| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 39
Na začetekNa prejšnjo stran1234Na naslednjo stranNa konec
1.
Vrednotenje uspešnosti in učinkovitosti prodaje podjetja X na območju Srednje Evrope
Doroteja Drozg, 2021, diplomsko delo

Opis: Prodaja je globalna dejavnost v naši družbi. Dejansko se zdi, da je vsakdo v nekem trenutku vključen v prodajo. Management prodaje pa postaja vse bolj profesionalna marketinška funkcija, ki jo lahko opredelimo kot vodenje prodajne funkcije v podjetju in vključuje med seboj povezane aktivnosti za doseganje prodajnih ciljev. Vrednotenje je del kontrolnega procesa prodajnega managementa, ki vključuje primerjanje načrtovanih in doseženih rezultatov, identificiranje razlogov za deviacije in kasneje iskanje primernih sprememb pri prodajnih ciljih in strategijah. Osnovni cilj merjenja in ocenjevanja prodaje je ugotavljanje uspešnosti in učinkovitosti. Uspešnost je rezultat poslovanja podjetja, merilo uspešnosti pa opredeljuje kot stopnjo doseženih ciljev glede na izide. Z analizo učinkovitosti pa ugotovi razmerje med vložki in izidi z namenom, da podjetje z minimalnimi vložki doseže maksimalen rezultat. Pri vrednotenju uspešnosti in učinkovitosti prodaje podjetja X smo z analizo po različnih metodah ugotavljali ali podjetje na območju Srednje Evrope s svojo storitvijo posluje uspešno in učinkovito. S pridobljenimi podatki lahko sklenemo, da podjetje posluje uspešno in učinkovito, saj dosega prodajne cilje z dobičkom.
Ključne besede: prodaja, management prodaje, uspešnost, učinkovitost, vrednotenje
Objavljeno: 03.02.2021; Ogledov: 55; Prenosov: 31
.pdf Celotno besedilo (1,46 MB)

2.
Analiza procesa prodaje prodajalca Unior strojegradnja na B2B trgih
Ken Patrik Žnidarko, 2019, diplomsko delo

Opis: Prodajo razumemo kot spretnost, saj vsebuje odnose med ljudmi v menjalnih procesih. Prodaja v modernem času vse bolj pridobiva pomen, zaradi povečanega števila udeležencev na trgih in vse bolj intenzivni menjavi. Proces prodaje obsega aktivnosti komuniciranja s strankami, optimiranja izkušenj obeh strani ob nakupu omogoča doseganje ciljev podjetja. Funkcija prodaje ima dominanten vpliv na druge poslovne funkcije, zaradi tega moramo upoštevati različne dimenzije prodaje, da lažje razumemo položaj prodaje v marketingu in v samem poslovanju. Management prodaje je proces razvoja prodajne sile, usklajevanje prodajnih operacij in izvajanje prodajnih tehnik, ki podjetju omogočajo, da stalno dosega in celo preseže svoje prodajne cilje. Managerji prodaje imajo eno od najpomembnejših vlog v vsaki organizaciji. Dober manager organizira in usmerja svojo prodajno ekipo k doseganju svojih ciljev povečanja prihodkov in produktivnosti. Ton in kultura prodajnih ekip, ki jih ustvarja vodstvo prodaje, lahko pomagata ustvarjati strast in spodbujati moralo med posameznimi zaposlenimi. Proces uspešnega prodajanja vključuje sedem glavnih aktivnosti. Ključ do uspeha prodajalcev v procesu prodajanja so znanja in informacije, ki jim dajejo prednost in pogajalsko moč. K njim štejemo realno samopodobo, poznavanje področja, dejavnosti in izdelkov, poznavanje konkurentov, strank in njihovih potreb ter poznavanje širšega okolja podjetja. Pomemben za prodajno osebje je tudi sistem s katerim pridobivajo informacije za odločanje v prodaji. V spekter poznavanj, ki so ključna za uspeh prodaje, sodi tudi poznavanje vedenja strank in dejavnikov, ki nanj vplivajo. Posebej na B2B trgih je pomembno, da prodajno osebje uspešno izvaja vse faze prodajnega procesa, saj so ključne za dolgoročni obstoj podjetja na trgu. Unior Strojegradnja je majhno podjetje, čigar dejavnost se ukvarja z gradnjo tehnološko naprednih namenskih strojev za proizvajalce avtomobilov in tier 1 dobavitelje. Podjetje sodeluje s večjimi avtomobilskimi koncerni in ima vzpostavljene podružnice po več državah na svetu. Za uspešno in dolgoročno delovanje na zelo konkurenčnem trgu mora prodajno osebje biti zelo uspešno pri izvajanju prodajnega procesa.
Ključne besede: Marketing, prodaja, management prodaje, prodajni proces, B2B trgi, CRM, stranka, tier 1, odnos, razmerje, namenski stroji, strojegradnja, zadovoljstvo.
Objavljeno: 09.12.2019; Ogledov: 328; Prenosov: 70
.pdf Celotno besedilo (708,71 KB)

3.
Procesi prodaje in nabave v podjetju delo prodaja d.d.
Katja Gundelj, 2018, magistrsko delo/naloga

Opis: Procesi prodaje in nabave so za podjetje zelo pomembni elementi v povezavi z ostalimi orodji pri marketinškem komuniciranju. Zelo pomembno je sodelovati z nabavno službo in tudi ostalimi oddelki, da lahko podjetje posluje optimalno. Podjetje, prodajni prostori in celovita organizacija morajo biti pozitivno predstavljeni, osebje prijazno in uslužno ter dobro informirano o prodajnih izdelkih, tako da lahko pravilno svetuje svojim kupcem. Nabavna služba mora zelo tesno sodelovati s prodajnimi oddelki in transportom, saj morajo biti izdelki ob pravem času na pravem mestu. Prav tako mora nabavni oddelek poskrbeti za najbolj optimalno nabavno ceno in izbrati najbolj zanesljive dobavitelje za nemoteno poslovanje podjetja. Pomembno je imeti optimalno zalogo blaga, tako da imamo vedno na voljo izdelke, ki jih želijo kupci. Če izdelka nimamo, gre kupec v drugo prodajalno, s tem pa smo kupca izgubili in zelo težko ga je prepričati, naj se vrne. Ker je konkurenca vedno večja, je treba najti način, kako vzbuditi pozornost pri kupcih, in jih s tem pritegniti k ponovnemu nakupu in obisku. Najpomembnejši cilj vsakega podjetja je doseči čim večji dobiček, hkrati pa ohraniti visoko kakovost, dobre odnose in konkurenčnost. Vse to je dosegljivo z uporabo različnih orodij marketinškega sistema.
Ključne besede: komunikacija v marketingu, procesi prodaje, procesi nabave, oglaševanje, odnosi z javnostmi, osebna prodaja, management zalog, Delo prodaja, d. d.
Objavljeno: 30.11.2018; Ogledov: 367; Prenosov: 69
.pdf Celotno besedilo (1,31 MB)

4.
Načrtovanje prodaje aperola na slovenskem trgu
Tilen Terihaj, 2017, diplomsko delo

Opis: V diplomskem projektu smo proučili načrtovanje prodaje na primeru izdelka Aperol, ki je potekalo na slovenskem trgu. Diplomski projekt sestavljata teoretičen in empiričen del. Pri pisanju teoretičnega dela smo uporabili literaturo različnih domačih in tujih avtorjev. Vse močnejša konkurenca in intenzivnejša globalizacija sili podjetja v vse bolj natančno načrtovanje aktivnosti. Načrtovanje je zelo pomembno, saj podjetju omogoča približen pogled v prihodnje poslovanje. Z načrtovanjem si podjetje postavlja vodila, ki jih potem poskuša udejanjati. S preučitvijo procesa načrtovanja na primeru Aperola, ki so ga izvajali v podjetju Mabat INT , smo dobili primer kako poteka načrtovanje v praksi. Literatura s področja prodaje nam je pomagala pri analizi načrtovanja prodaje. Proces načrtovanja prodaje smo razčlenili in opisali v teoretičnem del, kar nam je bila velika opora pri opisovanju in predstavitvi načrtovanja prodaje na primeru Aperola. Na koncu smo predstavili še rezultate načrtovanja in jih povezali s stanjem na slovenskem trgu.
Ključne besede: prodaja, management prodaje, načrtovanje prodaje, proces načrtovanja prodaje
Objavljeno: 22.12.2017; Ogledov: 470; Prenosov: 84
.pdf Celotno besedilo (1,62 MB)

5.
MOTIVIRANJE IN NAGRAJEVANJE PRODAJNEGA OSEBJA V PODJETJU MIKRO+POLO D.O.O.
Katja Kitel, 2016, diplomsko delo

Opis: Motiviranje in nagrajevanje prodajnega osebja sta temeljni funkciji managementa prodaje, ki pripomoreta k uspešnejšemu poslovanju podetja. Motivacijski dejavniki so tisti, s katerimi zadovoljujemo potrebe zaposlenih v podjetju, istočasno pa jih z njihovo pomočjo spodbujamo k boljšemu opravljanju njihovega dela in k v naprej jasno zastavljenim ciljem podjetja. Seveda pa je tukaj pomembno tudi nagrajevanje prodajnega osebja ob doseganju in preseganju zastavljenih ciljev. Pomembne so tako denarne nagrade, torej plača, stimulacija ipd., kot tudi nedenarne nagrade, kot so pohvala, vlaganje v zaposlene, možnost izobraževanja zaposlenih, nagrajevanje najboljših ipd. V raziskavi, ki smo jo izvedli v podjetju Mikro+Polo s pomočjo anketnega vprašalnika med prodajnim osebjem smo poskušali ugotoviti, kako motivirani so, kateri so tisti motivacijski dejavniki, ki jih najbolj motivirajo in s katerimi so v tem trenutku najbolj zadovoljni. Poskušali smo tudi ugotoviti, katere nagrade jim predstavljajo večji motivacijski dejavnik ter ali so s trenutnim sistemom nagrajevanja zadovoljni. Na podlagi tega smo podali tudi predloge, kako izboljšati trenutni sistem nagrajevanja v podjetju
Ključne besede: management prodaje, motiviranje, nagrajevanje, motivacijski dejavniki, denarne nagrade, nedenarne nagrade
Objavljeno: 15.11.2016; Ogledov: 1089; Prenosov: 234
.pdf Celotno besedilo (1,11 MB)

6.
STRATEGIJA MEDNARODNEGA TRŽNEGA DELOVANJA VISOKOTEHNOLOŠKIH PODJETIJ V PROCESU INTERNACIONALIZACIJE
Damjana Matavž, 2016, magistrsko delo

Opis: Narava tehnološko sestavljenih izdelkov zahteva dinamičen razvoj in gradnjo strategij mednarodnega tržnega delovanja podjetja z nadzorom ključnih sprememb v okolju in podjetju. Tveganje delovanja podjetja na mednarodnih trgih ni povezano le z odločitvijo izvedbe internacionalizacije, temveč tudi s strategijami delovanja na vsakem od izbranih trgov. Na najpomembnejše vprašanje internacionalizacije visokotehnoloških podjetij, vprašanje o načinu vstopa na tuje tržišče in vprašanje o metodah predstavitve prodajnega programa odjemalcem, je mogoče odgovoriti z univerzalnim modelom internacionalizacije, ki zagotavlja želeno rast in razvoj z gradnjo tesnega in osebnega stika prodajalca s kupcem, kar podjetje doseže z osebno direktno prodajo in gradnjo dolgoročnih odnosov s kupci. Z različnimi metodami utrjevanja tržne pozicije podjetja in izdelka, visokotehnološko podjetje gradi in razvija nove možnosti razširitve prodajnega programa, večjo prepoznavnost podjetja, dosega večji obseg prodaje, z večjim zadovoljstvom kupcev pa tudi utrjuje trajno sodelovanje z njimi. Aktivnosti pravilnega in uspešnega vstopa ter delovanja podjetja na trgu so povezane s spektrom različnih menedžerskih znanj, zato sodobna visokotehnološka podjetja vlagajo veliko časa in napora v poglabljanje znanja o trženju in razvoju odnosov s kupci, saj odlično znanje prodajalcev in povezanost s kupci podjetju prinese želene uspehe. Menedžment visokotehnološkega podjetja se zaveda, da so dobri, usposobljeni in motivirani zaposleni ključ realizacije ambicioznih ciljev podjetja.
Ključne besede: internacionalizacija, strategije podjetja, vstopne metode, direktna prodaja, osebna prodaja, visokotehnološko podjetje, management prodaje
Objavljeno: 08.07.2016; Ogledov: 758; Prenosov: 90
.pdf Celotno besedilo (1,57 MB)

7.
ANALIZA USPEŠNOSTI PRODAJE V PODJETJU TEGOMETALL INŽENIRING D.O.O.
Boštjan Zmrzlak, 2016, diplomsko delo

Opis: Osnovni smisel vsakega podjetja je, da produkt dela tudi najde svoje odjemalce. Tako je prodaja tista funkcija v podjetju, ki zaključuje poslovni proces podjetja, rezultat prodaje pa transformacija izdelkov in storitev v denar. Uspešnost prodaje se odraža v doseganju zastavljenih ciljev in smotrov organizacije. Zato mora vsako podjetje spremljati uspešnost prodaje. Diplomsko delo je razdeljeno na štiri poglavja. Uvodni del zajema predstavitev proučevanega problema, namen, cilje, osnovne trditve ter predpostavke in omejitve diplomskega dela. Sledi teoretični del, v katerem so zbrana teoretična izhodišča proučevane problematike in v katerem teoretično razdelam različne faze analize uspešnosti prodaje. V empiričnem delu so spoznanja in pogledi iz teoretičnega dela uporabljeni v proučevanju na primeru podjetja Tegometall inženiring, d. o. o. V četrtem delu pa navajam sklepne ugotovitve in spoznanja proučevanih problemov ter razložim pridobljene rezultate v zvezi z osnovnimi trditvami. Analiza uspešnosti prodaje je samo potrdila mnenje, da mora vsako podjetje konstantno analizirati preteklo poslovanje in iskati možnosti za izboljšanje, ne glede na nekako utečeno miselnost v podjetju, da je takšno početje »izguba časa«. Brez podatkov iz analize uspešnosti prodaje odločevalci tavajo v temi in se ravnajo po instinktu, z izsledki analize pa so lahko v pravem trenutku na pravem mestu in veliko manj podvrženi presenečenjem v poslovnem okolju in znotraj podjetja.
Ključne besede: prodaja, management prodaje, analiza uspešnosti prodaje, obseg prodaje, prodajno osebje, trgovinska oprema
Objavljeno: 29.06.2016; Ogledov: 816; Prenosov: 215
.pdf Celotno besedilo (1,01 MB)

8.
9.
UPORABA METOD NAPOVEDOVANJA PRODAJE PRI PRODAJI NOČITEV V SONČNEM PARKU VIVAT
Robert Kocen, 2013, diplomsko delo

Opis: Napoved prodaje podjetja je količina izdelkov, za katero podjetje pričakuje, da jo bo lahko prodalo v nekem časovnem obdobju pri določeni ravni cen in ob upoštevanju pogojev v okolju. Če se podjetje ne zaveda pomembnosti napovedi prodaje, lahko različna nepričakovana nihanja na trgu pripeljejo do velike izgube prihodkov oziroma do nepotrebnih stroškov, kar vse slabo vpliva na končni izid poslovanja. Da bi se podjetja izognila takšnim scenarijem si lahko pomagajo z različnimi metodami napovedovanja prodaje, ki jih razdelimo na kvalitativne, kvantitativne, kavzalne in na scenarije. Delo diplomskega seminarja sem razdelil na dva dela in sicer na teoretični del in na empirični del. V teoretičnem delu sem poleg metod napovedovanja prodaje predstavil še prodajo, management prodaje in napovedovanje prodaje. V empiričnem delu pa sem predstavil sončni park Vivat in na primeru nočitev v sončnem parku Vivat izračunal napoved prodaje z izbranima metodama.
Ključne besede: Prodaja, management prodaje, napovedovanje prodaje, metode napovedovanja prodaje, kvalitativne metode, kvantitativne metode, kavzalne metode, scenariji, gibanje povprečja, eksponentno uravnavanje.
Objavljeno: 18.11.2013; Ogledov: 1335; Prenosov: 271
.pdf Celotno besedilo (1,47 MB)

10.
ETIKA V PRODAJI
Matevž Fak, 2012, diplomsko delo

Opis: Etika je področje, ki je v razvitem svetu že dolgo znana in je pogosto predmet razprav in raziskovanj. Ožje področje etike je poslovna etika, ki nam daje iztočnice nekega vedenja, obnašanja, ravnanja in ukrepanja v poslovni praksi. Vse več podjetij se zanima za poslovno etiko, saj sta etika in poslovanje močno prepletena. Vsakdanje življenje je polno etičnih in moralnih dilem, tudi v podjetjih se pogosto srečujejo z etičnimi problemi in dilemami. Etične dileme so sestavni del vsake poslovne odločitve in so povezane s vprašanjem kaj je prav in kaj ne? Za omejitev oziroma zmanjšanje je potrebno te dileme najprej spoznati. Vedno več ljudi govori o etiki in vedno težje je za podjetja, da bi ignorirala poslovno etiko. Menimo, da je poslovna etika vsekakor potrebna in da predstavlja tisti dejavnik, ki odločilno vpliva na uspešno poslovanje podjetij. Navsezadnje je slabo za vsako gospodarstvo in njegov razvoj, če se managerjev, ki vodijo podjetja, drži slab sloves. Managerji se pogosto premalo zavedajo potrebe po poslovni etiki. V podjetjih se pogosto srečujejo z etičnimi problemi in dilemami, saj so v poslovanje vpletene številne osebe. Vsaka od teh oseb zagovarja svoja stališča, ki pa so si pogosto v medsebojnem nasprotju. Naloga managerjev je, da uskladijo interese različnih interesnih skupin v podjetju in zunaj njega. Etika managementa v vsakem pogledu torej prinaša korist tako za ljudi kot tudi organizacije oziroma družbene sisteme. Ob tem je potrebno dodati tudi to, da se bodo etična vprašanja pojavljala neprenehoma, četudi ob vsaki dilemi ravnamo prav. Ob diskusiji etičnosti prodaje pa lahko povzamemo le eno; potrebno je biti zaupanja vreden, se prilagajati strankam in njihovim željam in tako vzpodbujati prodajne aktivnosti.
Ključne besede: management prodaje, marketing, osebna prodaja, kompetence managementa, etika, poslovna etika, dileme, etične odločitve
Objavljeno: 17.12.2012; Ogledov: 1993; Prenosov: 301
.pdf Celotno besedilo (624,46 KB)

Iskanje izvedeno v 0.29 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici