| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 40
Na začetekNa prejšnjo stran1234Na naslednjo stranNa konec
1.
ERP v malih in srednje velikih podjetjih v Sloveniji : magistrsko delo
Joži Močivnik, 2023, magistrsko delo

Opis: Digitalizacija sistemov v podjetju je ključnega pomena v sodobnem gospodarstvu in predstavlja konkurenčno prednost. To pojasnjuje tudi rast trga celovitih programskih rešitev ERP (Enterprise resource planning) v preteklih letih. Vedno več malih in srednje velikih podjetij (MSP) se odloča za implementacijo odprtokodnih ERP sistemov. Uporaba teh sistemov se že pojavlja tudi v slovenskem gospodarstvu. Namen magistrske naloge je predstaviti teoretične osnove ERP sistemov, ugotoviti stanje uporabe teh sistemov v MSP v Sloveniji ter praktično prikazati implementacijo poslovanja fiktivnega malega podjetja v odprtokodnem ERP sistemu. V magistrskem delu bomo predstavili odgovore na vprašanja o uporabi teh sistemov v malih in srednje velikih podjetjih v Sloveniji ter o uporabnosti odprtokodnega ERP sistema (Odoo) v Sloveniji. Naloga je sestavljena iz teoretičnih osnov, pregleda rezultatov opravljene ankete ter postavitve fiktivnega podjetja, katerega podatke bomo implementirali v Odoo.
Ključne besede: ERP, mala in srednje velika podjetja, odprtokodni sistemi, stroški, Odoo
Objavljeno v DKUM: 13.02.2024; Ogledov: 75; Prenosov: 6
.pdf Celotno besedilo (1,65 MB)

2.
Prepoznavanje in upravljanje talentov v malih in srednje velikih podjetjih v sloveniji
Hana Trtnik, 2023, magistrsko delo

Opis: Magistrska naloga se osredotoča na problematiko upravljanja talentov v malih in srednje velikih podjetjih (MSP) v Sloveniji, ki kljub svoji pomembni vlogi v gospodarstvu ni ustrezno raziskano področje za tovrstno upravljanje. Najprej skozi teoretični del obravnavamo pojem upravljanja talentov, ki je opredeljen kot sistematično privabljanje, prepoznavanje, razvoj, angažiranje in zadrževanje posameznikov, ki prinašajo posebno vrednost organizaciji. V MSP pa se zaradi svojih omejenih virov, centraliziranega upravljanja in manjše profesionalnosti soočajo s posebnimi izzivi pri privabljanju in zadrževanju talentov. Nato sledi empirični del na osnovi izvedenih anonimnih intervjujev managerjev posameznih organizacij. Z njimi smo raziskovali mnenja managerjev v MSP v Sloveniji o prepoznavanju in upravljanju talentov ter njihovo pripravljenost za razvoj na tem področju. Naši cilji vključujejo ugotavljanje stališč managerjev, prikaz različnih vidikov managementa talentov, raziskovanje vzrokov za neučinkovito prepoznavanje in zadrževanje talentiranih kadrov ter pregled obstoječih praks in možnih rešitev za izboljšanje tega področja. Rezultati razkrivajo, da je upravljanje talentov postalo ključno orodje za organizacije ne glede na njihovo velikost. Organizacije se vedno bolj zavedajo pomena prepoznavanja, razvoja, privabljanja in zadrževanja ključnih talentov kot ključnega vira konkurenčne prednosti. Raziskava poudarja, da se MSP v Sloveniji soočajo s specifičnimi izzivi, kot so omejeni kadrovski viri, pomanjkanje strukturiranih procesov in omejen dostop do aktualnih pristopov na področju upravljanja talentov. Kljub temu so organizacije izkazale prizadevanja za izvajanje aktivnosti, kot so mentorstva, usposabljanja, izobraževanja in izboljšanje delovnih pogojev, kar prispeva k razvoju in zadrževanju talentov. Opozarjamo tudi na potrebo po nadaljnjih raziskavah in inovativnih pristopih za bolj učinkovito upravljanje talentov v MSP. Prav tako se poudarja pomen razvoja smernic in praktičnih rešitev, ki bi MSP v Sloveniji pomagale bolje upravljati s svojimi talenti. Celovito raziskovalno in praktično delo na tem področju bi lahko prispevalo k izboljšanju konkurenčnosti in trajnostne rasti MSP ter slovenskega gospodarstva kot celote.
Ključne besede: talenti, prepoznavanje talentov, upravljanje talentov, mala in srednje velika podjetja
Objavljeno v DKUM: 11.01.2024; Ogledov: 150; Prenosov: 10
.pdf Celotno besedilo (1,21 MB)

3.
Vpliv zaznanih sprememb večdimenzionalnega ekosistema (zunanjega) okolja podjetja na strateško poslovno osredotočenost in uspešnost podjetja
Sabina Veršič, 2022, doktorska disertacija

Opis: V pričujoči doktorski disertaciji smo raziskovali vpliv hitro spreminjajočega se nepredvidljivega večdimenzionalnega ekosistema (zunanjega) okolja podjetja na strateško poslovno osredotočenost in uspešnost podjetja. Zanimalo nas je kako in v kakšni meri navedeni dejavniki povzročajo negotovost (zunanjega) okolja podjetja in kako ta negotovosti vpliva na izbiro poslovnih strategij podjetja. V okviru poslovnih strategij podjetja smo se omejili na dve dobro uveljavljeni in pogosto citirani tipologiji poslovnih strategij podjetja avtorjev Miles in Snow (1978; 2003) ter Porter (1980; 1985). Nadalje pa smo empirično preverili še kako izbira poslovnih strategij vpliva na (finančno in nefinančno) uspešnost podjetja. V empirično raziskavo smo vključili 378 podjetij. Anketirali smo največ lastnikov, ki so tudi vrhnji managerji/glavni direktorji podjetja (151 oseb ali 39,90 %), 147 lastnikov podjetja (ali 38,90 %) in 80 vrhnjih managerjev/glavnih direktorjev podjetja (ali 21,20 %). Izključno vrhnji managerji/glavni direktorji in lastniki podjetja so bili v raziskavo vključeni zato, ker le-ti tudi sprejemajo strateške poslovne odločitve vezane na izbiro poslovnih strategij podjetja, ki jim bodo podjetja sledila. V empiričnem delu doktorske disertacije smo po osnovni deskriptivni statistiki izvedli eksploratorno faktorsko analizo za oblikovanje konstruktov (večdimenzionalnih spremenljivk) raziskave ter analizo veljavnosti in zanesljivosti merjenja. Testiranje konceptualnega modela (ter preverjanje hipotez Hi, i = 1, 2,..., 9) je temeljilo na uporabi komfirmatorne faktorske analize. Tema doktorske disertacije je še posebej pomembna in aktualna v času epidemije COVID-19, ki je pokazala kako zelo je (zunanje) okolje podjetja nepredvidljivo in kakšen vpliv lahko ima na delovanje, rast, razvoj ter tudi obstoj podjetja. Pomemben prispevek doktorske disertacije se kaže v oblikovanih merskih lestvicah za ugotavljanje nepredvidljivosti (zunanjega) okolja podjetja, tipa poslovnih strategij podjetja in uspešnosti podjetja. Obstoječi merski instrumenti namreč preučujejo posamezne vidike (zunanjega) okolja podjetja, v pričujoči doktorski disertaciji pa smo se sinergijsko osredotočili na več izbranih vidikov (zunanjega) okolja podjetja. Skladno z rezultati empirične raziskave je bilo ugotovljeno, da vsi vidiki (zunanjega) okolja podjetja, razen tehnično-tehnološkega okolja podjetja, vplivajo na strateško poslovno osredotočenost podjetja (izraženo s poslovnimi strategijami podjetja). Ugotovljeno je bilo, da različne poslovne strategije podjetja različno vplivajo na izbrane vidike finančne in nefinančne uspešnosti podjetja. Rezultati pričujoče doktorske disertacije so primerni za aplikativno uporabo v praksi (npr. za podjetja, združenja podjetij, nosilce ekonomske politike idr.). Skladno z rezultati in spoznanji pričujoče doktorske disertacije izpostavljamo pomen nepredvidljivega in dinamičnega (zunanjega) okolja podjetja, ki ga morajo podjetja in druge organizacije upoštevati pri sprejemanju strateških in drugih poslovnih odločitev. Spremljanje razmer in trendov v (zunanjem) okolju ter temu skladno ukrepanje je v času nepredvidljivega ekosistema (zunanjega) okolja podjetja ključnega pomena za rast, razvoj in obstoj podjetja.
Ključne besede: (zunanje) okolje podjetja, poslovne strategije podjetja, strateški management, proces planiranja poslovnih strategij, nepredvidljivost, mikro, mala in srednje velika podjetja, Slovenija, uspešnost podjetja
Objavljeno v DKUM: 01.12.2022; Ogledov: 543; Prenosov: 145
.pdf Celotno besedilo (17,85 MB)

4.
Posebnosti vodenja in izvajanja projektov v podjetju robotehnika d.o.o.
Janja Orovič, 2022, diplomsko delo

Opis: Projekti prinašajo podjetjem izboljšave, inovacije, večajo konkurenčnost in druge koristi, zato so še kako pomembni. Vse te koristi iz naslova projektov še kako pomagajo v doseganju uspešnosti poslovanja tudi malim in srednje velikim podjetjem (t.im. MSP podjetja), ki so hrbtenica našega gospodarstva, saj zaposlujejo največji delež ljudi in ustvarijo več kot polovico vseh prihodkov. Projekti imajo pomembno vlogo pri ustvarjanju dodane vrednosti v MSP, vendar pa med njimi še vedno obstajajo številna, ki niso seznanjena s tehnikami projektnega vodenja in jih pri upravljanju projektov ne uporabljajo, kar znižuje potencial uspešnosti projektov, s tem pa tudi samih podjetij. Projektni management je v velikih podjetjih dobro poznan pojem, saj imajo ta neredko kar celotne oddelke namenjene delu na projektih in razvoju projektnih metodologij. Ker se MSP-ji razlikujejo od velikih podjetij med drugim tudi po virih, ki jih imajo na voljo – tudi za potrebe vlaganja v projekte – je potrebno prakse projektnega managementa prilagoditi velikosti podjetja. S projekti se srečujejo tudi v podjetju Robotehnika d. o. o. vendar pa imajo o vodenju le-teh malo znanja, zato ti niso tako učinkoviti, kot bi lahko bili, če bi aplicirali tehnike in veščine projektnega managementa.
Ključne besede: projekti, projektni management, vodenje projektov, mala do srednje velika podjetja, agilni projektni management.
Objavljeno v DKUM: 24.11.2022; Ogledov: 618; Prenosov: 117
.pdf Celotno besedilo (1,18 MB)

5.
Podjetniška demografija in značilnosti digitalizacije malih in srednje velikih podjetij : Slovenski podjetniški observatorij 2021
Barbara Bradač Hojnik, Ivona Huđek, Dijana Močnik, 2022

Opis: V prvem delu monografije smo proučevali temeljno poslovno demografijo slovenskih podjetij in jo primerjali z evropsko. Namen tega dela je, da dobimo temeljno sliko o slovenskih podjetjih in razumemo, kako je slovensko podjetništvo umeščeno v evropsko. Analizirali smo ključne značilnosti slovenskih gospodarskih družb in samostojnih podjetnikov, ki so se leta 2020 ukvarjali s podjetniškimi aktivnostmi in so bili razvrščeni v vse dejavnosti SKD. V drugem delu raziskave smo proučevali značilnosti digitalizacije z vidika gospodarstva. Osredotočili smo se predvsem na vidik malih in srednje velikih podjetij, saj le-ta potrebujejo največ podpore in spodbud za uspešno izvedbo digitalizacije. Najprej smo podali pregled značilnosti procesa digitalizacije, njegov vpliv na podjetja ter značilnosti digitalnih strategij in strateške podpore digitalizaciji na ravni Evropske unije in Slovenije ter pregled uvrstitve Slovenije na različnih lestvicah, ki merijo digitalizacijo. Nato smo analizirali rezultate primarne raziskave, ki smo jo izvedli med slovenskimi podjetji in podpornim okoljem za podjetništvo.
Ključne besede: gospodarske družbe, samostojni podjetniki, kazalniki finančne uspešnosti, digitalizacija, strategije in politike, mala in srednje velika podjetja, empirična analiza
Objavljeno v DKUM: 25.04.2022; Ogledov: 894; Prenosov: 91
.pdf Celotno besedilo (7,96 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

6.
Validacija večkriterijskega modela za oceno digitalne zrelosti podjetja
Leja Guzelj, 2022, magistrsko delo

Opis: V zadnjih dveh desetletjih je tehnologija napredovala s svetlobno hitrostjo. Ves ta napredek za mala in srednje velika podjetja ni bil enostaven, saj so se morala stalno prilagajati in biti v koraku s časom. Pogosto se zgodi, da podjetja digitalizaciji poslovanja niso uspela slediti iz več razlogov, kot je npr. pomanjkanje denarja, znanja, ljudi in časa. Nekaterim je tako že uspelo doseči digitalno zrelost, drugim pa zaenkrat še ne. Da bi dobili finančno pomoč za digitalizacijo poslovanja, morajo podjetja najprej pridobiti oceno svoje digitalne zrelosti, kar lahko storijo z različnimi modeli za ocenjevanje digitalne zrelosti podjetij. Stroka je do danes razvila kar nekaj takšnih modelov, ki pa niso najbolj primerni za mala in srednje velika podjetja, temveč bolj za velike, prodajno usmerjene organizacije. V tem magistrskem delu smo validirali večkriterijski odločitveni model za oceno digitalne zrelosti malih in srednje velikih podjetij v programu DEXi. Z uporabo kvalitativne metodologije DEX za podporo odločanju, s katero lahko vrednotimo in analiziramo različne alternative (Bohanec in drugi, 2013), smo analizirali in med seboj primerjali nekaj izbranih podjetij in njihovo digitalno zrelost. Podjetja so odgovorila na anketne vprašalnike, sestavljene na podlagi našega modela DEX, odgovore pa smo nato vnesli v naš odločitveni model v program DEXi in ga na ta način tudi validirali. Po validaciji smo model ovrednotili in podali predloge za njegovo izboljšavo.
Ključne besede: digitalna zrelost, odločitveni model, metodologija DEX, DEXi, validacija odločitvenega modela, mala in srednje velika podjetja
Objavljeno v DKUM: 16.03.2022; Ogledov: 881; Prenosov: 136
.pdf Celotno besedilo (1,70 MB)

7.
Analiza priložnosti zelo-zmogljivega računalništva za mala in srednja podjetja
Blaž Gašperlin, 2019, magistrsko delo

Opis: V magistrskem delu obravnavamo in raziskujemo področje zelo zmogljivega računalništva. Podrobneje predstavimo priložnosti uporabe le-tega za mala in srednje velika podjetja, pri čemer se osredotočimo na uporabo zelo zmogljivega računalništva v oblaku. Cilj magistrskega dela je izvedba analize priložnosti zelo-zmogljivega računalništva v oblaku za mala in srednja podjetja, kjer pridobimo pregled nad prednostmi, ki jih prinaša uporaba tovrstne tehnologije. V ta namen smo proučili tri projekte (Fortissimo, CloudFlow in SesameNet), financirane s strani Evropske unije (EU), v okviru katerih so potekali zanimivi eksperimenti, z izbranimi malimi in srednje velikimi podjetji, kjer je bil cilj teh projektov ugotoviti, kakšne ponudbe oblikovati za tovrstna podjetja, da se bodo odločila za potencialno uporabo teh storitev. V začetnem delu je najprej predstavljeno klasično računalništvo v oblaku, s pripadajočimi modeli in storitvami, ki jih ta nudi, sledi zelo-zmogljivo računalništvo ter uporaba le-tega v oblaku, z modeli in storitvami, ki jih ta oblika računalništva ponuja. Nadalje je podano trenutno stanje na tem področju, kjer preverimo, kakšno je obstoječe stanje uporabe zelo-zmogljivega računalništva ter podamo kritično analizo. Jedro magistrskega dela (empirični del) predstavljajo rezultati in diskusija, kjer je najprej predstavljena infrastruktura, potrebna za to vrsto računalništva in nekatera glavna področja uporabe. Nadalje je izpostavljena pomembnost usposobljenosti ter prednosti uporabe zelo-zmogljivega računalništva v oblaku. Nazadnje je izvedena analiza študije primerov uporabe tega računalništva v oblaku, v malih in srednje velikih podjetjih, ki predstavlja glavni del magistrskega dela. Na koncu so predstavljeni zaključki, kjer podamo oceno izvedene analize in ugotovitve, do katerih smo prišli skozi izdelavo tega magistrskega dela ter podamo možnosti nadaljnjega dela in raziskav na tem področju.
Ključne besede: zelo-zmogljivo računalništvo, računalništvo v oblaku, zelo zmogljivo računalništvo v oblaku, mala in srednje velika podjetja
Objavljeno v DKUM: 10.10.2019; Ogledov: 1113; Prenosov: 129
.pdf Celotno besedilo (4,07 MB)

8.
PEST-analiza v poslovnem okolju malih ter srednje velikih podjetij
Nina Zlatečan, 2018, diplomsko delo

Opis: V ospredju dela diplomskega projekta so mala in srednje velika podjetja ter PEST-analiza, s pomočjo katere proučujemo zunanje okoljske dejavnike, ki neposredno vplivajo na poslovanje podjetij. Diplomski projekt je sestavljen iz teoretičnega in praktičnega dela. V teoretičnem delu obravnavamo učinke PEST-analize v poslovnem okolju malih in srednje velikih podjetij. Najprej opredelimo značilnosti malih ter srednje velikih podjetij (v nadaljevanju MSP) in sektorje, v katerih se pojavljajo, nato navedemo njihovo specifiko. Gre za gospodarski učinek teh podjetji, razvoj, značilnosti financiranja MSP in vpliv sodobnega okolja nanje. Za tem sledijo PEST-analiza, akronim političnih, ekonomskih, sociokulturnih ter tehnoloških sprememb, ki vplivajo na poslovanje družbe. Opredelimo ter opišemo zgodovinski razvoj analize, navedemo postopke in tehnike izvajanja analize ter razjasnimo vse PEST-variacije. Pojasnimo pomen in uporabo analize za mala in srednje velika podjetja ter opredelimo poslovno okolje in navedemo priložnosti za rast MSP. Empirični del vsebuje predstavitev podjetja Hyundai Zoran Zlatečan s. p. ter izvedeno PEST-analizo. Ker se skozi diplomski projekt osredotočamo na mala in srednje velika podjetja, PEST-analizo izvedemo na primeru majhnega podjetja. S tem poslovnim orodjem opredelimo zunanje okoljske dejavnike tega podjetja – politične, ekonomske, sociokulturne ter tehnološke – ki za dotično podjetje prestavljajo nevarnost oziroma priložnost. Opredelimo tudi njihov status glede na okoljske razmere – ali gre za naraščajoč, padajoč ali nespremenjen trend.
Ključne besede: poslovno okolje, PEST-analiza, mala in srednje velika podjetja, majhno podjetje Hyundai Zoran Zlatečan s.p.
Objavljeno v DKUM: 16.05.2018; Ogledov: 1809; Prenosov: 267
.pdf Celotno besedilo (614,10 KB)

9.
Vpliv projektov in projektnega managementa na rast malih in srednje velikih podjetij
Martina Breznik, 2018, magistrsko delo

Opis: Hitro rastoča mala in srednje velika podjetja igrajo pomembno vlogo v gospodarstvu, kar zadeva zaposlovanje in njihov prispevek k nacionalnemu bogastvu. Mala in srednje velika podjetja so tako tudi gonilna sila prihodnje rasti v gospodarstvu, pri čemer imajo pomembno vlogo projekti in projektni management. Različne študije so pokazale, da je projektni management ključnega pomena za uspešno izvedbo projektov, katerih uspešnost vpliva na rast podjetij. Večina teh študij je bila izvedena na primeru velikih podjetij, učinek teh veščin pa v sektorju malih in srednje velikih podjetjih ni dobro znan. Namen te magistrske naloge je zato opredeliti vlogo projektnega managementa pri uspešnosti projektov ter ugotoviti vpliv projektnega managementa in uspešnosti projektov na rast hitro rastočih malih in srednje velikih podjetij. Na podlagi tujih strokovnih študij je bil oblikovan vprašalnik, ki proučuje projekte, projektni management in stopnjo rasti v teh podjetjih v Sloveniji. V raziskavi je sodelovalo 176 podjetij. Rezultati kažejo, da ima projektna organiziranost značilen vpliv na uspešnost projektov, uspešno zaključeni projekti pa vplivajo na rast hitro rastočih malih in srednje velikih podjetij. Na podlagi omejitve glede velikosti podjetij se kaže potencial za nadaljevanje obravnavane študije v ugotavljanju razlik in podobnosti med MSP in velikimi podjetji na področju projektnega managementa v Sloveniji in tudi širše v svetu. Prav tako bi bilo smiselno proučevati razlike v rasti med malimi in srednje velikimi podjetji ter velikimi podjetji, saj številni raziskovalci ugotavljajo, da velika podjetja rastejo počasneje, zato se tudi dejavniki rasti med temi podjetji najverjetneje razlikujejo.
Ključne besede: mala in srednje velika podjetja, rast, projekti, projektni management, uspešnost projektov
Objavljeno v DKUM: 24.04.2018; Ogledov: 1239; Prenosov: 209
.pdf Celotno besedilo (2,58 MB)

10.
Diverzifikacija poslovanja kot strategija rasti in razvoja msp
Urška Mlinarič, 2017, diplomsko delo

Opis: Diplomski projekt obsega teoretični in praktični del. V teoretičnem delu smo najprej opredelili mala in srednja velika podjetja ter predstavili poslovanje le-teh v Sloveniji. Opredelili smo tudi, kaj je življenjski cikel podjetja, največji poudarek pa smo namenili strategijam rasti in razvoja. Našteli smo dejavnike podjetniške rasti, kasneje pa opisali vrste strategij. Izbrali smo diverzificirano rast podjetja kot eno izmed temeljnih strategij rasti. Najprej smo po različnih avtorjih poiskali različne definicije diverzifikacije ter opredelili priložnosti in nevarnosti izbrane strategije rasti. Na koncu smo opisali še vrste in načine doseganja rasti s strategijo diverzifikacije. Teoretični del smo podkrepili s praktičnim primerom podjetja Hemptouch, d. o. o. Za to podjetje smo se odločili zato, ker smo tudi sami njihovi odjemalci. Podjetje se namreč ukvarja s posebnim segmentom izdelkov, in sicer s kremami in kapljicami za različne težave s kožo. Veljajo za 100-odstotno veganske izdelke. Vsebujejo pretežno hidrolat konoplje in konopljine kanabinoide, poleg tega pa še ostale sestavine, kot so bergamotka, nageljnove žbice, muškatna kadulja, šentjanževka, damaščanska vrtnica, geranija, kajenska paprika, propolis, koencim Q10, limona, hialuronska kislina in druge. Izdelke prodajajo prek svoje spletne strani in v trgovinah Biotopic in Kalček. Ne dolgo nazaj pa so začeli prodajati svoje izdelke tudi v trgovini Hofer, a le določene kreme. V praktičnem delu smo najprej predstavili izbrano podjetje Hemptouch, d. o. o., in ugotovili, da je podjetje še zelo mlado, saj je bilo ustanovljeno na začetku leta 2014. Ko smo se poglobili v rast in razvoj podjetja, smo ugotovili, da so dokaj hitro začeli razmišljati o diverzifikaciji. Za strategijo diverzifikacije so se v podjetju odločili, ko so spoznali, da na generičen način podjetje ne more več rasti. Na diverzificiran način so rastli tako, da so z obstoječimi proizvodi stopili na tuji trg. Podjetju je uspelo pravi čas na pravem mestu udejanjiti idejo o izdelkih iz industrijske konoplje. Do tega so prišli, ker so na eni strani imeli znanje o konoplji, na drugi strani pa znanje o zeliščarstvu in naravnih zdravilnih učinkih zelišč. Tako je prišlo do ideje o konopljini kozmetiki. V Sloveniji imajo kar nekaj konkurence, saj obstajajo podjetja, ki imajo recimo konopljine kapljice, nimajo pa razvite celotne linije izdelkov, kot jo ima podjetje Hemptouch, d. o. o. Veliko več konkurence imajo na tujih trgih, saj so tam ljudje veliko bolj ozaveščeni o zdravilnih učinkih industrijske konoplje kot pri nas. Odjemalci so tudi pripravljeni več plačati, zato je tudi tam prodaja večja.
Ključne besede: mala in srednje velika podjetja, življenjski cikel podjetja, dejavniki podjetniške rasti, strategije rasti, generična rast, diverzificirana rast
Objavljeno v DKUM: 22.12.2017; Ogledov: 2190; Prenosov: 247
.pdf Celotno besedilo (2,38 MB)

Iskanje izvedeno v 0.2 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici