| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 19
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
Organizacijski odnosi med tujim managerjem in zaposlenimi v podjetju v Sloveniji - primer podjetja x
Alexandra Boricheva, 2018, magistrsko delo

Opis: Odnosi med zaposlenimi in managerji niso vedno uspešni. Zelo redko najdemo podjetja, kjer vladajo prijateljski odnosi med nadrejenimi in podrejenimi. Včasih pa to stanje še poslabša dejstvo, da podjetja najemajo managerje iz tujine, tako imenovane mednarodne (tuje) managerje ali ekspatriate. Ekspatriat - oseba, ki se uči hitro, dobro podkovana v delu z ljudmi, ima veliko izkušenj, vendar ima hkrati zelo drugačno miselnost in način življenja. Razlogi za najem tujih managerjev so lahko različni. Prednost najema tujih managerjev je veliko število poslovnih izkušenj, poznavanje novih tehnologij, bolj učinkovito upravljanje človeških virov in družbe kot celote, sposobnost hitrega prilagajanja spreminjajočim se tržnim trendom in uvedbi novih tehnologij. V večini primerov tuji managerji ne najdejo skupnega jezika z lokalnimi zaposlenimi, zaradi tega lahko na tem področju nastanejo različne vrste konfliktov in nesporazumov. Ena od teh težav je jezikovna ovira. Prav tako nastajajo težave v različnih pogledih na svet in način življenja. V podjetju je treba vzdrževati zdravo organizacijsko okolje, zato je nujno proučiti in predlagati načine reševanja težav v odnosih med zaposlenimi in tujim managerjem. V uvodu magistrske naloge smo opredelili namen in cilje raziskave, načrt poteka raziskave, potek izvedbe raziskave, predvidene metode, predpostavke in omejitve raziskave, pa tudi zastavili raziskovalne hipoteze. Magistrska naloga je sestavljena iz dveh delov. V teoretičnem delu smo predstavili pojem tuji manager, opisali lastnosti dobrega managerja, navedli razloge za zaposlovanje tujega managerja ter opisali trg tujih managerjev in navedli težave v odnosih med zaposlenimi in tujimi managerji. V praktičnem delu smo prikazali raziskavo na osnovi anketnega vprašalnika in intervjuja s tujimi managerji, ugotovitve odnosov med zaposlenimi in tujimi managerji v podjetju X. Po analizi anketnih vprašalnikov in intervjuja smo pridobljene podatke obdelali s pomočjo programa Microsoft Office ter jih opisali in vizualno predstavili v obliki tabel in grafov. Na koncu smo potrdili oziroma zavrnili raziskovalne hipoteze in nato ponudili predloge za izboljšanje odnosov med zaposlenimi in tujimi managerji.
Ključne besede: organizacijski odnosi, tuji managerji, ekspatriati, težave v odnosih, trg tujih managerjev
Objavljeno: 13.06.2018; Ogledov: 258; Prenosov: 34
.pdf Celotno besedilo (1,82 MB)

2.
Vloga duhovne inteligence pri vodenju v podjetju x
Mateja Sekavčnik, 2017, magistrsko delo

Opis: Življenje se nenehno spreminja na vseh ravneh in spremembe so edina stalnica v njem. Spremembe ne prizanašajo nikjer in dobro je, da se tega zavedamo in imamo posluh zanje, predvsem za tiste, ki so za nas dobre in prispevajo k pozitivnemu učinku na enem ali več življenjskih področjih. To vključuje tudi poslovni svet ter svet vodenja manjših podjetij, velikih korporacij in multinacionalk ter tudi vsakovrstno vodenje v širšem smislu. Seveda pa se vse najprej prične pri vodenju samih sebe. Če sami sebe ne znamo voditi, sprejemati in ozaveščati svojih čustev, ugotavljati kdo smo in kam smo namenjeni, se spraševati o svojem smislu, biti zavestni in prisotni ter delovati za širši smisel celotne človeške skupnosti, kako bi lahko potemtakem vodili tudi druge? Potrebna je dovzetnost za drugačne načine vodenja, ki vključujejo še kaj več kot zgolj tradicionalne doktrine, po katerih se je delovalo v preteklosti in se v mnogih primerih dogaja tudi danes. Vse te stare paradigme vodenja, je že zdavnaj povozil čas in prihaja vse več priložnosti, da se izkažemo kot srčni voditelji, ki s svojim prispevkom spreminjajo sebe in tudi svet v katerem delujemo. V še vedno pretežno moško naravnani kulturi in delovanju ter tudi vodenju (tekmovalnost, fokusiranost, moč, oblast, analitičnost …) po vsem svetu, pa korenito potrebujemo tudi ženski princip delovanja in vodenja (sprejemanje, sočutje, toplino, intuitivnost, skrb …) Ker le eno z drugim, z moškim in ženskim principom z roko v roki, lahko delujemo celovito. Pri vse tem pa ima veliko vlogo, če ne celo največjo, ravno zavedanje smisla uporabnosti duhovne inteligence, ki nam na vseh ravneh bivanja pomaga, da postajamo iz dneva v dan boljše različice sebe.
Ključne besede: duhovna inteligenca, vodenje, managerji, vodje, management, podjetje Petrol energetika d. o. o.
Objavljeno: 13.12.2017; Ogledov: 611; Prenosov: 104
.pdf Celotno besedilo (1020,38 KB)

3.
Vpliv osebnih vrednot managerjev na vodenje podjetij
Mojmir Debeljak, 2016, magistrsko delo

Opis: V času velike tržne konkurence kateri so vse bolj izpostavljena podjetja, ki delujejo na odprtih globalnih trgih so le ta prisiljena iskati konkurenčne prednosti pred ostalimi podjetji. Nenehni tehnološki razvoj produkcijskih faktorjev je samo eden izmed vplivnih dejavnikov uspešnega delovanja podjetij. Sodobna literatura vse bolj poudarja ključne neizkoriščene potenciale in potrebo po dvigu učinkovitosti zaposlenih v podjetjih. Vrednote, ki so močan vplivni faktor ustvarjanja kulture, klime in etike podjetja močno doprinesejo k zavzetosti in sodelovanju zaposlenih, s tem pa k ustvarjanju delovnega okolja, ki je razvojno, inovativno in tržno naravnano. V nalogi se zato osredotočamo na preučevanje vrednot managerjev, ki ključno vplivajo na vzpostavljanje pogojev za doseganje omenjene klime in so vir spodbud in usmerjanja v ključnih odločitvenih trenutkih podjetja. S pomembnejšimi teorijami vodenja smo opredelili vlogo vodenja v managementu. Temu sledi pregled pomembnejših vodstvenih modelov in stilov vodenja. Bolj detajlno se osredotočamo na vlogo, pomen in oblikovanje vrednot organizacije in posameznika. Z empiričnim delom raziskave smo pridobili odgovore na raziskovalna vprašanja povezana s proučevanjem vpliva vrednot managerjev na vodenje podjetij in hipotez usmerjenih v preverjanje povezanosti vrednot in načina vodenja managerjev. Naloga predstavlja možno podlago za nadaljnje raziskovanje povezanosti med sodobnimi vrednotami in uspešnostjo delovanja podjetij v Sloveniji.
Ključne besede: Vrednote, managerji, stil vodenja, model vodenja, vodenje
Objavljeno: 05.07.2016; Ogledov: 637; Prenosov: 142
.pdf Celotno besedilo (1,51 MB)

4.
UPORABA DE BONOVIH METOD ZA SPREMEMBO ODNOSA MANAGEMENTA DO INOVACIJSKEGA KOMUNICIRANJA V PODJETJU
Rosana Šuc Ravničan, 2015, magistrsko delo

Opis: Bistveni pogoj in ključni pomen za uspešno inoviranje v podjetjih je inovacijsko komuniciranje, mora pa biti podprto s komuniciranjem managerjev, saj ti usmerjajo zaposlene s ciljem, da je njihovo podjetje ustvarjalno, inovativno in uspešno. Vendar v praksi managerji ne doprinašajo dovolj k inoviranju in ne komunicirajo ustrezno ter se ne zavedajo dovolj pomena inovacijskega komuniciranja, zato nas v magistrski nalogi zanima, kako spremeniti odnos managerjev do inovacijskega komuniciranja s ciljem, da spodbujajo inoviranje v podjetju. Pri tem vprašanju smo uporabili De Bonova orodja, s katerimi smo pripeljali managerje v podjetju do ustreznega zaznavanja inovacijskega komuniciranja, ki je bistveni del za posredovanje inovativnega duha v organizaciji in za vsakega posameznega zaposlenega, krepitev inovativnega timskega duha in kulturo celotne organizacije. Glavni cilj magistrske naloge v teoretičnem delu je bil proučiti inovacijski management, inovacijsko komuniciranje, managerjevo vlogo pri inovacijskem komuniciranju ter potrditi tri hipoteze, ki smo jih postavili v teoretičnem delu na začetku magistrske naloge. Glavni cilj v praktičnem delu je bil raziskati in ugotoviti, ali lahko z De Bonovimi metodami spremenimo odnos do inovacijskega komuniciranja pri managerjih, na katerih smo naredili raziskavo in raziskati ostale tri hipoteze, ki smo jih postavili na začetku magistrske naloge. Raziskava nas je pripeljala do spoznanj, da je komuniciranje ključno orodje v podjetjih za razvoj inovacijskega in inovativnega okolja in vpliva na razvoj invencijsko-inovacijskih procesov v podjetju. Pri tem so managerji glavni akterji komuniciranja, ki vplivajo na invencijsko-inovacijske procese v podjetju. Če managerji, zaposleni v podjetju, želijo spremeniti odnos do inovacijskega komuniciranja, so De Bonova orodja zelo primerna orodja za vzpostavitev tega odnosa, saj smo v raziskavi ugotovili, da na spremembo odnosa srednjega managementa do inovacijskega komuniciranja v večini statistično značilno vpliva uporaba De Bonovih metod. Ugotovili smo tudi, da z uporabo De Bonovih metod lahko dosežemo spremembo v odprtosti komuniciranja, le ta je bistvena pri razvoju inovativnih okolij. Pri odkrivanju korelacij med inovacijskim komuniciranjem in inoviranjem smo ugotovili, da bolj kot se management zaveda pomena inovacijskega komuniciranja v podjetju, bolj se zaveda pomena invencijsko-inovacijskih procesov v podjetju.
Ključne besede: inovacijski management, invencijsko-inovacijski procesi, inovacijsko komuniciranje, inovativno okolje, managerji, De Bonove metode
Objavljeno: 22.01.2016; Ogledov: 825; Prenosov: 146
.pdf Celotno besedilo (1,77 MB)

5.
Kako komunicirajo uspešni managerji : diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija Varnost in policijsko delo
Natalija Kamenšek, 2013, diplomsko delo

Opis: Komunikacija je prisotna vsepovsod okoli nas, brez nje se enostavno ne da živeti. To velja tako za službo in poklic kot tudi za zasebno ter družabno življenje. Že v mladosti se naučimo sporazumevanja, komuniciranja, sporočanja in sprejemanja, nadaljujemo v šoli, ter kasneje ob poklicnem delu. Poslovno komuniciranje je namenjeno postavljanju in doseganju ciljev organizacije. Za uspešne managerje je sporazumevanje ključ do uspešne učinkovitosti in uspešnosti. Organizacijsko komuniciranje lahko poteka navzven (eksterno komuniciranje), ko organizacija komunicira s svojim okoljem; lahko pa poteka tudi znotraj organizacije (interno komuniciranje), takrat govorimo o komuniciranju znotraj organizacije. Managerji imajo zelo pomembno vlogo pri komuniciranju med različnimi ravnmi v organizaciji in pri komuniciranju med organizacijami. Zato mora vsak dober manager poznati komunikacijski proces, biti seznanjen z načini uspešnega komuniciranja in biti sposoben opaziti primeren trenutek za spremembe v poslovnem komuniciranju. Diplomsko delo je razdeljeno na štiri dele. V prvem delu predstavljamo predmete in cilje diplomskega dela ter vprašanja in metode. V drugem delu primerjamo komunikacijske sposobnosti domačih in tujih managerjev. V naslednjem, tretjem delu, se osredotočimo na pomen poslovnega komuniciranja in komunikacijskega procesa, kjer pogledamo ovire pri komuniciranju, do katerih lahko pride v komunikacijskem procesu, ter kako le-te premagamo. Zanimajo nas vrste, načini in metode komuniciranja, ter način kako managerji komunicirajo v organizaciji in z okoljem. V tem poglavju se osredotočimo tudi na vlogo managerjev v komunikacijskem procesu ter na naloge in lastnosti uspešnih managerjev. Zadnji, empirični del naloge bomo opravili s pomočjo poslovnega intervjuja ter zapisali ugotovitve.
Ključne besede: management, managerji, komuniciranje, poslovno komuniciranje, diplomske naloge
Objavljeno: 13.01.2014; Ogledov: 856; Prenosov: 77
URL Povezava na celotno besedilo

6.
Šport kot preventiva mobbingu : diplomsko delo univerzitetnega študija
Anja Kunstelj, 2013, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi najprej opredelimo pojem mobbinga, njegove učinke na posameznika in organizacijo ter problematiko odkrivanja in preprečevanja njegovega razvoja. Z namenom navezave na procese vodenja v managementu, osvetlimo pomen managerjev in njihovo vlogo v izvajanju preventivnih aktivnosti za preprečevanje mobbinga. Njihov vpliv na preprečevanje mobbinga je v teoriji zelo velik, s pregledom literature pa ugotovimo, da se v praksi kaže, da te naloge management največkrat ne opravlja vestno in zavzeto. V nadaljevanju se spoznamo z nalogami managementa ter najbolj uveljavljenimi modeli vodenja, skozi perspektivo konflikta med usmerjenostjo v delovne naloge in usmerjenostjo v medsebojne odnose. Osredotočimo se na vpliv managerjev na ustvarjanje delovnega okolja in klime, od katere je odvisna dinamika odnosov med zaposlenimi. Ugotovimo lahko, da s forsiranjem cilja učinkovitosti in ekonomskega dobička managerji ustvarjajo pritisk, ki neposredno poslabšuje odnose med zaposlenimi in promovira odsotnost etike in vrednot, z namenom doseganja poslovnih ciljev. Namesto, da bi ustvarjali pogoje za preprečevanje nastanka mobbinga, nevarnost za njegov razvoj s svojim delovanjem tipično zgolj še povečujejo. Glavni razlog za razkorak med managerskim vodenjem v teoriji in praksi pa je odsotnost etike in vrednot poštenega poslovanja in socialnih odnosov, ki kliče po uveljavitvi sistemske rešitve za ponovno vzpostavitev temeljnih vrednot in zagotavljanje varnosti posameznika na delovnem mestu. V zadnjem delu predstavimo fenomen športa, njegov vpliv na posameznika in njegovo psihofizično zdravje ter pregovorno tradicionalen etični sistem vrednot, ki povezuje vsakršno redno športno udejstvovanje. Z dokazano pozitivnim vplivom športne etike na razvoj pravičnih in v odnose usmerjenih vodstvenih veščin in sposobnosti, v sklepu zaključimo povezavo med potrebo managementa po vzpostavitvi novega sistema vrednot v namen preprečevanja mobbinga ter športno aktivnostjo vršilcev managerskega vodenja. Glavna ugotovitev, ki povezuje diplomsko delo je, da lahko prav aplikativna vrednost športne etike in vrednot predstavlja manjkajoči člen v zagotavljanju učinkovite preventive pred mobbingom na nivoju managementa znotraj organizacij.
Ključne besede: management, managerji, vodenje, delovno okolje, mobing, preprečevanje, šport, rekreacija, diplomske naloge
Objavljeno: 09.12.2013; Ogledov: 927; Prenosov: 79
.pdf Celotno besedilo (515,02 KB)

7.
PROJEKTNO DELO ŠTUDENTOV IN ZGODNJE PRIDOBIVANJE PRAKTIČNIH PROJEKTNIH IZKUŠENJ
Barbara Tomažič, 2013, diplomsko delo

Opis: Diplomski seminar opisuje skupne smernice projektno usmerjenega študija in projektno usmerjenega dela, ob tem pa raziskuje možnosti sodelovanja med fakultetami in gospodarstvom. Projektno usmerjen študij je kot nov način inovativnega in ustvarjalnega študija imenovan kot študij prihodnosti, ki daje študentom možnost vključevanja v projektno delo in s tem pridobivanje zgodnjih praktičnih projektnih izkušenj, ki so prepotrebna za kasnejše diplomante in njihovo vključitev v gospodarsko sfero. V diplomskem seminarju je za osnovno razumevanje, področja in opredelitve problema, povzeta potrebna osnovna teorija projektnega managementa in projektnega dela. Skozi teorijo in primere dobrih praks sodelovanja, med projektno usmerjenim študijem in projektnim delom, se diplomski seminar nadaljuje s praktičnim delom in prikazom zagonskega elaborata projekta z nazivom »Projektni dnevi EPF 2010«. Zagonski elaborat projekta sem kot vodja, takrat uspešno izpeljanega projekta, napisala po lastni vključitvi v študentsko projektno delo in pridobivanju zgodnjih praktičnih projektnih izkušenj. Diplomski seminar je torej plod teorije projektnega managementa, projektnega dela in projektno usmerjenega študija ter lastnih študentskih projektnih izkušenj.
Ključne besede: Projektni management, projektno delo, projektno usmerjen študij, študent, projekt, projektni manager, projektni tim, projektni dnevi EPF, mladi projektni managerji, MPM, ZPM, IPM, gospodarstvo, trg, pridobivanje projektnih izkušenj.
Objavljeno: 22.10.2013; Ogledov: 1148; Prenosov: 87
.pdf Celotno besedilo (1,40 MB)

8.
SLOVENSKI MANAGERJI IN VODENJE PODJETJA V ČASU GOSPODARSKE KRIZE
Katja Mikolič, 2013, magistrsko delo

Opis: Naslov magistrske naloge: »Slovenski managerji in vodenje podjetja v času gospodarske krize« V času gospodarske krize ni lahko biti vodja oz. manager podjetja, saj sodobna podjetniška praksa izkazuje zelo slaba stanja. Stanja kot so: upadanje prodaje, manjša kupna moč, krčenje proizvodnje in/ali storitev, slaba plačilna disciplina, odpuščanje delavcev, slabšanje ugleda podjetja, šibkejša vlaganja v investicije, vstopi mnogih novih konkurenčnih podjetij na naš trg itd. Kljub temu pa bi naj managerjem našteto predstavljalo določen izziv. Vsako takšno gospodarsko stanje je potrebno jemato dovolj resno, da se podjetje ohrani zdravo in se s tem vzdržujejo delovna mesta in ostala pozitiva. Logična posledica bo – narejen velik korak pred konkurenco. Ob pogojih izredno dinamičnega spreminjanja okolja in samega procesa poslovanja, je v ospredju vloga in sposobnost managerja, ki je odločilnega pomena. Manager je tisti, ki mora delovati tako, da podjetje usmerja časovno in prostorsko odprto. Preprosto je potrebno slediti smernicam, ki nam jih narekuje zunanje okolje podjetja in prav tako potrebam v podjetju samem. V nasprotnem primeru nas povozi čas. Velik del, predvsem pa odgovoren del, nosijo managerji. Ti vsekakor niso odgovorni zgolj za dobiček podjetja, opisani izzivi od njih zahtevajo veliko vodstvenih znanj, izkušenj, spretnosti, pozitvnih lastnosti, značilnosti in uporabo managerskih orodij, ki so jim v oporo za lažje premagovanje krize. Naloge, ki jih upravljajo vodje v podjetju, so vse od zaznavanja tržnih trendov, načrtovanja, organiziranja, usmerjanja, kontrole oz. nadziranja, prevzema odgovornosti… Vse z namenom, da se dosežejo ali celo presežejo zastavljeni cilji podjetja. Upravljajo tako s človeškimi kot materialnimi viri v samem podjetju in neizpodbitno dejstvo je, da nova realnost zahteva bistveno nov pogled na svet in vodenje podjetja. Hitre spremembe se ne dajo upravljati s starimi načini vodenja in z rutinerskimi pristopi, zato delo managerja postaja vse bolj zahtevno, predvsem pa nehvaležno. Zakaj nehvaležno? Zato, ker je težko zadovoljiti vse interese udeležencev v podjetju. A tudi temu navkljub, se je potrebno začeti zavedati pomembnosti, da je ravnanje managerjev bistveno, kajti zaposleni oz. podrejeni sledijo nadrejenim. Managerji jim morajo predstavljati dober vzgled, saj bodo zaposleni ravnali v smeri posnemanja managerja. Ambicije in interesi managerjev bi se morale v tem turbolentnem času izražati v ustrezni promociji podjetja ter izdelkov in/ali storitev v njegovem okolju. Pa ne le v smislu oglaševanja, marveč, skozi vodstvo in zaposlene, ki s svojim delovanjem, ustvarja pozitivno sliko oz. podobo podjetja, katero si s tem utrjuje ugled pri zunanjih deležnikih podjetja. Sodobni manager je torej tisti, ki mora slediti uvajanju in izvajanju sprememb. Uspešnost podjetja rezultira delo managerja in vseh zaposlenih, zato bi naj sodobni manager imel čim več vodstvenih lastnosti, značilnosti, znanj in naj bi uporabljal orodja managerja, ki so ključ do uspešnega poslovanja, boljših rezultatov in lažje obvladovanje krize v podjetju. Magistrsko delo je razdeljeno na tri dele in sicer: uvodni del, teoretični in empirični del. Uvodni del zajema opredelitev področja in opis problema, namen in cilje raziskave, temeljne hipoteze, predpostavke in omejitve raziskave ter predvidene metode raziskovanja. Drugi teoretični del zajema štiri poglavja. Prvo poglavje teoretičnega dela opredeljuje krizo v podjetju, razloge za njen razvoj, njene faze in posledice, dobre in slabe strani krize, vrste kriz ter zadnja točka poglavja, kjer se bom navezovala na napake managerja kot ključni notranji vzrok za nastanek krize v podjetju. V tretjem poglavju teoretičnega dela, se bom osredotočila na perečo gospodarsko krizo, na njen nastanek in njene posledice ter značilnosti. Nadalje kakšen vpliv ima gospodarska kriza na mikro nivoju – njen odraz v podjetjih, kjer se kaže v upadu prodaje in prihodkov. V zadnji točki tega poglavja bom govorila o nujnosti ukr
Ključne besede: KLJUČNE BESEDE: slovenski managerji, podjetje, vodenje podjetja, gospodarska kriza, obvladovanje krize, managerska znanja, managerske lastnosti, managerske značilnosti, managerska orodja.
Objavljeno: 22.08.2013; Ogledov: 2643; Prenosov: 358
.pdf Celotno besedilo (3,13 MB)

9.
Si ali nisi manager v franšizni organizaciji? : diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija Varnost in policijsko delo
Brigita Šorli, 2013, diplomsko delo

Opis: V današnjem času se pojavlja veliko franšiznih organizacij, kot ena izmed oblik poslovnega sodelovanja. Pri franšizi ne govorimo o običajnem poslovnem partnerstvu, temveč o posebni obliki organizacije pravno samostojnih podjetnikov. Franšizing je mnogim bližnjica za uresničitev podjetniških vizij, saj je glavna prednost pri tej poslovni metodi, da franšizing podjetnikom omogoča delovanje znotraj določenega poslovnega sistema, po drugi strani pa v določeni meri ohranijo svojo neodvisnost. To pomeni, da podjetnik posluje zase, v veliko podporo pri tem pa je priznana in uveljavljena ter dobro poznana blagovna znamka. Izkušnje franšizijev potrjujejo, da je franšizing veliko varnejši način poslovanja, kot pa če bi začeli s posli sami, istočasno pa morajo kot voditelji in odgovorni pokazati odlične vodstvene in managerske sposobnosti. Vodenje franšize predstavlja tudi tveganje, saj franšiziji kot managerji ne morejo popolnoma samostojno delovati, saj morajo delovati v skladu s franšizno pogodbo. Na drugi strani pa postavljena pravila predstavljajo poslovno podporo pri doseganju poslovnega uspeha. Za uspešno vodenje franšize v veliki meri potrebna določena osebnost, kar pomeni, da mora biti franšizij dovolj dovzeten, da upošteva pravila franšizne pogodbe in dovolj podjeten, da razvija posel na trgu.
Ključne besede: organizacije, franšizne organizacije, poslovno sodelovanje, franšizing, managerji, franšizij, diplomske naloge
Objavljeno: 08.08.2013; Ogledov: 981; Prenosov: 111
.pdf Celotno besedilo (610,83 KB)

10.
MOTIVIRANJE ZAPOSLENIH V PODJETJU X
Nina Roškar, 2012, diplomsko delo

Opis: Motiviranost zaposlenih izboljšuje delovne dosežke in povečuje zadovoljstvo delavcev ter jih hkrati pozitivno spodbuja. Zadovoljni delavci so veliko bolj dovzetni za motivatorje, s katerimi jih spodbujamo k delu, kot nezadovoljni. Managerji v podjetjih lahko računajo na nadpovprečne delovne rezultate in na zadovoljne delavce predvsem z vnašanjem motivacijskih dejavnikov v delovno okolje. Od vodilnih je odvisno ali bodo znali delo predstaviti delavcem kot zanimivo ali ne. Včasih je dovolj že prisluhniti željam posameznikov v delovnih skupinah. Lahko bi rekli, da so skoraj vsi dejavniki motivacije odvisni od vodij. Pomembno je le, če jih bodo znali uporabiti. V okviru raziskave smo prišli do spoznanja, da se vodilni v podjetju »X« premalo zavedajo učinkov motivacije in morajo v prihodnje dati večji poudarek na zadovoljstvo zaposlenih. Če želijo od svojih delavcev dobiti najboljše rezultate, jih morajo spodbuditi z raznimi motivacijskimi dejavniki, ki smo jih opisali v diplomski nalogi.
Ključne besede: motivacija, zadovoljstvo, zaposleni, motivacijski dejavniki, vodje, managerji
Objavljeno: 21.03.2013; Ogledov: 1175; Prenosov: 131
.pdf Celotno besedilo (1,77 MB)

Iskanje izvedeno v 0.31 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici