| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 6 / 6
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Percepcija luksuza med glamping ponudniki : magistrsko delo
Jan Pokorny, 2024, magistrsko delo

Opis: Zaključno delo se nanaša na razumevanje definicije luksuza s strani slovenskih glamping ponudnikov. Pojem luksuz v osnovi predstavlja visok nivo materialne dobrine ali storitve, vendar se pojavlja vprašanje, ali je v sodobnem času le prestižna ponudba človeškega vira tista, ki tvori luksuz. Živimo v stresnem času, v katerem iščemo pobeg iz vsakdana, kar se vse pogosteje odraža v obliki pobega v drugačno okolje in z željo po doživetju. Prav takšna lokacija in takšno doživetje sta lahko potencialna luksuzna elementa, na podlagi katerih v delu opredeljujemo, ali ju tovrstni ponudniki tako tudi prepoznavajo in vključujejo v svojo ponudbo. V sklopu opisanega se med drugim osredotočamo na dejstvo, ali slovenski glamping ponudniki prepoznavajo potrebe svojih gostov in jim zagotovijo iskani luksuz. Luksuz je namreč pojem subjektivnega vidika, torej posamezniki si ga lahko razlagamo različno, denimo kot prestižno namestitveno kapaciteto ali pa kot zgolj atraktivno lokacijo oziroma edinstveno doživetje.
Ključne besede: glamping, kampiranje, luksuz, doživetje, narava
Objavljeno v DKUM: 19.04.2024; Ogledov: 118; Prenosov: 22
.pdf Celotno besedilo (1,63 MB)

2.
Marketinške strategije luksuznih blagovnih znamk
Anja Prešern, 2020, diplomsko delo

Opis: Dandanes nas blagovne znamke spremljajo ob vsakem koraku, zato njihovi skušnjavi ne moremo ubežati. Od nekdaj so veljale za nekaj prestižnega, težko dostopnega, razkošnega in so omogočale, da si odjemalci z njimi gradijo družbeni status. Visoke cene so zasnovane na kakovosti materialov, trajnosti in ekskluzivnosti izdelkov. Luksuzne blagovne znamke imajo drugačne strategije kot navadne blagovne znamke. V splošnem uporabljamo 4P-model (izdelek, cena, distribucija, promocija), vendar za strategije luksuznih blagovnih znamk to ni dovolj. Le-te morajo uporabljati 7P-model, ki zraven 4P- modela vsebuje še ljudi, procese in fizične dokaze. Razlikujejo se tudi strategije luksuznih blagovnih znamk med ameriškimi in evropskimi. V splošnem si luksuzne blagovne znamke prizadevajo ohraniti simbolni status in s svojim imenom zgraditi zgodbo, ki je nihče ne bo pozabil.
Ključne besede: Luksuzne blagovne znamke, luksuz, odjemalci, prestiž, strategije.
Objavljeno v DKUM: 02.12.2020; Ogledov: 991; Prenosov: 123
.pdf Celotno besedilo (1,19 MB)

3.
Strategije marketinga luksuznih blagovnih znamk
Saša Pečovnik, 2019, diplomsko delo

Opis: Luksuzne blagovne znamke že od nekdaj veljajo za privilegij redkih, ki si jih lahko privoščijo. Poleg visoke kakovosti jih namreč spremljajo tudi visoke cene, s katerimi ohranjajo svojo ciljno skupino, to pa so odjemalci z višjim socialnim statusom. Z natančno študijo luksuznih znamk smo ugotovili, da njihova vrednost temelji predvsem na simbolni in ne toliko na funkcionalni vrednosti. Ena od glavnih dilem, s katerimi se srečujejo luksuzne znamke, je, kako ohranjati čim večjo zaželenost s strani odjemalcev, hkrati pa se izogniti množični uporabi, s katero bi bil njihov status ogrožen. S tem namenom luksuzne znamke izvajajo posebne strategije, ki se močno razlikujejo od tistih, ki jih izvajajo ostale blagovne znamke na trgu. Strategije različnih luksuznih znamk so si med seboj precej podobne, odvisne pa so od izvora znamke, saj imajo evropske znamke v primerjavi z ameriškimi drugačne temelje.
Ključne besede: Luksuz, luksuzne blagovne znamke, strategije, Louis Vuitton, Dior, Gucci
Objavljeno v DKUM: 05.12.2019; Ogledov: 1028; Prenosov: 80
.pdf Celotno besedilo (709,01 KB)

4.
Trženje inovativnih, z naravo povezanih, turističnih produktov: segmentacija, poudarjene prednosti in kanali komuniciranja izbranih primerov
Jan Pokorny, 2017, diplomsko delo/naloga

Opis: Diplomska naloga se nanaša na promocijo trenutno še dokaj nepoznane in inovativne vrste bivanja v namestitvenih kapacitetah za turistične namene – glampinga. Luksuzno kampiranje oz. tako imenovan glamping se je prvič pojavil v zadnjem desetletju v Angliji, danes pa se je zaradi svoje atraktivne ponudbe, ki je ni mogoče najti v klasičnih namestitvenih enotah, kot so hoteli, apartmaji, hostli itd., močno razširil po vsem svetu. Hiške na drevesih, veliki šotori s sodobnim pohištvom na splavu in majhne lesene hiške v obliki piramide z bazeni so le nekateri izmed primerov glampinga, ki turistu zagotovijo osnovno ter dodatno luksuzno ponudbo. V diplomski nalogi bodo sprva predstavljeni primeri dobrih praks glampingov po svetu, v ožjem delu pa se bomo osredotočili na tovrstno ponudbo v Sloveniji in raziskali segmentacijo gostov, poudarjene prednosti ponudnikov ter kanale komuniciranja z gosti, ki jih uporabljajo slovenski glamping ponudniki. Raziskovalna vprašanja so torej vezana na trženje tovrstne ponudbe v Sloveniji, s ciljem povečati prepoznavnost podjetij, ki nudijo luksuzne storitve in predstaviti glamping kot inovativen turističen produkt v Sloveniji.
Ključne besede: glamping, luksuz, ekoturizem, trženje, kampiranje
Objavljeno v DKUM: 04.01.2018; Ogledov: 2241; Prenosov: 439
.pdf Celotno besedilo (2,39 MB)

5.
Večstanovanjski objekt z luksuznimi stanovanji v Celju
Sergej Podgoršek, 2013, delo diplomskega projekta/projektno delo

Opis: V diplomskem izpitu ponudimo idejno rešitev za večstanovanjski objekt z luksuznimi stanovanji v Celju na Kocenovi ulici 2 A. V prvem, teoretičnem delu se posvečamo minimalnim tehničnim zahtevam stanovanj in stanovanjskih zgradb ter skušamo definirati termin luksuzno stanovanje. Na podlagi statističnih podatkov na kratko predstavimo trg stanovanjskih nepremičnin v Sloveniji in predstavimo referenčne primere luksuznih stanovanj oz. stanovanjskih zgradb v Sloveniji. V drugem delu podamo idejno rešitev za objekt na dani lokaciji, s predhodnimi analizami širše in ožje lokacije.
Ključne besede: arhitektura, stanovanje, luksuz, nadstandard, Celje
Objavljeno v DKUM: 06.09.2013; Ogledov: 2353; Prenosov: 224
.pdf Celotno besedilo (75,74 MB)

6.
REPREZENTACIJE LUKSUZA V ŽIVLJENJSKOSTILNIH REVIJAH
Jasmina Mešić, 2010, diplomsko delo

Opis: V pričujočem diplomskem delu v ospredje postavljamo vprašanje, na kakšne načine se reprezentira luksuz v življenjskostilnih revijah, pri čemer se opiramo na model kulturnega krogotoka Stuarta Halla. Za te namene najprej zasnujemo zgodovinski oris koncepta luksuza, opišemo karakteristike luksuznih dobrin, kot tudi razkrivamo elemente luksuzne potrošnje in motive zanjo. V nadaljevanju pa teoretsko opredelimo metodološka orodja za razkrivanje reprezentacij luksuza — kritično diskurzivno analizo in kritično vizualno analizo. V empiričnem delu izvedemo kvalitativno raziskavo reprezentacij luksuza v življenjskostilnih revijah Diners Club Magazine in Zlati Kapital med leti 2006 in 2009.
Ključne besede: luksuz, potrošnja luksuza, reprezentacija, kulturni krogotok, kritična diskurzivna analiza, kritična vizualna analiza
Objavljeno v DKUM: 28.06.2010; Ogledov: 11202; Prenosov: 455
.pdf Celotno besedilo (2,83 MB)

Iskanje izvedeno v 0.78 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici