| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 8 / 8
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Zadovoljstvo tujih turistov s kulturnimi prireditvami v Posavju
Elizabeta Prosenik, 2019, diplomsko delo

Opis: Sodobnim turistom se za aktivno preživljanje dopusta prileže udeležba na raznih kulturnih dogodkih, koncertih ali prireditvah. Prireditve so tiste, ki bogatijo prepoznavnost destinacije in s tem posledično vplivajo na njeno obiskanost in na zadovoljstvo turistov. Diplomska naloga je razdeljena na dva dela. V teoretičnem delu je podrobneje predstavljen management prireditev. V njem je pojasnjena tematika o tipologiji prireditev, življenjskem ciklu destinacije, obveščanju javnosti o prireditvah in pristopi k promociji med različnimi komunikacijskimi orodji, subjektih prireditev in njihovih nalogah ter poglobljen prikaz nabora ponudb prireditev v Posavju. Posavje je regija, ki vključuje šest občin. Ima pestro danost prireditev, v katero so zajete tako športne, kulturne kot tudi zabavne prireditve. V drugem delu diplomske naloge smo izvedli raziskavo s pomočjo anketnih vprašalnikov na terenu. Proučevali smo, kako dobro so tuji turisti obveščeni o kulturnih in zabavnih prireditvah. Z raziskavo smo želeli izvedeti, kakšna je stopnja zadovoljstva tujih turistov s prireditvami v Posavju, kar je tudi osrednja tema diplomskega dela. V zaključnem delu so podani tudi predlogi za izboljšanje promocije prireditev.
Ključne besede: management prireditev, Posavje, kulturne in zabavne prireditve, zadovoljstvo tujih turistov, anketa
Objavljeno v DKUM: 26.09.2019; Ogledov: 733; Prenosov: 167
.pdf Celotno besedilo (2,31 MB)

2.
PROJEKT ORGANIZACIJE MEDNARODNE ŠPORTNE PRIREDITVE
Žiga Potočnik, 2016, diplomsko delo

Opis: Organizacija mednarodne športne prireditve je kompleksen projekt, ki zahteva ustrezen pristop z vidika projektnega managementa. V diplomski nalogi je predstavljen proces organizacije prireditve skozi faze projektnega managementa in splošnega koncepta organiziranja prireditev, do konkretnega prikaza na primeru 49. Šalamunovega memoriala. V prvem delu naloge je predstavljen projekt kot predmet obravnave projektnega managementa in za katerega so podrobneje opredeljene faze. V drugem delu naloge so opisane faze projekta z vidika organizacije športne prireditve ter predstavljene in opisane aktivnosti, potrebne za uspešno izvedbo prireditve. Ker je potrebno pri organizaciji športne prireditve upoštevati mnoge zakonske predpise, so v tem poglavju predstavljeni zakoni in predpisi ter vsa dovoljenja in soglasja za regularno izvedbo prireditve. V zadnjem delu naloge je prikazan proces načrtovanja in izvedbe prireditve za 49. Šalamunov memorial, kjer je posebna pozornost namenjena dejavnikom v načrtovanju prireditve. Prikazan je opis predhodnjega tekmovanja ter primerjava in analiza izboljšav 49. izvedbe prireditve za Šalamunov memorial.
Ključne besede: projektni management, projekt, organizacija prireditve, zakonodaja prireditev, 49. Šalamunov memorial
Objavljeno v DKUM: 17.11.2016; Ogledov: 1654; Prenosov: 307
.pdf Celotno besedilo (2,00 MB)

3.
Promocija ponudbe prireditev na Ptuju
Damjana Petek, 2016, diplomsko delo

Opis: Prireditve so pomemben del turistične ponudbe posameznega kraja. Imajo številne pozitivne vplive na turizem, ki kažejo, kako pomembne so za turistično dejavnost in gospodarsko panogo. V prvem poglavju smo opredelili področje in opisali problem raziskave, njen namen in cilje ter osnovne trditve. Navedli smo predpostavke in omejitve raziskave ter metode, ki smo jih uporabili v diplomski nalogi. V drugem poglavju smo opredelili prireditve in njihovo promocijo. Opisali smo, katere vrste prireditev poznamo, kakšen pomen imajo prireditve za turizem, kdo so subjekti prireditve ter management prireditev. Pojasnili smo pojem promocije ter predstavili njene instrumente. Tretje poglavje smo namenili opisu nekaterih večjih prireditev na Ptuju in njihovi promociji. Četrto poglavje je bilo namenjeno analizi ankete, kjer smo s pomočjo grafov predstavili rezultate ankete. Na koncu smo podali nekaj predlogov promocije.
Ključne besede: Prireditve, promocija, Ptuj, anketa, management prireditev.
Objavljeno v DKUM: 05.10.2016; Ogledov: 908; Prenosov: 135
.pdf Celotno besedilo (2,19 MB)

4.
ANALIZA FESTIVALA LENT KOT DELA TURISTIČNE PONUDBE MARIBORA
Kaja Dragšič, 2015, diplomsko delo

Opis: V prvem poglavju smo opredelili problem dela diplomskega seminarja. Opredeli smo namen, cilje in podcilje ter postavili tri osnovne trditve. Zapisali smo predpostavke in omejitve ter predstavili predvidene raziskovalne metode. V drugem poglavju smo opredelili pojem management prireditev in predstavili vrste prireditev. Dotaknili smo se pozitivnih in negativnih vplivov organiziranja prireditev v turizem ter opisali načrtovanje in izvajanje prireditev. V tretjem poglavju smo predstavili Festival Lent. Opisali smo začetke Festivala Lent in katere posamezne festivale vključuje. Omenili smo tudi težavo, ki je nastala v času načrtovanja Festivala Lent 2014, in sicer sponzorski problemi in premalo denarja. Pregledali smo statistiko festivala. Opisali smo prizorišča in zapisali imena nastopajočih. Analizirali smo odgovore anket in zapisali ugotovitve. V četrtem poglavju so navedene sklepne ugotovitve in predlogi za izboljšave.
Ključne besede: management prireditev, Festival Lent, donatorji, sponzorji
Objavljeno v DKUM: 04.11.2015; Ogledov: 1180; Prenosov: 192
.pdf Celotno besedilo (925,94 KB)

5.
MANAGEMENT ŠPORTNIH PRIREDITEV - ZADOVOLJSTVO OBISKOVALCEV KONJENIŠKIH PRIREDITEV
Ana Zupan, 2015, diplomsko delo

Opis: Obiskovalci so glavni dejavnik vseh tekmovanj, ki se danes odvijajo širom po svetu, saj njihova prisotnost daje smiselnost obstoju tekmovanj. Da bi spoznali, kateri so elementi, ki so pomembni na športni prireditvi, je potrebno spoznati prireditve na splošno, ravno tako njene značilnosti, namen in cilje. Organiziranje športne prireditve samo po sebi morda ne predstavlja težav, vendar se njena tako pomembna uspešnost velikokrat meri v številu obiskovalcev. Preseganje njihovih pričakovanj in spreminjanje obiskovalca v zadovoljnega zahteva prepoznavanje njihovih želja in zahtev ter spreminjanje le-teh v realnost. V teoretičnem delu pojasnimo tudi pričakovanja obiskovalca in pomembnost njegovega zaupanja podjetju/organizaciji. V empiričnem delu pa se ukvarjamo z zadovoljstvom obiskovalcev. Ugotovili smo, da je zadovoljstvo obiskovalcev na konjeniških tekmovanjih v disciplinah Konjeniške zveze Slovenije visoko. Najbolj zadovoljni so s ponudbo hrane in pijače, najmanj pa z zaščito na prostoru, namenjenem gledalcem, in sicer v primeru slabih vremenskih razmer.
Ključne besede: management, prireditev, šport, zadovoljstvo, obiskovalec, konjeništvo.
Objavljeno v DKUM: 21.09.2015; Ogledov: 1438; Prenosov: 343
.pdf Celotno besedilo (1,09 MB)

6.
MANAGEMENT ŠPORTNIH DOGODKOV IN ORGANIZACIJA ŠPORTNEGA DOGODKA ZA MLADE
Jan Mihael Nič, 2013, diplomsko delo

Opis: Management prireditev je razmeroma novo področje v sicer zelo razvejani dejavnosti managementa. Angleški izraz »event management« lahko v slovenščino prevedemo kot »upravljanje s prireditvami«. Management prireditev kot upravljavski proces pomeni proces, znotraj katerega se odvijajo določene temeljne dejavnosti oz. funkcije za doseganje zastavljenega cilja. V teoriji splošnega managementa so te dejavnosti: -načrtovanje -organiziranje -vodenje -kontroliranje Najpogostejši izraz, ki ga najdemo v tuji strokovni literaturi za fizično osebo, ki upravlja s prireditvami, je manager prireditve (angl. event manager). V slovenščini ga lahko imenujemo vodja prireditve.
Ključne besede: management, management prireditev, športni dogodek, košarkarski turnir, manager prireditev
Objavljeno v DKUM: 19.11.2013; Ogledov: 3207; Prenosov: 653
.pdf Celotno besedilo (272,06 KB)

7.
ORGANIZACIJA PRIREDITVE "JANEZOVA NEDELJA" V ŽIČKI KARTUZIJI
Tina Marguč, 2011, diplomsko delo

Opis: V svojem diplomskem delu sem predstavila širok pojem prireditve, samo organizacijo prireditve in morebitna vprašanja, ki se pojavljajo pri sami izvedbi. V teoretičnem delu sem opisala pojem prireditve, vrste prireditev, pojme, povezane z organizacijo (vodja, reditelj, rediteljska služba, udeleženec in prireditveni prostor), dolžnosti želene lastnosti organizacije, projektni management (organizacijski projekt, projektni manager), faze projektnega managementa (načrtovanje, organiziranje, vodenje, kontrola). V praktičnem delu, ki sem mu namenila največ pozornosti, sem posamezne dogodke, ki so sestavni del same prireditve, podrobno proučila. Najprej sem predstavila kratko zgodovino Žičke kartuzije in njen pomen, opisala sem potek prireditve, opredelila vrsto prireditev, ciljno občinstvo, prireditveni prostor, prometno ureditev, sponzoriranje, oglaševanje, zavarovanje, finančni vidik in morebitna tveganja. Na koncu pa sem svoja spoznanja nadgradila še s svojimi predlogi za izboljšanje izvedbe prireditev. Naletela sem na številne ovire, saj se lahko finančni vidik bistveno razlikuje, kar je odvisno od organizacije (varnost, šotori, postavljanje cen, konkurenca). Ugotovila sem, da mora imeti organizacija dobro razvite sposobnosti in veščine pogajanja in prilagajanja.
Ključne besede: Ključne besede: prireditev, vrste prireditev, projektni management, projekt, projektni manager, načrtovanje, organiziranje, vodenje, kontrola.
Objavljeno v DKUM: 03.11.2011; Ogledov: 2690; Prenosov: 1604
.pdf Celotno besedilo (1,25 MB)

8.
MANAGEMENT MEDNARODNEGA FESTIVALA DOKUMENTARNEGA FILMA DOKMA
Mateja Fištravec, 2010, diplomsko delo

Opis: Praznovanja so bila že od davno del naše kulture. Ljudje so veliko praznovali ali v obliki festivalov ali karnevalov. Torej potreba po zabavi obstaja v nas kot ena izmed človekovih potreb, kar nakazuje na tendenco po povpraševanju. Namreč postmodernizacija, ki jo doživlja naše mesto prinaša s seboj razvoj v turizmu in kulturni potrošnji. S stilizacijo potrošniških dobrin in nastajanjem blagovnih znamk in materij kulture, se je utrla pot ustvarjalnim dejavnostim oz. t.i. nastanek ustvarjalnega sektorja, ki je pripomogel k brisanju mej med visoko, množično in popularno kulturo. Projekt Epk prinaša s seboj možnost za sofinanciranje festivala DokMa kot se je to že zgodilo v letu 2009 za posamične aktivnosti festivala. Tako s seboj prinaša možnosti za spodbujanje kulturne produkcije in povezovanje ustvarjalcev. V medijih in družbi veliko slišim, da se za kulturo in zabavo nameni premalo denarja, toda kljub temu je danes več možnosti za finaciranje kulturnih dogodkov kot kadarkoli prej, sploh z nominacijo Epk našega mesta. Ali pa je problem v tem, da ko denar je, ne znajo z njim gospodariti in uporabiti ustrezne organizacije dela. Uporabo veščin managementa in marketinga bi, zaradi dosega ciljne javnosti in uspešne izvedbe festivala, morale neprofitne organizacije vpeljati v delovanje, če seveda želijo doseči določeno ciljno javnost, ne pa da gojijo do teh ekonomskih področij izrazito odklonilen odnos. Zato sem poiskala znanje o upravljanju oziroma potek za učinkovito izvedbo festivala dokumentarnega filma, ki ga ponuja izbran management model.
Ključne besede: festival, načrtovana prireditev, postmodernizacija, upravljanje prireditev, ustvarjalni sektor, projekt EPK, management model prireditve, PEST analiza, sponzorstvo
Objavljeno v DKUM: 01.02.2011; Ogledov: 1967; Prenosov: 237
.pdf Celotno besedilo (915,31 KB)

Iskanje izvedeno v 0.12 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici