| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 39
Na začetekNa prejšnjo stran1234Na naslednjo stranNa konec
1.
Digitalna prisotnost malega trgovskega podjetja na primeru podjetja Avtosotla, d.o.o.
David Romih, 2020, magistrsko delo

Opis: Digitalizacija poslovanja in digitalna prisotnost sta danes eni ključnih strateških usmeritev podjetij. Hiter življenjski tempo narekuje nenehno prilagajanje podjetnikov na trgu. Za doseg in iskanje novih strank je v porastu uporaba digitalnih rešitev. V magistrskem delu predstavljamo digitalno prisotnost v malem trgovskem podjetju Avtosotla, d.o.o. in na njegovem primeru prikažemo možno uporabo digitalnih strategij prisotnosti. Natančneje predstavimo 3 digitalne strategije prisotnosti: spletno mesto in SEO optimizacija, družbeno omrežje Facebook in oglaševanje ter e- poštni marketing. Na primeru podjetja Avtosotla, d.o.o. prikažemo uporabo teh strategij, s katerimi želimo doseči naslednje cilje: povečanje prepoznavnosti podjetja in pošiljanje ponudb pravim kupcem, pridobivanje novih zvestih strank prek spleta in zagotavljanje ustreznih informacij na spletnem mestu ter povečanje obiska spletnega mesta. Nadalje ugotavljamo, ali se razlikuje upravljanje digitalne prisotnosti v malih in srednje velikih ter velikih podjetjih. Preverjamo hipotezo o tem, ali ima digitalna prisotnost podjetja pozitivne učinke na poslovanje, in o tem, ali so strategije spletno mesto, Facebook oglaševanje in e-poštni marketing primerne za uvedbo v malem trgovskem podjetju, ki se ukvarja s prodajo rezervnih delov za avtomobile.
Ključne besede: digitalna prisotnost, strategije digitalne prisotnosti, malo trgovsko podjetje Avtosotla, d.o.o., spletno mesto, družbena omrežja, e-poštni marketing
Objavljeno: 03.02.2021; Ogledov: 159; Prenosov: 32
.pdf Celotno besedilo (3,14 MB)

2.
Izzivi vodenja malega zasebnega družinskega podjetja s koncesijo
Tim Nedeljko, 2020, diplomsko delo

Opis: V teoretičnem delu diplomskega projekta smo pregledovali in proučevali literaturo s področja dostopnosti zdravstvenih storitev, prednostih, slabostih malih družinskih podjetij, problematike ureditve koncesij, javnega in zasebnega zdravstva ter raziskovali gospodarski pomen in vlogo malega podjetja. Cilji raziskave so bili ugotoviti, kateri izzivi in problemi vodenja malega družinskega podjetja so v ospredju, katere so prednosti in pomanjkljivosti dejstva, da je podjetnik koncesionar ter pregledati in predstaviti povezavo med javnim in zasebnim. Ugotovili smo, da največjo promocijo podjetja predstavljajo kvalitetne in dobro opravljene storitve. Tudi mala družinska podjetja s koncesijo so konkurenčna javnim zavodom. Izziv podjetja v prihodnje je ohraniti kvalitete, kot so: strpnost, dober občutek za uporabnike, potrpežljivost, pozitivna miselnost, varnost, razumevanje in natančnost. V empiričnem delu smo predstavili izbrano malo družinsko podjetje s podeljeno koncesijo za opravljanje prevozov na preglede, zdravljenje in terapije na podlagi dokumenta Nalog za prevoz, ki ga izda osebni zdravnik. Opravili smo intervju z direktorjem in lastnikom podjetja o izzivih in viziji vodenja malega družinskega podjetja ter ugotovili, da je osrednji izziv lastnika podjetja tudi v prihodnje ohraniti dobre medsebojne odnose med zaposlenimi in uporabniki storitev, ustrezno kvaliteto in dostopnost storitev, kar smo tudi raziskovali s pomočjo anketnega vprašalnika, rezultate smo grafično prikazali ter analizirali. Na podlagi rezultatov smo ugotovili, da je malo družinsko podjetje v kvaliteti in izvedbi storitev lahko konkurenčno velikim javnim zavodom.
Ključne besede: Izzivi vodenja, malo družinsko podjetje, koncesija, uporabniki zdravstvenih storitev
Objavljeno: 30.11.2020; Ogledov: 228; Prenosov: 32
.pdf Celotno besedilo (1,52 MB)

3.
Vodenje malega podjetja
Tomaž Orthaber, 2018, diplomsko delo

Opis: Vodenje podjetja pomembno določa raven njegovega delovanja in tudi pričakovanih rezultatov. To še posebej velja za mala podjetja, pri katerih ima vodenje odločilno vlogo pri obstoju in razvoju. Naloga obravnava problematiko vodenja malih podjetij, na katero vplivajo značilnosti delovanja teh podjetij ter specifičnosti pri oblikovanju ter izvajanju vodenja. Zaradi svojih posebnosti se vodenje malega podjetja pomembno razlikuje od vodenja velikega podjetja. Iz celotne teorije vodenja smo v nalogi predstavili in preučili Fiedlerjev model vodenja, transformacijski model vodenja ter Crosbyjev pristop k vodenju. Teoretična spoznanja o vodenju smo nato uporabili za obravnavo slogov vodenja po Kurtu Lewinu in Rensisu Likertu ter značilnosti njihove uporabe v okolju malih podjetij. Dodatno smo primernost posameznih slogov vodenja preučili v okviru življenjskega cikla obravnavanih podjetij. V nalogi smo življenjski cikel podjetij preučili na osnovi teorije rasti in razvoja podjetij. V aplikativnem delu naloge pa smo teoretična spoznanja o vodenju povezali z dejavnostmi in procesi, ki potekajo v temeljnih fazah življenjskega cikla malih podjetij. To smo naredili tako, da smo izvedli intervju z lastnikom malega podjetja, nato pa smo povezali njegove izkušnje in prakso s teoretičnimi spoznanji v tem diplomskem delu.
Ključne besede: vodenje, malo podjetje, stil vodenja, teorije vodenja, življenski cikel, organizacija
Objavljeno: 28.11.2018; Ogledov: 538; Prenosov: 72
.pdf Celotno besedilo (578,76 KB)

4.
Uvedba rešitve CRM v malo podjetje na primeru Andrej Puconja s.p.
Sara Cokan, 2018, magistrsko delo

Opis: Zanimivo je, ko razmišljamo o tem, kako se trg vsak dan veča s pojavljanjem novih podjetij, ki se ukvarjajo s toliko različnimi dejavnostmi, katere niti na prste ne moremo prešteti, a imajo prav vsa podjetja tisti eden, glavni cilj, ki je kot nekakšno gonilo do uspešnega dela, to je zadovoljiti svoje stranke. Vendar je tisto kar šteje, zmožnost, da znamo te dobljene stranke tudi obdržati, ter poleg vsega še prodati čim več storitev oziroma izdelkov. Vse te cilje pa nam lahko pomaga doseči programsko orodje CRM (upravljanje odnosov s strankami), ki je v pomoč podjetjem pri vodenju celotnega poslovanja. Poznavanje strankinih potreb in želj, podjetjem predstavlja prednost, saj lahko le s pomočjo čim več pridobljenih informacij, ugotovijo, kaj stranka od njih želi in ji kasneje tudi ustrežejo. Da ne bi prišlo do pomanjkanja ali nevednosti o podatkih o vsaki izmed strank, nam uvedba nove rešitve v podjetje omogoča beleženje in celovit pregled nad vsemi strankami in dogajanjem v podjetju in predstavlja večjo konkurenčno prednost na trgu pred drugimi podjetji. Kadar so stranke zadovoljne, je večja verjetnost, da se bodo odločile za nakup, ter širile dobro ime o našem podjetju, ter se kasneje tudi vrnile. CRM je postala že nekakšna stalnica v poslovnem svetu, o tem koraku pa razmišlja tudi naše obravnavano podjetje Andrej Puconja s.p., katero do zdaj še ni uporabljalo kakšnih rešitev CRM. Gre za malo podjetje, katero se pred velikim korakom k uvedbi nove rešitve CRM v podjetje želi prej prepričati, kakšne prednosti in kakšne slabosti po uvedeni rešitvi v podjetje bi pridobili, kakšne funkcionalnosti ponujajo posamezne rešitve, ter kakšni stroški bi pri tem nastali. Ko se bo podjetje odločilo za eno rešitev, ki jo bo izbralo izmed treh obravnavanih od treh različnih ponudnikov, ter pričeli z uvedbo rešitve CRM v podjetje, bomo lahko rezultate spremljali, ter ocenili, ali so zaposleni z uvedbo programske rešitve zadovoljni in ali je bila novo uvedena rešitev CRM koristna naložba v podjetje.
Ključne besede: CRM rešitev v oblaku, upravljanje odnosov s strankami, Intrix CRM, Salesforce CRM, Microsoft Dynamics CRM, malo podjetje.
Objavljeno: 15.06.2018; Ogledov: 674; Prenosov: 140
.pdf Celotno besedilo (2,49 MB)

5.
Izbor celovite programske rešitve za manjše podjetje
Rok Murnik, 2017, diplomsko delo/naloga

Opis: V diplomskem delu so predstavljene osnovne lastnosti celovitih programskih rešitev ali ERP-sistemov. Predstavljeni so možni načini uvajanja celovitih programskih rešitev in celovita struktura projekta uvedbe celovite programske rešitve. V osrednjem delu diplome je na podlagi študije primera predstavlje izbor in uvedba celovite programske rešitve v manjšem podjetju. Predstavljena je primerjalna analiza treh celovitih programskih rešitev, ki se v Sloveniji najpogosteje uporabljajo v manjših podjetjih. Prikazali in predstavili smo jih na primeru prototipnem namestitve programa Datalab Pantheon, nastavitve programa kot tudi ob poskusni uporabi programa s funkcijami, ki jim jih izbrana celovita programska rešitev ponuja. Poskusna uporaba izbrane celovite programske rešitve je pokazala povečanje učinkovitosti zaposlenih pri izvajanju nekaterih procesov v proučevanem podjetju.
Ključne besede: Celovite poslovne programske rešitve, Poslovni informacijski sistem, Uvajanje, Malo podjetje
Objavljeno: 21.09.2017; Ogledov: 628; Prenosov: 102
.pdf Celotno besedilo (3,31 MB)

6.
POSLOVNO ORGANIZACIJSKI KONCEPT RAVNANJA Z OKOLJEM V MALEM STORITVENEM PODJETJU
Božidar Kastelic, 2016, magistrsko delo

Opis: Z obremenjevanjem naravnega okolja in s pomanjkanjem skrbi za okolje se srečujemo vsak dan, na vsakem koraku. Najhuje se posledice v zadnjem času kažejo v klimatskih spremembah. Vendar tudi druga področja, kot so onesnaženost tal, voda in zraka, ne zaostajajo veliko. Pomemben delež onesnaženja in pomanjkanje skrbi za okolje je moč pripisati podjetjem, tudi malim storitvenim podjetjem. Medtem ko večja podjetja upoštevajo zakonodajo in razvijajo prostovoljne pobude v skrbi za okolje, srednja ter mala podjetja zaradi omejenih virov temu vidiku ne namenjajo dovolj pozornosti. Poslovna podjetniška politika bo v prihodnosti morala vključevati širše dimenzije, kot je to veljalo v preteklosti. Ne samo zasledovanje ekonomskih, temveč tudi okoljskih in socialnih dimenzij. Poslovno organizacijski koncept ravnanja z okoljem v podjetniški praksi malih storitvenih podjetij naj bi bolj upošteval spoznanja, da je potrebno ob učinkovitosti bolj kot doslej upoštevati celovitost pristopa, znanje, okoljsko osveščenost, za ustvarjalnost spodbudne medosebne odnose, okoljsko odličnost poslovanja, podporni in skrben odnos do naravnega ter drugega okolja. Gre za celoviti več- in medstrokovni pristop, ki v malem podjetju predstavlja problem. Zaradi omejenih človeških virov sta vloga in pomen lastnika oziroma managerja na področju ravnanja z okoljem še toliko bolj izpostavljena. Predlagani managerski model z vključenim ravnanjem z okoljem izhaja iz Lipovec-Rozmanove teorije organizacije in dodanim Kraljevim pristopom k okoljski odličnosti. Poudarek temelji na planiranju, uveljavljanju in kontroli poslovanja ter planiranju, uveljavljanju in kontroli organizacije, ki v vseh korakih vključuje skrb za okolje v malem storitvenem podjetju. V raziskavi preučujemo posamezne sestavine ravnanja z okoljem v managerskem procesu, in sicer v poslovanju ter organiziranju, in kako se vključujejo v vsakodnevne podjetniške aktivnosti planiranja, izvajanja in kontroliranja v avtopralnicah. V zaključkih magistrske naloge smo lahko ugotovili, da smo z nalogo, izvedeno raziskavo in analizo raziskovalne ankete izpolnili nekatere cilje, ki smo si jih zastavili v nalogi. Glavno sporočilo naloge je, da stalno in nenehno prilagajanje podjetij za ohranjanje konkurenčnosti postavlja zahtevo o skrbi za okolje ter ravnanju z njim med prednostne cilje v poslovanju in tudi organiziranju podjetja. Med cilje poslovanja in organiziranja se tako kot nepogrešljiva stalnica uvrščajo tudi cilji ravnanja z okoljem. Vse tri hipoteze, ki smo jih postavili v uvodnem delu naloge in se nanašajo na poslovno organizacijski koncept ravnanja z okoljem v malem storitvenem podjetju, smo z analizo anketnega vprašalnika ter analizo dobljenih odgovorov ob ustreznem razmisleku in natančni primerjavi dikcije hipotez z dikcijo vprašanj na koncu uspešno potrdili.
Ključne besede: kontrola, management, malo storitveno podjetje, planiranje, ravnanje z okoljem, uveljavljanje
Objavljeno: 13.12.2016; Ogledov: 727; Prenosov: 82
.pdf Celotno besedilo (10,56 MB)

7.
PRENOVA PROIZVODNIH PROCESOV V PODJETJU CERJAK, D.O.O.
Saša Levak, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: Podjetje, ki vstopa na domač, še bolj pa na svetovni trg, lahko preživi samo s pravim, skoraj personaliziranim izdelkom, ki ga izdela ob pravem času in mestu ter po primerni ceni, seveda v okviru stroškov, ki omogočajo rast in razvoj podjetja. To pomeni, da mora biti naročen izdelek popoln. Kakovost je samoumevna. Fleksibilnost je nujna in prav mala podjetja, s kakršnim se bomo v diplomski nalogi ukvarjali, lahko v tem najdejo svojo prednost zaradi svoje specifike in znotraj svojih procesov, saj zahteve kupcev pogosto narekujejo organizacijo proizvodnih procesov. Na splošno velja, da je majhno podjetje zelo fleksibilno in prožno, vendar s precej omejenimi resursi, kar predstavlja problem ter hkrati izziv pri organizaciji proizvodnih procesov. Prav zaradi tega je potrebno podrobno proučiti to področje, saj je pomen malih podjetij za gospodarstvo v državi in tudi globalno vedno večji. Ta podjetja bodo preživela samo z nenehnim nadgrajevanjem svojega znanja, tehnologije in razvoja, kar bo pripeljalo do optimalne organizacije proizvodnih procesov. Podjetja si želijo odpraviti kritične točke trenutnega stanja, zmanjšati stroške, izboljšati kakovost in s tem povečati produktivnost. Predviden rezultat naloge je boljša organizacija proizvodnih procesov v smislu poenostavitve postopkov in predpisov, večja fleksibilnost delovnega časa in delovne sile, pravilna razporeditev delovnih sredstev, delovnih mest ter skladiščnih prostorov in pravilna organizacija internega transporta. Skupni rezultat naloge je dvig produktivnosti proizvodnih procesov in s tem večja učinkovitost podjetja kot celote.
Ključne besede: malo podjetje, proizvodnja, proizvodni proces, prenova proizvodnega procesa, transportne poti
Objavljeno: 23.11.2016; Ogledov: 672; Prenosov: 69
.pdf Celotno besedilo (1,06 MB)

8.
INFORMATIZACIJA MALEGA PODJETJA NA PRIMERU PODJETJA TISKARNA BABIČ
Erik Babič, 2016, diplomsko delo

Opis: V diplomskem projektu informatizacija malega podjetja na primeru podjetja Tiskarna Babič, smo se osredotočili na poslovno informatiko v malih podjetjih. Ker je ERP rešitev osnova poslovne informatike v malih podjetjih in je naše podjetje še ni uvedlo smo se osredotočili na ERP rešitve. Zato smo pisali o zgodovini, značilnostih prednostih, učinkih, trendih itd. Primerjali smo tudi nekaj ponudnikov ERP rešitev in njihove rešitve, tako da smo lahko izbrali najprimernejšo za naše podjetje. Velik poudarek je tudi na uvajanju ERP rešitev, celoten proces, vse skozi naš primer podjetja. Raziskali smo več načinov, primerjali uporabnost in priljubljenost različnih načinov ter njihovo uspešnost. Na koncu smo se posvetili našemu podjetju, ga analizirali in analizirali primerne rešitve. Nato smo podali razloge, zakaj smo se odločili za rešitev in kakšne so predvidene posledice in učinki. Glavni cilj tega diplomskega dela je predstaviti napredek ERP rešitev, njihovo prilagodljivost in dostopnost tudi za mala podjetje. Med drugim pa služi tudi kot podlaga za vpeljavo ERP rešitve v podjetje Tiskarna Babič.
Ključne besede: ERP rešitve, malo podjetje, primerjava, uvedba, Tiskarna Babič
Objavljeno: 21.11.2016; Ogledov: 751; Prenosov: 96
.pdf Celotno besedilo (1,04 MB)

9.
MOŽNOSTI RASTI MALEGA PODJETJA V DEJAVNOSTI VIZUALNIH KOMUNIKACIJ
Tilen Podgrajšek, 2016, diplomsko delo

Opis: Večkrat slišimo, da so mala podjetja hrbtenica narodnega gospodarstva. V našem delu diplomskega seminarja smo analizirali malo podjetje iz Slovenije GRAFOLINE d.o.o., ki se je skozi leta razvijalo in danes prišlo do točke, ko je za zdrav nadaljnji razvoj potreben korak proti internacionalizaciji oz. širitvi poslovanja na tuj trg. Podjetje, katerega smo analizirali je dejavno v panogi vizualnih komunikacij, ki je globalno gledano hitro rastoča panoga. Izdelava produktov in nudenje storitev vizualnih komunikacij je za podjetja pomemben in tudi finančno velik korak, če želi naročnik produktov in storitev imeti dobro marketinško in tržno podobo za svoje končne kupce. Prav tukaj pa lahko podjetje GRAFOLINE d.o.o. najde svojo priložnost za širitev svojega poslovanja, predvsem na trge držav severno od Slovenije. Da smo za našo diplomsko nalogo lahko uspešno analizirali poslovne priložnosti, pasti ter vse dejavnike, ki so pri rasti pomembni, smo začeli v teoretičnem delu najprej z definicijo rasti podjetij, vključujoč probleme podjetniške rasti, dejavnike rasti za klasična ter dinamična mala podjetja. Prav tako smo predstavili in analizirali modele rasti ter strategije rasti podjetij. Izbira prave strategije rasti je po naših ugotovitvah zelo pomemben faktor pri uresničevanju začrtanih ciljev podjetja GRAFOLINE d.o.o., ki vključujejo tudi internacionalizacijo poslovanja ter posledično maksimiranje dobička. V empiričnem delu smo najprej predstavili podjetje, zanj opravili PESTEL analizo ter z njo analizirali ciljno državo za širjenje poslovanja, ki je v našem primeru Avstrija. Za to državo smo v sklopu naše PESTEL analize pregledali, ocenili ter analizirali politično ureditev, gospodarske ter socialne razmere v državi ter druge tehnološke, okoljske ter pravne faktorje. Delo diplomskega seminarja smo zaključili z analizo ožjega okolja podjetja, za katero smo uporabili Porterjev model petih sil, k temu pa dodali še priporočila za rast podjetja z internacionalizacijo, ki vključuje tudi SWOT analizo. Naloga nam je pokazala da za omenjeno malo podjetje GRAFOLINE d.o.o. obstajajo možnosti rasti v dejavnosti vizualnih komunikacij na Avstrijskem trgu. S tem sklepom smo tudi potrdili našo edino hipotezo in s tem zaključili diplomski seminar.
Ključne besede: Malo podjetje, rast podjetja, dejavniki rasti, vizualne komunikacije, vstop na trg, strategije rasti, dejavniki vpliva na rast podjetja, PESTEL analiza, internacionalizacija, analiza ožjega okolja podjetja, Porterjev model petih sil
Objavljeno: 15.11.2016; Ogledov: 930; Prenosov: 72
.pdf Celotno besedilo (1,25 MB)

10.
Vzpostavitev spletne strani za podjetje Perešuti d.o.o.
Tomaž Peresciutti, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: Družinsko podjetje Perešuti d.o.o. s tradicijo izdelovanja kvalitetnih mesnih izdelkov želi zapolniti proizvodnje zmogljivosti in povečati prodajo. Trenutno se največ ukvarjajo z vzpostavitvijo novih prodajnih lokacij po Sloveniji, kjer se srečujejo predvsem s problemom prepoznavnosti malega podjetja v velikih mestih. Po zadnjih podatkih SURS-a ima v Sloveniji 84 % podjetij, z vsaj 10 zaposlenimi, spletno stran in 37 % profil na družbenih omrežjih. Medmrežje pa je v Sloveniji v prvem četrtletju 2015 uporabljalo 73 % oseb, starih 16–74 let. Ker podjetje še ni imelo spletne strani in ni uporabljalo nobenega elektronskega tržnega kanala, se je odločilo za vzpostavitev le-te. Vzpostavitev se je pričela s pripravo vzpostavitvenega razvojnega načrta. Spletno stran podjetja smo vzpostavili s programskim orodjem WordPress. Slednja je bila objavljena na spletu in optimizirana za spletne iskalnike. S programskim orodjem Google Analytics je analizirana obiskanost spletne strani. Poleg spletne strani podjetja je bila izdelana tudi Facebook stran podjetja, ki je bila prav tako optimizirana in analizirana s strani obiskovalcev.
Ključne besede: Svetovni splet; Spletne strani; Facebook stran; Malo podjetje; Vzpostavitev.
Objavljeno: 06.10.2016; Ogledov: 683; Prenosov: 49
.pdf Celotno besedilo (3,50 MB)

Iskanje izvedeno v 0.35 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici