| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 14
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
Digitalna marketinška strategija družinskega podjetja Boltez d.o.o.
Petra Boltez, 2021, diplomsko delo

Opis: V sodobnem svetu je vloga digitalne marketinške strategije vse bolj pomembna, saj je na trgu vse več podjetij. Tako v večjih organizacijah kot tudi v družinskih podjetjih digitalizacija marketinških procesov prinaša mnogo koristi. Naš namen je bil prikazati ustrezno digitalno marketinško strategijo za družinsko podjetje Boltez d.o.o. V teoretičnem delu smo s pomočjo strokovne literature domačih in tujih avtorjev prikazali osnove digitalnega marketinga in strategij ter marketinga v družinskih podjetjih. V raziskovalnem delu smo podrobno predstavili družinsko podjetje Boltez d.o.o in naredili posnetek obstoječega stanja digitalnega marketinga. Za potrebe raziskave smo zbrali podatke s pomočjo kvantitativne analize in jih uporabili pri nadaljnjem intervjuju z direktorjem in odgovornim za marketing v podjetju. Dobljene rezultate smo med seboj primerjali in analizirali. Želeli smo pridobiti čim več podatkov za podajanje ustrezne digitalne marketinške strategije. Družinskemu podjetju Boltez d.o.o. smo svetovali, da začne z aktivno promocijo na spletu in na socialnih omrežjih, hkrati smo zapisali tudi nekaj predlogov. Ugotovili smo, da bi jim digitalni marketing pomagal pri sami prepoznavnosti blagovne znamke, pozicioniranju na trgu in pri iskanju novih potencialnih strank.
Ključne besede: digitalna marketinška strategija, digitalni marketing, družinsko podjetje, Boltez d.o.o.
Objavljeno: 21.07.2021; Ogledov: 52; Prenosov: 13
.pdf Celotno besedilo (1,62 MB)

2.
Vpliv uporabe orodij digitalnega marketinga na uspešnost spletnih trgovin
Nina Lipovšek, 2021, magistrsko delo

Opis: Digitalizacija danes predstavlja velik del življenja. Populacija se čedaljebolj modernizira in usmerja svojopozornostv napredne tehnologije in udobje tako doma kot v poslovnem svetu. Z razvojem tehnologij postaja konkurenca na trgu vedno večja, kar pomeni, da nezadostuje zgolj prisotnost na spletu. Za prepoznavnost, opaznost in uspešnost je treba vključiti tudi digitalni marketing, čas in denar. Če povzamemo, je digitalni marketing promocija izdelkov, storitev in blagovne znamke s pomočjo uporabe elektronskih naprav ali interneta. Digitalni marketing uporablja več kanalov in tehnologij, ki organizaciji omogočajo analizo kampanj, vsebine in strategij, iz katerih je mogočerazbrati, ali določena strategija deluje, je uspešna oziroma kje so njenepomanjkljivosti. V teoretičnem delu magistrskega dela smo najprej opredelili pojem spletna trgovina, določili razlike med klasično in spletno trgovino, opisalivrste spletnih trgovin in kaj definira uspešne spletne trgovine. Izpostavilismo tudi varnost spletne trgovine. Prav tako smo opredelili digitalni marketing in njegov razvoj. Preverilismo, kakšne digitalne strategije in kanale poznamo ter kakšne so prednosti in slabosti digitalnega marketinga v primerjavi s klasičnim. V praktičnem delu magistrskega dela smo pozornost namenili orodjem digitalnega marketinga.Ker je to široko in hitro rastoče področje, smo se osredotočili na poznana in bolj priljubljena orodjaspodročja optimizacije, e-poštnega marketinga, analitike, družbenih omrežij in orodij, namenjenih grafičnemu oblikovanju. Optimizacija spletnih strani je pomembna, saj je brez nje podjetje slabše vidno v brskalnikih, kar posledično prinaša slabši promet. Obstajajo orodja, kot so SEMrush, Google SearchConsole in Moz, ki pripomorejo k izboljšanju optimizacije. Na področju e-poštnega marketinga izstopajo orodja MailChimp, MailerLite, Hubspot in SendInBlue, primerjava med njimi pa prikazuje, katero je primernejše za kateri tip podjetja.Na področju analitike smo primerjali Matomo in Google Analytics.Predstavili smo tudi družbena omrežja in ugotovili, da obstaja veliko orodij za njihovo lažjo uporabo.Osredotočili smo se na orodja HootSuite, Buffer, Sporut Social in Creator studio ter jih primerjali med seboj. Upoštevali smo tudi grafično podobo fotografij, podjetja in blagovne znamke, kjer nam lahko pomagajo orodja, kot so Canva, Crello in Piktochart.
Ključne besede: digitalni marketing, orodja digitalnega marketinga, marketinška strategija, Google, SEO, optimizacija, e-poštni marketing, spletna trgovina.
Objavljeno: 29.06.2021; Ogledov: 71; Prenosov: 28
.pdf Celotno besedilo (3,49 MB)

3.
Prodajni potencial trgovine Kidoo
Bojana Bašelj, 2017, diplomsko delo/naloga

Opis: Zagotovitev uspešnosti trgovskega poslovanja je odvisna od več različnih faktorjev in dobro načrtovanih procesov delovanja, ki jih spremlja ta dejavnost. Glede na današnjo nasičenost trgovin z oblačili je za uspeh potreben čim bolj inovativen pristop pri prodaji kot tudi pri samem marketingu. V tej diplomski nalogi smo ugotavljali, kakšne vrste trgovin poznamo v današnjem času, ter jih podrobno opisali. Prav tako smo podobno grafično in opisno prikazali procese, ki spremljajo trgovinsko dejavnost, kot je na primer t. i. menjalni proces. Prav tako smo opisali tudi neposredno odvisne partnerje s trgovino na drobno. To so seveda veletrgovci oziroma imenovana trgovina na debelo, ki skrbi za posredništvo med proizvodnjo in maloprodajno trgovino. Koledarsko leto je v sektorju trgovine na drobno razdeljeno na več časovnih terminov, ki smo jih v diplomski nalogi opisali kot sezonsko delitev. Podrobno smo predstavili nabavno-prodajno organizacijo, vezano na te sezonske delitve. Za zagotovitev ustreznih prodajnih kapacitet, ki so vezane na določene terminske časovne okvirje in prihajajoče trženjske strategije, skrbi nabavna služba, zato je v nadaljevanju naloge opisan celotni nabavni proces, ki ga, deljenega na več faz, prikažemo tudi v obliki sheme. Eden od odvisnih dejavnikov nabave je časovni okvir, drugi pa predstavlja načrtovana trženjska strategija za določeno obdobje. Le to smo podrobneje opredelili v sami odvisnosti s časovnim okvirjem in podrobneje prikazali v shemi, ki prikazuje potrebno medsebojno usklajevanje. Na naslednjih straneh je opisana tudi delitev akcijskih kampanij, ki je uporabljena v podjetju in je predmet nadaljnje raziskave. V raziskavi je vključen določen časovni okvir, in sicer december in januar z vzporedno izpeljano trženjsko kampanjo, za katero se je podjetje odločilo. Cilj raziskovanja teh dveh časovnih obdobij je bilo ugotoviti učinkovitost trženjske strategije, vezane na izbrano časovno obdobje. Z analizo pridobljenih rezultatov je prikazana primerjava medsebojne uspešnosti teh dveh trženjskih strategij. Tako je v raziskavi ugotovljena tudi medsebojna primerjava potencialnih in dejanskih strank v primerjanih mesecih. Za potrebe nadaljnjih specifičnih in individualnih trženjskih strategij, ki jih podjetje pričakuje, je bilo ugotovljeno tudi, za katero starost in spol otroka kupci največ kupujejo. Na koncu je opredeljen natančen odgovor, vezan na rezultate raziskovanja glede na predpostavljene hipoteze. S tem je diplomska naloga pripeljana do zaključka, ki nakaže še možnosti za nadaljnja raziskovanja, predvsem na področju individualne in ciljno usmerjene trženjske strategije.
Ključne besede: Trgovina, marketinška strategija, trženje, akcijska kampanija, trženjska strategija
Objavljeno: 14.09.2017; Ogledov: 558; Prenosov: 37
.pdf Celotno besedilo (1,68 MB)

4.
Marketinške strategije razvoja zagonskih podjetij
Aleš Ivkovič, 2016, magistrsko delo

Opis: V pričujoči magistrski nalogi smo raziskovali vpliv izbora marketinške strategije na poslovne rezultate zagonskega podjetja na področju razvoja mobilnih aplikacij. Vrednosti, ki smo jih pri raziskavi opazovali, so obseg prodaje opazovane kategorije izdelkov, število prodanih kosov aplikacij in vrednost prodaje v USD. V prvem delu naloge smo opredelili marketing kot poslovno funkcijo, posebnosti tržnega okolja zagonskih podjetij, posebnosti trga mobilnih aplikacij in predstavili marketinške strategije zagonskih podjetij na trgu mobilnih aplikacij ter jih primerjali med seboj. Ugotovili smo, da moderni koncepti poslovanja marketing opredeljujejo kot bistveno razlikovalno in edinstveno poslovno funkcijo podjetja. Marketing je v svoji zgodovini prešel iz enodimenzionalne v večdimenzionalno poslovno aktivnost, ki jo lahko delimo najmanj na korporativno raven, poslovno raven in funkcionalno raven. V nadaljevanju smo se usmerili na opredelitev strateškega marketinga, njegove vloge in mesta v procesu marketinga in opredelili proces strateškega marketinga. Poglobili smo se tudi v tržno okolje zagonskih podjetij, katerega posebnosti so dinamičnost in negotovost trga ter omejenost finančnih virov. Opredelili smo tudi življenski cikel izdelka, ki je lahko ključni dejavnik konkurenčnosti zagonskega podjetja. Ugotavljali smo tudi posebnost trga mobilnih aplikacij in težave, ki jih povzroča hitro spreminjanje tehnologije in neenotnost tehnoloških standardov. Preučili smo tudi ponudbo in povpraševanje na trgu mobilnih aplikacij, ki še naprej raste z nezmanjšano močjo. Preden smo pričeli s empiričnim delom smo, preučili posebnosti najbolj pogosto uporabljenih strategij, to so strategija "free", "paid", "freemium" in strategija "paymium". Nadaljevali smo z empiričnim delom naloge, v katerem smo primerjali dva modela marketinške strategije zagonskih podjetij na področju razvoja mobilnih aplikacij, in sicer "freemium" in "paymium". Spremljali in beležili smo podatke o nakupih in dobičku v časovnem obdobju od 1. 1. 2015 do 30. 6. 2015, ko smo izvajali marketinško strategijo "freemium" in od 1. 7. 2015 do 31. 12. 2015, ko smo izvajali marketinško strategijo "paymium". Z raziskavo smo pokazali, da je za izbrano kategorijo izdelkov na področju mobilnih aplikacij primernejša uporaba marketinške strategije "freemium".
Ključne besede: zagonsko podjetje, marketinška strategija, "freemium", "Paymium"
Objavljeno: 13.12.2016; Ogledov: 617; Prenosov: 65
.pdf Celotno besedilo (6,36 MB)

5.
UČINKI INFORMACIJSKIH TEHNOLOGIJ V VIRALNEM MARKETINGU
Žiga Magjar, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: Naloga obravnava učinke informacijskih tehnologij v viralnem marketingu, predvsem skozi prizmo različnih tehnologij, ki so na voljo tako malim kot velikim podjetjem. V prvem delu diplomskega dela je narejen splošen popis vloge in pomena takšnega načina marketinških aktivnosti skozi zgodovino in vse do danes. Posebno pozornost smo posvetili glavnim tehnološkim platformam, ki danes služijo kot najbolj uporabljene za namen doseganja viralnosti marketinških sporočil. V nadaljevanju smo ocenili in predstavili zakonitosti dobre izvedbe viralnega projekta, katerega cilj je povečan tržni delež blagovne znamke. Nadaljevali smo z opisom procesov planiranja in izvedbe viralnih projektov skupaj s primerjavo, s čimer smo želeli zainteresiranim približati način vodenja projektov in pridobivanja elektronskih naslovov znotraj podjetja. S podatki, pridobljenimi iz izvedenih viralnih projektov, smo v nadaljevanju primerjali glavne kazalnike uspešnosti. Ugotovili smo, da je poleg visoke interaktivnosti, kjer mora tehnološka rešitev skupaj z vsebino kampanje že sama po sebi pospeševati viralni učinek širjenja/priporočanja, predvsem pomembna izbira medija, na katerem bomo ta viralni projekt izvedli. Raziskava rezultatov in študij literature kažeta na to, da če bomo v prihodnje želeli ostati v stiku z našimi kupci, moramo kampanje peljati predvsem na tistih platformah in medijih, kjer se največ zadržujejo, ter seveda na način, ki je njim najbližji.
Ključne besede: viralni marketing, generiranje stikov, spletni marketing, marketinška strategija, uporabne tehnologije, viralni projekt, viralna sporočila, internetne tehnologij
Objavljeno: 12.10.2016; Ogledov: 486; Prenosov: 44
.pdf Celotno besedilo (5,71 MB)

6.
DRUŽBENA OMREŽJA V MARKETINŠKI STRATEGIJI PODJETJA
Špela Frešer, 2016, diplomsko delo

Opis: Pojav družbenih omrežij je spremenil način potrošnikovega zbiranja informacij in nakupovanja, spremenil pa se je tudi način marketinškega komuniciranja. V diplomskem delu je predstavljena vloga družbenih omrežij v okviru digitalnega komuniciranja. S pomočjo metod deskripcije, komparacije, analize in sinteze ter na podlagi praktičnega primera je prikazano, kako lahko podjetje z ustrezno strategijo na družbenih omrežjih pripomore k svoji prepoznavnosti, zgradi lasten medij za ciljno nagovarjanje potrošnikov, dobi vpogled v njihove navade in vedenjske vzorce ter na podlagi rezultatov, ki jih pridobi s pomočjo orodij, ki jih omogočajo družbena omrežja, prilagaja marketinške strategije.
Ključne besede: družbena omrežja, marketinška strategija, potrošnik, komunikacija
Objavljeno: 08.09.2016; Ogledov: 680; Prenosov: 41
.pdf Celotno besedilo (2,21 MB)

7.
Primerjava marketinških strategij vodilnih plesno izobraževalnih institucij v EU
Tina Fröhlich, 2016, magistrsko delo/naloga

Opis: Akademija za ples je mlada akademija, ki v slovenskem in tudi mednarodnem prostoru nima direktne konkurence. Ima edinstven študijski program 1. bolonjske stopnje, »Ples, koreografija«, katerega diplomanti pridobijo naziv diplomirani plesalec koreograf (VS) / diplomirana plesalka koreografinja (VS), raven VI/2. Akademija se od svoje ustanovitve leta 2008 sooča s premajhnim vpisom študentov kljub temu, da ima atraktiven program, strokovne predavatelje in sodelavce, veliko praktičnega dela in tudi mednarodnega udejstvovanja. V magistrskem delu smo ugotavljali kje so ključni razlogi za premajhno povpraševanje po pridobitvi formalne izobrazbe s plesnega področja v Sloveniji oz. za premajhen vpis potencialnih študentov. Zato smo v teoretičnem delu proučili področja izobraževanja, marketinga v izobraževanju in marketinških strategij, v raziskovalnem delu pa opravili raziskavo trga in analizo okolja. Raziskava trga je pokazala, da je zavedanje pomembnosti formalnega izobraževanja na področju plesa v slovenski plesni javnosti dobro, da ve kje lahko pridobi formalno plesno izobrazbo in kakšne so s pridobitvijo le-te možnosti za zaposlitev. Vendar pa smo ugotovili, da Akademija za ples nima zapisane marketinške strategije, ki bi ji lahko sledila in s tem povečala svojo prepoznavnost v širši javnosti. To potrjujejo tudi rezultati raziskave, ki kažejo na to, da je Akademija za ples premalo poznana širši slovenski javnosti, njene prednosti pa premalo izpostavljene. Kot rešitev smo v poglavju Predlagane rešitve zapisali predlog marketinške strategije, ki bi Akademiji za ples prinesla večjo prepoznavnost, predvsem pa ji omogočila, da razvije svoj potencial.
Ključne besede: - izobraževanje - marketing v izobraževanju - marketinška strategija
Objavljeno: 03.06.2016; Ogledov: 804; Prenosov: 71
.pdf Celotno besedilo (3,27 MB)

8.
MODEL STRATEŠKEGA UPRAVLJANJA MEDNARODNEGA TRŽENJA NA IZBRANIH HITRO RASTOČIH TRGIH AZIJE
Monika Sattler, 2015, magistrsko delo

Opis: Globalna pristnost podjetij je v času globalizacije neizbežna poslovna strategija za ohranjanje tržne pozicije in vzdrževanje konkurenčnega položaja podjetij. Možnosti podjetij za uspeh v tako dinamičnih okoliščinah bodo odvisne predvsem od njihove sposobnosti prepoznavanja in unovčevanja porajajočih se novih priložnosti v svetu. Po napovedih ekonomskih analitikov bodo izzivi in priložnosti v prihodnosti prihajali predvsem s hitro rastočih trgov, saj se na njih pričakuje največja gospodarska rast. Indija in Kitajska spadata med največje hitro rastoče trge na svetu, kar narekuje mednarodnim podjetjem izgrajevanje vedno večje prisotnosti na teh trgih, če si želijo ustvarjati priložnosti za dinamično poslovno rast ter ohranjati svojo globalno konkurenčnost. Mednarodni tržniki so tako soočeni z novimi izzivi tujih okolij in tudi z neštetimi novimi priložnostmi, na katere morajo odgovoriti z najprimernejšimi mednarodnimi marketinškimi strategijami. Podjetja so na hitro rastočih trgih uporabljala predvsem globalne marketinške strategije, ki jih niso vselej prilagajala posebnostim zunanjih okolij hitro rastočih trgov. Nasprotno pa je s strategijo glokalizacije podjetjem uspelo učinkovito zadovoljevati potrebe globalnega srednjega razreda na teh trgih. Z nastankom novega razreda potrošnikov, ki je številčno zelo močan, saj šteje trenutno kar 2,4 milijarde ljudi, a ima manjšo kupno moč kot globalni srednji razred, čeprav mu ta nenehno narašča na podlagi gospodarske rasti na hitro rastočih trgih, pa so se podjetja znašla pred novim izzivom. Osrednja pozornost v magistrskem delu bo tako namenjena iskanju in oblikovanju primerne ter s tem učinkovite marketinške strategije za hitro rastoča trga Indije in Kitajske. Osrednji cilj raziskovanja v teoretičnem delu magistrskega dela je proučiti vpliv globalizacije trgov na podjetja in njihovo odzivanje na novo nastale razmere, v okviru katerega izpostavimo predvsem vse intenzivnejšo internacionalizacijo podjetij. Nadalje opredelimo celoten proces upravljanja marketinga na mednarodnih trgih in njegove posebnosti na regionalnih trgih. Na podlagi teoretičnih izhodišč v empiričnem delu opredelimo zunanje okolje indijskega in kitajskega trga, kjer izpostavimo ključne izzive, priložnosti, prednosti ter slabosti na proučevanih trgih. Nadalje se posvetimo segmentaciji trgov na obeh proučevanih trgih, na podlagi katere proučimo celoten marketinški splet za izdelke na hitro rastočih trgih Indije in Kitajske. V empiričnem delu magistrskega dela proučimo marketinške pristope slovenskih in tujih podjetij v tehnološko visoko zahtevnih panogah, ki so prisotna na hitro rastočih trgih Indije in Kitajske. Izsledki izkušenj izbranih podjetij bodo lahko ustrezna osnova za oblikovanje primerne in s tem učinkovite marketinške strategije za hitro rastoča trga Indije in Kitajske. Zunanje okolje in potrebe potrošnikov na hitro rastočih trgih Indije in Kitajske se razlikujejo od zunanjega okolja ter potrošniških navad na zahodnih, razvitih trgih, kar posledično omejuje uporabnost globalnih marketinških strategij na proučevanih trgih. Specifičnosti, ki jih lahko zaznamo v njihovem zunanjem okolju in tudi v potrošniških vzorcih, narekujejo vodstvu podjetja oblikovanje novih poslovnih pristopov za te trge, mednarodnim tržnikom pa posledično oblikovanje novih, primernih ter s tem učinkovitih marketinških strategij za hitro rastoče trge.
Ključne besede: globalizacija trgov, hitro rastoči trgi, upravljanje mednarodnega marketinga, hitro rastoča trga Indije in Kitajske, globalna marketinška strategija, glokalizacija, marketinški splet, strategija inoviranja v nasprotni smeri
Objavljeno: 31.03.2016; Ogledov: 966; Prenosov: 181
.pdf Celotno besedilo (1,09 MB)

9.
MODEL STRATEŠKEGA UPRAVLJANJA PRODAJNIH POTI V PROCESU GLOBALIZACIJE TRGA IN RAZVOJA TRGOVSKIH ZNAMK
Jerneja Jager, 2015, doktorska disertacija

Opis: Doktorska disertacija je razdeljena na teoretični in empirični del. V teoretičnem delu disertacije najprej definiramo globalizacijo in internacionalizacijo, kot dva od osrednjih fenomenov sodobne mednarodne ekonomije. Sledi razlaga modelov internacionalizacije in sicer internacionalizacija s tujimi neposrednimi investicijami, mrežni pristop k internacionalizaciji in razlaga modela globalno rojenih podjetij. V tretjem poglavju razčlenjujemo temeljne značilnosti modela upravljanja blagovnih znamk proizvajalcev izdelkov in storitev. Sledi razlaga definicije in pomena blagovne znamke v snovanju strategije prodajnih poti proizvajalca, saj strategija znamke vpliva na izbiro primerne prodajne poti oziroma na intenzivnost distribucije in izgrajevanje tržne prepoznavnosti proizvajalcev izdelkov na prodajnem mestu. Strategija blagovne znamke, ki je v zadnjem času vedno bolj prisotna v oblikovanju prodajnega asortimenta na prodajni poti, je strategija trgovskih blagovnih znamk. Funkcije trgovskih blagovnih znamk za trgovsko podjetje so večja moč trgovca v distribucijskem kanalu in v celotni oskrbni verigi, centralizacija aktivnosti upravljanja in pozicioniranja prodajnega asortimenta ter razlikovalnega pozicioniranja, izgrajevanje zvestobe odjemalcev in drugo. Sprejemanje trgovskih blagovnih znamk s strani proizvajalcev je odvisno predvsem od njihovih razpoložljivih proizvodnih kapacitet, kratkoročnega prihodka, njihove strategije tržnega pozicioniranja lastnih znamk na trgu, intenzitete konkuriranja in pritiska s strani trgovcev. V četrtem poglavju smo na osnovi podrobnega pregleda literature razčlenili osnovne konceptualne in teoretične vidike upravljanja znamk na prodajni poti. Prodajno pot sestavlja skupina podjetij in posameznikov, ki opravljajo funkcije ali aktivnosti, ki omogočijo prenos izdelkov in storitev od proizvajalcev do odjemalcev in hkrati omogočajo osrednjim tržnim akterjem (proizvajalcem, distributerjem) dosegati lastne distribucijske cilje. Pomembno je poznavanje vloge in odnosov členov na prodajni poti. Teoretični del disertacije zaključujemo v sklepnem poglavju s sintezo konceptualnega modela upravljanja prodajnih poti proizvodnega podjetja na mednarodnih trgih, ki je tudi osrednji znanstveno raziskovalni prispevek doktorske disertacije. V empiričnem delu disertacije smo v okviru konceptualnega modela preverjali osem hipotez. Ugotavljamo, da je povezava strategij prodajnih poti z marketinško, tržno in finančno uspešnostjo pozitivna. Podjetja, ki gradijo na mednarodnih trgih svojo tržno pozicijo z jasno določeno strategijo prodajnih poti do končnih odjemalcev, dosegajo s takšno strategijo boljše poslovne rezultate, ki se kažejo predvsem v večji finančni, tržni in marketinški uspešnosti. Izkazalo se je tudi, da so podjetja, ki bolje obvladujejo trženje izdelkov v smislu večje izvozne tržne naravnanosti hkrati tudi tržno in finančno uspešnejša. Delež lastnih blagovnih znamk pozitivno vpliva na obe vrsti uspešnosti, tako tržno kot tudi finančno uspešnost. Marketinška uspešnost je prav tako pozitivno povezana z obema vrstama uspešnosti. Podjetja, ki imajo v prodajni strukturi večji delež lastnih blagovnih znamk, so tudi uspešnejša pri razvijanju lastnih strategij prodajnih poti. Inovativnost podjetij pozitivno vpliva na tržno in finančno uspešnost, saj sta oba regresijska koeficienta pozitivna in statistično značilna. Čeprav smo predvidevali, da so trgovske znamke grožnja za razvoj prodajne identitete proizvajalca in njegov poslovni rezultat in da obstaja negativna povezava med trgovskimi znamkami in stopnjo dobičkonosnosti prodaje izdelkov za dobavitelje, teh hipoteze nismo empirično potrdili. Prav tako na podlagi empirične analize ni moč jasno zatrditi, da obstaja pozitivna povezava med rastjo prodaje izdelkov proizvodnega podjetja in sprejemanjem trgovske znamke kot pogoja za vstop v izbrano prodajno pot.
Ključne besede: mednarodni trgi, strategija prodajnih poti, blagovne znamke proizvajalca, trgovske znamke, marketinška uspešnost, prodaja, finančna uspešnost, lokalni institucionalni sistem, distribucijska kultura, odnosi z odjemalci na tujih trgih.
Objavljeno: 25.01.2016; Ogledov: 1569; Prenosov: 251
.pdf Celotno besedilo (5,47 MB)

10.
MARKETINŠKA STRATEGIJA PODJETJA
Simon Babič, 2010, diplomsko delo

Opis: Diplomska naloga obravnava marketinško strategijo podjetja, na primeru podjetja De-Long d.o.o. Pri marketinški strategiji je pomembno, da jo podjetje ima ter, da je narejena na podlagi analize. Predpostavka, da veliko malih Slovenskih podjetij nima marketinške strategije, je bila velik motivator za izdelavo diplomske naloge. V začetnem delu je predstavljeno podjetje in problem s katerim se ukvarja. Kasneje pa je povzet teoretični del marketinške strategije z vsemi elementi, ki so pomembni za uspeh podjetja. Preko analize anketnega vprašalnika so bili pridobljeni odgovori na hipoteze. Skozi hipoteze pa smo lahko ugotovili, kje so težave in jih v ciljih skušali odpraviti. Analiza je predstavljena v tretjem poglavju, kjer je skozi tabele razvidno prepoznavanje izdelkov Yankee candle na Slovenskem trgu ter poznavanju konkurenčnih znamk. Na koncu pa so predstavljeni zaključki ter predlogi za izdelavo marketinškega načrta za malo podjetje.
Ključne besede: prodaja na drobno, prodaja ne debelo, marketinški splet, marketinška strategija, marketinški načrt
Objavljeno: 08.03.2011; Ogledov: 5491; Prenosov: 1392
.pdf Celotno besedilo (1,15 MB)

Iskanje izvedeno v 0.28 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici