| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 6 / 6
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Vpliv zadovoljstva strank na doseganje konkurenčne prednosti podjetja
Nina Kos, 2021, diplomsko delo/naloga

Opis: Diplomsko delo opisuje področje storitev za stranke, zadovoljstvo strank in konkurenčno prednost, predvsem pa vlogo logistike v povezavi z vsemi omenjenimi konstrukti. V analitičnem delu smo najprej opisali podjetje IQ lighting, ki se ukvarja s prodajo svetil, sledila pa je poglobljena raziskava. S pomočjo spletne ankete smo ugotavljali povezavo med zadovoljstvom strank, logističnimi storitvami za stranke in konkurenčno prednostjo. Rezultati so pokazali razmeroma visoko stopnjo zadovoljstva strank z logističnimi storitvami kot tudi z izdelki in osebjem. Podjetje IQ lighting ima tudi zelo lojalne kupce, katere v večji meri odražajo nakupovalne navade s stikom prek svetovalca. Stranke so podjetje ocenile kot visoko konkurenčno in obenem takšno, ki nudi dobro podporo svojim strankam. Element pravočasnosti je pri tem pomemben, ni pa prevladujoč. Kljub dobrim rezultatom pa so se pokazale vrzeli, ki so odraz časa, v katerem se nahajamo. Predloge rešitev smo usmerili v fazne spremembe, ki obsegajo: avtomatizacijo obstoječih delovnih procesov, posodobitev spletne trgovine, segmentiranje kupcev, uvedbo oglaševanja, promocijo dodatnih storitev, uvedbo oglaševanja in podobne ukrepe, ki bodo podjetju omogočili pridobiti nove kupce in obenem zagotavljali visoko raven konkurenčne prednosti v dandanašnjem tekmovalnem okolju.
Ključne besede: zadovoljstvo strank, kakovost storitev, logistika storitev, konkurenčna prednost
Objavljeno v DKUM: 30.11.2021; Ogledov: 241; Prenosov: 51
.pdf Celotno besedilo (2,08 MB)

2.
Vloga logističnega managementa v izvajanju turističnih storitev
Lana Žabčič, 2021, diplomsko delo

Opis: Diplomski projekt obravnava dve področji, turizem in logistiko, za katera menimo, da sta neločljivo povezani. Natančneje, zanima nas, kakšno vlogo ima logistični management kot funkcija in logistika ter management oskrbovalnih verig kot vedi pri učinkovitem izvajanju turističnih storitev v različnih turističnih segmentih. V kritičnem pregledu literature predstavimo te segmente, možne vloge logistike, nabave in ostalih deležnikov oskrbovalnih verig ter omenimo trajnostna načela v turizmu, pri katerih lahko doseganje omogoča tudi logistični management. Nadaljujemo z analizo treh primerov (vinjet) in v diskusiji predstavimo konceptualni integrativni model izvajanja storitev v turizmu, ki upošteva vlogo logistike in zahteve trajnosti. V zaključku odgovorimo na raziskovalna vprašanja.
Ključne besede: turizem, logistika, oskrbovalne verige, storitev, management
Objavljeno v DKUM: 28.10.2021; Ogledov: 192; Prenosov: 16
.pdf Celotno besedilo (729,73 KB)

3.
Analiza odvisnosti obiska restavracije marche mövenpick maribor od vremenskih vplivov
Klavdija Pačnik, 2018, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo se osredotočili na poslovanje restavracij. Analizirali smo nekatere dejavnike, ki vplivajo na uspešnost njihovega poslovanja. Osredotočili smo se predvsem na kakovost storitev, logistiko nabav v restavraciji in pa na zniževanje stroškov. V praktičnem delu smo se poglobili v poslovanje Restavracije Marché Mövenpick Maribor. Analizirali smo dobavo, optimalno razporejanje zaposlenih ter s pomočjo raziskave analizirali odvisnost med vremenom in obiskom restavracije. V sklepu pa smo zapisali glavne ugotovitve raziskave ter podali predloge za nadaljnje poslovanje restavracije Marché Mövenpick Maribor.
Ključne besede: kakovost storitev, poslovanje restavracije, logistika nabav, zniževanje stroškov, vpliv vremena
Objavljeno v DKUM: 07.01.2019; Ogledov: 666; Prenosov: 59
.pdf Celotno besedilo (1,41 MB)

4.
Pomen poprodajnih storitev pri prodaji gospodinjskih aparatov
Natalija Antloga Kapitler, 2016, magistrsko delo

Opis: Pogoj za uspešen nastop podjetja je jasno opredeljena politika, smotri in cilji podjetja. Ugotoviti je potrebno tržno pozicijo podjetja, kar pomeni, da je potrebno upoštevati vse dejavnike konkurenčnosti podjetja, vpliv države, pravne okvire ter vse možne spremembe, ki bi lahko nastale na različnih področjih delovanja podjetja. V magistrskem delu se bom omejila na področje poprodaje, in sicer na poprodajne aktivnosti, ki nastopijo v trenutku prodaje izdelkov na nekem tržišču. Poprodaja z vsemi aktivnostmi je lahko zelo pomembna konkurenčna prednost podjetja na domačem in tujem tržišču, saj omogoča vzdrževanje odnosov med prodajalci in kupci, ki so posledica medsebojnih stikov in izmenjav informacij po sklenjenem prodajnem poslu. To sodelovanje pomeni zaupanje, ki lahko privede do novih poslov. Pričakovanja kupcev morajo biti zadovoljena, kajti le tako jih bomo obdržali. Nekoč je veljalo, da so rezervni deli kot podpora delovanju gospodinjskega aparata le “nujno zlo”, kateremu ni bilo potrebno posvečati veliko pozornosti. Sedaj vemo, da lahko v močni konkurenci preživijo le tista, ki nudijo popolno podporo. Sem pa sodijo tudi poprodajne storitve. Uporabniki aparatov želijo imeti na razpolago poprodajno podporo v celotni življenjski dobi aparata. Želijo imeti rezervni del takoj, ko ga potrebujejo. Podjetje pa mora skrbeti, da so njihove potrebe zadovoljene kakovostno in hitro. Ker so zahteve kupcev drugačne kot pred leti, je potrebno spreminjati način mišljenja in tudi organizacijo poprodaje. Čas je izredno pomemben, zato so vse bolj pomembna mednarodna logistična podjetja, ki kakovostno in hitro opravljajo storitve. Držati se moramo zahtev, kot so “just in time supply” ali “danes naročeno, jutri dobavljeno”. Namen mojega magistrskega dela je prikazati pomen poprodajnih storitev in rezervnih delov proizvodnega podjetja, ki deluje na mednarodnem tržišču. Tudi z analizo rezultatov anketnega vprašalnika, ki je bil poslan servisnim managerjem mednarodnega podjetja, utemeljujemo pomen poprodajnih storitev. Ni pomemben le izdelek, ampak tudi storitev, ki jo izdelek potrebuje v življenjski dobi. Poprodajne storitve so enako pomembne, kot vsi ostali deli procesa proizvodnega podjetja. Nikakor ne more biti proizvodno podjetje dolgoročno uspešno, če nimajo vsi podsistemi enakovreden pomen.
Ključne besede: Podjetniška logistika, storitve, kakovost storitev, zadovoljstvo uporabnikov, poprodajna storitev, logistika rezervnih delov.
Objavljeno v DKUM: 13.09.2016; Ogledov: 1325; Prenosov: 185
.pdf Celotno besedilo (2,12 MB)

5.
Nivo storitev cest in njihov vpliv na logistiko
Barbara Dolničar, 2014, diplomsko delo/naloga

Opis: Nivo storitev cest je izraz, ki ga v povezavi z logistiko ne srečamo pogosto, ima pa nanjo vpliv. Logistika ima danes močno in zelo pomembno vlogo v gospodarstvu, zato je povezavo med njima vredno razumeti. Tako v logistiki kot tudi pri nivoju storitev cest je vloženega veliko znanja in truda številnih strokovnjakov, da bi bile naše vsakodnevne potrebe v čim večji meri zadovoljene. Z raziskovalnim delom želimo zato približati dejstva in znanja o tej temi širšemu občinstvu. Predstavili bomo teoretična znanja o cestah, njihovi zasnovi in projektiranju, delitvi cest in skrbi za cestno infrastrukturo tako doma kot na evropski oziroma svetovni ravni. Za tem pa bomo prikazali povezavo med nivojem storitev cest in logistiko, kar je tudi glavni cilj raziskovanja. Za lažjo predstavo in razumevanje so podani še konkretni primeri, ki izhajajo iz pridobljenih teoretičnih znanj, nato pa sledita razlaga rezultatov in pojmovanje teme.
Ključne besede: logistika, transport, cestni transport, nivo storitev
Objavljeno v DKUM: 21.07.2014; Ogledov: 998; Prenosov: 69
.pdf Celotno besedilo (952,01 KB)

6.
Analiza kakovosti izvajanja hitre pošte v Pošti Slovenije : diplomsko delo
Alen Medanović, 2010, diplomsko delo

Opis: Diplomska naloga je sestavljena iz teoretičnega in praktičnega dela. V uvodu naloge smo opredelili problem, ki je predmet raziskave, in opisali področje. Prav tako smo opredelili namen, cilje naloge, osnovne trditve, predpostavke in omejitve, nazadnje pa opredelili predvidene metode dela. V naslednjem poglavju smo opredelili teoretične osnove logistike, tj. vlogo, pomen in razvoj logistike, funkcijo logistike v podjetju, ter predstavili logistiko v storitveni dejavnosti. Nato smo opredelili transport, kakovost transporta ter pojem in pomen poštnega transporta in prometa ter infrastrukturo in suprastrukturo poštnega prometa. V praktičnem delu naloge smo predstavili podjetje Pošta Slovenije. V naslednjem poglavju praktičnega dela smo predstavili hitro dostavo pošiljk, razvoj dejavnosti, storitve kurirskih podjetij ter opredelili prihodnji razvoj same dejavnosti. Nato smo podrobneje predstavili Hitro pošto Slovenije, nekaj pozornosti pa smo namenili tudi izbranim konkurenčnim podjetjem Hitre pošte Slovenije. Na koncu diplomske naloge pa smo predstavili rezultate raziskave, ki smo jih tudi grafično prikazali. V zadnjem delu naloge pa smo ovrednotili še zastavljene hipoteze.
Ključne besede: transport, logistika, hitra dostava pošiljk, kakovost storitev
Objavljeno v DKUM: 30.11.2010; Ogledov: 4094; Prenosov: 782
.pdf Celotno besedilo (2,10 MB)

Iskanje izvedeno v 0.1 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici