| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
MANAGEMENT KAKOVOSTI STORITEV V TERMAH ZREČE
Maja Bezenšek, 2012, diplomsko delo

Opis: Kakovost storitev predstavlja ključno sestavino za konkurenčnost, saj v današnjem času postaja poslovno okolje za organizacije čedalje bolj tekmovalno in agresivno. Organizacije lahko le s kakovostnimi storitvami zadovoljujejo odjemalčeva pričakovanja. Spremljanje potreb, pričakovanj ter želja odjemalcev oziroma v mojem primeru obiskovalcev ter gostov samih term zelo pomembno, saj lahko organizacije na podlagi rezultatov, mnenj oblikujejo ali izboljšajo ponudbo ter s tem zadovoljijo odjemalca. V diplomskem delu sem se podrobneje spoznala z managementov kakovosti storitev nasploh ter seveda na primeru Term Zreč. Na podlagi pridobljenih podatkov ter pogovorov z zaposlenimi ter gosti sem ugotovila, da so odjemalci zelo zadovoljni z storitvami, ki jih izvajajo, saj imajo vedno kako novost. Spoznala sem pa tudi njihove protokole oziroma kodekse izvajanja posameznih storitev v Termah Zreče.
Ključne besede: terme, managament kakovosti storitev, kakovost storitev, zadovoljstvo odjemalcev
Objavljeno: 18.12.2012; Ogledov: 743; Prenosov: 148
.pdf Celotno besedilo (1,21 MB)

3.
MERJENJE IN MANAGEMENT KAKOVOSTI IN ZADOVOLJSTVA S TURISTIČNO DESTINACIJO: PRIMER DESTINACIJE MARIBOR
Tanisa Sabo Turner, 2015, magistrsko delo

Opis: Globalizacija, čas v katerem živimo, je zaznamovana z nenehnimi spremembami, ki se jim ne moremo izogniti in predstavljajo edino stalnico našega življenja. Konkurenčni boj med podjetji je z vsakim dnem večji, zato je zelo pomembno, da podjetja postanejo inovativna, znajo navdušiti odjemalce in so boljša od konkurentov. Področje, ki smo ga raziskovali v magistrskem delu se navezuje na management kakovosti in zadovoljstva s turistično destinacijo Maribor. V današnjem konkurenčnem okolju predstavlja kakovost storitev najpomembnejši cilj, ki pripomore k zadovoljitvi potreb odjemalcev. Za vsako podjetje oz. destinacijo pa je pomembno tudi, da potekata proizvodnja in marketing storitev ob najmanjših možnih stroških, ob katerih se zadovoljujejo potrebe odjemalcev, kar je glavni namen managementa kakovosti.
Ključne besede: turistična destinacija, destinacijski managament, zadovoljstvo odjemalcev, managament kakovosti, kakovost storitev
Objavljeno: 06.08.2015; Ogledov: 1171; Prenosov: 223
.pdf Celotno besedilo (2,11 MB)

Iskanje izvedeno v 0.09 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici