| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 16
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
MOČ BLAGOVNE ZNAMKE NA PRIMERU PODJETJA PALOMA D.D.
Martina Nerat, 2009, diplomsko delo

Opis: Tema diplomskega dela je moč blagovne znamke. Na trgu je prisotnih veliko blagovnih znamk, ki se med seboj razlikujejo po moči. Ta je ključna v kriznih razmerah, saj ima močna blagovna znamka večje možnosti za uspeh kot pa blagovna znamka, ki je prisotna na trgu malo časa. Diplomsko delo je razdeljeno na dva dela, teoretičnega in praktičnega. V okviru teoretičnega dela smo opredelili pojem blagovne znamke, funkcije blagovne znamke ter elemente blagovne znamke. Nato smo se osredotočili na vrednost blagovne znamke ter opis PGM modela. Praktični del sestavljata četrto in peto poglavje. V četrtem poglavju smo opisali podjetje Paloma d.d. V zadnjem poglavju smo predstavili značilnosti srbskega trga in kupcev na tem trgu. S pomočjo PGM modela smo nato prikazali moč blagovne znamke Paloma na srbskem trgu v kategoriji žepnih robčkov.
Ključne besede: blagovna znamka, elementi blagovne znamke, moč blagovne znamke, lojalnost blagovni znamki, asociacije povezane z blagovno znamko, Valicon, PGM, Paloma.
Objavljeno: 06.07.2010; Ogledov: 2262; Prenosov: 413
.pdf Celotno besedilo (795,40 KB)

3.
UVAJANJE INFORMACIJSKE PODPORE ZA UPRAVLJANJE ODNOSOV S STRANKAMI NA PRIMERU PODJETJA STROJ
Matej Šekoranja, 2009, diplomsko delo

Opis: K izbiri teme o uvajanju koncepta upravljanja odnosov s strankami (angl. CRM) v podjetje Stroj, d. o. o., nas je vzpodbudila kriza, v kateri se je znašlo svetovno gospodarstvo in ki ni prizanesla niti podjetju Stroj, d. o. o. Pokazalo se je, da lahko dolgoročno preživijo le tista podjetja, ki so dovolj fleksibilna, da lahko ublažijo negativne učinke gospodarske krize na trgu. K večji fleksibilnosti in uspešnosti poslovanja podjetja prav gotovo pripomore tudi uvedba informacijskega sistema CRM. Le-ta v središče postavlja stranko, ki je motor podjetja, saj je celotno poslovanje in delovanje podjetja vezano na zahteve in potrebe strank. Podjetje Stroj, d. o. o., se ukvarja s specifično dejavnostjo izdelovanja in oblikovanja kovinskih izdelkov, pri čemer svoje izdelke razvija skupaj s svojimi poslovnimi partnerji. Pri poslovanju podjetja je zelo pomembno, da je odzivni čas na zahteve strank čim krajši, saj se s tem povečujeta zaupanje in lojalnost strank. Koncept CRM pa poleg lojalnosti in zaupanja strank med svoje prednosti šteje tudi večjo količino in hitrost zbiranja podatkov, manjše stroške poslovanja, poznavanje navad strank itd. Učinki vseh dejavnikov na podjetje so z neposrednimi finančnimi kazalniki težko merljivi, njihove koristi so vidne šele na dolgi rok in se kažejo v večji odpornosti podjetja na konkurenco.
Ključne besede: CRM, Stroj, d. o. o., fleksibilnost, stranka, lojalnost strank, finančni kazalniki.
Objavljeno: 18.06.2010; Ogledov: 1549; Prenosov: 122
.pdf Celotno besedilo (1,40 MB)

4.
ZAZNAVANJE KAKOVOSTI STORITEV PLESNIH ŠOL
Ines Ogorevc, 2010, diplomsko delo

Opis: Na trgu plesnih šol v Sloveniji obstaja močna konkurenca, saj gre za storitve po katerih obstaja veliko povpraševanje. Za obstoj na trgu je vlaganje v kakovost storitev neizogibno, zato morajo plesne šole dobro poznati svoje potencialne in obstoječe odjemalce ter vlagati v tiste lastnosti zaznane kakovosti storitev, ki pripravijo odjemalca, da ostane pri plesni šoli, saj je veliko študij pokazalo, da je potrebno veliko več denarja, časa in pripomočkov, da pridobimo nove odjemalce, kot pa da obdržimo obstoječe. Prav te lastnosti smo poskušali ugotoviti s predstavljeno raziskavo plesnih šol, v katero je bilo zajetih 170 odjemalcev 4 plesnih šol. Po analizi rezultatov izvedene ankete smo prišli do zaključkov, da bi plesne šole morale največ vlagati v izobraževanje in usposabljanje izvajalcev storitev ter njihov odnos z odjemalci. Anketiranci so namreč kot najpomembnejše lastnosti zaznane kakovosti storitev opredelili zaupanje in empatijo izvajalcev storitev. Prav tako pa so izvajalca storitve določili kot poglavitni razlog pri odločitvi za vrnitev ali menjavo plesne šole. Zadovoljni odjemalci so zagotovili, da se bodo k plesni šoli vrnili.
Ključne besede: storitve, kakovost, lojalnost, plesna šola
Objavljeno: 29.09.2010; Ogledov: 1505; Prenosov: 118
.pdf Celotno besedilo (1,26 MB)

5.
Etična in neetična konkurenca : diplomsko delo
Aleš Jelenko, 2008, diplomsko delo

Opis: Sodobno okolje, konkurenca in stranke želijo in pričakujejo od podjetij izključno najboljšo ponudbo storitev in izdelkov. Podjetja morajo zato delovati na vrhuncu svojih moči ves čas in poskušati čimbolj ustreči svojim zvestim strankam, hkrati pa si mora podjetje nujno ustvarjati čim večji profit. Ker pa to ni tako enostavno, si podjetja za doseg svojih ciljev pomagajo tudi z manj želenimi metodami; to je z neetičnim ravnanjem. V diplomskem delu smo raziskali problema terjatev in prenizkih cen ter ugotovili, da se neetično ravnanje oziroma poslovanje lahko privoščijo le večja in močnejša podjetja. Etika bi morala postati temelj odločitev managementa, saj je etično delovanje ključno za razvijanje svetovnega gospodarstva. V diplomskem delu ugotavljamo, da je neetična konkurenca del današnjega gospodarstva in je pravzaprav neizogibna. Res pa je, da podjetja, ki delujejo neetično, nimajo dolgoročnih možnosti za obstanek na trgu.
Ključne besede: etika, konkurenca, lojalnost, management, terjatev, nizke cene, morala
Objavljeno: 03.09.2010; Ogledov: 1538; Prenosov: 221
.pdf Celotno besedilo (453,45 KB)

6.
LOJALNOST ODJEMALCEV MARCHE RESTAVRACIJ V SLOVENIJI
Polonca Cugmas, 2011, diplomsko delo

Opis: V današnjem času se podjetja vse bolj zavedajo, da je njihov uspeh na trgu odvisen od spoštovanja in lojalnosti odjemalcev, ki si jo zagotavljajo z vrhunskimi izdelki in storitvami. Le odjemalec, ki je nad zaznano kakovostjo izdelka ali storitve navdušen, saj preseže njegova pričakovanja, je zadovoljen odjemalec. Zadovoljen odjemalce se tako odloči za ponovni nakup in priporoča podjetje, saj je manj občutljiv na ponudbo konkurence. Že 5% rast stopnje lojalnosti lahko podvoji dobičkonosnost podjetja, zato so lojalni odjemalci neprecenljiva vrednost za vsako podjetje, sploh na trgu zaostrene konkurence. Lojalnost prinaša številne prednosti in koristi (dobiček iz prodaje, dobiček iz zmanjšanja operativnih stroškov in dobiček iz dajanja priporočil) za njeno doseganje pa se je potrebno ves čas truditi. Treba jo je spremljati z meritvami, redno opravljati podrobne raziskave, ki odkrijejo pomanjkljivosti in vzroke nelojalnosti, skratka podjetje se mora poglobiti v odnose z odjemalci na vseh ravneh vodstva, saj bodo takšni odnosi izgrajeni na zaupanju in bodo vodili k dolgoročnemu odnosu in posledično k večjemu uspehu podjetja. V diplomski nalogi smo na podlagi teoretičnih izhodišč opredelili zadovoljstvo, lojalnost in storitve. Preučili različne komponente lojalnosti (zadovoljstvo, zadržanje in priporočila) ter njihovo medsebojno vplivanje na lojalnost odjemalcev. V empiričnem delu, smo s pomočjo pridobljenih podatkov ankete, ki smo jo izvedli med odjemalci podjetja Marche v Sloveniji, preverjali trenutno stanje pomembnosti in zadovoljstvo odjemalcev s posameznimi elementi ponudbe ter na osnovi tako pridobljenih podatkov izračunali lojalnost s pomočjo indeksa lojalnosti odjemalcev. Ugotovili smo, da ima podjetje Marche v Sloveniji večino zelo zadovoljnih in zadovoljnih odjemalcev, ki se redno vračajo v restavracijo in jo priporočajo svojim prijateljem, sorodnikom in znancem, kar vodi do visoke lojalnosti njihovih odjemalcev. Na lojalnost odjemalcev najbolj vplivajo naslednji elementi ponudbe: svežina izdelkov, preglednost ponudbe ter notranja urejenost objekta. Najmanjši vpliv na lojalnost odjemalcev pa imajo cene, število parkirnih prostorov ter informacije o objektu na poti do njega.
Ključne besede: Zadovoljstvo, pričakovanja, zaznave, nezadovoljstvo, zadržanje odjemalcev, priporočila odjemalcev, lojalnost odjemalcev, indeks lojalnosti odjemalcev, zadovoljstvo in lojalnost, dobičkonosnost, storitve, Marche restavracije.
Objavljeno: 09.05.2011; Ogledov: 1876; Prenosov: 115
.pdf Celotno besedilo (4,61 MB)

7.
UGOTAVLJANJE DOBIČKONOSNOSTI IN ŽIVLJENJSKE VREDNOSTI STRANK
Matej Glinšek, 2011, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: Management odnosov s strankami (CRM) je filozofija, ki povezuje vse funkcije v organizaciji, njen glavni namen pa je grajenje dolgoročnih dobičkonosnih odnosov s strankami. Skozi zgodovino se je razvilo več konceptov marketinga, vendar je v najtesnejši povezavi z CRM marketinška orientiranost, ki temelji na poznavanju in prilagajanju potrebam strank. Pri dobičkonosnih odnosih je temeljni proces menjava na trgu, kjer prihaja do menjave vrednosti med stranko in ponudnikom. Temeljni koncepti na poti do dobičkonosnih strank so vrednost za stranko, zadovoljstvo, zadržanje in lojalnost. Dobičkonosna je tista, ki v določenem času organizaciji prinese več prihodkov kot stroškov. Ugotavljanje dobičkonosnosti po metodi ABC temelji na razporejanju stroškov glede na aktivnosti. Pridobljeni podatki so osnova za strateško odločanje o načinu sodelovanja s strankami. Življenjska vrednost stranke pove, kolikšen bo dobiček s strani stranke v celotni dobi sodelovanja. Pomembnejši faktorji pri izračunu so diskontna stopnja, stopnja zadržanja strank in življenjska doba stranke. Pridobljeni podatki se lahko uporabijo kot temelj za odločanje o nadaljevanju sodelovanja, popustih, različnih strateških povezavah in o marketinških aktivnostih.
Ključne besede: management odnosov s strankami (CRM), marketing, vrednost, lojalnost, zadržanje, zadovoljstvo, dobičkonosnost, življenjska vrednost, prihodki, stroški
Objavljeno: 10.11.2011; Ogledov: 2056; Prenosov: 211
.pdf Celotno besedilo (1,16 MB)

8.
9.
ANALIZA LOJALNOSTI ODJEMALCEV DO IZDELKOV ZNAMKE COCA-COLA
Matej Šauperl, 2012, diplomsko delo

Opis: Zadovoljstvo odjemalcev predstavlja za podjetja pomembno vlogo pri zagotavljanju uspešnih poslovnih rezultatov in ohranjanju konkurenčnega tržnega deleža. Z zadovoljevanjem potreb in želja odjemalcev podjetja skrbijo in ohranjajo to medsebojno povezanost med podjetjem in odjemalcem. Glede na to, da živimo v času odprtega trga in globalne ekonomske krize, h kateremu lahko dodamo prenasičenost trga in močno konkurenco na vsakem koraku, je za podjetja bistvenega pomena, da se zaveda ogroženosti svojih odjemalcev. Če odjemalec ne bo zadovoljen, lahko zelo hitro preklopi h konkurenci, samemu podjetju pa tako povzroči, že poleg nastalih, še dodatne stroške pri iskanju novih zadovoljnih odjemalcev. Zadovoljen odjemalec ima v teoriji vse karakteristike, da postane lojalen. Lojalnost odjemalca je globoka in močna zaveza, v katerem se odjemalec vedno znova odloča po ponovnem nakupu izbranega izdelka (storitve) tako sedaj, kot v prihodnosti, kljub vplivu okolja, situacije ter konkurenčnega potencialnega poskušanja vplivanja na njegovo izbiro. Predstavlja največjo možno stopnjo povezanosti in ima za podjetje neprecenljivo vrednost. Lojalnost odjemalcev je v bistvu rezultat organizacije, ki neprestano ustvarja koristi odjemalcu do njihovega izdelka (storitve). Jedro dela diplomskega seminarja predstavlja analiza lojalnosti odjemalcev do izdelkov znamke Coca-Cola. S pomočjo anketnega vprašalnika smo pridobivali neposredne informacije o kupnih navadah odjemalcev. Glavne ugotovitve te analize so pokazale, da zelo veliki odstotek anketirancev pozna in uporablja izdelke Coca-Cola na redni ravni. Anketiranim odjemalcem je okus omenjenih pijač bistvenega pomena pri odločitvi za nakup. Iz navedenih podatkov lahko sklepamo, da je večina anketiranih lojalna blagovni znamki in da tudi samo podjetje Coca-Cola uspešno krepi in ohranja to neoprijemljivo čustveno vez. S primerno nastavljenimi hipotezami lahko sklepamo, da so se naša predvidevanja izkazala za pravilna in smotrna. V sklepnem delu smo strnili naše ugotovitve, pri katerem smo prišli do spoznanja, da bo lojalnost odjemalcev tudi v prihodnosti za podjetje predstavljala resen in težak izpit, katerega bodo primorani opraviti z odliko. Podjetjem bo glavni izziv tudi v prihodnje predstavljalo ohranjanje lojalnih odjemalcev ter ustvarjanje in pridobivanje novih razmerij med podjetjem in odjemalcem. Odjemalci so tisti člen, ki neposredno vplivajo na celovito delovanje in poslovanje podjetja. Coca-Cola se, kot vodilno podjetje na področju proizvajanja brezalkoholnih pijač, zaveda pomena lojalnosti odjemalcev in samo čas bo pokazal, kako uspešno se bo te problematike tudi v prihodnje lotevala. Vsekakor pa vse kaže na to, da bo kljubovala razmeram na trgu z ustvarjanjem novih trendov, potreb in želja.
Ključne besede: zadovoljstvo odjemalcev, lojalnost odjemalcev, prednosti lojalnih odjemalcev, vrste lojalnosti, analiza lojalnosti, podjetje Coca-Cola.
Objavljeno: 21.11.2012; Ogledov: 940; Prenosov: 97
.pdf Celotno besedilo (925,93 KB)

10.
KOMUNICIRANJE S STRANKAMI V PRIMERU REKLAMACIJ V IZBRANEM PODJETJU
Tadeja Kolar, 2012, diplomsko delo

Opis: Lojalnost odjemalcev je pomemben dejavnik poslovanja podjetja. Prinaša ogromno prednosti in koristi, izmed katerih izstopajo predvsem: pozitivno ime podjetja na trgu, njegova konkurenčna prednost pred tekmeci ter njegovo dobičkonosno poslovanje. Za doseganje uspeha se mora podjetje truditi, to prednost pa lahko doseže le s poštenim delom ter kakovostjo svojih izdelkov in storitev. Pogoj za to je predhodno dobro poznavanje želja in potreb svojih kupcev, vzdrževanje primernih poslovnih odnosov z zaposlenimi in poslovnimi partnerji ter poslovanje z zanesljivimi dobavitelji. V podjetju morajo zaposleni delovati po načelu medsebojnega spoštovanja in vzdrževanja pozitivnih poslovnih odnosov, saj lahko le na tak način dosegajo kvalitetno medsebojno komuniciranje in pravočasno reševanje oz. odpravljanje napak. Vsa njihova pozornost mora biti usmerjena h kupcem, iskanju vzrokov njihovega nezadovoljstva, odpravljanju napak in nenehnemu izboljšanju ponudbe. Pomembno je poudariti, da se potrebe, želje in zahteve kupcev razlikujejo, zato vsakemu posamezniku ni moč ustreči v celoti. Posledica tega je nastanek reklamacij, ki danes v poslovnem svetu niso neznanka. Pomembno je, da zaposleni sprejmejo vsako reklamacijo z razumevanjem in jo obravnavajo kot dragocen podatek s strani kupca, ki podjetju prinese pozitivno informacijo za njegovo poslovanje. Reklamacije niso nikoli slabost, če se v podjetju za njih takoj zavzamejo, jih analizirajo, ugotovijo njihove prednosti in slabosti ter jih čim prej rešijo. Odnosi, ki bodo temeljili na zaupanju in spoštovanju, bodo vodili k dolgoročnejšemu poslovanju ter poslovnemu uspehu podjetja.
Ključne besede: komuniciranje, reklamacije, kupci, odnosi, zadovoljstvo, lojalnost, pričakovanja, čustvena inteligentnost.
Objavljeno: 15.11.2012; Ogledov: 1070; Prenosov: 36
URL Povezava na celotno besedilo

Iskanje izvedeno v 0.26 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici