| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 49
Na začetekNa prejšnjo stran12345Na naslednjo stranNa konec
1.
Celostna grafična podoba lastnega podjetja
Hristina Trajkoska, 2021, diplomsko delo

Opis: Naš cilj diplomskega dela je bil razvoj učinkovite celostne grafične podobe lastnega podjetja Feelingran, ki je družinsko podjetje, ki se ukvarja z izdelavo filigranskega nakita. Diplomsko delo raziskuje in pojasnuje proces oblikovanja celostne grafične podobe, ki skozi teoretični in praktični del predstavlja rešitev oblikovalske problematike. V teoretičnem delu smo najprej predstavili oblikovanje na splošno, njegov namen, grafično oblikovanje in kategorije grafičnega oblikovanja. Nato smo opredelili pomen vizualnega komuniciranja in pojasnili osnovne elemente in načela le-tega. Za konec teoretičnega dela smo obravnavali tudi vlogo grafičnega oblikovalca in proces oblikovanja vizualnih sporočil. Podrobno smo opisali tudi pomen celostne grafične podobe ter njene elemente. Naslednji del diplomskega dela predstavlja konkretno rešitev in oblikovanje celostne grafične podobe lastnega podjetja. Ustvarili smo logotip, pri čemer smo upoštevali pridobljeno znanje iz teoretičnega dela, naredili tudi konceptualne in profesionalne fotografije za prikaz nakita in promocijo ter izbrali ustrezna komunikacijska sredstva. Nato smo celostno grafično podobo aplicirali še na promocijske izdelke.
Ključne besede: grafično oblikovanje, celostna grafična podoba, vizualna komunikacija, logotip, filigran
Objavljeno: 18.10.2021; Ogledov: 1; Prenosov: 0
.pdf Celotno besedilo (2,05 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

2.
Celostna grafična podoba na primeru podjetja Kvaliteta d.o.o
Rebeka Škrlec, 2021, diplomsko delo

Opis: Celostna grafična podoba podjetja je zelo pomembna, saj vpliva na prvi vtis, ki ga naredi podjetje. Cilj je, da si ga potrošniki zapomnijo, zato mora biti unikaten in preprost, vendar dovolj kompleksen, da je opazen. Zajemati mora bistvo organizacije, ki jo predstavlja. Diplomsko delo smo razdelili na teoretični in praktični del. V teoretičnem delu smo preučili proces kreiranja logotipa, uporabo, pomen in učinkovitost izbranih barv ter različne vrste tipografij. V praktičnem delu smo teoretične ugotovitve uporabili na primeru nove grafične podobe podjetja Kvaliteta d.o.o. in preučili dosedanjo. V okviru praktičnega dela smo pred procesom ustvarjanja nove podobe analizirali tudi podobo konkurence. Za izbrano podjetje smo izdelali promocijski material in osnovne komunikacijska sredstva (vizitke, pisemska ovojnica in dopisni list).
Ključne besede: celostna grafična podoba, logotip, grafično oblikovanje
Objavljeno: 18.10.2021; Ogledov: 1; Prenosov: 0
.pdf Celotno besedilo (4,84 MB)

3.
Prenova celostne grafične podobe turističnega podjetja
Klemen Sajko, 2020, diplomsko delo

Opis: Močna blagovna znamka je ključnega pomena za razlikovanje podjetja od konkurence. Velik del tega je celostna grafična podoba, ki predstavlja vizualni vidik sloga, za katerega se odloči podjetje, in osebnosti. V teoretičnem delu diplomske naloge smo se najprej osredotočili na definiranje pojma blagovne znamke, raziskovanje njene zgodovine in dejavnike, ki jo naredijo uspešno. Nato smo opredelili celostno grafično podobo, njeno vlogo v podjetju in opisali elemente grafičnega oblikovanja. Prav tako smo analizirali turistično podjetje Sajko turizem, d. o. o., grafične podobe konkurenčnih podjetij in še nekaterih drugih turističnih podjetij po svetu. Na podlagi pridobljenega znanja smo v praktičnem delu izdelali celostno grafično podobo podjetja Sajko turizem, d. o. o. Določili smo barvno paleto, tipografijo, simbol in logotip ter jih nato implementirali v komunikacijska sredstva.
Ključne besede: celostna grafična podoba, grafično oblikovanje, blagovna znamka, marketing, logotip
Objavljeno: 28.01.2021; Ogledov: 301; Prenosov: 64
.pdf Celotno besedilo (3,69 MB)

4.
Rekonstrukcija vizualne identitete na primeru fotografske dejavnosti
Mitja Studenčnik, 2020, diplomsko delo

Opis: V uvodnem delu diplomskega dela smo razčlenili cilje in definirali raziskovalna vprašanja pri rekonstrukciji vizualne identitete fotografskega podjetja. Opisali smo omejitve in metode dela, s katerimi smo v nadaljevanju izvedli celoten proces preoblikovanja. Nadaljevali smo s predstavitvijo teoretičnih osnov grafičnega oblikovanja in vizualne identitete. S pomočjo evalvacije mnenj in ugotovitev primerjalne analize simbolov konkurenčnih podjetij smo zasnovali osrednji grafični simbol podjetja Foto Anka, ki je služil kot temelj pri nadaljnji zasnovi. Definirali smo osnovne barve in tipografijo ter oblikovali preostale elemente vizualne podobe. V sklepni fazi diplomskega dela smo le-te predstavili in prikazali njihovo uporabo.
Ključne besede: vizualna identiteta, celostna grafična podoba, logotip, grafično oblikovanje
Objavljeno: 03.11.2020; Ogledov: 141; Prenosov: 14
.pdf Celotno besedilo (5,84 MB)

5.
Celostne grafične podobe v finančnem svetu
Aljaž Gašperič, 2020, diplomsko delo

Opis: To delo definira osnove grafičnega oblikovanja in vizualnih komunikacij. Prav tako pa je zasnova celostne grafične podobe za podjetje v finančnem svetu. Loti se raziskovanja osnov oblikovanja in celostnih grafičnih podob. Da bo naloga tudi praktično podkovana, je v sodelovanju s podjetjem NAKO nastala nova celostna grafična podoba, ki upošteva vsa načela naučena skozi nalogo. Potreben je bil pogovor s podjetjem o novi podobi, izgledu in sporočilnosti. Tekom naloge so se pojavile ovire. Pomanjkanje domišljije, ustrezna raznolikost, omejitev sredstev in literature zaradi koronavirusa. Področje je najprej raziskano nato še preizkušeno. Na koncu pa ta naloga doseže novo podobo podjetja NAKO. Sedaj se lahko na trg poda z novim izgledom in zagonom po uspehu.
Ključne besede: grafično oblikovanje, celostna grafična podoba, tipografija, logotip, NAKO
Objavljeno: 02.11.2020; Ogledov: 258; Prenosov: 31
.pdf Celotno besedilo (3,19 MB)

6.
Proces izdelave celostne grafične podobe na primeru podjetja JSR d. o. o.
Daša Šeruga, 2020, diplomsko delo

Opis: Celostna grafična podoba je podoba podjetja, je način, kako se podjetje predstavi ljudem, kupcem. Vključuje vse vizualne vidike in elemente podjetja, od logotipa do izdelkov za tisk, itd. Diplomsko delo je razdeljeno na teoretični in praktični del, pri čemer smo v teoretičnem delu predstavili znanje, ki ga potrebujete za lažje razumevanje praktičnega dela diplomske naloge. Predstavili smo grafično oblikovanje, opisana je celostna grafična podoba, naštete in opisane so faze oblikovanja ter predstavljeni so trendi grafičnega oblikovanja. V praktičnem delu smo kot glavni namen ustvarili celostni grafični priročnik na primeru podjetja JSR d. o. o., zraven tega pa smo opravili analizo celostnih grafičnih podob konkurenčnih podjetji.
Ključne besede: celostna grafična podoba, grafično oblikovanje, logotip
Objavljeno: 02.11.2020; Ogledov: 199; Prenosov: 64
.pdf Celotno besedilo (6,07 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

7.
CELOSTNA GRAFIČNA PODOBA »OPTIKA FLAJŠAKER«
Mirjeta Zogaj, 2020, diplomsko delo

Opis: Namen diplomskega dela, ki je razdeljeno na uvodni del, glavni del in na koncu praktični del, je predstaviti spremembe celostne grafične podobe podjetja. V uvodnem delu je predstavljen teoretični del, ki razlaga osnovne pojme, s katerimi se srečujemo v diplomski nalogi in so povezani z izdelavo celostne grafične podobe. Nato opisujemo dejavnike in procese, ki so ključni pri spremembi identitete podjetja Flajšaker. Temu sledi prikaz in opis sedanje celostne grafične podobe ter opis značilnosti, kot so barva, oblika, tipografija ter implementacija, nato pa tudi opis razlogov in izhodišč za novo preoblikovano podobo, ki jo prikazujemo skozi preoblikovanja s pomočjo grafičnih orodij. V zadnjem delu prikažemo proces in zasnovo nove celostne grafične podobe optike Flajšaker.
Ključne besede: grafično oblikovanje, celostna grafična podoba, logotip, tipografija, uporabniški vmesnik
Objavljeno: 02.11.2020; Ogledov: 254; Prenosov: 58
.pdf Celotno besedilo (4,10 MB)

8.
Logotip in pomen barve
Katja Božič, 2019, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi smo obravnavali barvno teorijo in psihološki in fiziološki vpliv, ki ga imajo barve na ljudi. Raziskovali smo vpliv barve v logotipu in naredili analizo logotipov. Pri analizi nas je zanimalo, katere barve in kateri barvni kontrasti se v logotipih uporabljajo. Ugotovili smo, da sta v logotipih najpogosteje uporabljena modra barva in svetlo-temni barvni kontrast.
Ključne besede: barve, logotip, kontrast, psihologija
Objavljeno: 23.11.2019; Ogledov: 544; Prenosov: 119
.pdf Celotno besedilo (2,17 MB)

9.
Posodobitev celostne grafične podobe avstrijskega podjetja
Tomaž Lazar, 2019, diplomsko delo

Opis: Celostna grafična podoba je temeljni gradnik uspešnega podjetja. Preko nje podjetje predstavi svojo identiteto in dejavnost. Podoba mora biti skrbno premišljena in natančno definirana. Danes se veliko podjetij odloča za prenovo celostne grafične podobe, na področju medijskih komunikacij pa je ta tema zelo pomembna. Podjetje Palfinger se je odločilo za prenovitev grafične podobe proizvodnih prostorov v Mariboru. Naš namen je preučiti trenutno grafično podobo ob preučevanju elementov celostne grafične podobe v splošnem. Cilj diplomske naloge je preoblikovanje notranje grafične podobe podjetja Palfinger Maribor d.o.o. Na koncu diplomskega dela smo opisali postopek izdelave izbranih elementov celostne grafične podobe in predstavili končne izdelke ter zapisali ugotovitve.
Ključne besede: celostna grafična podoba, logotip, zloženka, oglasni pano
Objavljeno: 21.11.2019; Ogledov: 445; Prenosov: 40
.pdf Celotno besedilo (1,55 MB)

10.
Pomen likovnega jezika pri nastanku logotipa
Špela Goričnik, 2019, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo preučevali pomembnost likovnega jezika pri grafičnem oblikovanju logotipa za podjetje. Pri likovnem jeziku smo se osredotočili na likovne prvine, likovne spremenljivke in likovno kompozicijo. Pri preučevanju smo iskali vzporednice z oblikovanjem logotipa in pomembnost, ki jo le-ta določa. V drugem delu smo v ospredje postavili zgodovino logotipa in tipografijo. Pri tipografiji smo razdelali področje anatomije črke in značilnosti tipografskih vrst. Vse to znanje smo v tretjem delu združili v praktičen del. Na primeru logotipa LASER wood imagination smo predstavili, kako pomembno je imeti pri oblikovanju znanje likovnega jezika in tipografije, da na koncu dosežemo želeni rezultat.
Ključne besede: logotip, likovni jezik, tipografija, grafično oblikovanje
Objavljeno: 13.11.2019; Ogledov: 471; Prenosov: 50
.pdf Celotno besedilo (2,33 MB)

Iskanje izvedeno v 0.22 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici