| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
VLOGA IN POMEN MALIH OGLASOV NA INTERNETU
Jernej Založnik, 2011, diplomsko delo

Ključne besede: mali oglasi, oglaševanje, reklame, internet
Objavljeno: 22.02.2021; Ogledov: 119; Prenosov: 13
.pdf Celotno besedilo (2,54 MB)

2.
IZDELAVA E-POSLOVNEGA MODELA ZA PORTAL NAJDIOBRTNIKA.SI
Domen Močnik, 2011, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi želimo izdelati e-poslovni model za portal najdiObrtnika.si. NajdiObrtnika.si je spletni portal namenjen predvsem oglaševanju obrtnikov, njihovih izdelkov oziroma storitev. Portal želi z inovativnimi idejami, preprostim izgledom, konkurenčno ponudbo in koristnimi informacijami poseči na trg tovrstnih portalov, ki posredujejo informacije oziroma male oglase na področju oglaševanja obrtnikov. S konkurenčno ponudbo, ažurnimi informacijami ter prijaznim pristopom želimo doseči zaupanje tako obrtnikov, ki oglašujejo na portalu, kot iskalcev teh oglasov ter s tem ustvariti neko spletno skupnost in pomoč tako obrtnikom kot iskalcem. Opredelitve in oblike e-poslovnega modela se razlikujejo od strokovnjaka do strokovnjaka, saj je težko opredeliti neko področje, ki se stalno spreminja in nadgrajuje. To pa je ravno prednost e-podjetij, ki lahko hitro spremenijo svojo ponudbo ali jo nadgradijo. Od nekaj naštetih opredelitev ter oblik e-poslovnega modela smo izbrali štiri ključne med seboj povezane temelje e-poslovnega modela, kot sta jih predlagala Osterwalder in Pigneur (2001): predlog izdelka oziroma storitve, odnos do strank, infrastruktura managementa, finančni plan. Preko teh štirih temeljev želimo predstaviti in hkrati izdelati e-poslovni model za portal najdiObrtnika.si. S tem, da predstavimo idejo portala oziroma storitve, ki jih ponuja, politiko odnosa do uporabnikov, infrastrukturo in nenazadnje finančni plan portala, želimo portal predstaviti, organizirati in hkrati usmerjati. E-poslovni model je nujno potreben za nadaljno delovanje portala, v kolikor želi resno konkurirati na trgu. Z bolj jasnim vpogledom v nekatera področja delovanja portala želimo pridobiti in graditi tudi na zaupanju uporabnikov kot potencialnih investitorjev.
Ključne besede: e-poslovni model, internetni portal, internetna stran, oglaševanje preko interneta, obrtnik, samozaposlovanje, posredovanje informacij, mali oglasi
Objavljeno: 04.07.2011; Ogledov: 1666; Prenosov: 86
.pdf Celotno besedilo (638,05 KB)

Iskanje izvedeno v 0.06 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici