| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Analiza mobilnih lojalnostnih sistemov in aplikacij
Tomaž Polič, 2019, magistrsko delo

Opis: Cilj magistrskega dela je bil celovit pregled področja mobilnih programov zvestobe tako z vidika uporabnikov kot trgovcev. Predstavili smo nove možnosti, ki jih prinašajo mobilne tehnologije, in identificirali dejavnike, ki vplivajo na uspešnost in pogostost uporabe mobilnih aplikacij zvestobe. Ugotovili smo, katere funkcionalnosti so najpogosteje prisotne v aplikacijah in katere so najbolj pomembne za uporabnike. Raziskali smo vpliv demografskih razlik ter motivacijo različnih generacij za vključenost v programe zvestobe. Opisali smo, kako trgovci zbirajo podatke o uporabnikih, na kakšen način jih uporabljajo za povečanje prodaje in poudarili pomen zasebnosti in varovanja osebnih podatkov. Odgovore na zastavljena raziskovalna vprašanja smo poiskali na osnovi pregleda literature in sinteze rezultatov sorodnih raziskav in strokovnih poročil. Pripravili in izvedli smo svojo anketo med slovenskimi potrošniki ter analizirali obstoječe mobilne rešitve za programe zvestobe vseh večjih trgovcev v Sloveniji.
Ključne besede: lojalnostni sistemi, program zvestobe, informacijski sistemi, mobilne aplikacije, mobilne naprave, trgovina
Objavljeno: 18.06.2019; Ogledov: 557; Prenosov: 68
.pdf Celotno besedilo (938,39 KB)

2.
ANALIZA PODATKOV LOKALNEGA BREZŽIČNEGA OMREŽJA S POMOČJO SNMP
Cveto Ljubič, 2016, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu Analiza podatkov lokalnega brezžičnega omrežja s pomočjo SNMP smo opisali nekaj lastnosti brezžičnih omrežij in delovanje standarda IEEE 802.11. Preučili smo razvoj protokola SNMP in naredili primerjavo med različicami. Za uspešno izvedbo testnega modela smo prilagodili računalnik in strežnik za delo s storitvijo SNMP in programskim jezikom PHP in po potrebi prilagodili tudi obstoječe brezžično omrežje. Naredili smo zajem podatkov gostov s pomočjo protokola SNMP in uporabne podatke shranili v bazo podatkov. Nad shranjenimi podatki smo naredili analizo in preučili, kako bazo podatkov in prihod strank povežemo v lojalnostni program z dodano vrednostjo. Preučili smo določila zakonodaje v primeru posredovanja podatkov v komercialne namene, pridobljenih od gostov. Raziskavo smo najprej opravili na testnem omrežju in ne v lokalu. Pri opisu zakonodaje smo se omejili samo na nekatere vidike. Končali smo z analizo izsledkov teoretične raziskave, kakor tudi praktične aplikacije.
Ključne besede: brezžično omrežje, Wi-Fi, SNMP, lojalnostni program, PHP, zakonodaja
Objavljeno: 13.09.2016; Ogledov: 803; Prenosov: 68
.pdf Celotno besedilo (1,55 MB)

3.
KRIZNI MANAGEMENT IN PRILAGAJANJE PODJETJA NA KRIZO
Marko Božnik, 2014, diplomsko delo

Opis: Svetovno gospodarstvo od vodstvenega kadra zahteva vedno več hitrih in pravilnih odločitev, če želi, da je podjetje konkurenčno. Problemi so del življenjskega cikla podjetja, ki jih povzročajo spremembe v okolju, kakor tudi spremembe znotraj podjetja. Management v podjetju mora biti zmeraj pripravljen na krizo in na reakcijo. V nasprotnem primeru pridemo hitro do situacije, ki je brezizhodna za podjetje, v skrajnih primerih lahko pripelje tudi do propada podjetja. Diplomsko delo obravnava pojav krize ter poslovno idejo za izhod iz krize. Diplomsko delo obsega sedem poglavij: 1 UVOD, 2 KRIZA, 3 UKREPI IN REŠITVE ZA PREPREČEVANJE KRIZE, 4 KRIZNI MANAGEMENT, 5 STRATEGIJE ZA REŠEVANJE PODJETJA IZ KRIZE, 6 PRILAGAJANJE PODJETJA NA KRIZO V PODJETJU BIG BANG, D. O. O., 7 RFM-ANALIZA PODATKOV IN 8 SKLEP. V uvodu diplomskega dela sem na kratko predstavil razmere današnjega svetovnega okolja, v katerem delujejo podjetja, ter vpliv na poslovanje. V diplomskem delu sem celovito prikazal nastanek krize oz. kaj vse pripelje do krize ter seveda izhod iz nje. Pri pisanju diplomskega dela me je predvsem vodila misel, da je vsaka kriza rešljiva, ne glede na to, kako nastane in od kod izvira. Ob primernem ukrepanju in kriznem managementu je vse rešljivo. S poslovno idejo, ki sem jo predstavil, pa želimo v prihodnje morebiti povečati prepoznavnost podjetja Big Bang, d. o.o., ter tudi na neki način rešiti krizo, v kateri se nahajamo. V uvodnem poglavju sem predstavil problem, pred katerim sem bil ob pisanju diplomskega dela, navedel sem tudi upoštevane omejitve in predpostavke ter uporabljene metode dela. Sledi poglavje, v katerem sem podrobno predstavil krizo in vse, kar je povezano z njo. Tretje poglavje opisuje ukrepe in rešitve za preprečitev krize ter njeno zdravljene. V tem poglavju 57 sem predstavil, kako lahko podjetje, še preden je v krizi, njen nastanek prepreči, ter tudi načine, kako lahko podjetje, ki se v njej nahaja, iz nje odide kot zmagovalec, brez da sledi propad podjetja. V četrtem poglavju sem opisal zadolžitve in pravilne ukrepe kriznega managementa, opisan je celoten postopek saniranja krize z vsemi pripadajočimi nalogami. V petem poglavju predstavim vse strategije, ki so potrebne, da podjetje uspešno prebrodi krizo. V šestem poglavju sem opisal praktičen primer na podjetju, kjer predstavim poslovno idejo za rešitev iz krize. Podjetje je v fazi, ko še ni v krizi, ampak moramo narediti vse, da v njo ne pademo, zato ideja o lojalnostnem programu. V sedmem poglavju sledi predstavitev metode za analizo pridobljenih podatkov v programu. Analiza se imenuje RFM. V zadnjem, osmem poglavju, sledi sklep in zaključna misel ter ocenjene trditve, ki sem jih postavil na začetku diplomskega dela. V diplomskem delu so predstavljeni pogledi nekaterih domačih in tujih avtorjev, ki so postavili trditve, da je reševanje iz krize ali njena preprečitev kompleksen in dolgotrajen proces, ki zahteva veliko kriznega znanja in odrekanja ter izjemen krizni management.
Ključne besede: vzroki za krizo, Big Bang, lojalnostni program, preprečevanje krize, krizni management, kriza v podjetju, ukrepi za reševanje krize
Objavljeno: 17.10.2014; Ogledov: 1630; Prenosov: 89
URL Povezava na celotno besedilo

Iskanje izvedeno v 0.09 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici