| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 37
Na začetekNa prejšnjo stran1234Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
4.
5.
Tržno komuniciranje malih storitvenih podjetij : diplomsko delo univerzitetnega študija
Eva Jeršin, 2006, diplomsko delo

Ključne besede: malo podjetje, zvestoba strank, spletni nastop
Objavljeno: 31.03.2008; Ogledov: 2003; Prenosov: 218

6.
STRATEGIJA IZVOZNEGA TRŽENJA PODJETJA TRENDNET NA ARABSKIH TRGIH
Aleš Hrovat, 2009, diplomsko delo

Opis: Konkurenčnost slovenskega gospodarstva je v veliki meri odvisna od uspešnosti konkuriranja organizacij na tujih trgih. Država se zaveda pomembnosti internacionalizacije poslovanja slovenskih organizacij in je v ta namen oblikovala več sistemskih mehanizmov, ki organizacijam omogočajo lažji vstop na tuje trge. Mala podjetja se pri vstopu na tuje trge srečujejo z vrsto izzivov. Večina jih izvira iz slabosti, ki jih mala podjetja v procesu internacionalizacije čutijo zaradi neustrezne notranje organiziranosti in omejenosti razpoložljivih virov. Oboje je razlog za slabšo pripravo, izvedbo in nadzor strategije vstopa na tuje trge. Podrobneje lahko opredelimo razloge za internacionalizacijo malih podjetij kot nabor zunanjih in notranjih razlogov. Najpogostejši zunanji razlogi so elementi gospodarsko-političnega okolja organizacije v domači in ciljni državi, z njihovimi pravnimi in fiskalnimi vidiki, državna razvojna naravnanost ter značilnosti domačega in ciljnega trga. Kot notranje razloge lahko opredelimo stagnacijo in onemogočanje nadaljnje rasti podjetja, velikost in resurse podjetja, strategijo razvoja in zagotavljanja nadaljnje rasti podjetja, domače in mednarodne izkušnje ter interese podjetja oziroma podjetnikov. V okviru kritične analize vstopa malega podjetja na tuje trge je ovrednoten vstop podjetja TrendNET na trge Arabsko-perzijske regije. Podjetje je v letu 2003 sklenilo vstopiti na mednarodni trg z lastnim produktom, linijo omrežnih varnostnih naprav NetworksDefender. V diplomskem delu so opisani vzgibi, ki so vodili v odločitev, da podjetje najprej vstopi na izbrane regionalne trge, ter načrtovanje in izvedba strategije, za katero se je podjetje odločilo.
Ključne besede: Ključne besede: malo podjetje, internacionalizacija, strategija izvoznega trženja, trženjski splet za tuje trge.
Objavljeno: 17.09.2009; Ogledov: 1806; Prenosov: 254
.pdf Celotno besedilo (3,09 MB)

7.
ANALIZA DOKUMENTACIJSKEGA SISTEMA V MIKRO PODJETJU I.S.P. D.O.O.
Maja Oblak, 2009, diplomsko delo

Opis: Podjetje I.S.P. d.o.o. se je v zadnjih letih hitro razvijalo. Vendar pa na področju organizacije, informacije in dokumentacijske podpore uvajanje izboljšav ni bilo tako hitro. Število dokumentov se je v letih povečevalo, kar pa je privedlo do problemov pri učinkovitem nadziranju in izvajanju procesov. Zaradi iskanja, izpolnjevanja, prenašanja, tiskanja in pisnega arhiviranja dokumentov se procesi ne izvajajo dovolj učinkovito, kar pa prinaša nepotrebne stroške. Teoretične osnove, ki smo jih uporabili za opredelitev posnetka stanja v diplomski nalogi, smo pridobili s proučevanjem domače in tuje literature. Nato smo na podlagi vprašalnika v podjetju raziskali uporabo dokumentov in jih povezali s procesi. Z raziskavo smo ugotovili, da ima podjetje veliko dokumentov in procesov, zato potrebuje prenovo, ki bo omogočila hitrejše in bolj učinkovito izvajanje procesov. Prenova vseh procesov je dolgotrajna in finančno prevelika, zato si je podjetje ne more privoščiti. Na podlagi raziskave ugotavljamo, da je najboljša rešitev za podjetje, da procese prenavlja postopoma. Zato smo v diplomski nalogi izoblikovali prioritetno listo procesov, ki so najbolj primerni za prenovo. Navedli smo primer informacijske podpore, in sicer Ultimuns BPM Suite, ki predstavlja smer tehnološke podpore, v katero se bo moralo podjetje v prihodnosti razvijati, če bo želelo zagotoviti boljši nadzor in izvajanje procesov.
Ključne besede: dokumentacijski sistem, prenova poslovnih procesov, delovni tok, malo podjetje
Objavljeno: 25.09.2009; Ogledov: 1528; Prenosov: 129
.pdf Celotno besedilo (1,99 MB)

8.
VLOGA MARKETINGA V MALEM PODJETJU NA PRIMERU PODJETJA SCHIKI D.O.O.
Boris Črešnar, 2009, diplomsko delo

Opis: Skozi celotno raziskavo in izdelavo diplomskega dela sem ugotovil, da je marketing najpomembnejši člen v podjetju, saj povezuje vse oddelke znotraj podjetja v celoto, ki mora delovati usklajeno in s skupnimi cilji, le-ti pa naj bi bili v interesu vseh udeležencev podjetja. V malem podjetju je pravilno usmerjen marketing še toliko bolj pomemben, saj je vsaka njegova aktivnost velikega pomena za delovanje podjetja. Vsaka aktivnost marketinga mora biti skrbno načrtovana, saj je lahko v malem podjetju, kjer so sredstva nižja in omejena, vsaka napačna aktivnost že skoraj kritična za njegovo delovanje. V podjetju Schiki najbolj poudarjajo zadovoljevanje kupčevih zahtev, potreb in želja, saj so kupci najpomembnejši za obstoj, razvoj in delovanje podjetja. Po najboljših močeh se vselej trudijo, da jih zadovoljijo v čim večji meri, hkrati pa dosegajo z vsemi kupci in dobavitelji dobre ter predvsem lojalne partnerske odnose. Kupci točno vedo, da je podjetje Schiki zanesljiv, hiter, strokoven, profesionalen in kakovosten dobavitelj. Skozi raziskavo, ki sem si jo zastavil v svojem diplomskem delu, sem se naučil veliko novega, predvsem kako marketing deluje oziroma mora delovati, da je lahko podjetje uspešno in ima zagotovljeno dolgoročno prihodnost. V veliko pomoč pri izdelavi diplomskega dela mi je delovna udeležba v podjetju, saj tako vidim, kako v njem deluje marketing in njegova povezanost z ostalimi oddelki ter proces pridobivanja novih odjemalcev in dobaviteljev.
Ključne besede: marketing, malo podjetje, marketinško komuniciranje, povezanost marketinga z ostalimi oddelki, odjemalci, kupci, dobavitelji
Objavljeno: 23.12.2009; Ogledov: 3001; Prenosov: 292
.pdf Celotno besedilo (532,92 KB)

9.
PROCES ZAPOSLOVANJA KADROV V PODJETJU LIST BIRO OPREMA D.O.O.
Miha Sotlar, 2010, diplomsko delo

Opis: List biro oprema je podjetje, ki po standardni klasifikaciji sodi med podjetja z dejavnostjo posredništva pri delu ter opravljanjem trgovinske dejavnosti. Diplomsko delo temelji na analizi procesa zaposlovanja kadrov v podjetju List biro oprema in zajema različne postopke, kot so: - ugotavljanje potreb po kadrih, - pridobivanje kadrov iz različnih virov zaposlovanja, - objavljanje prostih delovnih mest, - izbiro novega kadra, - pogodbo o zaposlitvi, - uvajanje novih delavcev, - ocenjevanje delovne uspešnosti. Opisali in analizirali smo praktično izvedbo pomembnejših faz v procesu zaposlovanja ter jih primerjali s teoretičnimi izhodišči. Na tej osnovi smo predlagali možne izboljšave, dopolnitve in racionalizacijo posameznih faz zaposlovanja. Ugotovljeno je bilo, da ima podjetje razvit in delujoč sistem zaposlovanja kadrov, ki je skladen z vizijo in strategijo ter potrebami zaposlovanja. Podjetje uporablja različne metode in tehnike pridobivanja, izbiranja in usposabljanja kadrov, ki so primerljive s teoretičnimi izhodišči. Za novo sprejete delavce je pomembno uvajanje v delo in sodelovanje s sodelavci. Če je v podjetju dobro delovno vzdušje, kar so pokazali tudi rezultati kratke ankete, lahko pričakujemo večjo produktivnost in kvaliteto dela, zato je potrebno nenehno skrbeti za dobre odnose med delavci ter med delavci in njihovimi nadrejenimi.
Ključne besede: - Zaposlovanje kadrov - Malo podjetje - Delodajalec
Objavljeno: 07.05.2010; Ogledov: 2222; Prenosov: 226
.pdf Celotno besedilo (1,60 MB)

10.
SPLETNO TRŽENJE V MALEM PODJETJU
Marino Maček, 2010, diplomsko delo

Opis: Spletno trženje predstavlja neomejen distribucijski kanal ne glede na panogo oziroma velikost podjetja. Uspešnost interneta pogojujejo različni dejavniki. Prav možnost komunikacije in dostopnost do informacij narekujeta spremembo oziroma prilagoditev načina strategije trženja v podjetju. Internetna tehnologija omogoča različne vrste komunikacij med kupci in podjetjem, prav podjetju taka vrsta tehnologije lahko pomeni ključen preboj na trgu. V diplomski nalogi želimo predstaviti nov način spletnega trženja v malem podjetju in na podlagi raziskave postaviti izhodišča, ki so potrebna za uspeh na trgu. Postavlja se vprašanje ali podjetje z relativno majhnim vložkom v strategijo trženja opraviči stroške in doseže višje ekonomske rezultate na domačem in tujem trgu.
Ključne besede: Spletno trženje, malo podjetje, razvoj, optimizacija, spletna stran
Objavljeno: 23.08.2010; Ogledov: 1819; Prenosov: 487
.pdf Celotno besedilo (820,17 KB)

Iskanje izvedeno v 0.16 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici