| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Zunanje izvajanje aktivnosti: od offshoringa do onshoringa-študije primerov
Ines Jurenec, 2017, magistrsko delo/naloga

Opis: Magistrska naloga obravnava zunanje izvajanje aktivnosti (ang. outsourcing) in procese v organizacijah in oskrbovalnih verigah, ki zunanje izvajanje spremljajo. Kritični pregled literature začenjamo z uvodom v management oskrbovalnih verig. Obravnava le-tega je pomembna vsaj iz treh razlogov: 1) organizacije na trgu večinoma ne nastopajo več kot posamezne entitete ampak v t.i. oskrbovalnih verigah, 2) oskrbovalne verige se krajšajo ali daljšajo, tako se spreminjajo procesi in poslovni modeli ter 3) dolžina, procesi in poslovni modeli oskrbovalnih verig vplivajo na zunanje izvajanje aktivnosti. V nadaljevanju predstavljamo zunanje izvajanje aktivnosti: opredelitve, priložnosti in ovire ter značilne dejavnosti s poudarkom na logistiki. Predstavimo različne procese, ki spremljajo zunanje izvajanje aktivnosti in prenose poslovnih procesov, in sicer offshoring, near shoring in re-shoring. Aplikativni del magistrske naloge je dvoplasten; prvi del raziskave zajema analizo zunanjega izvajanja mednarodnih organizacij iz sekundarnih podatkov, medtem ko je raziskava v drugem delu izvedena na podjetjih, ki imajo bodisi sedež ali hčerinsko družbo oz. predstavništvo v Sloveniji. Drugi del raziskave je študija več krajših primerov iz javno dostopnega gradiva, polstrukturiranih intervjujev in lastnega arhiva. Zaključujemo z diskusijo, v kateri predstavimo ključne ugotovitve, omejitve in možnosti za raziskave. V sklepnem delu preverjamo cilje in odgovarjamo na zastavljene hipoteze.
Ključne besede: management oskrbovalnih verig, zunanje izvajanje aktivnosti, offshoring, raziskava podjetij, študije primerov
Objavljeno v DKUM: 28.08.2017; Ogledov: 1730; Prenosov: 197
.pdf Celotno besedilo (1,38 MB)

2.
Prenova procesa poslovanja s tretjimi dobavitelji v podjetju Lek d.d.
Špela Zoran, 2013, diplomsko delo

Opis: Farmacevtska podjetja se v današnjem času ne srečujejo le z vse hitrejšo konkurenco, ampak tudi z zahtevami zdravstva po nižjih cenah, kar pa je nedvomno vzrok, da podjetja posvečajo vedno več pozornosti zniževanju skupnih stroškov. To se kaže predvsem v prilagajanju in spremembi poslovanja. Zniževanje stroškov ima lahko tudi negativni učinek na samo kvaliteto, zato je njeno ohranjanje oziroma njena rast ključnega pomena. Prenova poslovanja in njenih internih procesov ni omejena le znotraj organizacije, vendar se njena sodelovanja širijo v smeri strateškega sodelovanja z drugimi organizacijami. Združitev prednosti dveh ali več partnerjev, v mojem primeru tretjih dobaviteljev, pomeni ne-le medsebojno pomoč, temveč tudi učinkovitejše poslovanje ob zniževanju stroškov in zagotavljanju večje kvalitete izdelkov. Njihovo razmerje je določeno s sklenjeno pogodbo, ki natančno določa pogoje za skupno sodelovanje pri oskrbi s potrebnimi surovinami, embalažo, končnimi izdelki ali celo storitvami. V svoji diplomski nalogi sem se osredotočila na oskrbovalno verigo poslovanja s tretjimi dobavitelji v podjetju Lek d.d in njen pomen pri učinkovitejšemu sodelovanju z oskrbovalno verigo na strani tretjega dobavitelja. Dogovorjen učinkovit proces oskrbe je ključni začetek strateškega partnerstva in konkurenčna moč na trgu farmacevtskih izdelkov. Diplomska naloga je vsebinsko predstavljena iz dveh delov, in sicer prvega teoretičnega dela in drugega aplikativnega dela, v katerem je predstavljeno obstoječe stanje in prenovljeno stanje poslovanja s tretjimi dobavitelji. Namen diplomske naloge je preučiti obstoječi proces poslovanja farmacevtskega podjetja Lek d.d. s tretjimi dobavitelji, ugotoviti morebitne slabosti in predlagati spremembe. Izboljšave v procesu bi pripomogle k večji uspešnosti in učinkovitosti sodelovanja internih služb, k boljšemu poslovanju z svojimi dobavitelji in na koncu k dobri oskrbi naročnikov.
Ključne besede: Zunanji dobavitelj, oskrbovalna veriga, management oskrbovalnih verig, končni farmacevtski izdelek, prenova poslovnega procesa
Objavljeno v DKUM: 12.12.2013; Ogledov: 2149; Prenosov: 353
.pdf Celotno besedilo (931,54 KB)

Iskanje izvedeno v 0.06 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici