| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 16
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
Razvoj modela organiziranja maloprodajne mreže podjetja
Maruša Štuhec, 2020, magistrsko delo

Opis: Maloprodaja je ena izmed ključnih poslovnih dejavnosti na trgu, saj skrbi za nemoten dostop končnih kupcev do izdelkov in storitev ter hkrati spada med najpomembnejše delodajalce v mnogih državah. Zanimal nas je obstoječi model organiziranja maloprodajne mreže izbranega podjetja, ki deluje na trgu zabavne elektronike, računalniških iger, igrač in podobno, naš cilj pa je bil predstaviti teorijo z obravnavanih področij in oblikovati predlog modela za optimizacijo organiziranja maloprodajne mreže izbranega tipskega podjetja. Z raziskavo smo ugotovili, da so največje pomanjkljivosti obstoječega organiziranja maloprodajne mreže v oglaševanju, zavzetosti zaposlenih, znanju zaposlenih na tehničnem področju in na področju urejenosti fizičnih prodajaln. Predlagali smo aktivnosti za izboljšanje teh področij, ki se nanašajo na sodelovanje z oglaševalsko agencijo, širitev oglaševanja z osredotočenostjo na ciljne skupine in atraktivnejše oglaševanje. Na področju zavzetosti zaposlenih smo predlagali nedenarno nagrajevanje zaposlenih na podlagi analiz uspeha, razvijanje timskega dela in pripadnosti podjetju ter redna izobraževanja. Podali smo tudi nekaj predlogov za optimizacijo obstoječih fizičnih prodajaln.
Ključne besede: organizacija, maloprodaja, modeli maloprodaje, mreženje, oskrbovalna veriga.
Objavljeno: 27.10.2020; Ogledov: 175; Prenosov: 52
.pdf Celotno besedilo (377,63 KB)

2.
Inovacije na področju poslovanja maloprodajnih podjetij
Matej Magyar, 2019, diplomsko delo

Opis: Maloprodaja že od nekdaj predstavlja eno glavnih gonilnih sil svetovnega gospodarstva. Industrija prodaje na drobno velja za največjega delodajalca v večini držav. V diplomskem projektu bomo opisali tehnologije, ki so trenutno najbolj vpete v poslovanje prodaje na drobno, in spremembe, katere prinašajo. Opisali bomo pozitivne in negativne plati vsake izmed novosti in pokazali na izjemno tesno povezavo med odjemalci in potrebo maloprodajnih pojdetij za inovacije. Pravzaprav temeljijo vse inovacije na kupcih, saj so oni tisti, ki omogočajo prihodek podjetjem. Tehnologije, katere bomo opisali, so internet stvari, big data, RFID in dronska tehnologija. Ocene za prihodnost maloprodajnega trga, ki so napisane v diplomskem projektu, so opravile raziskovalne agencije, ki so s pomočjo analiz preteklih podatkov in trenutnega stanja ustvarile okvirne slike prihodnosti.
Ključne besede: maloprodaja, internet stvari, veliki podatki, RFID, droni, SWOT- analiza, mobilna denarnica
Objavljeno: 27.06.2019; Ogledov: 510; Prenosov: 60
.pdf Celotno besedilo (759,93 KB)

3.
Hitra moda v maloprodajnem okolju
Klavdija Hötzl, 2017, diplomsko delo

Opis: Hitra moda je v zadnjih nekaj letih doživela velik razcvet. S ponudbo oblačil po nizkih cenah in hitrem menjavanju trendov so ponudniki hitre mode dobili veliko pozornost odjemalcev, še posebej mladih žensk, ki so rade v trendu. Ker so uspeli skrajšati čas proizvodnje in dobave na minimum, lahko neprestano predstavljajo novosti na prodajnih policah, s čimer še bolj privabijo odjemalce. Porabnik namreč prav zaradi tega prodajalne obišče večkrat, da vidi, če je kaj novega na voljo. Prav tako zaradi nizkih cen odjemalec ne čuti nekega finančnega bremena ob nakupu tovrstnih oblačil, zaradi česar po nakupu ne čuti velike krivde. Nekateri pa ravno zaradi nizkih cen potrošijo preveč denarja in kupujejo impulzivno, kar pa vodi v negativne ponakupne posledice. Po drugi strani pa vse ni tako enostavno, kot se zdi. Ponudniki morajo biti ves čas v koraku s časom, da na policah predstavljajo le najnovejše trende, ki pa so lahko moderni zgolj malo časa. Prisiljeni so dobro spremljati povpraševanje in ob pravem času porabnikom ponuditi izdelek, ki si ga želijo. V ozadju vsega tega pa stoji mnnožična proizvodnja in maksimiranje dobička. Če želi ponudnik dati na trg nek izdelek po tako nizki ceni, mora dobavljati po zelo nizkih stroških, s čimer se proizvodnja seli v manj razvite države in se med drugim spodbuja nizko plačano delo. Poleg tega tudi kvaliteta izdelkov ni najboljša, saj so uporabljeni slabši materiali, da lahko proizvajajo s čim manjšimi stroški.
Ključne besede: maloprodaja, hitra moda, kvaliteta, potrošnja, vedenje odjemalcev
Objavljeno: 14.12.2017; Ogledov: 945; Prenosov: 161
.pdf Celotno besedilo (945,97 KB)

4.
Posebnosti uvedbe rešitve ls retail - modul maloprodaja v podjetje x
Tanja Franc, 2017, magistrsko delo

Opis: Uporaba celovite informacijske rešitve v podjetju ni prednost, temveč obveza, če želi biti podjetje uspešno in konkurenčno. Celovite informacijske rešitve so najbolj kompleksni poslovni sistemi. Njihova uvedba zahteva velike investicije denarja, časa in strokovnjake, saj gre za zelo zahteven projekt. Potrebno je veliko prilagajanja, natančnosti, usklajevanja in strpnosti. Microsoft Dynamics NAV je globalna celovita informacijska rešitev za mala in srednje velika podjetja. Pokriva vse ključne procese v podjetju; računovodstvo, nabavo, prodajo, upravljanje zalog... Poleg tega omogoča boljši vpogled v poslovanje, povečuje produktivnost zaposlenih, izboljšuje učinkovitost poslovnih procesov in zmanjšuje stroške na področju informacijske tehnologije. LS Retail je integrirana vertikalna rešitev Microsoft Dynamics NAV za maloprodajo in gostinstvo. Omogoča enostavno sledenje transakcij, ima prijazen uporabniški vmesnik, dober nadzor nad poslovanjem in omogoča hitro učenje. Uvajanje Microsoft Dynamics NAV in LS Retail smo prikazali na primeru mednarodnega podjetja. Uvajanje rešitve poteka po metodologiji SureStep. Opisali smo proces uvajanja, kritične dejavnike uspeha, ki so bili opaženi med uvajanjem in pričakovane učinke. Največja prednost rešitve je vsekakor nadzorovanje, spremljanje in vodenje poslovanja iz ene centralne lokacije vseh trgovin. Sistem med drugim »odgovarja« na naslednja vprašanja: kdaj so naredili v določeni trgovini največ prometa, kateri je bil najbolj prodan artikel, katera oseba je prodala največ v določenem obdobju... Te informacije pa so na voljo takoj, v realnem času. LS Retail rešitev za podjetja, ki se ukvarjajo z maloprodajo in gostinstvom na slovenskem trgu še ni najbolj razširjena. Verjamemo, da bodo tudi ostala podjetja, še posebej mednarodna, prav kmalu začela razmišljati tudi po enotnem celovitem informacijskem sistemu.
Ključne besede: Maloprodaja, Microsoft Dynamics NAV, uvedba, implementacija, informacijske rešitve
Objavljeno: 13.12.2017; Ogledov: 670; Prenosov: 84
.pdf Celotno besedilo (3,29 MB)

5.
Projekt vzpostavitve spletne trgovine “Srajca.si”
Gašper Nečimer, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: Diplomska naloga obravnava vzpostavitev spletne trgovine »Srajca.si« za znanega naročnika. Analizirano je bilo poslovno okolje in značilnosti nalog podjetja malega trgovca z modnimi oblačili. Po ugotovljenih potrebah in zahtevah naročnika je bila izdelana specifikacija spletne trgovine. V skladu z omejitvami naročnika je bila z večkriterijsko izbiro izbrana lastniška programska rešitev Shopify, s katero smo izdelali delujočo spletno trgovino. Registrirali smo spletno domeno in jo preusmerili na strežnik spletne trgovine. Za spletno trgovino smo izdelali spremno grafično gradivo z uporabo orodja Adobe Illustrator. Opravili smo fotografijo vseh izdelkov, fotografije obdelali z orodjem Adobe Photoshop in opravili prvi prevzem izdelkov v zalogo spletne trgovine. Zasnovana je bila embalaža za pošiljanje kupljenega blaga, vzpostavljeni so bili dogovori z logistično službo in registrirani plačilni instrumenti. Izdelano spletno trgovino smo uspešno testirali na različnih profilih kupca. Spletna trgovina je pripravljena za prenos v poslovno okolje.
Ključne besede: Spletna trgovina, grafično oblikovanje, maloprodaja modnih oblačil.
Objavljeno: 07.10.2016; Ogledov: 976; Prenosov: 95
.pdf Celotno besedilo (1,72 MB)

6.
7.
8.
Prenova procesa maloprodaje ter problematika varovanja osebnih podatkov v izbranem podjetju
Nina Polc, 2012, diplomsko delo

Opis: V naši diplomski nalogi smo se osredotočili na maloprodajni proces v izbranem podjetju in varovanje osebnih podatkov znotraj tega procesa. V uvodnem delu smo opisali okolje, v katerem podjetje deluje in predstavili teoretično ozadje naše diplomske naloge. Izbrano podjetje na trgu nastopa kot proizvajalec in distributer prehranskih dopolnil, svoje proizvode pa preko maloprodajnega kanala prodaja tudi končnim kupcem. V diplomski nalogi je podrobno opisan in kritično analiziran celotni maloprodajni proces, s posebej izpostavljenimi ključnimi kritičnimi točkami znotraj tega procesa. Eno izmed teh kritičnih točk predstavlja problematika varovanja osebnih podatkov, kateri smo namenili tudi posebno pozornost. Na temo varovanja osebnih podatkov smo naredili raziskavo, katere rezultate smo predstavili v razpravi. Za vse kritične točke oziroma problematična področja, ki smo jih odkrili v samem procesu, smo podali rešitve, ki so v tistem trenutku predstavljale najboljšo možno optimizacijo opisanega procesa.
Ključne besede: logistika, distribucija, maloprodaja, varovanje osebnih podatkov
Objavljeno: 17.02.2013; Ogledov: 1388; Prenosov: 94
.pdf Celotno besedilo (762,28 KB)

9.
10.
Stroškovna analiza tehnologije RFID v tekstilni maloprodajni poslovalnici
Tomaž Lesjak, 2011, magistrsko delo

Opis: Tehnologija RFID temelji na odčitavanju RFID tagov prek radio-frekvenčnih valov z namenom identificiranja izdelkov. Ker sta glavna kriterija za uvedbo RFID tehnologije v poslovne procese organizacije cena in učinkovitost njenega delovanja, smo v magistrskem delu raziskali in analizirali njen vpliv na procese poslovanja tekstilne maloprodajne poslovalnice v časovnem in stroškovnem smislu. S posnetkom stanja procesov smo analizirali ključne procese, ki vključujejo uporabo tehnologij RFID in črtne kode, in z opravljenimi meritvami določili njihovo stroškovno učinkovitost. Identificirali smo potrebno opremo za vzpostavitev sistema obeh tehnologij v tekstilno maloprodajno poslovalnico in nanjo vezane stroške. Opravili smo primerjalno analizo stroškov investicije in dela v obe tehnologiji za obdobje desetih let in ugotovili, da so stroški začetne investicije v tehnologijo črtne kode nižji od stroškov investicije v tehnologijo RFID, vendar slednja bistveno pospešuje procese identifikacije in optimizira procese varovanja, to pa se odraža v obliki nižjih celotnih delovnih stroškov identifikacije in varovanja izdelkov z RFID tehnologijo.
Ključne besede: RFID, črtna koda, identifikacija, stroški, maloprodaja
Objavljeno: 16.04.2012; Ogledov: 1797; Prenosov: 167
.pdf Celotno besedilo (1,79 MB)

Iskanje izvedeno v 0.25 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici