| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 14
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
Primernost rešitve za upravljanje odnosov s strankami za majhno podjetje: analiza primera
Urška Jurkovič, 2018, diplomsko delo

Opis: Zaradi velikega števila podjetji so morala podjetja spremeniti svoje poslovanje če so hotela na trgu ostati konkurenčna. V Sloveniji prevladujejo majhna in srednje velika podjetja (SMEs). Rast števila strank skozi čas je podjetja prisilila, da so začela implementirati rešitve za upravljanje odnosov s strankami, ki omogočajo zbiranje in hranjenje podatkov na enem mestu. Posledično omogoča dostop do teh podatkov vsem zaposlenim v podjetju. V teoretičnem delu diplomskega projekta je opisana rešitev za upravljanje odnosov s strankami, definicija, kaj so koristi, kdo so ponudniki, implementacija rešitve, poslovni procesi in življenjski cikel strank. Prav tako je opisana pravna opredelitev majhnih podjetij v Sloveniji in v Evropi, s poudarkom na majhnih podjetjih. V praktičnem delu sem analizirala majhno podjetje, ki se zanima za implementacijo rešitve za upravljanje odnosov s strankami. Nato sem analizirala ponudnika rešitve, ki so primerne za SMEs. Na koncu sem izvedla primerjalno analizo, da bi ugotovila ali je rešitev, ki temelji na lastnostih majhnega podjetja, primerna.
Ključne besede: upravljanje odnosov s strankami (CRM), rešitev CRM, Intrix CRM, majhno podjetje
Objavljeno: 07.11.2018; Ogledov: 553; Prenosov: 73
.pdf Celotno besedilo (1,16 MB)

2.
Googlova platforma kot osnova za e-poslovanje majhnih podjetij
Matjaž Bunderla, 2018, diplomsko delo/naloga

Opis: V današnjem času je računalništvo v oblaku panoga, ki predstavlja potencial za osebno in tudi za poslovno rabo. Za uporabo računalništva v oblaku namreč potrebujemo le računalnik z internetno povezavo. Računalništvo v oblaku nam omogoča lažjo spletno komunikacijo, shranjevanje in deljenje podatkov, obdelavo in pridobivanje informacij, povezovanje uporabnikov itn. Ta potencial so prepoznala tudi nekatera podjetja, ki se odločajo za uporabo računalništva v oblaku. Tako v diplomskem delu predstavljamo splošne informacije o računalništvu v oblaku in raziskujemo, ali Googlova oblačna platforma z aplikacijami ponuja zadostno programsko podporo za poslovanje majhnega podjetja. S tem želimo ugotoviti, ali lahko majhna podjetja oblačne storitve zadovoljivo uporabljajo za svoje poslovanje. Na koncu predstavimo potencialno rešitev in podamo nekaj predlogov, ki bi omenjeno računalniško platformo še nadgradile, ter izvedemo celovito ocenjevanje Googlove platforme kot osnove za E-poslovanje majhnega podjetja.
Ključne besede: računalništvo, računalništvo v oblaku, Googlova platforma, majhno podjetje, poslovanje
Objavljeno: 02.07.2018; Ogledov: 432; Prenosov: 65
.pdf Celotno besedilo (1,09 MB)

3.
PEST-analiza v poslovnem okolju malih ter srednje velikih podjetij
Nina Zlatečan, 2018, diplomsko delo

Opis: V ospredju dela diplomskega projekta so mala in srednje velika podjetja ter PEST-analiza, s pomočjo katere proučujemo zunanje okoljske dejavnike, ki neposredno vplivajo na poslovanje podjetij. Diplomski projekt je sestavljen iz teoretičnega in praktičnega dela. V teoretičnem delu obravnavamo učinke PEST-analize v poslovnem okolju malih in srednje velikih podjetij. Najprej opredelimo značilnosti malih ter srednje velikih podjetij (v nadaljevanju MSP) in sektorje, v katerih se pojavljajo, nato navedemo njihovo specifiko. Gre za gospodarski učinek teh podjetji, razvoj, značilnosti financiranja MSP in vpliv sodobnega okolja nanje. Za tem sledijo PEST-analiza, akronim političnih, ekonomskih, sociokulturnih ter tehnoloških sprememb, ki vplivajo na poslovanje družbe. Opredelimo ter opišemo zgodovinski razvoj analize, navedemo postopke in tehnike izvajanja analize ter razjasnimo vse PEST-variacije. Pojasnimo pomen in uporabo analize za mala in srednje velika podjetja ter opredelimo poslovno okolje in navedemo priložnosti za rast MSP. Empirični del vsebuje predstavitev podjetja Hyundai Zoran Zlatečan s. p. ter izvedeno PEST-analizo. Ker se skozi diplomski projekt osredotočamo na mala in srednje velika podjetja, PEST-analizo izvedemo na primeru majhnega podjetja. S tem poslovnim orodjem opredelimo zunanje okoljske dejavnike tega podjetja – politične, ekonomske, sociokulturne ter tehnološke – ki za dotično podjetje prestavljajo nevarnost oziroma priložnost. Opredelimo tudi njihov status glede na okoljske razmere – ali gre za naraščajoč, padajoč ali nespremenjen trend.
Ključne besede: poslovno okolje, PEST-analiza, mala in srednje velika podjetja, majhno podjetje Hyundai Zoran Zlatečan s.p.
Objavljeno: 16.05.2018; Ogledov: 859; Prenosov: 181
.pdf Celotno besedilo (614,10 KB)

4.
Motivacija zaposlenih za izobraževanje v podjetju Mekotnjak agro, Mekotnjak d.o.o.
Damjan Kramer, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: V diplomski nalogi smo sprva predstavili motivacijske teorije in motivacijo za izobraževanje umestili med različne človekove potrebe. Seznanili smo se z motivacijskimi teorijami, ki so jih tekom zgodovine razvili različni strokovnjaki s področja sociologije in ki vsaka na svoj način opredeljujejo pojem motivacije. Med drugimi so se s svojimi raziskavami v zgodovino zapisali Maslow, Herzberg in Fromm, čigar teorije so še dandanes temelj marsikateri motivacijski aktivnosti. Njihove teorije temeljijo na motivacijskih aktivnostih, ki so gonilo pri zadovoljevanju različnih človeških potreb. Motivacijo za izobraževanje na podlagi navedenih raziskav uvrščamo med višje oz. psihološke človekove potrebe, ki nastopijo po zadovoljitvi nižjih ali fizioloških potreb. Sprva smo s pomočjo intervjuja z vodstvom podjetja predstavili obstoječe stanje direktnega uvajanja novih kadrov na tipičen način, ki se pojavlja v majhnih podjetjih, namreč, da vodstvo samo prenese potrebno znanje na zaposlenega. Ugotovili smo, da se podjetje Mekotnjak agro, Mekotnjak d.o.o. spopada s prenekatero težavo, povezano s kadrom. Kot najbolj moteče dejavnike smo izpostavili pomanjkanje komunikacijskih sposobnosti, slabo znanje tujih jezikov, slabo poznavanje tehnologije in programske opreme, strah pred neznanimi situacijami itd. Ugotovili smo tudi, da vodstvo v glavnem ugotavlja pomanjkanje težnje k samoizpopolnitvi in pridobivanju novega znanja pri zaposlenih. V raziskovalnem delu smo izvedli intervjuje s štirimi zaposlenimi omenjenega podjetja ter preko odgovorov na zastavljena vprašanja dobili odgovore, ki kažejo na zaznavanje pomanjkanja motivacije za izobraževanje s strani vodstva. Glede na zaznani konflikt interesov smo vodstvu podali možne rešitve za izboljšanje stanja v podjetju.
Ključne besede: motivacijske teorije, majhno podjetje, samoizpopolnitev, financiranje izobraževanja, osebni pristop
Objavljeno: 25.10.2016; Ogledov: 701; Prenosov: 50
.pdf Celotno besedilo (1,03 MB)

5.
MOŽNOSTI ZAPOSLOVANJA V MAJHNEM PODJETJU
Jože Eder, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: Izbira novega sodelavca je zahteven postopek. Napačna odločitev lahko zelo obremeni majhno podjetje. V majhnem podjetju z nekaj zaposlenimi lahko napačna odločitev kritično vpliva na poslovanje, še posebej pri vodstvenih in strokovnih delavcih. Prav zato se moramo planiranja, selekcije in dokončne izbire lotiti nadvse resno. Jasno in natančno moramo opredeliti dela in naloge, vlogo in odgovornosti, sposobnosti, znanja, strokovnost, izkušnje, kompetence, potrebne za uspešno opravljanje dela, premisliti način pridobivanja kadrov in izbirnega postopka. V tem diplomskem delu smo poleg omenjenih vidikov dokaj podrobno raziskali različne vrste oziroma oblike zaposlovanja in dela, ki bi bile najbolj primerne za majhno podjetje. Opravili smo primerjalno analizo stroškov dela, ki bremenijo delodajalca in opredelili tudi kvalitativno primerjavo. Preizkusili smo veljavnost treh hipotez. Na osnovi izsledkov empirične raziskave smo se odločili za varianto zaposlitve novega delavca, ki je po našem mnenju optimalna.
Ključne besede: majhno podjetje, pogodba o zaposlitvi, podjemna pogodba, študentsko delo
Objavljeno: 04.10.2016; Ogledov: 571; Prenosov: 27
.pdf Celotno besedilo (1,61 MB)

6.
IZVAJANJE RAČUNOVODSTVA PREKO OBLAČNIH STORITEV NA PRIMERU MAJHNEGA PODJETJA
Janja Metličar, 2016, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo obravnava analizo izvajanja spletnega računovodstva v majhnem podjetju z lastno računovodsko službo. V nalogi smo predstavili pojem računovodstvo, naloge računovodske službe za uspešno izvajanje računovodstva in pojem oblačne storitve. Preučili smo ponudbo na trgu e-računovodstva, analizirali in primerjali zahteve za izvajanje računovodskih nalog. Ugotovili smo, da so spletni programi narejeni z namenom olajšati poslovanje podjetnikom, ponujajo boljšo preglednost poslovanja. Podatki so hitro dostopni in natančni. Z odločitvijo, da bomo uporabljali e-računovodstvo oziroma oblačne storitve smo v mozaik ohranjanja narave vložili svoj kamenček. Ugotavljamo, da zraven ohranjanja narave in lažje ter hitrejše dostopnosti podatkov pridobimo tudi na stroškovnem vidiku poslovanja podjetja.
Ključne besede: majhno podjetje, oblačne storitve, računovodstvo, računovodske storitve
Objavljeno: 22.09.2016; Ogledov: 696; Prenosov: 83
.pdf Celotno besedilo (349,55 KB)

7.
PROJEKTNO OBVLADOVANJE KRIZ V MALIH PODJETJIH NA PODROČJU PRODAJE AVTOMOBILOV
Martina Marinac, 2016, diplomsko delo

Opis: Kljub temu, da prodaja avtomobilov upada, Slovenci avtomobilov ne uporabljamo nič manj, ampak kvečjemu še več kot prej. Vsako drugo gospodinjstvo ima že vsaj enega, kar nas po številu prebivalcev postavlja v sam svetovni vrh. Razloge za nezmanjšano uporabo avtomobilov lahko morda pripišemo skromno razviti mreži javnega potniškega prometa, zagotovo pa so razlogi še širši in številčnejši. Prihranek, ki bi nastal ob opuščanju uporabe avtomobila, je v očeh ljudi manj pomemben, kot udobje, ki ga pridobijo z njegovo uporabo. Prodaja avtomobilov v Sloveniji že nekaj let upada, da je kriza prisotna na vseh gospodarskih področjih ni potrebno posebej poudarjati. Zaradi trenutnih političnega in družbeno-socialnih razmer, smo ljudje postali bolj previdni, tudi nakupovalne navade smo posledično spremenili in tako povzročili, da denar ne kroži dovolj hitro, potrošnja pa se je v veliki meri zmanjšala.
Ključne besede: Majhno podjetje, kriza, kriza v podjetju, projekti, avtomobilski trg.
Objavljeno: 25.08.2016; Ogledov: 504; Prenosov: 47
.pdf Celotno besedilo (945,86 KB)

8.
POSLOVNI SEKRETAR KOT ZUNANJI SODELAVEC ZA MAJHNA PODJETJA
Erika Burjek, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: Poslovni sekretarji imajo v podjetju zelo pomembno funkcijo, so nepogrešljivi. Opravljajo naloge s področja organiziranja, vodenja, dela z dokumenti, kadrovanja, informiranja, komuniciranja, prodaje, nabave, računovodstva … Glede na obseg dela in potrebe v podjetju, mora podjetnik razmisliti, ali naj poslovnega sekretarja zaposli ali naj poišče zunanjega sodelavca. Diplomsko delo je sestavljeno iz teoretičnega dela, v katerem je predstavljen poklic poslovnega sekretarja na splošno, v nadaljevanju pa sledi predstavitev poslovnega sekretarja v mikro in majhnem podjetju, in sicer kot zaposlenega v podjetju oziroma kot zunanjega sodelavca. Diplomsko delo se konča z analizo ankete, ki je bila opravljena med vodilnimi v podjetjih in je ključna pri ugotavljanju, katere naloge naj bi poslovni sekretar opravljal in katere zaupne informacije bi vodilni v podjetjih delili z njim.
Ključne besede: Poslovni sekretar, zunanji sodelavec, mikro podjetje, majhno podjetje.
Objavljeno: 01.07.2016; Ogledov: 760; Prenosov: 90
.pdf Celotno besedilo (1,96 MB)

9.
VODENJE IN MOTIVACIJA ZAPOSLENIH V MAJHNEM PODJETJU – ŠTUDIJA PRIMERA
Roberto Trstenjak, 2015, diplomsko delo/naloga

Opis: V globalnem, hitro spreminjajočem se svetu so motivirani zaposleni najpomembnejši člen podjetja, a njihovo motiviranje predvsem v času gospodarske krize za vodenje predstavlja velik izziv. Ob tem je ključno, da vodje poznajo tako svoje zaposlene kot njihovo delovno mesto, da jim lahko postavijo transparentne standarde in da jih za dobro opravljeno delo znajo nagraditi. Čeprav je denar ključni motivator, je odločilnega pomena zavedanje, da so le zaposleni tisti, ki lahko ''dvignejo'' podjetje - brez njih je odlično vodenje brez pomena. Problem, ki smo ga zaznali, je premajhno posvečanje vodij svojim zaposlenim in njihovi motivaciji. Vodje svoje delo v večji meri posvetijo izpolnjevanju finančnih planov, preračunavanju optimiziranja stroškov, produktivnosti ..., premalo se zavedajo pomembnosti človeškega faktorja. Kot študijski primer smo vzeli majhno podjetje Linea Media d. o. o. V prvem delu diplomskega dela smo opredelili vodenje v majhnem podjetju, dobrega vodjo, pomen moči, komunikacije in čustvene inteligence za uspešno vodenje, povezali motivacijo in stile vodenja za uspešnost podjetja ter navedli primere dobrih praks uspešnih podjetij. V drugem, empiričnem delu, je sledila raziskava o vodenju in motivaciji v Linea Medii d. o. o., majhnem podjetju. Skozi poglobljene intervjuje z vodji in anketnim vprašalnikom za zaposlene smo analizirali njihovo vodenje, motivacijo ter njihov vpliv na zaposlene. Zanimalo nas je, kakšen mora biti dober vodja, da pozitivno vpliva na svoje zaposlene in jih zna tudi motivirati – kakšne so njegove kompetence, osebnostne lastnosti, način vodenja, motivacijske sposobnosti. Če vodje želijo biti uspešni pri svojem delu in pri motiviranju zaposlenih, jih morajo zelo dobro poznati. Timsko delo je najboljpogostejši način vodenja, demokratičen stil je njegova razširjena verzija. Rezultati raziskave v podjetju Linea Media d. o. o. so pokazali, da demokratičen način vodenja uporablja le eden od treh vodij – tudi njegovim podrejenim ta stil najbolj ustreza in se pod njegovim vodstvom dobro počutijo. Na uspešno vodenje vpliva tudi temperament vodje – vodje v študijskem podjetju so po temperamentu kolerik, sangvinik in flegmatik. Najuspešnejši je pričakovano sangvinik s svojim demokratičnim načinom vodenja. Z diplomskim delom smo potrdili predvidevanja, da dobra motivacija in zadovoljstvo delavcev pozitivno vplivata na uspešnost celotnega podjetja
Ključne besede: • vodenje • vodja • motivacija • zaposleni • majhno podjetje
Objavljeno: 06.01.2016; Ogledov: 1823; Prenosov: 133
.pdf Celotno besedilo (801,81 KB)

10.
SISTEM RAZVOJA KADROV V PODJETJU KONTO D.O.O.
Urška Gluhak, 2012, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi preučujemo sistem razvoja kadrov s poudarkom na pridobivanju in izboru kadrov, ocenjevanju, nagrajevanju, napredovanju in motiviranju v podjetju Konto d.o.o.. V prvem delu diplomskega dela so teoretično opredeljeni elementi sistema razvoja kadrov, kot so: planiranje kadrov, analiza dela in določanje lastnosti delavcev, pridobivanje, izbira kadrov ter uvajanje novih delavcev, proces učenja, izobraževanja in usposabljanja, ocenjevanje, motiviranje in nagrajevanje ter napredovanje in načrtovanje kariere. Predstavitev obstoječega stanja razvoja kadrov v podjetju Konto d.o.o. je združeno v drugem delu. V tretjem delu s pomočjo vprašalnika podrobneje raziskujemo pomembnost posameznih dimenzij procesa za zaposlene. Zadnje poglavje pa z združitvijo dveh vzporednih procesov, procesa od zgoraj navzdol (top-down) in procesa od spodaj navzgor (bottom-up), predstavlja izzive, pričakovane spremembe ter nadaljnje razvojne usmeritve, ki kažejo drugačno razumevanje pomena človeškega kapitala za podjetje Konto d.o.o..
Ključne besede: Kadri, razvoj, majhno podjetje
Objavljeno: 31.01.2013; Ogledov: 1250; Prenosov: 115
.pdf Celotno besedilo (711,15 KB)

Iskanje izvedeno v 0.25 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici