1. Oblikovanje celostne grafične podobe na primeru odvetniške pisarneKarin Kavaš, 2025, diplomsko delo Opis: V diplomskem delu smo oblikovali celostno grafično podobo za odvetniško pisarno Šafarič. Najprej smo v teoretičnem delu opredelili pojem celostne grafične podobe in predstavili elemente, ki jo sestavljajo. V praktičnem delu smo analizirali konkurenčna podjetja in se nato lotili oblikovanja grafične podobe. Razvili smo osnovne elemente, ki so najpomembnejši za predstavitev podjetja, kot so logotip, tipografija in barvna shema. Vključili smo tudi tiskovine, vizitko, dopisni list in kuverto ter pripravili nekaj promocijskega materiala, ki bo širilo prepoznavnost odvetniške pisarne Šafarič. Ključne besede: celostna grafična podoba, logotip, oblikovanje, simbol Objavljeno v DKUM: 04.11.2025; Ogledov: 0; Prenosov: 9
Celotno besedilo (2,73 MB) |
2. |
3. Oblikovanje vizualne identitete turističnega zavoda na primeru mesta Piran : diplomsko deloDoris Gubič, 2025, diplomsko delo Opis: Diplomsko delo se nanaša na oblikovanje vizualne identitete turističnega zavoda na primeru mesta Piran. V teoretičnem delu so predstavljeni pojmi blagovne znamke, vizualne identitete in njuna vloga v turizmu destinacij, s poudarkom na ključnih elementih kot so logotip, simbol, barvna paleta in tipografija. Empirični del vključuje analizo vizualnih elementov sedmih obmorskih turističnih zavodov ter primerjalno analizo med njimi. Na podlagi ugotovitev so oblikovane smernice za izboljšanje vizualne identitete. Zaključni del prinaša oblikovno rešitev nove vizualne identitete za Turistični zavod Piran, ki temelji na avtentičnosti in prepoznavnosti destinacije. Ključne besede: vizualna identiteta, blagovna znamka, turizem destinacij, logotip Objavljeno v DKUM: 22.09.2025; Ogledov: 0; Prenosov: 12
Celotno besedilo (1,17 MB) |
4. Celostna grafična podoba blagovne znamke »Trdobojčan«Peter Vogrin, 2025, diplomsko delo Opis: V diplomskem delu bomo obravnavali oblikovanje celostne grafične podobe (CGP) za fiktivno vinsko blagovno znamko »Trdobojčan«. V teoretičnem delu bomo predstavili ključne elemente CGP, kot so logotip, barvna paleta, tipografija, grafični elementi, in njihovo vlogo pri oblikovanju blagovne znamke. V empiričnem delu bomo analizirali vizualne identitete konkurenčnih blagovnih znamk, oblikovali lastno vizualno identiteto »Trdobojčan« in s pomočjo anketne raziskave preverili uspešnost zasnovane CGP. Pričakujemo, da bodo rezultati potrdili, da učinkovita vizualna identiteta močno vpliva na prepoznavnost in dojemanje blagovne znamke. Ključne besede: blagovna znamka, celostna grafična podoba, grafično oblikovanje, logotip Objavljeno v DKUM: 08.07.2025; Ogledov: 0; Prenosov: 30
Celotno besedilo (1,74 MB) |
5. Od znamčenja do oblikovanja celostne grafične podobe na primeru neobstoječega podjetja : diplomsko deloSanja Ekart, 2024, diplomsko delo Opis: V diplomskem delu preučujemo proces ustanovitve novega podjetja in nato oblikovanje celostne grafične podobe. Oblikovati celostno grafično podobo za obstoječe podjetje je drugače kot podjetje ustvariti − popolnoma interpretirati, v smislu ustvarjanja imena, identitete, vizije ipd. Dobro celostno grafično podobo lahko ustvarimo le, če organizacijo res razumemo v smislu razumevanja njene filozofije in vizije. Zato se bomo mi poglobili v samo srce organizacije, kar nam bo pomagalo ustvari učinkovito celostno grafično podobo. S pomočjo metode preučevanja informacij bomo raziskovali teoretične vidike blagovne znamke, v smislu kaj je in ustvarjanje le-te. Poglobili se bomo v identiteto podjetja in imidža. Praktični del vsebuje primer na našem neobstoječem podjetju in smernice za ustvarjanje vizualne identitete podjetja. V praktičnem delu smo proces ustvarjanja celostne grafične podobe še realizirali. Ključne besede: znamčenje, blagovna znamka, identiteta in imidž znamke, celostna grafična podoba, logotip. Objavljeno v DKUM: 14.10.2024; Ogledov: 0; Prenosov: 117
Celotno besedilo (1,87 MB) |
6. Proces preoblikovanja logotipa glasbenih skupin : diplomsko deloLaura Drašček, 2024, diplomsko delo Opis: Diplomsko delo obravnava področje preoblikovanja logotipov, s poudarkom na preoblikovanju logotipov glasbenih skupin. Ker je preoblikovanje logotipov pomemben proces, so najprej opredeljeni pojmi vizualna komunikacija, celostna grafična podoba in logotip. Predstavljeno je tako oblikovanje kot preoblikovanje logotipov, kjer je izpostavljen njihov pomen, razlogi in posledice. Drugi del diplomskega dela je osredotočen na preoblikovanje logotipov glasbenih skupin, ki delujejo v široko opredeljenem punk žanru. Analiza logotipov izbranih glasbenih skupin predstavlja osnovo za praktični primer – preoblikovanje logotipa slovenske glasbene skupine Alo!Stari. Za glasbene skupine je zelo pomemben promocijski material, na katerega so prototipno umeščeni novo nastali logotipi. Ključne besede: logotip, preoblikovanje logotipa, glasbena skupina, punk, Alo!Stari Objavljeno v DKUM: 19.09.2024; Ogledov: 0; Prenosov: 67
Celotno besedilo (7,43 MB) |
7. Oblikovanje celostne grafične podobe za namišljeno podjetjeLuka Lah, 2024, diplomsko delo Opis: Celostna grafična podoba je kompleksen in pomemben del vizualnega komuniciranja. Je način, kako se podjetje ali znamka predstavi javnosti in z njo komunicira. Diplomsko delo predstavi zgodovino znamčenja in kako je to privedlo do prvih celostnih grafičnih podob in kako so te v sedanjosti dobile ključen pomen pri komuniciranju. Preučeni so osnovni elementi celostne grafične podobe in psihološki vpliv oblikovanja na vidno zaznavnost. V praktičnem delu je ustvarjena celostna grafična podoba za namišljeno podjetje in podani primeri praktičnih rešitev. Ključne besede: oblikovanje, vizualna identiteta, logotip, barva, tipografija Objavljeno v DKUM: 19.09.2024; Ogledov: 0; Prenosov: 87
Celotno besedilo (3,02 MB) |
8. Celostna grafična podoba "Rucksarch" : diplomsko deloJovana Jolić, 2023, diplomsko delo Opis: Cilj diplomske naloge je izdelava celostne grafične podobe za novo podjetje Krearh d.o.o., ki se ukvarja s proizvodnjo, prodajo in distribucijo nahrbtnikov in cegerjev z motivi arhitekture ter promocijo kulturne dediščine Slovenije. V tej nalogi je predstavljen celoten proces ustvarjanja celostne grafične podobe, tako v teoretičnem kot v praktičnem delu. V teoretičnem delu so bili najprej opredeljeni procesi, stopnje in segmenti, ki jih je treba izpolniti za kakovostno oblikovanje same rešitve. Po teoretičnem delu se je prešlo na grafični del, ki je bil izveden ob upoštevanju navodil naročnika projekta. Cilj te naloge je bil rešiti problem celostne grafične podobe in
prilagoditi jo trenutnim ter načrtovanim širitvam same blagovne znamke. Delo skozi podporo teoretičnega, raziskovalnega in grafičnega dela zajema še veliko drugih segmentov projekta, kot so oblikovanje embalaže, možnosti prilagajanja logotipa prihodnjim vizijam, izdelava vizitk ter ilustracij objektov, na katerih temelji ideja blagovne znamke RUCKSARCH Ključne besede: vizualna komunikacija, grafično oblikovanje, celostna grafična podoba, logotip, tipografija Objavljeno v DKUM: 05.10.2023; Ogledov: 526; Prenosov: 173
Celotno besedilo (8,25 MB) |
9. Celostna grafična podoba podjetja : diplomsko deloMaša Pauman, 2022, diplomsko delo Opis: Cilj diplomskega dela je bil razvoj popolnoma nove celostne grafične podobe za podjetje Konting, Nevenka Klemenčič s.p., ki se ukvarja z računovodstvom, knjigovodstvom, finančnim, davčnim, poslovnim in kadrovskim svetovanjem. Diplomsko delo predstavlja postopek nastanka celostne grafične podobe skozi teoretični kot tudi praktični del. V teoretičnem delu je predstavljena vizualna komunikacija, podrobneje pa oblikovanje, načela oblikovanja ter elementi oblikovanja, ki so v oblikovanju nepozabljivi in jih mora oblikovalec dobro poznati. Prav tako je predstavljeno še grafično oblikovanje, saj v tej diplomski nalogi igra pomembno vlogo. V zadnjem delu je predstavljen in prikazan proces nastanka celostne grafične podobe podjetja. Ustvarila sem logotip, pri čemer sem upoštevala znanje, pridobljeno v teoretičnem delu. Podjetju sem oblikovala osnovne tiskovine in promocijske izdelke. Ključne besede: celostna grafična podoba, grafično oblikovanje, logotip, tipografija, vizualna komunikacija Objavljeno v DKUM: 25.10.2022; Ogledov: 806; Prenosov: 249
Celotno besedilo (1,85 MB) |
10. Prenova celostne grafične podobe »Studio Alp« : diplomsko deloValentina Teršek, 2022, diplomsko delo Opis: Namen diplomskega dela je predstaviti preoblikovanje celostne grafične podobe podjetja. V uvodnem delu sta seznanitev s teoretičnim ozadjem oblikovanja in preučitev procesa oblikovalskega razmišljanja. V glavnem delu so predstavljeni celostna grafična podoba in njeni elementi ter se analizira stari CGP in ugotovijo njegove pomanjkljivosti. V praktičnem delu se prikaže ustvarjanje nove identitete. Prenovljena CGP nadaljuje zgodbo stare korporativne identitete, vendar je vizualno nadgrajena, bolje predstavlja dejavnosti zavoda in je uporabniku prijaznejša. Ob koncu dela je predstavljen postopek oblikovanja novega logotipa, tiskovin, promocijskega gradiva in spletne strani. Ključne besede: grafično oblikovanje, celostna grafična podoba, logotip Objavljeno v DKUM: 21.10.2022; Ogledov: 648; Prenosov: 124
Celotno besedilo (5,43 MB) |