| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Predlog izboljšave komercialnega pakiranja v maloprodajni trgovini mercator d.d.
Vildan Šljivar, 2017, diplomsko delo/naloga

Opis: Embalaža je ena od najpomembnejših vidikov pri sami prodaji izdelkov in ima pomembno vlogo pri logistiki trgovine. V diplomskem delu bomo obravnavali problem komercialnega pakiranja pri procesu zlaganja izdelkov na prodajne police. Diplomska naloga je sestavljeno iz teoretičnega in praktičnega dela. V teoretičnemu delu bomo definirali pojem trgovine ter embalaže. V praktičnem delu bomo predstavili trenutno stanje v maloprodajni trgovini Mercator, d. d., ter s pomočjo opravljenih analiz izpostavili problem, ki nastane pri procesu polnjenja prodajnih polic. Na podlagi opravljenih analiz smo se odločili, da je shelf ready embalaža najbolj idealna rešitev za maloprodajno trgovino. Omenjena embalaža bi trgovcem omogočala hitrejše ter enostavno zlaganje izdelkov na prodajne police. V zaključnem delu diplomske naloge bomo podali oceno učinka shelf ready embalaže ter možnost nadaljnjega razvoja.
Ključne besede: embalaža, komercialno pakiranje, shelf ready pakiranje, maloprodajna trgovina, proces polnjenja polic.
Objavljeno: 04.07.2018; Ogledov: 418; Prenosov: 48
.pdf Celotno besedilo (2,23 MB)

2.
Sprememba maloprodajne embalaže v programu ročno orodje podjetja Unior d.d.
Uroš Matavž, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: Embalaža in njen izgled pomembno vplivata na kupce ter njihov izbor kupljenega blaga. Tega se zavedamo tudi v podjetju Unior d. d., ki je eno največjih izvozno usmerjenih podjetij v Sloveniji. V programu ročno orodje smo se lotili spremembe maloprodajne embalaže z jasnim ciljem izboljšanja prepoznavnosti blagovne znamke, izboljšanja informiranja kupcev ter posledično povečanja prodaje izdelkov. Diplomsko delo je sestavljeno iz treh sklopov. V prvem delu so predstavljene teoretične osnove. V drugem delu diplomske naloge je predstavljeno podjetje ter opisani poglavitni logistični procesi v skladišču gotovih izdelkov; od prevzema blaga, komisioniranja, označevanja embalaže, kompletiranja, embaliranja ter transporta do naročnika. V zadnjem delu naloge smo se osredotočili na prenovo rešitve ter predlagali nekatere izboljšave v logističnem procesu v skladišču gotovih izdelkov.
Ključne besede: maloprodajna embalaža, logistični procesi, skladišče gotovih izdelkov, ročno orodje, Unior d. d.
Objavljeno: 18.01.2017; Ogledov: 1396; Prenosov: 64
.pdf Celotno besedilo (5,18 MB)

Iskanje izvedeno v 0.05 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici