
Matej Jugovar, 2009, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo predstavili podjetje Hotel Sava Rogaška d.o.o. in njegovo načrtovanje marketinške strategije za novi Hotel Royal Rogaška*****. Z izgradnjo hotela v kategoriji pet zvezdic bo podjetje razširilo svojo ponudbo ter že tako zahtevnim slatinskim gostom na enem mestu ponudila: — nadstandardno namestitveno ponudbo, — kopališke storitve v blagodejni termalni vodi, — zdravstvene storitve na osnovi edinstvene zdravilne mineralne vode Donat Mg, — širok spekter lepotilno-sprostilnih storitev, — vrhunsko kongresno ponudbo, — bogato animacijo (športno-rekreacijska ponudba in kulturno-zabavne ponudba), — vse skupaj v kombinaciji z vrhunsko kulinarično ponudbo — in tako dvignila ponudbo tako kraja kot celotne regije. V podjetju se zavedajo, da zaradi stresnega življenja in hitrega tempa dajemo ljudje vse večji pomen zdravju in da se s tem posledično povečuje število konkurenčnih ponudnikov, ki ponujajo vse boljše in raznovrstnejše storitve, zato v podjetju nenehno spremljamo trende zdraviliškega turizma ter poskušamo s spremljanjem, poznavanjem in nenazadnje s sledenjem trendom zadovoljiti željam še tako zahtevnega gosta. Da v podjetju Hotel Sava Rogaška d.o.o. resnično sledimo trendom, se nenehno razvijamo in dopolnjujemo turistično ponudbo ter nadgrajujemo tako kvalitativno kot kvantitativno svoje namestitvene kapacitete znajo ceniti tudi gostje, pričajo podatki, da se k nam iz leta v leto poleg domačih gostov vrača vse več tujih gostov.
Ključne besede: turistične storitve, zdraviliški turizem, Rogaška Slatina, Hotel Sava Rogaška d.o.o., Hotel Royal Rogaška, strateški marketing, ciljni trgi, marketinška strategija, marketinški splet
Objavljeno: 16.10.2009; Ogledov: 2769; Prenosov: 646
.pdf Polno besedilo (2,95 MB)

3.
ORGANIZACIJA OGLAŠEVANJA V ČASOPISNI HIŠI DNEVNIK
Jure Kodrič, 2010, diplomsko delo

Opis: Diplomska naloga se osredotoča na osrednja vprašanja sodobnega marketinškega upravljanja časopisne hiše Dnevnik. Ker je s tem tematskim področjem povezana cela vrsta problemov, ki sodijo tako na področje strateškega managementa kot tudi marketinga, so v nalogi izsledki obeh disciplin smiselno povezani. Namen diplomske naloge je predstavitev časopisne hiše Dnevnik, njihovih edicij in se seznaniti z oglaševanjem kot elementom tržnega komuniciranja in pokazati njegovo pomembnost v podjetju. Cilj diplomske naloge v teoretičnem delu je: • predstaviti oglaševanje kot element tržnega komuniciranja, • preučiti tradicionalne oblike oglaševanja, • predstaviti značilnosti oglaševanja v časopisih. Cilj diplomske naloge v praktičnem delu je: • predstaviti časopisno hišo Dnevnik, • marketinški splet 7P, • prikazati stroške oglaševanja na Dnevniku, • prikazati analizo branosti treh najbolj priljubljenih dnevnikovih edicij. Vsebinsko je naloga sestavljena iz teoretičnega in raziskovalnega dela. V teoretičnem delu je predstavljena zgodovina oglaševanja, definicija, cilji, namen, uporaba, oblike, naloge oglaševanja ter značilnosti časopisa. V raziskovalnem delu so postavljena vprašanja raziskave in ugotovljen namen oziroma cilj raziskav. Predstavljena je časopisna hiša Dnevnik, poslovanje Dnevnika, dnevnikove edicije, dnevnikovi dogodki, dodane so analize branosti dnevnega časopisa Dnevnik, tednika Nedeljski dnevnik ter priloge Hopla. Predstavljen je tudi marketinški splet, marketinško komuniciranje za časopisno hišo Dnevnik, pravila oglaševanja ter stroške oglaševanja na Dnevniku. V zaključku so postavljene tri hipoteze za katere je ugotovljeno, da držijo, nato pa so v kritični analizi predstavljene moje ugotovitve kaj se mi zdi dobro, ter kje so še pomanjkljivosti. Diplomska naloga se opira na knjige, katere govorijo o teoriji managementa in marketinga ter na splošno o oglaševanju. V veliko pomoč mi je bila tudi spletna stran časopisne hiše Dnevnik ter zaposleni v le-tem podjetju.
Ključne besede: Oglaševanje, časopisna hiša Dnevnik, marketinška strategija, dnevnikove edicije, stroški
Objavljeno: 04.05.2010; Ogledov: 1693; Prenosov: 154
.pdf Polno besedilo (1,54 MB)

4.
NAČRT TRŽENJA ROMANTIČNEGA HOTELA RENESANSE KOT DEL POSLOVNEGA NAČRTA
Tanja Božič, 2010, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo oblikovali marketinški načrt romantičnega hotela Renesanse. V prvem delu diplomskega dela proučujemo teoretična izhodišča v povezavi z marketinškim načrtom. Pojasnili smo integralno vlogo marketinškega načrta v poslovnem načrtu podjetja. Opredelili smo ga kot pot, načine, možnosti za doseganje načrtovane prodaje podjetniških učinkov (izdelkov in/ali storitev). V drugem, praktičnem delu diplomskega dela predstavljamo celostno marketinško strategijo hotela Renesanse. Opredelili smo vizijo in poslanstvo podjetja, smotre, cilje podjetja, opravili smo raziskavo okolja in ugotavljali naše prednosti in slabosti (notranje okolje) ter priložnosti in nevarnosti (zunanje okolje).Določili smo celostno ponudbo hotela Renesanse in se osredotočili na nočitvene kapacitete, restavracijo, vinsko klet, wellness ter glavne in dopolnilne turistične programe. Cenovno politiko smo zasnovali z odločitvijo o določanju cene na podlagi razmerja kakovost ter dojemanju le-te s strani potencialnih ciljnih skupin, konkurence ter upoštevanju naše pozicije na trgu, krivulje povpraševanja in stroškov. Odločili smo se za politiko razlikovalnih in promocijskih cen. Distribucija se bo izvajala v okviru lastne prodajne službe ter preko posrednikov v turističnem gospodarstvu; predvsem turistične agencije, turistični operaterji (oboje selektivno), rezervacijski sistemi. Pri promociji in oglaševanju smo določili nosilce, mesta (lastna spletna stran, sejmi, tiskani mediji, radio in televizija) na katere bomo razporedili marketinška finančna sredstva. Procesiranju turistične storitve bomo namenili veliko pozornost saj odločilno vpliva na stopnjo zadovoljstva (pri udeležencih v turistični storitvi) in je lahko edinstvena konkurenčna prednost. Enako velja za »fizične dokaze«. V zadnjem delu diplomske naloge smo določili skupni marketinški proračun. V njem smo po nosilcih določili potrebna finančna sredstva, ki so nujna za uspešno udejanjanje marketinškega načrta hotela Renesanse. Na podlagi marketinškega načrta za hotel Renesanse bomo dosegali zastavljene cilje in tako posledično vplivali na visoko zadovoljstvo uporabnikov in zato na uspešno rast in razvoj v sodobnem spremenljivem poslovnem okolju.
Ključne besede: KLJUČNE BESEDE: marketinški načrt, celostna marketinška strategija, marketinški splet (7P), ponudba, cenovna politika, distribucija, oglaševanje in promocija, ljudje, fizični dokazi, procesiranje.
Objavljeno: 20.09.2010; Ogledov: 3305; Prenosov: 845
.pdf Polno besedilo (1,17 MB)

5.
MARKETINŠKA STRATEGIJA PODJETJA
Simon Babič, 2010, diplomsko delo

Opis: Diplomska naloga obravnava marketinško strategijo podjetja, na primeru podjetja De-Long d.o.o. Pri marketinški strategiji je pomembno, da jo podjetje ima ter, da je narejena na podlagi analize. Predpostavka, da veliko malih Slovenskih podjetij nima marketinške strategije, je bila velik motivator za izdelavo diplomske naloge. V začetnem delu je predstavljeno podjetje in problem s katerim se ukvarja. Kasneje pa je povzet teoretični del marketinške strategije z vsemi elementi, ki so pomembni za uspeh podjetja. Preko analize anketnega vprašalnika so bili pridobljeni odgovori na hipoteze. Skozi hipoteze pa smo lahko ugotovili, kje so težave in jih v ciljih skušali odpraviti. Analiza je predstavljena v tretjem poglavju, kjer je skozi tabele razvidno prepoznavanje izdelkov Yankee candle na Slovenskem trgu ter poznavanju konkurenčnih znamk. Na koncu pa so predstavljeni zaključki ter predlogi za izdelavo marketinškega načrta za malo podjetje.
Ključne besede: prodaja na drobno, prodaja ne debelo, marketinški splet, marketinška strategija, marketinški načrt
Objavljeno: 08.03.2011; Ogledov: 3142; Prenosov: 699
.pdf Polno besedilo (1,15 MB)

6.
MODEL STRATEŠKEGA UPRAVLJANJA PRODAJNIH POTI V PROCESU GLOBALIZACIJE TRGA IN RAZVOJA TRGOVSKIH ZNAMK
Jerneja Jager, 2015, doktorska disertacija

Opis: Doktorska disertacija je razdeljena na teoretični in empirični del. V teoretičnem delu disertacije najprej definiramo globalizacijo in internacionalizacijo, kot dva od osrednjih fenomenov sodobne mednarodne ekonomije. Sledi razlaga modelov internacionalizacije in sicer internacionalizacija s tujimi neposrednimi investicijami, mrežni pristop k internacionalizaciji in razlaga modela globalno rojenih podjetij. V tretjem poglavju razčlenjujemo temeljne značilnosti modela upravljanja blagovnih znamk proizvajalcev izdelkov in storitev. Sledi razlaga definicije in pomena blagovne znamke v snovanju strategije prodajnih poti proizvajalca, saj strategija znamke vpliva na izbiro primerne prodajne poti oziroma na intenzivnost distribucije in izgrajevanje tržne prepoznavnosti proizvajalcev izdelkov na prodajnem mestu. Strategija blagovne znamke, ki je v zadnjem času vedno bolj prisotna v oblikovanju prodajnega asortimenta na prodajni poti, je strategija trgovskih blagovnih znamk. Funkcije trgovskih blagovnih znamk za trgovsko podjetje so večja moč trgovca v distribucijskem kanalu in v celotni oskrbni verigi, centralizacija aktivnosti upravljanja in pozicioniranja prodajnega asortimenta ter razlikovalnega pozicioniranja, izgrajevanje zvestobe odjemalcev in drugo. Sprejemanje trgovskih blagovnih znamk s strani proizvajalcev je odvisno predvsem od njihovih razpoložljivih proizvodnih kapacitet, kratkoročnega prihodka, njihove strategije tržnega pozicioniranja lastnih znamk na trgu, intenzitete konkuriranja in pritiska s strani trgovcev. V četrtem poglavju smo na osnovi podrobnega pregleda literature razčlenili osnovne konceptualne in teoretične vidike upravljanja znamk na prodajni poti. Prodajno pot sestavlja skupina podjetij in posameznikov, ki opravljajo funkcije ali aktivnosti, ki omogočijo prenos izdelkov in storitev od proizvajalcev do odjemalcev in hkrati omogočajo osrednjim tržnim akterjem (proizvajalcem, distributerjem) dosegati lastne distribucijske cilje. Pomembno je poznavanje vloge in odnosov členov na prodajni poti. Teoretični del disertacije zaključujemo v sklepnem poglavju s sintezo konceptualnega modela upravljanja prodajnih poti proizvodnega podjetja na mednarodnih trgih, ki je tudi osrednji znanstveno raziskovalni prispevek doktorske disertacije. V empiričnem delu disertacije smo v okviru konceptualnega modela preverjali osem hipotez. Ugotavljamo, da je povezava strategij prodajnih poti z marketinško, tržno in finančno uspešnostjo pozitivna. Podjetja, ki gradijo na mednarodnih trgih svojo tržno pozicijo z jasno določeno strategijo prodajnih poti do končnih odjemalcev, dosegajo s takšno strategijo boljše poslovne rezultate, ki se kažejo predvsem v večji finančni, tržni in marketinški uspešnosti. Izkazalo se je tudi, da so podjetja, ki bolje obvladujejo trženje izdelkov v smislu večje izvozne tržne naravnanosti hkrati tudi tržno in finančno uspešnejša. Delež lastnih blagovnih znamk pozitivno vpliva na obe vrsti uspešnosti, tako tržno kot tudi finančno uspešnost. Marketinška uspešnost je prav tako pozitivno povezana z obema vrstama uspešnosti. Podjetja, ki imajo v prodajni strukturi večji delež lastnih blagovnih znamk, so tudi uspešnejša pri razvijanju lastnih strategij prodajnih poti. Inovativnost podjetij pozitivno vpliva na tržno in finančno uspešnost, saj sta oba regresijska koeficienta pozitivna in statistično značilna. Čeprav smo predvidevali, da so trgovske znamke grožnja za razvoj prodajne identitete proizvajalca in njegov poslovni rezultat in da obstaja negativna povezava med trgovskimi znamkami in stopnjo dobičkonosnosti prodaje izdelkov za dobavitelje, teh hipoteze nismo empirično potrdili. Prav tako na podlagi empirične analize ni moč jasno zatrditi, da obstaja pozitivna povezava med rastjo prodaje izdelkov proizvodnega podjetja in sprejemanjem trgovske znamke kot pogoja za vstop v izbrano prodajno pot.
Ključne besede: mednarodni trgi, strategija prodajnih poti, blagovne znamke proizvajalca, trgovske znamke, marketinška uspešnost, prodaja, finančna uspešnost, lokalni institucionalni sistem, distribucijska kultura, odnosi z odjemalci na tujih trgih.
Objavljeno: 25.01.2016; Ogledov: 617; Prenosov: 134
.pdf Polno besedilo (5,47 MB)

7.
MODEL STRATEŠKEGA UPRAVLJANJA MEDNARODNEGA TRŽENJA NA IZBRANIH HITRO RASTOČIH TRGIH AZIJE
Monika Sattler, 2015, magistrsko delo

Opis: Globalna pristnost podjetij je v času globalizacije neizbežna poslovna strategija za ohranjanje tržne pozicije in vzdrževanje konkurenčnega položaja podjetij. Možnosti podjetij za uspeh v tako dinamičnih okoliščinah bodo odvisne predvsem od njihove sposobnosti prepoznavanja in unovčevanja porajajočih se novih priložnosti v svetu. Po napovedih ekonomskih analitikov bodo izzivi in priložnosti v prihodnosti prihajali predvsem s hitro rastočih trgov, saj se na njih pričakuje največja gospodarska rast. Indija in Kitajska spadata med največje hitro rastoče trge na svetu, kar narekuje mednarodnim podjetjem izgrajevanje vedno večje prisotnosti na teh trgih, če si želijo ustvarjati priložnosti za dinamično poslovno rast ter ohranjati svojo globalno konkurenčnost. Mednarodni tržniki so tako soočeni z novimi izzivi tujih okolij in tudi z neštetimi novimi priložnostmi, na katere morajo odgovoriti z najprimernejšimi mednarodnimi marketinškimi strategijami. Podjetja so na hitro rastočih trgih uporabljala predvsem globalne marketinške strategije, ki jih niso vselej prilagajala posebnostim zunanjih okolij hitro rastočih trgov. Nasprotno pa je s strategijo glokalizacije podjetjem uspelo učinkovito zadovoljevati potrebe globalnega srednjega razreda na teh trgih. Z nastankom novega razreda potrošnikov, ki je številčno zelo močan, saj šteje trenutno kar 2,4 milijarde ljudi, a ima manjšo kupno moč kot globalni srednji razred, čeprav mu ta nenehno narašča na podlagi gospodarske rasti na hitro rastočih trgih, pa so se podjetja znašla pred novim izzivom. Osrednja pozornost v magistrskem delu bo tako namenjena iskanju in oblikovanju primerne ter s tem učinkovite marketinške strategije za hitro rastoča trga Indije in Kitajske. Osrednji cilj raziskovanja v teoretičnem delu magistrskega dela je proučiti vpliv globalizacije trgov na podjetja in njihovo odzivanje na novo nastale razmere, v okviru katerega izpostavimo predvsem vse intenzivnejšo internacionalizacijo podjetij. Nadalje opredelimo celoten proces upravljanja marketinga na mednarodnih trgih in njegove posebnosti na regionalnih trgih. Na podlagi teoretičnih izhodišč v empiričnem delu opredelimo zunanje okolje indijskega in kitajskega trga, kjer izpostavimo ključne izzive, priložnosti, prednosti ter slabosti na proučevanih trgih. Nadalje se posvetimo segmentaciji trgov na obeh proučevanih trgih, na podlagi katere proučimo celoten marketinški splet za izdelke na hitro rastočih trgih Indije in Kitajske. V empiričnem delu magistrskega dela proučimo marketinške pristope slovenskih in tujih podjetij v tehnološko visoko zahtevnih panogah, ki so prisotna na hitro rastočih trgih Indije in Kitajske. Izsledki izkušenj izbranih podjetij bodo lahko ustrezna osnova za oblikovanje primerne in s tem učinkovite marketinške strategije za hitro rastoča trga Indije in Kitajske. Zunanje okolje in potrebe potrošnikov na hitro rastočih trgih Indije in Kitajske se razlikujejo od zunanjega okolja ter potrošniških navad na zahodnih, razvitih trgih, kar posledično omejuje uporabnost globalnih marketinških strategij na proučevanih trgih. Specifičnosti, ki jih lahko zaznamo v njihovem zunanjem okolju in tudi v potrošniških vzorcih, narekujejo vodstvu podjetja oblikovanje novih poslovnih pristopov za te trge, mednarodnim tržnikom pa posledično oblikovanje novih, primernih ter s tem učinkovitih marketinških strategij za hitro rastoče trge.
Ključne besede: globalizacija trgov, hitro rastoči trgi, upravljanje mednarodnega marketinga, hitro rastoča trga Indije in Kitajske, globalna marketinška strategija, glokalizacija, marketinški splet, strategija inoviranja v nasprotni smeri
Objavljeno: 31.03.2016; Ogledov: 360; Prenosov: 89
.pdf Polno besedilo (1,09 MB)

8.
Primerjava marketinških strategij vodilnih plesno izobraževalnih institucij v EU
Tina Fröhlich, 2016, magistrsko delo/naloga

Opis: Akademija za ples je mlada akademija, ki v slovenskem in tudi mednarodnem prostoru nima direktne konkurence. Ima edinstven študijski program 1. bolonjske stopnje, »Ples, koreografija«, katerega diplomanti pridobijo naziv diplomirani plesalec koreograf (VS) / diplomirana plesalka koreografinja (VS), raven VI/2. Akademija se od svoje ustanovitve leta 2008 sooča s premajhnim vpisom študentov kljub temu, da ima atraktiven program, strokovne predavatelje in sodelavce, veliko praktičnega dela in tudi mednarodnega udejstvovanja. V magistrskem delu smo ugotavljali kje so ključni razlogi za premajhno povpraševanje po pridobitvi formalne izobrazbe s plesnega področja v Sloveniji oz. za premajhen vpis potencialnih študentov. Zato smo v teoretičnem delu proučili področja izobraževanja, marketinga v izobraževanju in marketinških strategij, v raziskovalnem delu pa opravili raziskavo trga in analizo okolja. Raziskava trga je pokazala, da je zavedanje pomembnosti formalnega izobraževanja na področju plesa v slovenski plesni javnosti dobro, da ve kje lahko pridobi formalno plesno izobrazbo in kakšne so s pridobitvijo le-te možnosti za zaposlitev. Vendar pa smo ugotovili, da Akademija za ples nima zapisane marketinške strategije, ki bi ji lahko sledila in s tem povečala svojo prepoznavnost v širši javnosti. To potrjujejo tudi rezultati raziskave, ki kažejo na to, da je Akademija za ples premalo poznana širši slovenski javnosti, njene prednosti pa premalo izpostavljene. Kot rešitev smo v poglavju Predlagane rešitve zapisali predlog marketinške strategije, ki bi Akademiji za ples prinesla večjo prepoznavnost, predvsem pa ji omogočila, da razvije svoj potencial.
Ključne besede: - izobraževanje - marketing v izobraževanju - marketinška strategija
Objavljeno: 03.06.2016; Ogledov: 392; Prenosov: 30
.pdf Polno besedilo (3,27 MB)

9.
Marketinške strategije razvoja zagonskih podjetij
Aleš Ivkovič, 2016, magistrsko delo

Opis: V pričujoči magistrski nalogi smo raziskovali vpliv izbora marketinške strategije na poslovne rezultate zagonskega podjetja na področju razvoja mobilnih aplikacij. Vrednosti, ki smo jih pri raziskavi opazovali, so obseg prodaje opazovane kategorije izdelkov, število prodanih kosov aplikacij in vrednost prodaje v USD. V prvem delu naloge smo opredelili marketing kot poslovno funkcijo, posebnosti tržnega okolja zagonskih podjetij, posebnosti trga mobilnih aplikacij in predstavili marketinške strategije zagonskih podjetij na trgu mobilnih aplikacij ter jih primerjali med seboj. Ugotovili smo, da moderni koncepti poslovanja marketing opredeljujejo kot bistveno razlikovalno in edinstveno poslovno funkcijo podjetja. Marketing je v svoji zgodovini prešel iz enodimenzionalne v večdimenzionalno poslovno aktivnost, ki jo lahko delimo najmanj na korporativno raven, poslovno raven in funkcionalno raven. V nadaljevanju smo se usmerili na opredelitev strateškega marketinga, njegove vloge in mesta v procesu marketinga in opredelili proces strateškega marketinga. Poglobili smo se tudi v tržno okolje zagonskih podjetij, katerega posebnosti so dinamičnost in negotovost trga ter omejenost finančnih virov. Opredelili smo tudi življenski cikel izdelka, ki je lahko ključni dejavnik konkurenčnosti zagonskega podjetja. Ugotavljali smo tudi posebnost trga mobilnih aplikacij in težave, ki jih povzroča hitro spreminjanje tehnologije in neenotnost tehnoloških standardov. Preučili smo tudi ponudbo in povpraševanje na trgu mobilnih aplikacij, ki še naprej raste z nezmanjšano močjo. Preden smo pričeli s empiričnim delom smo, preučili posebnosti najbolj pogosto uporabljenih strategij, to so strategija "free", "paid", "freemium" in strategija "paymium". Nadaljevali smo z empiričnim delom naloge, v katerem smo primerjali dva modela marketinške strategije zagonskih podjetij na področju razvoja mobilnih aplikacij, in sicer "freemium" in "paymium". Spremljali in beležili smo podatke o nakupih in dobičku v časovnem obdobju od 1. 1. 2015 do 30. 6. 2015, ko smo izvajali marketinško strategijo "freemium" in od 1. 7. 2015 do 31. 12. 2015, ko smo izvajali marketinško strategijo "paymium". Z raziskavo smo pokazali, da je za izbrano kategorijo izdelkov na področju mobilnih aplikacij primernejša uporaba marketinške strategije "freemium".
Ključne besede: zagonsko podjetje, marketinška strategija, "freemium", "Paymium"
Objavljeno: 13.12.2016; Ogledov: 177; Prenosov: 6
.pdf Polno besedilo (6,36 MB)

10.
UČINKI INFORMACIJSKIH TEHNOLOGIJ V VIRALNEM MARKETINGU
Žiga Magjar, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: Naloga obravnava učinke informacijskih tehnologij v viralnem marketingu, predvsem skozi prizmo različnih tehnologij, ki so na voljo tako malim kot velikim podjetjem. V prvem delu diplomskega dela je narejen splošen popis vloge in pomena takšnega načina marketinških aktivnosti skozi zgodovino in vse do danes. Posebno pozornost smo posvetili glavnim tehnološkim platformam, ki danes služijo kot najbolj uporabljene za namen doseganja viralnosti marketinških sporočil. V nadaljevanju smo ocenili in predstavili zakonitosti dobre izvedbe viralnega projekta, katerega cilj je povečan tržni delež blagovne znamke. Nadaljevali smo z opisom procesov planiranja in izvedbe viralnih projektov skupaj s primerjavo, s čimer smo želeli zainteresiranim približati način vodenja projektov in pridobivanja elektronskih naslovov znotraj podjetja. S podatki, pridobljenimi iz izvedenih viralnih projektov, smo v nadaljevanju primerjali glavne kazalnike uspešnosti. Ugotovili smo, da je poleg visoke interaktivnosti, kjer mora tehnološka rešitev skupaj z vsebino kampanje že sama po sebi pospeševati viralni učinek širjenja/priporočanja, predvsem pomembna izbira medija, na katerem bomo ta viralni projekt izvedli. Raziskava rezultatov in študij literature kažeta na to, da če bomo v prihodnje želeli ostati v stiku z našimi kupci, moramo kampanje peljati predvsem na tistih platformah in medijih, kjer se največ zadržujejo, ter seveda na način, ki je njim najbližji.
Ključne besede: viralni marketing, generiranje stikov, spletni marketing, marketinška strategija, uporabne tehnologije, viralni projekt, viralna sporočila, internetne tehnologij
Objavljeno: 12.10.2016; Ogledov: 120; Prenosov: 11
.pdf Polno besedilo (5,71 MB)

Iskanje izvedeno v 0.09 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici