| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Projektno delo z lutko pri predmetu narava
Veronika Vimer, 2015, diplomsko delo

Opis: Diplomska naloga v delu s teorijo splošno opisuje lutke in lutkovno gledališče. Na kratko smo predstavili prstne igre, katere se pričnemo z otroki igrati že zelo zgodaj. Predstavili smo izdelavo lutk in omenili spodbude za razvijanje otrokovega govora. Razložili smo, kako otrok ob lutki razvija domišljijo in ustvarjalnost. Opisali smo vrste lutk in razlike med njimi. Osredotočili smo se na ročne in mimične lutke, saj smo jih otrokom v praksi predstavili. Poudarili smo, da lutka otroku služi kot motivacijsko sredstvo, ker ji zaupa in jo dobro sprejema. Omenili smo vključitev lutk v kurikulum. Povedali smo, kakšna je vloga vzgojitelja in katere metode dela uporabljamo. V drugem delu smo se nagibali k naravi, opisali smo gozd. Opisali smo, kako razvijati odnos do naravnega okolja in kakšen je otrokov stik z njim. Osredotočili smo se na vzgojo in učenje otrok v naravnem okolju. Podrobneje smo opisali rastline in živali, ki jih najdemo v gozdu, predvsem mravlje, saj smo v praktičnem delu za zaključek več časa namenili spoznavanju le-teh kot nekakšno zanimivost v gozdu. Omenili smo še ogrožanje in varovanje gozdov. V praktičnem delu smo pripravili 6 priprav s cilji, ki smo jih skozi izvajanje dejavnosti tudi uresničevali. Otrokom smo približali lutke in jih vseskozi povezovali z gozdom. Poglavitni namen praktične naloge je bil otroke seznaniti z izdelavo različnih lutk ter hkrati predstaviti značilnosti gozda s pomočjo lutke.
Ključne besede: Lutke, prstne igre, domišljija in ustvarjalnost, motivacijsko sredstvo, gozd, mravlje.
Objavljeno v DKUM: 08.12.2015; Ogledov: 1910; Prenosov: 313
.pdf Celotno besedilo (5,47 MB)

2.
NARAVOSLOVNI PROJEKT V VRTCU (SPOZNAVAJMO DELE NAŠEGA TELESA: ROKE - NOGE)
Natalija Grum, 2014, diplomsko delo

Opis: POVZETEK Diplomsko delo z naslovom NARAVOSLOVNI PROJEKT V VRTCU (Spoznavajmo dele našega telesa: roke - noge) je praktično, saj temelji na izvedbi projekta. Namen diplomske naloge je seznaniti otroka (s pomočjo projektnega dela) z zgradbo človeškega okostja in mu omogočiti, da spozna delovanje zgornjih in spodnjih okončin. V teoretičnem delu je najprej predstavljeno zgodnje naravoslovje, spoznavanje in pomen naravoslovja ter raziskovalnega pouka za otroke. Opisan je projekt in projektno delo, etape projektnega dela, del pa je namenjen tudi predstavitvi lutke kot motivacijskega sredstva. V nadaljevanju je opisano človeško okostje, s poudarkom na okončinah, ki so razdeljene na zgornje okončine (ude ali roke) ter na spodnje okončine (ude ali noge). Opisane so kosti okončin in sklepi, njihove funkcije ter možnosti in pomen gibanja in gibljivosti. Praktični del naloge zajema predstavitev projekta v obliki makro priprave in vseh mikro priprav za posamezne dneve. Za vsak dan je podan opis izvedbe z analizami in ugotovitvami. Projekt je trajal štiri dni v vrtcu, in sicer na drugi starostni stopnji otrok.
Ključne besede: KLJUČNE BESEDE: okostje, okončine, projektno delo, naravoslovje, gibanje, lutke kot motivacijsko sredstvo
Objavljeno v DKUM: 11.12.2014; Ogledov: 2630; Prenosov: 425
.pdf Celotno besedilo (1,71 MB)

Iskanje izvedeno v 0.07 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici