| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 18
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
Dostava blaga z droni : diplomsko delo univerzitetnega študijskega programa
Milica Obradović, 2023, diplomsko delo

Opis: Dostava blaga je življenjska sila današnje maloprodaje, ki vse bolj uporablja sodobne tehnologije in se sklicuje na internet, kar je močno okrepilo vlogo dostavnih podjetij. S hitrim razvojem na vseh področjih se razvija tudi nov način razmišljanja o sami tehnologiji. Droni omogočajo lažji dostop do lokacij, kjer to prej ni bilo mogoče, olajšajo spremljanje kritičnih lokacij in povečujejo varnost. Odigrali so pomembno vlogo v boju proti pandemiji koronavirusa. Vsekakor pa se bo njihova vloga dolgoročno v številnih sektorjih okrepila. Osnovni namen naše raziskave je predstaviti značilnosti uporabe dronov v podjetjih za dostavo blaga in identificirati ovire, ki se pri tem pojavljajo. S pomočjo ankete smo preverili, kako ljudje sprejemajo dostavo z droni. Na koncu naše raziskave predlagamo možne rešitve za odpravo ovir na tem področju.
Ključne besede: droni, tehnologija, maloprodaja, dostava, raziskava
Objavljeno v DKUM: 14.02.2024; Ogledov: 268; Prenosov: 22
.pdf Celotno besedilo (1,49 MB)

2.
Organizacija dela v organizacijah v času covida
Nastja Vozlič, 2022, diplomsko delo

Opis: Organizacija je sistem ljudi, virov in sredstev, ki dosegajo želene cilje dela in poslovanja. Za uspešno organiziranje in poslovanje podjetja je potrebna ustrezna organizacija dela, ki je način, kako so naloge razdeljene med posameznike v organizaciji in načini, na katere se te nato usklajujejo, da dosežejo končni izdelek ali storitev. V zadnjih letih se srečujemo s svetovno nalezljivo boleznijo, ki se imenuje epidemija Covid-19, ki je močno vplivala na organizacije in njihovo organizacijo dela. Veliko podjetij je bilo primoranih ustaviti svojo organizacijo, nekateri pa so delali od doma, kar je imelo svoje prednosti in slabosti. Na štajerskem območju sta dve podjetji, ki imata povsem različno dejavnost in s tem tudi organizacijo dela. Prvo podjetje se ukvarja z maloprodajo živil, tehnike in tekstila. Drugo podjetje se ukvarja z gostinstvom. Z namenom proučevanja vpliva epidemije Covid-19 na posamezno organizacijo smo s pomočjo intervjuja ugotovili, kako lahko svetovna bolezen spremeni celotno organizacijo dela. V raziskavi smo dobili vpogled, kakšna je bila organizacija dela pred izbruhom epidemije ter kakšna je sedaj. V času epidemije je podjetje Jagros, d. o. o., lahko vseskozi poslovalo in uspešno rastlo, medtem ko je podjetje PK Trade, d. o. o., moralo več mesecev biti doma in zaprti svojo gostilno, kar je imelo negativni vpliv na njihovo poslovanje. S predlogi smo temeljili predvsem na izboljšanju celotne organizacije in njihove organizacije dela in s tem uspešnosti podjetja.
Ključne besede: Epidemija Covid-19, organizacija dela, organizacija, gostinstvo, maloprodaja.
Objavljeno v DKUM: 02.11.2022; Ogledov: 614; Prenosov: 116
.pdf Celotno besedilo (1,15 MB)

3.
Razvoj modela organiziranja maloprodajne mreže podjetja
Maruša Štuhec, 2020, magistrsko delo

Opis: Maloprodaja je ena izmed ključnih poslovnih dejavnosti na trgu, saj skrbi za nemoten dostop končnih kupcev do izdelkov in storitev ter hkrati spada med najpomembnejše delodajalce v mnogih državah. Zanimal nas je obstoječi model organiziranja maloprodajne mreže izbranega podjetja, ki deluje na trgu zabavne elektronike, računalniških iger, igrač in podobno, naš cilj pa je bil predstaviti teorijo z obravnavanih področij in oblikovati predlog modela za optimizacijo organiziranja maloprodajne mreže izbranega tipskega podjetja. Z raziskavo smo ugotovili, da so največje pomanjkljivosti obstoječega organiziranja maloprodajne mreže v oglaševanju, zavzetosti zaposlenih, znanju zaposlenih na tehničnem področju in na področju urejenosti fizičnih prodajaln. Predlagali smo aktivnosti za izboljšanje teh področij, ki se nanašajo na sodelovanje z oglaševalsko agencijo, širitev oglaševanja z osredotočenostjo na ciljne skupine in atraktivnejše oglaševanje. Na področju zavzetosti zaposlenih smo predlagali nedenarno nagrajevanje zaposlenih na podlagi analiz uspeha, razvijanje timskega dela in pripadnosti podjetju ter redna izobraževanja. Podali smo tudi nekaj predlogov za optimizacijo obstoječih fizičnih prodajaln.
Ključne besede: organizacija, maloprodaja, modeli maloprodaje, mreženje, oskrbovalna veriga.
Objavljeno v DKUM: 27.10.2020; Ogledov: 840; Prenosov: 115
.pdf Celotno besedilo (377,63 KB)

4.
Inovacije na področju poslovanja maloprodajnih podjetij
Matej Magyar, 2019, diplomsko delo

Opis: Maloprodaja že od nekdaj predstavlja eno glavnih gonilnih sil svetovnega gospodarstva. Industrija prodaje na drobno velja za največjega delodajalca v večini držav. V diplomskem projektu bomo opisali tehnologije, ki so trenutno najbolj vpete v poslovanje prodaje na drobno, in spremembe, katere prinašajo. Opisali bomo pozitivne in negativne plati vsake izmed novosti in pokazali na izjemno tesno povezavo med odjemalci in potrebo maloprodajnih pojdetij za inovacije. Pravzaprav temeljijo vse inovacije na kupcih, saj so oni tisti, ki omogočajo prihodek podjetjem. Tehnologije, katere bomo opisali, so internet stvari, big data, RFID in dronska tehnologija. Ocene za prihodnost maloprodajnega trga, ki so napisane v diplomskem projektu, so opravile raziskovalne agencije, ki so s pomočjo analiz preteklih podatkov in trenutnega stanja ustvarile okvirne slike prihodnosti.
Ključne besede: maloprodaja, internet stvari, veliki podatki, RFID, droni, SWOT- analiza, mobilna denarnica
Objavljeno v DKUM: 27.06.2019; Ogledov: 1220; Prenosov: 121
.pdf Celotno besedilo (759,93 KB)

5.
Hitra moda v maloprodajnem okolju
Klavdija Hötzl, 2017, diplomsko delo

Opis: Hitra moda je v zadnjih nekaj letih doživela velik razcvet. S ponudbo oblačil po nizkih cenah in hitrem menjavanju trendov so ponudniki hitre mode dobili veliko pozornost odjemalcev, še posebej mladih žensk, ki so rade v trendu. Ker so uspeli skrajšati čas proizvodnje in dobave na minimum, lahko neprestano predstavljajo novosti na prodajnih policah, s čimer še bolj privabijo odjemalce. Porabnik namreč prav zaradi tega prodajalne obišče večkrat, da vidi, če je kaj novega na voljo. Prav tako zaradi nizkih cen odjemalec ne čuti nekega finančnega bremena ob nakupu tovrstnih oblačil, zaradi česar po nakupu ne čuti velike krivde. Nekateri pa ravno zaradi nizkih cen potrošijo preveč denarja in kupujejo impulzivno, kar pa vodi v negativne ponakupne posledice. Po drugi strani pa vse ni tako enostavno, kot se zdi. Ponudniki morajo biti ves čas v koraku s časom, da na policah predstavljajo le najnovejše trende, ki pa so lahko moderni zgolj malo časa. Prisiljeni so dobro spremljati povpraševanje in ob pravem času porabnikom ponuditi izdelek, ki si ga želijo. V ozadju vsega tega pa stoji mnnožična proizvodnja in maksimiranje dobička. Če želi ponudnik dati na trg nek izdelek po tako nizki ceni, mora dobavljati po zelo nizkih stroških, s čimer se proizvodnja seli v manj razvite države in se med drugim spodbuja nizko plačano delo. Poleg tega tudi kvaliteta izdelkov ni najboljša, saj so uporabljeni slabši materiali, da lahko proizvajajo s čim manjšimi stroški.
Ključne besede: maloprodaja, hitra moda, kvaliteta, potrošnja, vedenje odjemalcev
Objavljeno v DKUM: 14.12.2017; Ogledov: 1843; Prenosov: 240
.pdf Celotno besedilo (945,97 KB)

6.
Posebnosti uvedbe rešitve ls retail - modul maloprodaja v podjetje x
Tanja Franc, 2017, magistrsko delo

Opis: Uporaba celovite informacijske rešitve v podjetju ni prednost, temveč obveza, če želi biti podjetje uspešno in konkurenčno. Celovite informacijske rešitve so najbolj kompleksni poslovni sistemi. Njihova uvedba zahteva velike investicije denarja, časa in strokovnjake, saj gre za zelo zahteven projekt. Potrebno je veliko prilagajanja, natančnosti, usklajevanja in strpnosti. Microsoft Dynamics NAV je globalna celovita informacijska rešitev za mala in srednje velika podjetja. Pokriva vse ključne procese v podjetju; računovodstvo, nabavo, prodajo, upravljanje zalog... Poleg tega omogoča boljši vpogled v poslovanje, povečuje produktivnost zaposlenih, izboljšuje učinkovitost poslovnih procesov in zmanjšuje stroške na področju informacijske tehnologije. LS Retail je integrirana vertikalna rešitev Microsoft Dynamics NAV za maloprodajo in gostinstvo. Omogoča enostavno sledenje transakcij, ima prijazen uporabniški vmesnik, dober nadzor nad poslovanjem in omogoča hitro učenje. Uvajanje Microsoft Dynamics NAV in LS Retail smo prikazali na primeru mednarodnega podjetja. Uvajanje rešitve poteka po metodologiji SureStep. Opisali smo proces uvajanja, kritične dejavnike uspeha, ki so bili opaženi med uvajanjem in pričakovane učinke. Največja prednost rešitve je vsekakor nadzorovanje, spremljanje in vodenje poslovanja iz ene centralne lokacije vseh trgovin. Sistem med drugim »odgovarja« na naslednja vprašanja: kdaj so naredili v določeni trgovini največ prometa, kateri je bil najbolj prodan artikel, katera oseba je prodala največ v določenem obdobju... Te informacije pa so na voljo takoj, v realnem času. LS Retail rešitev za podjetja, ki se ukvarjajo z maloprodajo in gostinstvom na slovenskem trgu še ni najbolj razširjena. Verjamemo, da bodo tudi ostala podjetja, še posebej mednarodna, prav kmalu začela razmišljati tudi po enotnem celovitem informacijskem sistemu.
Ključne besede: Maloprodaja, Microsoft Dynamics NAV, uvedba, implementacija, informacijske rešitve
Objavljeno v DKUM: 13.12.2017; Ogledov: 1245; Prenosov: 121
.pdf Celotno besedilo (3,29 MB)

7.
Projekt vzpostavitve spletne trgovine “Srajca.si”
Gašper Nečimer, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: Diplomska naloga obravnava vzpostavitev spletne trgovine »Srajca.si« za znanega naročnika. Analizirano je bilo poslovno okolje in značilnosti nalog podjetja malega trgovca z modnimi oblačili. Po ugotovljenih potrebah in zahtevah naročnika je bila izdelana specifikacija spletne trgovine. V skladu z omejitvami naročnika je bila z večkriterijsko izbiro izbrana lastniška programska rešitev Shopify, s katero smo izdelali delujočo spletno trgovino. Registrirali smo spletno domeno in jo preusmerili na strežnik spletne trgovine. Za spletno trgovino smo izdelali spremno grafično gradivo z uporabo orodja Adobe Illustrator. Opravili smo fotografijo vseh izdelkov, fotografije obdelali z orodjem Adobe Photoshop in opravili prvi prevzem izdelkov v zalogo spletne trgovine. Zasnovana je bila embalaža za pošiljanje kupljenega blaga, vzpostavljeni so bili dogovori z logistično službo in registrirani plačilni instrumenti. Izdelano spletno trgovino smo uspešno testirali na različnih profilih kupca. Spletna trgovina je pripravljena za prenos v poslovno okolje.
Ključne besede: Spletna trgovina, grafično oblikovanje, maloprodaja modnih oblačil.
Objavljeno v DKUM: 07.10.2016; Ogledov: 2268; Prenosov: 146
.pdf Celotno besedilo (1,72 MB)

8.
9.
10.
Prenova procesa maloprodaje ter problematika varovanja osebnih podatkov v izbranem podjetju
Nina Polc, 2012, diplomsko delo

Opis: V naši diplomski nalogi smo se osredotočili na maloprodajni proces v izbranem podjetju in varovanje osebnih podatkov znotraj tega procesa. V uvodnem delu smo opisali okolje, v katerem podjetje deluje in predstavili teoretično ozadje naše diplomske naloge. Izbrano podjetje na trgu nastopa kot proizvajalec in distributer prehranskih dopolnil, svoje proizvode pa preko maloprodajnega kanala prodaja tudi končnim kupcem. V diplomski nalogi je podrobno opisan in kritično analiziran celotni maloprodajni proces, s posebej izpostavljenimi ključnimi kritičnimi točkami znotraj tega procesa. Eno izmed teh kritičnih točk predstavlja problematika varovanja osebnih podatkov, kateri smo namenili tudi posebno pozornost. Na temo varovanja osebnih podatkov smo naredili raziskavo, katere rezultate smo predstavili v razpravi. Za vse kritične točke oziroma problematična področja, ki smo jih odkrili v samem procesu, smo podali rešitve, ki so v tistem trenutku predstavljale najboljšo možno optimizacijo opisanega procesa.
Ključne besede: logistika, distribucija, maloprodaja, varovanje osebnih podatkov
Objavljeno v DKUM: 17.02.2013; Ogledov: 1984; Prenosov: 115
.pdf Celotno besedilo (762,28 KB)

Iskanje izvedeno v 0.27 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici