| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
POMEN, OBLIKOVANJE IN SNOVANJE VERSKIH SIMBOLOV IN LOGOTIPOV - OBLIKOVANJE CGP NA PRIMERU BINKOŠTNE CERKVE VEŠČICA
Denis Barber, 2016, diplomsko delo

Opis: Kjer koli smo in kamor koli gremo, vsepovsod vidimo simbole. Simboli so naš vir komuniciranja. Diplomska naloga obravnava semiotiko in na splošno pomen simbolov. Ker so simboli naš način komuniciranja, je pomembno, da vemo, kaj pomenijo in namen uporabe. Naprej so opisani krščanski simboli, ki se najpogosteje pojavljajo pri vizualnem oblikovanju logotipov. Binkoštna cerkev Veščica nujno potrebuje nov logotip, ki bo predstavljal njeno identiteto. Cerkev je že enkrat zamenjala svoj logotip in trenutni je zastarel. Potrebuje sveži, sodobnejši in aktualnejši logotip za svojo identiteto.
Ključne besede: CGP, logo ali logotip, simbol, vizualna identiteta, dizajniranje
Objavljeno: 23.09.2016; Ogledov: 1163; Prenosov: 107
.pdf Celotno besedilo (1,70 MB)

Iskanje izvedeno v 0.03 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici