| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 28
Na začetekNa prejšnjo stran123Na naslednjo stranNa konec
1.
Sistem usposabljanja managerjev v Slovenski vojski in policiji
Robert Klinar, Gregor Štrukelj, Tomaž Urbancl, 2006, objavljeni strokovni prispevek na konferenci

Ključne besede: policija, slovenska vojska, usposabljanje, managerji
Objavljeno v DKUM: 29.03.2024; Ogledov: 128; Prenosov: 4
.pdf Celotno besedilo (436,75 KB)

2.
Usklajevanje delovnih in družinskih zahtev : primerjava med managerji v policiji in v zasebnem sektorju
Milan Pagon, Branko Lobnikar, Jure Butinar, 2005, objavljeni znanstveni prispevek na konferenci

Ključne besede: management, managerji, policija, delo, družina
Objavljeno v DKUM: 21.03.2024; Ogledov: 119; Prenosov: 4
.pdf Celotno besedilo (253,93 KB)

3.
Upravljanje s časom (time management) med managerji v slovenski policiji
Sani Palmer, Milan Pagon, 2003, objavljeni znanstveni prispevek na konferenci

Ključne besede: policija, policijski managerji, upravljanje s časom, time management
Objavljeno v DKUM: 19.03.2024; Ogledov: 168; Prenosov: 3
.pdf Celotno besedilo (182,61 KB)

4.
Integriteta policijskih managerjev in njen vpliv na policijsko subkulturo
Janez Mekinc, Andrej Anžič, 2003, objavljeni strokovni prispevek na konferenci

Ključne besede: policija, policijski managerji, etika, policijska subkultura, neetično vedenje, delovno mesto, korupcija, integriteta
Objavljeno v DKUM: 19.03.2024; Ogledov: 152; Prenosov: 4
.pdf Celotno besedilo (194,86 KB)

5.
6.
7.
Agencijski problem na primeru izbranega gradbenega podjetja
Lea Martinčič, 2023, diplomsko delo

Opis: V diplomskem projektu smo se posvetlili agencijski teoriji firme, zlasti agencijskim odnosom, ki se vzpostavijo med principalom (lastnikom podjetja), ki delegira svoje odločitve, in agentom (managerjem podjetja), ki v njegovem imenu sprejema te odločitve. Podrobno smo raziskali agencijske stroške in predstavili njihov izvor ter možnosti za njihovo znižanje. Posebno pozornost smo namenili agencijskemu problemu, ki smo ga razložili in analizirali, da bi razumeli vzroke zanj. Poglobili smo se tudi v naravo odnosov med lastniki in upniki. Vključili smo tudi tematiko managerskega odkupa podjetja, tako od znotraj kot tudi od zunaj, ter podali analizo tega procesa. V okviru diplomskega projekta smo prav tako obravnavali konkreten primer podjetja, ki se je soočilo z agencijskim problemom, ki je nastal predvsem zaradi ločitve lastništva in upravljanja. Podrobno smo raziskali, kako so se podjetje, lastniki, delničarji, upniki, banke, zaposleni ter gospodarstvo spopadli s posledicami tega problema, pa tudi z ukrepi in s sankcijami, ki so bili uvedeni za odgovorne osebe. Poleg tega smo se osredotočili na različne načine, s katerimi se lahko v podjetju zagotovi, da bodo upravljalci podjetja delovali v skladu z interesi lastnikov. Naša analiza je vključevala predpostavke, ki temeljijo predvsem na uvedbi sistema nagrajevanja in sankcioniranja, ki bi lahko učinkovito preprečevali pojav konflikta interesov med lastniki in managerji ter med lastniki in upniki, kar bi zmanjšalo tveganje za nastanek agencijskega problema v podjetju. Naša ugotovitev je, da ima ta sistem neposreden vpliv na zmanjšanje agencijskih stroškov, ki so posledica agencijskega problema.
Ključne besede: Agencijska teorija firme, agencijski odnosi, agencijski stroški, agencijski problem, lastniki, managerji, principal, agent, upniki, managerski odkup podjetja
Objavljeno v DKUM: 10.11.2023; Ogledov: 333; Prenosov: 20
.pdf Celotno besedilo (1,24 MB)

8.
Kompetence uspešnih IT managerjev
Urban Celin, 2023, diplomsko delo

Opis: Naloga je multidisciplinarnega tipa, v sami osnovi pa obravnava področje informacijske tehnologije, in sicer uspešnost vodilnih in vodstvenih IT managerjev. Izhodišče raziskave predstavlja problem učinkovitega prenosa idej in nalog od vodstva organizacij do IT oddelkov. V praksi na različnih hierarhičnih nivojih organizacije zaposleni namreč mnogokrat trdijo, da veliko IT projektov ni uspešnih. Slednji imajo v današnjem času signifikanten, včasih celo direkten vpliv na samo uspešnost organizacije. Eden izmed ključnih dejavnikov uspešnosti IT projektov so ljudje in njihove kompetence. V začetku naloge smo navedli teoretična izhodišča, definirali cilje naloge, opredelili tehnike in metode, s katerimi smo cilje poskušali realizirati, ter teoretično opredelili in definirali osnovne pojme. V drugem delu naloge smo s pomočjo ugotovitev raziskav drugih avtorjev izdelali izhodiščni teoretični model kompetenc uspešnega IT managerja. V jedru naloge smo opisali primarno empirično raziskavo, ki smo jo izvedli s pomočjo kvalitativnih metod (globinskih intervjujev) v nekaj slovenskih organizacijah. Analizirali smo pridobljene podatke in izboljšali ter nadgradili prej izdelani model. Ugotovitve, ki smo jih pridobili kot rezultat raziskave, kažejo, da na uspešnost IT managerjev vpliva skupek več kompetenc in da se potrebne kompetence razlikujejo glede na osnovno dejavnost, ki jo organizacija opravlja, glede na velikost organizacije in glede na nivo, na katerem deluje posamezen IT manager. V zaključku naloge smo zapisali tudi omejitve raziskave in priporočila za prihodnje raziskave s sorodnih področij. Posebej smo sestavili tudi priporočila za uporabo pridobljenih ugotovitev v praksi, in sicer na področju selektivnega procesa kadrov, zaposlovanja kadrov in kontinuiranega usposabljanja ter izobraževanja kadrov s področja IT.
Ključne besede: IT managerji, poslovna uspešnost, kompetence, IT projekti
Objavljeno v DKUM: 09.05.2023; Ogledov: 443; Prenosov: 82
.pdf Celotno besedilo (1,93 MB)

9.
Vpliv organizacijske kulture na obnašanje zaposlenih
Tamara Dimkovska, 2022, diplomsko delo

Opis: Organizacijska kultura je po definiciji sistem predpostavk, prepričanj, vrednot in norm vedenja, ki so ga razvili in sprejeli člani organizacije na podlagi skupnih izkušenj. Zato ima vsaka organizacija edinstveno kulturo. Ustvarjanje organizacijske kulture poteka skozi procese reševanja problemov pri prilagajanju organizacije zunanjemu okolju in z notranjo integracijo zaposlenih. Prevladujoča kultura v organizaciji je tista, katere vrednote in norme delijo vsi ali večina zaposlenih, subkulturo pa sestavljajo norme in vrednote posameznikov in manjših skupin v organizaciji. Organizacijska kultura je zelo pomembna pri sprejemanju strateških odločitev za organizacijo, njen vpliv je pomemben za oblikovanje organizacijske strukture, sistema nagrajevanja, vodenja ter vodenja in nadzora zaposlenih in zmanjševanja konfliktov. Povedano drugače, organizacijska struktura v veliki meri oblikuje vedenje posameznikov in/ali skupin s posameznimi člani organizacije.
Ključne besede: organizacijska kultura, upravljanje, zaposleni, managerji, računovodji
Objavljeno v DKUM: 12.10.2022; Ogledov: 555; Prenosov: 100
.pdf Celotno besedilo (738,98 KB)

10.
Organizacijski odnosi med tujim managerjem in zaposlenimi v podjetju v Sloveniji - primer podjetja x
Alexandra Boricheva, 2018, magistrsko delo

Opis: Odnosi med zaposlenimi in managerji niso vedno uspešni. Zelo redko najdemo podjetja, kjer vladajo prijateljski odnosi med nadrejenimi in podrejenimi. Včasih pa to stanje še poslabša dejstvo, da podjetja najemajo managerje iz tujine, tako imenovane mednarodne (tuje) managerje ali ekspatriate. Ekspatriat - oseba, ki se uči hitro, dobro podkovana v delu z ljudmi, ima veliko izkušenj, vendar ima hkrati zelo drugačno miselnost in način življenja. Razlogi za najem tujih managerjev so lahko različni. Prednost najema tujih managerjev je veliko število poslovnih izkušenj, poznavanje novih tehnologij, bolj učinkovito upravljanje človeških virov in družbe kot celote, sposobnost hitrega prilagajanja spreminjajočim se tržnim trendom in uvedbi novih tehnologij. V večini primerov tuji managerji ne najdejo skupnega jezika z lokalnimi zaposlenimi, zaradi tega lahko na tem področju nastanejo različne vrste konfliktov in nesporazumov. Ena od teh težav je jezikovna ovira. Prav tako nastajajo težave v različnih pogledih na svet in način življenja. V podjetju je treba vzdrževati zdravo organizacijsko okolje, zato je nujno proučiti in predlagati načine reševanja težav v odnosih med zaposlenimi in tujim managerjem. V uvodu magistrske naloge smo opredelili namen in cilje raziskave, načrt poteka raziskave, potek izvedbe raziskave, predvidene metode, predpostavke in omejitve raziskave, pa tudi zastavili raziskovalne hipoteze. Magistrska naloga je sestavljena iz dveh delov. V teoretičnem delu smo predstavili pojem tuji manager, opisali lastnosti dobrega managerja, navedli razloge za zaposlovanje tujega managerja ter opisali trg tujih managerjev in navedli težave v odnosih med zaposlenimi in tujimi managerji. V praktičnem delu smo prikazali raziskavo na osnovi anketnega vprašalnika in intervjuja s tujimi managerji, ugotovitve odnosov med zaposlenimi in tujimi managerji v podjetju X. Po analizi anketnih vprašalnikov in intervjuja smo pridobljene podatke obdelali s pomočjo programa Microsoft Office ter jih opisali in vizualno predstavili v obliki tabel in grafov. Na koncu smo potrdili oziroma zavrnili raziskovalne hipoteze in nato ponudili predloge za izboljšanje odnosov med zaposlenimi in tujimi managerji.
Ključne besede: organizacijski odnosi, tuji managerji, ekspatriati, težave v odnosih, trg tujih managerjev
Objavljeno v DKUM: 13.06.2018; Ogledov: 829; Prenosov: 94
.pdf Celotno besedilo (1,82 MB)

Iskanje izvedeno v 4.52 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici