| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
OGLAŠEVANJE IN MANIPULACIJA: ŠTUDIJA PRIMERA
Alja Lazar, 2015, diplomsko delo

Opis: Diplomska naloga se začne z definicijo oglaševanja. Na splošno povemo kaj je, opišemo zgodovino ter načine oglaševanja. Ker pa oglaševanje pogosto vsebuje manipulativni način, smo se osredotočili še na manipulacijo. Povedali kaj je, kakšne so njene pojavne oblike in kako vpliva na ljudi. Osredotočimo se na manipulacijo, kot ključni element oglaševanja, ugotavljamo razsežnost manipuliranja, ter kako manipulativno oglaševanje deluje na ljudi. Manipulativno oglaševanje moralno ovrednotimo, ter povemo, kaj je na splošno narobe z manipulacijo in takšnim oglaševanjem, in kakšne so njegove moralne zagate. Diplomska naloga se zaključi s študijo primera, ki je sestavljena iz teoretičnega in empiričnega dela.
Ključne besede: oglaševanje, manipulacija, manipulativno oglaševanje, nezavedno, podzavest
Objavljeno v DKUM: 14.10.2015; Ogledov: 1567; Prenosov: 273
.pdf Celotno besedilo (1,42 MB)

Iskanje izvedeno v 0.01 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici