| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Vloga in pomen managementa pri uvedbi nove storitve na oddelku upravne enote : diplomsko delo
Roman Trošt, 2010, diplomsko delo/naloga

Opis: V javni upravi je temeljno načelo usmerjenost k uporabnikom, ki mu mora slediti tudi novi javni management. V nalogi predstavljamo uvedbo nove storitve na Upravni enoti Krško, s katero smo našo storitev pribliţali uporabnikom. V prvem poglavju predstavljamo osnove managementa in naloge, ki jih managerji izvajajo in so ključne za uspeh organizacije, opredeljujemo management v profitnih organizacijah in v javni upravi ter razliko med njima. V drugem poglavju predstavljamo okolje, kjer smo uvedli novo storitev, to je javni sektor in upravne enote. V nalogi je upravna enota tista organizacija, kjer uvajamo novo storitev. Pomembno vlogo pri uvedbi predstavlja management, tako v tem poglavju predstavljamo njegove pristope in aktivnosti. Ključni del naloge je nova storitev in aktivnosti managementa ob njeni uvedbi. Uspešnost managementa ob uvedbi nove storitve bomo analizirali z anketo zadovoljstva strank z novo storitvijo. Na koncu pa z intervjujem vrhovnega managemnta pokazali njihov pogled na uvedbo.
Ključne besede: management profitne organizacije, javni sektor, upravna enota, nova storitev
Objavljeno: 05.05.2011; Ogledov: 1300; Prenosov: 150
.pdf Celotno besedilo (1,62 MB)

Iskanje izvedeno v 0.03 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici