SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 19
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
MANAGERSKI VIDIKI ZADOVOLJSTVA ZAPOSLENIH V PODJETJU DEPORTIVO D.O.O.
Reni Hedžet, 2009, diplomsko delo

Opis: V današnjem času gospodarske recesije je še kako pomembno, kako se podjetje prilagaja spremembam na trgu. Danes ni dovolj, da podjetje nudi konkurenčno uslugo, ampak so pomembni dejavniki, ki vplivajo na to. Ključ do uspešnega podjetja so motivirani in zadovoljni zaposleni. Tega se zavedajo tudi uspešni slovenski managerji. Visoko motivirani zaposleni so potencialni vir podjetja. Dobri poslovni rezultati, večja produktivnost in zadovoljstvo zaposlenih temeljijo na uspešno vodenem sistemu nagrajevanja in motiviranja zaposlenih. Takšno podjetje bo uspelo zadržati ključne kadre, ki k organizacijskem razvoju in uspešnosti največ pripomorejo. Pripadnost zaposlenih v podjetju dosežemo z zadovoljstvom, namreč če bomo zagotavljali zadovoljstvo pri delu, bodo zaposleni na svojem delovnem mestu uspešni. Ukrepi, ki jih uvajamo za večje zadovoljstvo zaposlenih, za zagotovitev večje uspešnosti in učinkovitosti vedno vplivajo na večjo uspešnost zaposlenih in posledično na večjo uspešnost podjetja. Managerji in zaposleni morajo biti zavezniki. Med njimi mora biti medsebojno sodelovanje. Če vsak od njih prispeva svoje ideje, znanje, prizadevanje, napore, da bi dosegli skupen cilj, pomeni, da skupaj nastopajo kot zavezniki, ki imajo skupen interes in cilj. Takšno sodelovanje sproža zadovoljstvo in omogoča skupen uspeh pri delu. Iz tega lahko sklepamo, da so motivacija, zadovoljstvo zaposlenih in primeren sistem nagrajevanja ključnega pomena za dobro poslovanje podjetja. V podjetju Deportivo d.o.o. smo izvedli raziskavo, ki je pokazala, kako so zaposleni zadovoljni s svojim delom in kaj bi želeli spremeniti. V podjetju se zelo zavedajo pomena zadovoljstva zaposlenih, zato jim je omenjena raziskava, pripomogla k še boljšemu sodelovanju vodstva in delavcev ter s tem še k uspešnejšemu poslovanju podjetja.
Ključne besede: Zadovoljstvo pri delu, podjetje, zaposleni, dejavniki zadovoljstva pri delu, motivacija, motivacijske teorije, nagrajevanje, medsebojni odnosi, managerji, uspešnost.
Objavljeno: 22.01.2010; Ogledov: 2473; Prenosov: 278
.pdf Celotno besedilo (1,30 MB)

4.
MANAGERSKI VIDIKI ZADOVOLJSTVA ZAPOSLENIH V PODJETJU TUŠ D.O.O.
Melita Novačan, 2010, diplomsko delo

Opis: Dandanes ni dovolj, da podjetje nudi le konkurenčno uslugo, pač pa so pomembni dejavniki, ki na to vplivajo. Predvsem je pomembno, da se v današnjem času, ko je gospodarska kriza na vrhuncu, podjetje prilagaja spremembam na trgu. Ključ do uspešnega podjetja so motivirani in zadovoljni zaposleni. Tega se zavedajo tudi uspešni slovenski managerji. Visoko motivirani zaposleni so potencialni vir podjetja. Dobri poslovni rezultati, večja produktivnost in zadovoljstvo zaposlenih namreč temeljijo na uspešno vodenem sistemu nagrajevanja in motiviranja zaposlenih. Takšno podjetje bo uspelo zadržati ključne kadre, ki k organizacijskem razvoju in uspešnosti največ pripomorejo. Pripadnost zaposlenih v podjetju dosežemo z zadovoljstvom, namreč če bomo zagotavljali zadovoljstvo pri delu, bodo zaposleni na svojem delovnem mestu uspešni. Ukrepi, ki jih uvajamo za večje zadovoljstvo zaposlenih, za zagotovitev večje uspešnosti in učinkovitosti vedno vplivajo na večjo uspešnost zaposlenih in posledično na večjo uspešnost podjetja. Managerji in zaposleni morajo biti zavezniki. Med njimi namreč mora biti medsebojno sodelovanje. Če vsak od njih prispeva svoje ideje, znanje, prizadevanje, napore, da bi dosegli skupen cilj, pomeni, da skupaj nastopajo kot zavezniki, ki imajo skupen interes in cilj. Takšno sodelovanje sproža zadovoljstvo in omogoča skupen uspeh pri delu. Iz tega lahko sklepamo, da so motivacija, zadovoljstvo zaposlenih in primeren sistem nagrajevanja ključnega pomena za dobro poslovanje podjetja. V podjetju Tuš d.o.o. smo izvedli raziskavo, ki je pokazala, kako so zaposleni zadovoljni s svojim delom in kaj bi želeli spremeniti. V podjetju se zelo zavedajo pomena zadovoljstva zaposlenih, zato jim je omenjena raziskava pripomogla k še boljšemu sodelovanju vodstva in sodelavcev ter s tem še k uspešnejšemu poslovanju podjetja.
Ključne besede: KLJUČNE BESEDE: zadovoljstvo pri delu, podjetje, zaposleni, dejavniki zadovoljstva pri delu, motivacija, motivacijske teorije, nagrajevanje, medsebojni odnosi, managerji, uspešnost.
Objavljeno: 13.12.2011; Ogledov: 2216; Prenosov: 201
.pdf Celotno besedilo (3,26 MB)

5.
OSEBNOST POSAMEZNIKOV IN IZBIRA KADROV V OKVIRU UPRAVLJANJA ČLOVEŠKIH VIROV
Branka Krajnc, 2010, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: Vsaka organizacija bi se morala zavedati, da so zaposleni srce organizacije. Zaposleni so ključni element za uspeh, rast in razvoj organizacije. Zato je potrebno vlagati in razvijati tudi v svoje zaposlene. Potrebno jih je dodatno izobraževati, usposabljati, motivirati, spodbujati ter jih tudi osebno poznati, da vidimo, česa so naši zaposleni sposobni, koliko lahko dokažejo, pokažejo in dosežejo. Za organizacije je seveda najbolj pomembno, da pravilno izberejo svoje zaposlene, potencialne kadre, kateri bodo ključni elementi za organizacijo, da z njimi doseže uspeh in rast organizacije. Seveda je tudi zelo pomembno, da so zaposleni zadovoljni, da delajo s srcem, z veseljem opravljajo naloge organizacije, ki so jim dane. Tako se bodo še hitreje vsi razvijali, bodo uspešni, bolj motivirani in zadovoljni. Razvijala se ne bo samo organizacija, ampak tudi zaposleni v njej, njihova kariera, vsi bodo še bolj uspešni. Naše raziskave so pokazale, da je zelo pomembno, predvsem za tistega, ki izbira, da izbere različne ustrezajoče tehnike, najbolj sebi primerne in tudi primerne za kandidate, da bo dobil ustrezne uporabne rezultate različnih tipov kandidatov.
Ključne besede: Ključne besede: managerji, management človeških virov, osebnost, osebnostni tipi, psihologija, tehnike pridobivanja, izobraževanje, rast in razvoj posameznika in organizacije.
Objavljeno: 25.01.2011; Ogledov: 1536; Prenosov: 173
.pdf Celotno besedilo (24,30 MB)

6.
MANAGEMENT V JAVNIH ZDRAVSTVENIH ZAVODIH
Darja Drolc Kraljič, 2011, diplomsko delo

Opis: Z gotovostjo lahko trdimo, da je področje zdravstvene dejavnosti zelo zahtevno in obsežno področje. Gre za razvejan sistem, ki je izredno dinamičen in se nenehno spreminja. Zdravstvena dejavnost je ena izmed najpomembnejših dejavnosti v življenju posameznika in nujno potrebna za delovanje celotne družbe. Vse hitrejši razvoj zdravstvene dejavnosti, ki se vztrajno draži ima za posledico vse večje materialne zahteve do družbe in do posameznika. Z relativno omejenimi viri je vse težje plačevati naraščajoče zdravstvene potrebe, zahteve in pričakovanja prebivalstva, ki se vse hitreje stara. Naraščajoči izdatki pa kaj hitro lahko pomenijo tudi resen finančni problem za državo. Da bi vse to zmogli je še posebno skrb potrebno posvečati upravljanju in vodenju javnega zdravstva, ki postaja vse bolj zahtevno. To pa je izziv za managerje v javnih zdravstvenih službah, kajti to so področja, kjer se optimalne upravljalske in poslovodne rešitve šele iščejo. Od tistega, ki vodi javni zdravstveni zavod se namreč pričakuje, da zna uravnotežiti naraščajoče povpraševanje po zdravstvenih storitvah z objektivno omejeno ponudbo virov ter optimizirati kakovost zdravstvene oskrbe in zadovoljstvo ljudi. Spremembe so nujne! Če so do sedaj javne zdravstvene zavode vodili zdravniki, sedaj država pričakuje pomoč managerjev, ki naj bi s svojim strokovnim znanjem pomagali blažiti naraščajoče finančne stiske. Pomanjkanje javnega denarja za zagotavljanje socialnih pravic naj torej delno nadomesti dober manager. Problemi, ki so se nakopičili v zdravstveni dejavnosti, kar kličejo po spremembah, kar je potrdila tudi analiza ankete, saj si poleg bolnikov oziroma ljudi tudi zdravstveni delavci želijo sprememb v zdravstvenem sistemu, zato je klic po spremembah v zdravstveni dejavnosti še toliko močnejši!
Ključne besede: zdravstvena dejavnost, javni zdravstveni zavod, zdravstvene storitve, uporabniki zdravstvenih storitev, zdravstveni delavci, management, managerji
Objavljeno: 03.11.2011; Ogledov: 1297; Prenosov: 221
.pdf Celotno besedilo (753,91 KB)

7.
OBVLADOVANJE KONFLIKTOV V VZGOJNO IZOBRAŽEVALNEM ZAVODU
Reni Hedžet, 2012, magistrsko delo/naloga

Opis: Življenje današnjega časa nam komaj še dopušča, da si vzamemo čas za sprostitev in zabavo. Prinaša vedno nove izzive, ter obremenitve. Vse več je konfliktnih situacij, zato moramo najti mejo oziroma ohraniti ravnovesje med delom in sprostitvijo. Konflikti se pojavljajo, kadar imamo ljudje nasprotujoča prepričanja, vrednote, cilje in interese. Konflikti so prisotni v vsakem odnosu in se jim je zelo težko izogniti. Do konfliktov pa pride, kadar se z nekom ne strinjamo, ne moremo sprejeti njihovih prepričanj, vrednot in rešitev. Vedno več konfliktnih situacij vpliva na to, da ljudje ne delujejo več optimalno, kar se kaže tudi v uspešnosti. Kadar nastopijo konflikti, moramo skupno sodelovati pri oblikovanju skupnih rešitev. In takšne rešitve pripeljejo do nekega skupnega cilja. Dokler pa pri konfliktu ne najdemo skupne rešitve in vztraja vsak pri svojem pogledu, tako dolgo tudi ne bomo našli rešitve konflikta. Najpomembnejše pri obvladovanju konfliktov je, da se njihovega obvladovanja lotimo takoj. Sicer je morda mamljivo pomisliti, da se bodo težave rešile kar same od sebe, vendar pa se to le redkokdaj zgodi, po navado se položaj še poslabša. Dokler bodo ljudje imeli svoja mnenja oziroma poglede na določene stvari, tako dolgo bodo prisotni tudi konflikti. Pomembno pa je tudi, kako se bomo lotili obvladovanja konfliktov. Če bomo tolerantni, če bomo sprejemali mnenja drugih ljudi in njihov pogled na določeno stvar, bomo konflikte tudi obvladovali in konfliktov bo tudi manj. Sposobnost obvladovanja konfliktov pa zagotavlja dolgoročen uspeh. Še le, ko bomo problem zaznali, ga bomo s skupnimi močmi lahko tudi rešili, s tem pa omogočili, da se bomo na delovnem mestu dobro počutili in bomo vse naloge dobro opravljali, kar ne bo prineslo zadovoljstva samo posamezniku, ampak celotni organizaciji.
Ključne besede: organizacija, vzgojno izobraževalni zavod, vzroki konfliktov v vzgojno izobraževalnem zavodu, posledice konfliktov, obvladovanje konfliktov, reševanje konfliktov, strokovni delavci, managerji, zadovoljstvo
Objavljeno: 23.02.2012; Ogledov: 1598; Prenosov: 176
.pdf Celotno besedilo (973,52 KB)

8.
Preventiva pri varovanju objektov z varnostnimi sistemi
Igor Zupančič, 2008, objavljeni strokovni prispevek na konferenci

Ključne besede: varnostne službe, varnostni managerji, varovanje objektov, varnostni sistemi, preventiva, nadzor
Objavljeno: 04.06.2012; Ogledov: 878; Prenosov: 57
URL Celotno besedilo (0,00 KB)

9.
ŽIVLJENJSKI SLOG IN STRES PRI SLOVENSKIH MANAGERJIH
Martina Breznik, 2012, diplomsko delo

Opis: Vedno večje zahteve trga, ekonomski trendi, tehnologija in filozofija vodstva k povečanju storilnosti, hitrega tempa življenja so pokazatelji, da se stres pojavlja na vseh področjih življenja posameznika, tudi na delovnem mestu. Namen raziskave je bil ugotoviti stopnjo stresa, ki ga managerji doživljajo pri svojem delu, identificirati stresorje, ki delujejo na delovnem mestu managerja ter ugotoviti morebitne razlike med spolom in starostjo ter doživljanjem z delom povezanega stresa pri managerjih. Prav tako je bil namen preučiti življenjski slog managerjev in ugotoviti, kako pogosto se slovenski managerji ukvarjajo s športno dejavnostjo. V raziskavo smo zajeli 95 managerjev naključno izbranih slovenskih podjetij. Rezultati raziskave so pokazali, da managerji, sodelujoči v raziskavi, svoje delo v povprečju ocenjujejo kot zmerno stresno, da nanje v povprečju najbolj stresogeno delujejo stresorji, ki so vezani na odnose s sodelavci in drugimi managerji, da ženske v povprečju svoje delo doživljajo bolj stresno od moških in da mlajši managerji pri svojem delu ne doživljajo višje stopnje stresa. Zdravo se prehranjuje le dobra četrtina vprašanih, s športno dejavnostjo pa se jih redno ukvarja 58%. Najpogostejše aktivnosti, s katerimi se ukvarjajo, so hitra hoja, kolesarjenje in smučanje, količino rekreativnega gibanja v zadnjem letu pa je povečalo 35% anketirancev.
Ključne besede: stres, stres na delovnem mestu, managerji, življenjski slog, gibanje
Objavljeno: 13.12.2012; Ogledov: 990; Prenosov: 74
.pdf Celotno besedilo (1,07 MB)

10.
MOTIVIRANJE ZAPOSLENIH V PODJETJU X
Nina Roškar, 2012, diplomsko delo

Opis: Motiviranost zaposlenih izboljšuje delovne dosežke in povečuje zadovoljstvo delavcev ter jih hkrati pozitivno spodbuja. Zadovoljni delavci so veliko bolj dovzetni za motivatorje, s katerimi jih spodbujamo k delu, kot nezadovoljni. Managerji v podjetjih lahko računajo na nadpovprečne delovne rezultate in na zadovoljne delavce predvsem z vnašanjem motivacijskih dejavnikov v delovno okolje. Od vodilnih je odvisno ali bodo znali delo predstaviti delavcem kot zanimivo ali ne. Včasih je dovolj že prisluhniti željam posameznikov v delovnih skupinah. Lahko bi rekli, da so skoraj vsi dejavniki motivacije odvisni od vodij. Pomembno je le, če jih bodo znali uporabiti. V okviru raziskave smo prišli do spoznanja, da se vodilni v podjetju »X« premalo zavedajo učinkov motivacije in morajo v prihodnje dati večji poudarek na zadovoljstvo zaposlenih. Če želijo od svojih delavcev dobiti najboljše rezultate, jih morajo spodbuditi z raznimi motivacijskimi dejavniki, ki smo jih opisali v diplomski nalogi.
Ključne besede: motivacija, zadovoljstvo, zaposleni, motivacijski dejavniki, vodje, managerji
Objavljeno: 21.03.2013; Ogledov: 844; Prenosov: 104
.pdf Celotno besedilo (1,77 MB)

Iskanje izvedeno v 0.14 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici