| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 5 / 5
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
OPTIMIRANJE LOGISTIČNIH PROCESOV DISTRIBUCIJSKEGA CENTRA MERCATOR PTUJ
Damjan Plohl, 2010, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo obravnava logistične procese v Mercatorjevem distribucijskem centru na Ptuju. Predstavi teoretične vidike relevantnih logističnih procesov, analizira trenutno stanje v Distribucijskem centru Mercator Ptuj in podaja predloge izboljšav trenutnega stanja na področju logistike v njem. V zaključnem delu so predlagane rešitve in izboljšave tudi ekonomsko ovrednotene.
Ključne besede: logistični procesi, optimiranje transporta, skladiščenje, zaloge, logistični informacijski sistemi
Objavljeno: 04.02.2010; Ogledov: 2731; Prenosov: 416
.pdf Celotno besedilo (2,20 MB)

3.
VPLIV CRM IN IP TELEFONIJE NA LOGOSTIČNE PROCESE
Gregor Bračko, 2010, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo opisali posredni vpliv CRM in IP telefonije na logistične procese. V prvem delu naloge smo podrobneje predstavili posamezne pojme logistike in informacijskih sistemov. V drugem delu smo predstavili CRM sistem in njegov razvoj, ki v središče dogajanja postavlja stranko oz. naročnika, ki je za razvoj in obstoj podjetja na trgu ključnega pomena. Bistvo koncepta CRM je spremenjen pogled na stranko, z upoštevanjem njenih potreb, želja in zahtev. V tretjem delu smo predstavili delovanje in ponudbo IP telefonije. V nalogi je prikazana IP telefonija kot način izvajanja koncepta CRM. V zadnjih letih so cene IP telefonije upadle, zato je bolj dostopna manjšim in srednje velikim podjetjem, ter tako hitro povrne investirana sredstva in prinese veliko novih funkcionalnosti. V zadnjem delu diplomske naloge smo predstavili integracijo obeh sistemov CRM in IP telefonije, našteli njune prednosti in slabosti, ter opisali njihov posreden vpliv na logistične procese. Na koncu naloge je opisana še integracija Cisco IP telefonije in Microsoft Dynamics CRM sistema.
Ključne besede: logistika, logistični procesi, informacijski sistemi, upravljanje odnosov s strankami, IP telefonija, podatkovna baza, integracija CRM in IP telefonije
Objavljeno: 25.08.2010; Ogledov: 1998; Prenosov: 212
.pdf Celotno besedilo (1,83 MB)

4.
Uporaba umetne inteligence v logističnih informacijskih sistemih
Jasmin Kaljun, 2008, objavljeni strokovni prispevek na konferenci

Opis: Logistika je dejavnost, ki se ukvarja z upravljanjem toka materialov od virov do porabnikov tako znotraj enega podjetja kot med več podjetji. Cilj logistikeje zagotoviti prave dobrine in storitve, na pravem mestu ob pravem času, količini in kakovosti, z najnižjimi stroški in vplivi na okolje, skladno s sklenjeno pogodbo. Implementacija računalniških tehnologij na področje logistike zahteva razvoj logističnega informacijskega sistema, kot povezane skupine podsistemov odgovornih za posamezna področja logistike. Znotraj posameznega podsistema pa se lahko uporabijo tudi metode umetne inteligence, ki lahko znatno zmanjšajo potreben čas uporabe sistema in številov posamezen projekt vključenih ekspertov, s čimer prispevajo k zmanjšanju skupnih proizvodnih stroškov. V članku je predstavljena zgradba vzorčnega logističnega informacijskega sistema, namen in področje enega izmed njegovih podsistemov in možnost implementacije inteligentnega svetovalnega sistema znotraj tega logističnega informacijskega podsistema.
Ključne besede: logistika, proizvodni proces, logistični informacijski sistemi, CIM, inteligentni svetovalni sistem
Objavljeno: 31.05.2012; Ogledov: 1389; Prenosov: 84
URL Povezava na celotno besedilo

5.
Upravičenost vzpostavitve logističnega centra v Slovenski Bistrici
Sašo Prijol, 2018, magistrsko delo/naloga

Opis: Pri izbiri ustrezne lokacije za logističen center (v nadaljevanju LC), je potrebno narediti celovito prostorsko analizo. Tržna analiza in geografski informacijski sistemi (v nadaljevanju GIS) so idealni za takšne vrste analiz, ki zagotavljajo funkcionalno zajemanje, shranjevanje, raziskovanje ter analiziranje geografskih, infrastrukturnih, gospodarskih značilnosti regije in podrobnosti o človeških virih. Magistrsko delo predstavlja metodologijo za prostorsko načrtovanje LC, ki temelji na tržni analizi, katero sestavljajo makro in mikroekonomski vidiki, GIS in SWOT (strenght – weaknesses – opportunities – threats, v nadaljevanju SWOT) analizah. Omenjena metoda uporablja GIS za zbiranje podatkov, prostorsko analizo, ustvarjanje alternativ in izdelavo zemljevidov za nadaljnjo analizo. GIS smo uporabili za podporo pri odločanju in za analizo potencialnih lokacij, vključno z drugimi pomembnimi dejavniki, in sicer: lokacija potencialnega LC, intermodalne povezave (cestni, vodni, zračni in železniški promet), velikost lokacije, topografijo, lokalne prometne povezave, okolje, ekološki vidik lokacije, lastniške strukture, komunalna opremljenost lokacije, druge omejitve na sami lokaciji in na bližnjem območju, itd. SWOT analizo smo uporabili za določanje/prepoznavanje prednosti, pomanjkljivosti, priložnosti in nevarnosti lokalnega območja za privabljanje novega kapitala, znanje in inovacij. Rezultati uporabe predlagane metodologije v študiji prostorskega načrtovanja LC v občini Slovenska Bistrica, Slovenija kažejo, da predlagana metodologija zagotavlja dobre rezultate pri prostorskem načrtovanju in izbiri ustrezne lokacije LC.
Ključne besede: logistični center, analiza lokacije, prostorsko načrtovanje, regionalni razvoj, geografski informacijski sistemi
Objavljeno: 05.02.2019; Ogledov: 282; Prenosov: 48
.pdf Celotno besedilo (6,04 MB)

Iskanje izvedeno v 0.13 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici