1. |
2. Tržno komuniciranje v Zdravilišču Strunjan : diplomsko deloAleksandra Šturm, 2003, diplomsko delo Ključne besede: zdravilišča, zdraviliški turizem, komuniciranje, trženje, marketing, marketinški splet, marketing mix, pogovori, osebna prodaja, neposredna prodaja, direktno trženje, pospeševanje prodaje, odnosi z javnostjo, oglaševanje, ekonomska propaganda, promocija, hotelirstvo, zagotavljanje kvalitete, upravljanje, organiziranost, management, tržne poti, storitve, ponudba Objavljeno: 28.09.2007; Ogledov: 3185; Prenosov: 516
Celotno besedilo (526,10 KB) |
3. Management marketinškega komuniciranja v trgovini na drobno : diplomsko deloMihaela Čopar, 2004, diplomsko delo Ključne besede: komuniciranje, marketing, trženje, management, trgovec, trgovinsko podjetje, prodajalne, prodaja na drobno, predstava, odjemalec, potrošnik, kupci, zadovoljstvo, odločanje, tržne raziskave, osebje, pospeševanje prodaje, osebna prodaja, kvaliteta, cilj, strategija trženja, ponudba, metodologija, poslovni rezultati Objavljeno: 28.09.2007; Ogledov: 2796; Prenosov: 167
Celotno besedilo (379,96 KB) |
4. Analiza uspešnosti prodaje maloprodajnih enot podjetja Mivitex d.o.o. : diplomsko deloMarisa Jarčič, 2005, diplomsko delo Ključne besede: trgovina, prodaja na drobno, pospeševanje prodaje, prodajna funkcija, prodajna politika, uspešnost poslovanja, distribucija, teorija, praksa, prodaja, management, podjetje, tržna analiza, finančna analiza, pretok blaga, tržne poti, strategija, storitve Objavljeno: 28.09.2007; Ogledov: 1871; Prenosov: 223
Celotno besedilo (724,24 KB) |
5. Razvoj novih storitev v zavarovalnici X : diplomsko deloVesna Grapulin, 2005, diplomsko delo Ključne besede: zavarovalnice, zavarovalstvo, storitve, izdelki, življenjski cikel, novi proizvodi, tržne poti, zastopniki, posredniki, prodaja, pospeševanje prodaje, trženje, marketing, vodenje, management, tveganje, informacije, strokovne službe, prednost, izboljšave, predstava, ideje, organizacija Objavljeno: 28.09.2007; Ogledov: 1485; Prenosov: 191
Celotno besedilo (1,06 MB) |
6. Analiza uspešnosti prodaje papirja in celuloze v podjetju VIPAP Videm Krško d.d. : diplomsko deloBranko Pec, 2006, diplomsko delo Ključne besede: prodaja, pospeševanje prodaje, organiziranost, management, papir, plačila, regulacija, ocenjevanje, stroški, analiza stroškov, papirna industrija, predelovalna industrija, podjetje, družbe, organizacijske strukture, uspešnost poslovanja, učinkovitost, analiza poslovanja, dobiček, osebje, prodajna cena, odjemalec, potrošnik, ekonomski vidik, zadovoljstvo, Slovenija, strategija Objavljeno: 28.09.2007; Ogledov: 1692; Prenosov: 133
Celotno besedilo (698,77 KB) |
7. Analiza dela in merjenje zadovoljstva zavarovalnega zastopnika na primeru zavarovalne družbe : diplomsko deloJanja Kolarič, 2006, diplomsko delo Ključne besede: motiviranje, zaposlenost, zavarovalnice, zavarovalstvo, storitve, dejavnost, priložnosti, zadovoljstvo, delovna uspešnost, management, pospeševanje prodaje, uspešnost poslovanja, teorija, modeli, potrebe, zastopniki, delo, Slovenija Objavljeno: 28.09.2007; Ogledov: 2002; Prenosov: 150
Celotno besedilo (414,12 KB) |
8. ZADOVOLJSTVO ODJEMALCEV GOSPODINJSKIH APARATOV V PODJETJU GORENJE, D.D. VELENJENina Ledinek, 2009, diplomsko delo Opis: Zadovoljstvo odjemalcev je za podjetje ključnega pomena. Na tržišču je prisotna močna konkurenca, zato zadovoljiti odjemalce za podjetja predstavlja precej obsežno in zahtevno nalogo. Poznavanje odjemalcev, njihovih želja, potreb, navad in predvsem hitro in učinkovito prilagajanje na spremembe v okolju, predstavljajo v današnjih razmerah na trgu ključ do uspeha.
Gorenje, d.d., Velenje je eno izmed najuspešnejših slovenskih podjetij, ki delujejo v panogi bele tehnike in so prisotni tudi na številnih tujih trgih.
V diplomskem delu sem predvsem želela ugotoviti stopnjo zadovoljstva odjemalcev s posameznimi dejavniki pri izbiri gospodinjskih aparatov Gorenje ter pomembnost posameznih dejavnikov za odjemalce. Rezultati so pokazali, da so pričakovanja odjemalcev visoka in so anketirani odjemalci na splošno zadovoljni z omenjenimi dejavniki, kar predstavlja dobre temelje za uspešno poslovanje podjetja v prihodnosti.
Če povzamemo dejstva, ugotovimo, da je za uspeh podjetja potrebno ujemanje želj in pričakovanj odjemalcev s ponudbo podjetja. Ključne besede: Ključne besede: prodaja, management prodaje, analiza uspešnosti prodaje, zadovoljstvo odjemalcev, zvestoba odjemalcev, merjenje zadovoljstva, anketni vprašalnik, Gorenje, d.d., Velenje. Objavljeno: 11.02.2010; Ogledov: 2229; Prenosov: 483
Celotno besedilo (2,69 MB) |
9. MOTIVIRANJE IN NAGRAJEVANJE PRODAJALCEV VRTNEGA CENTRA KALIA MARIBORMartina Fras, 2010, diplomsko delo Opis: POVZETEK
Konkurenca je v današnjem času vedno močnejša, zato je toliko bolj pomembno, da se podjetja čim bolj potrudijo zadovoljiti potrebe in želje svojih kupcev ter najti načine za pridobitev novih. Da pa lahko to dosežejo, morajo najprej dobro poskrbeti za svoje zaposlene, še posebej prodajalce, ki imajo neposreden stik s kupci. Dober in zadovoljen prodajalec mora biti primerno motiviran, saj le tako svoje delo opravi najboljše in vanj vloži največ truda, kar v končni obliki prinese podjetju tudi najboljše rezultate.
Podjetje ima na razpolago več različnih načinov, kako primerno motivirati svoje prodajalce, pri tem pa ima pomembno vlogo tudi vodja prodajalne, saj le on najbolje pozna vsakega posameznika. Ker se prodajalci med seboj razlikujejo, ni mogoče vsakega motivirati na enak način. Čeprav je najpogostejši motivacijski dejavnik denar, so tudi ostali dejavniki zelo pomembni, kot na primer prijetno delovno okolje in prijazen kolektiv. Podjetja morajo prav tako zagotoviti svojim prodajalcev primerna usposabljanja in izobraževanja, da so primerno pripravljeni za svetovanje in pomoč kupcem, ki postajajo vedno zahtevnejši.
Zelo pomemben dejavnik zadovoljnih prodajalcev so tudi nagrade in primeren ter pravičen sistem nagrajevanja. Tudi tukaj prevlada finančna oblika nagrajevanja, torej plačilo posameznikove uspešnosti in dodatek za nadurno delo, šele za tem sledijo priznanja, plakete, prijazni pozdravi, pohvale in razne nagrade v obliki izletov ali večerij. Takšne dodatne stimulacije lahko zelo pozitivno vplivajo na prodajalce, saj bi svoje delo opravili veliko bolje, kot v primeru, kadar takšne nagrade niso na voljo. Prejetje takšne nagrade vsakemu posamezniku tudi različno pomeni. Za nekoga je to potrditev dobrega dela in truda, spet drug razume takšno nagrado kot nek dokaz sebi in ostalim, da je svoje delo uspešno opravil, za nekoga pa je to le nagrada, ki ji ne pripisuje velikega pomena.
Našo raziskavo tega področja smo opravili s pomočjo anketnega vprašalnika, ki se je nanašal le na prodajalce Vrtnega centra Kalia Maribor. Z raziskavo smo želeli ugotoviti, kateri so njihovi najpomembnejši motivacijski dejavniki, ali so prodajalci zadovoljni s svojim delom, plačilom in sistemom nagrajevanja ter kakšne oblike nagrad bi najraje prejeli. Ključne besede: Ključne besede: management prodaje, motivacija, motivacijski dejavniki, plačilo, sistem nagrajevanja, nagrada, prodajalci. Objavljeno: 04.08.2010; Ogledov: 1676; Prenosov: 214
Celotno besedilo (610,33 KB) |
10. ANALIZA PRODAJE BLAGOVNE ZNAMKE ARMAL PODJETJA MARIBORSKE LIVARNE MARIBOR D.D.Anja Hudin, 2010, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga Opis: Današnje razmere na trgu predstavljajo neusmiljen boj za obstanek, vendar se je potrebno zavedati da je lahko kriza tudi priložnost, saj tam, kjer eni izgubljajo, lahko drugi pridobijo. Proizvodno in veleprodajno podjetje Mariborska livarna Maribor d.d., se je z svojim dolgoletnim delovanjem že dokazalo kot uspešno.
Po rezultatih analize uspešnosti prodaje ostaja blagovna znamka Armal še vedno najbolj prepoznavna blagovna znamka sanitarnih armatur na našem domačem trgu. Potrošniki jo visoko cenijo, ji zaupajo, z izdelki so zadovoljni in bi se v primeru vnovičnega nakupa ponovno odločili zanjo. Prepričani so, da se bo ohranila v boju z zahtevno konkurenco. Najpomembnejši element nakupne odločitve ostaja kakovost izdelka, velik pomen pa pripisujejo tudi dizajnu in ceni.
Če bo podjetje Mariborska livarna Maribor d.d. hotelo še naprej dosegati uspešno prodajo z blagovno znamko Armal, bo moralo slediti razvojnim trendom sanitarne panoge. To pomeni, da bo moralo slediti k vedno bolj ekološko naravnanim in energetsko varčnim zahtevam. Ključne besede: prodaja, management prodaje, analiza uspešnosti prodaje, blagovna znamka Objavljeno: 23.12.2010; Ogledov: 1598; Prenosov: 0 |