| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 10
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Ključni elementi storitev za stranke: primer sončnih elektrarn na ključ : primer sončnih elektrarn na ključ
Žak Javornik, 2025, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi smo iskali ključne elemente storitev za stranke na primeru sončnih elektrarn na ključ. Cilji so bili najprej identificirati elemente storitev za stranke in nato izmed teh določiti najpomembnejše elemente obravnavane tematike in potencialno priti do novih v teoriji še neodkritih elementov storitev za stranke. Za opravljeno raziskavo smo uporabili več različnih metod, in sicer v prvi fazi smo za začetek raziskave uporabili metodo ciljnih skupin in v sklopu te naredili tudi anketo. Z njo smo prišli do nabora pomembnih elementov za obravnavano tematiko in pomembnih nastavkov za nadaljevanje raziskave. Najpomembnejši del za izpolnitev zadanih ciljev smo dosegli v drugi fazi z uporabo metode analitično hierarhičnega procesa (angl. Analytic Hierarchy Process, v nadaljevanju: AHP). S to metodo smo izpostavili najpomembnejše elemente storitev za stranke na primeru sončnih elektrarn na ključ za zaposlene v izbranem podjetju, le-te pa smo na koncu še rangirali po pomembnosti na podlagi končnih uteži. Z dobljenim rezultatom smo lahko potrdili in ovrgli zadane cilje in teze.
Ključne besede: elementi storitev za stranke, metoda AHP, oskrbovalne verige, sončne elektrarne, logistične storitve
Objavljeno v DKUM: 05.09.2025; Ogledov: 0; Prenosov: 14
.pdf Celotno besedilo (2,07 MB)

2.
Poprodajne logistične storitve za stranke : diplomsko delo
Lovro Gorjanc, 2025, diplomsko delo

Opis: Poprodajne logistične storitve vse bolj vplivajo na končno odločitev kupca. Na trgu je vse več podjetij, ki so si v osnovah podobna, zato je zadovoljstvo strank vedno bolj pomembno za končno izbiro ponudnika. Ugotavljamo, da je razvoj spletnega nakupovanja bistveno spremenil pričakovanja potrošnikov, ki od ponudnikov pričakujejo brezhibno storitev tudi po opravljenem nakupu. Cilj diplomskega dela je raziskati, kako pomembne so poprodajne logistične storitve za stranke pri spletnem nakupovanju. V teoretičnem delu smo opredelili osnovne pojme s področja logistike, predstavili ključne vrste poprodajnih storitev ter izpostavili njihove značilnosti in vpliv na zadovoljstvo strank. V raziskovalnem delu pa smo se osredotočili na raziskavo, katere cilj je bil ugotoviti, kako pomembne so poprodajne logistične storitve, katere izmed njih so ključne za pozitivno uporabniško izkušnjo ter kakšen vpliv v resnici imajo. Izvedli smo anketno raziskavo med populacijo. V nadaljevanju smo zbrane podatke analizirali s pomočjo statističnih metod in predstavili končne ugotovitve.
Ključne besede: poprodajne logistične storitve, stranke
Objavljeno v DKUM: 05.09.2025; Ogledov: 0; Prenosov: 11
.pdf Celotno besedilo (1,50 MB)

3.
Vpliv povečanega spletnega nakupovanja na logistične procese na dislocirani enoti Pošte Ravne na Koroškem : diplomsko delo visokošolskega strokovnega študijskega programa
Boštjan Obretan, 2022, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi je prikazano, kako je povečano spletno nakupovanje vplivalo na dislocirano enoto Pošte Ravne na Koroškem. V teoretičnem delu so predstavljena podjetje Pošta Slovenije in storitve, ki jih ta ponuja. To poglavje vsebuje tudi opis, kako spletno nakupovanje vpliva na rast poštnih storitev vseh izvajalcev znotraj in zunaj meja Slovenije. V poglavju Obstoječe stanje govorimo o stanju na dislocirani enoti na Čečovju, njeni lokaciji, opisu prostora in dostavnih vozilih ter opremi, ki je tam bila v uporabi. Prav tako v tem poglavju opisujemo in analiziramo logistične procese, ki so se tam izvajali. Naslednje poglavje je predlog rešitve problema, pri čemer prikažemo novo lokacijo, ki jo je Pošta Slovenije izbrala kot rešitev problematike dislocirane enote. V tem poglavju analiziramo enake logistične procese, kot smo jih na stari lokaciji, ter skozi diskusijo prikažemo razlike med staro in novo lokacijo. Ugotovimo, da je podjetje z izgradnjo nove lokacije zmanjšalo število aktivnosti, ki so potrebne za izvedbo procesa natovarjanja oziroma raztovarjanja poštnega furgona, pri procesu razdeljevanja poštnih pošiljk pa je ugotovljen prihranek na času. V zaključku naloge smo ocenili še uspešnost rešitve problema, navedli pogoje za uvedbo rešitve in predlagali možnosti nadaljnjih raziskav.
Ključne besede: poštne logistične storitve, Pošta Slovenije, spletno nakupovanje, poštne pošiljke
Objavljeno v DKUM: 22.02.2023; Ogledov: 587; Prenosov: 85
.pdf Celotno besedilo (2,42 MB)

4.
Pomen logističnih storitev v trajnostnem razvoju turizma
Patricija Klinc, 2021, diplomsko delo

Opis: Države si že dlje časa prizadevajo za izboljšanje življenja ter stremijo k spodbujanju in iskanju rešitev za trajnostni razvoj. Turizem je največja in najpomembnejša industrija, ki venomer raste, vendar pa je obenem tudi velik krivec za negativne posledice na okolje in družbo. Ker je pomen trajnostnega turizma vedno večji, se podjetja v turistični panogi vseskozi trudijo najti nove rešitve, ki so trajnostne in okolju prijazne z namenom čim manjšega poseganja v naravo, a hkrati ohranjanjem kakovosti za turiste in obiskovalce. Za vse to pa mora biti logistika dobro dodelana, saj je ta s turizmom medsebojno povezana, in brez trajnostne logistike ne moremo imeti trajnostnega turizma. V diplomskem projektu obravnavamo trajnostni turizem ter opišemo pozitivne in negativne posledice turizma na okolje, družbo in ekonomijo. Nadalje opredelimo še logistiko in njeno vlogo v turizmu, posvetimo pa se tudi zeleni logistiki in upravljanju dobavne verige, ki je v turistični industriji nekoliko drugačna od drugih industrij. Na koncu podamo še pregled trajnostnega turizma v Sloveniji, navedemo nekaj destinacij, ki so prejele odlikovanja za trajnostno delovanje, in predstavimo, kaj delajo v smeri trajnostnega turizma. Prikažemo tudi rezultate ankete, ki smo jo izvedli z namenom ugotavljanja, koliko ljudje poznajo trajnostni turizem v Sloveniji in v kolikšni meri uporabljajo trajnostne storitve.
Ključne besede: trajnostni turizem, posledice turizma, logistične storitve v turizmu, zeleni turizem v Sloveniji
Objavljeno v DKUM: 15.10.2021; Ogledov: 991; Prenosov: 135
.pdf Celotno besedilo (1,81 MB)

5.
Evaluating logistics suppliers in the Slovenian market
Bruno Završnik, Damjana Jerman, Goran Vukovič, 2007, izvirni znanstveni članek

Opis: This paper focuses on logistics performance of companies in the Slovenian market. The research is analysing the point of view of managers in production, trade and services oriented companies about their logistics needs. Specifically, we examined their perception of different characteristics of a logistics provider and their evaluation in the process of outsourcing. There are few logistics functions that have been outsourced. This paper presents the outsourcing process with of outsourcing characteristics. The authors also identify elements of a successful outsourcing strategy, basing their conclusions on the research on the sample of 150 the biggest Slovenian companies. The authors will intend to answer the following question in the research: Which indicators do customers use to evaluate their suppliers? It would be expected that in purchase decision processes, customers give strong consideration to the resources and the competence of the supplier as criteria to provide higher quality and more reliable and efficient transportation of goods. One of the aims of research will be to measure the perception of respondents about the different characteristics of logistics provider. Within any organization, there will be differences of opinion about key buying factors, their importance, and how well the company performs on each factor.
Ključne besede: logistične storitve, logistika, logistična oskrba
Objavljeno v DKUM: 10.07.2015; Ogledov: 1117; Prenosov: 44
URL Povezava na celotno besedilo
Gradivo ima več datotek! Več...

6.
7.
OPTIMIZACIJA LOGISTIČNIH STORITEV S SISTEMOM SLEDENJA VOZIL
Ana Stamenković, 2011, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo obravnava problematiko optimizacije logističnih storitev s sistemom sledenja vozil. Problematiko rešujemo z optimiranimi možnostmi točnega obveščanja o času prihoda vozil na določene lokacije, s hitrejšim in boljšim odzivom na zahteve naročnika, z ustvarjanjem točnih poročil o potovanju za stranke, s kakovostnejšimi dokazili potnih stroškov ter z odpravo morebitnih zamud, ki nastajajo zaradi določenih nepravilnosti pri izvajanju storitev. Logistične storitve so zaradi tega bolj pregledne in optimalno planirane ter posledično omogočajo boljšo celovito kontrolo nad voznim parkom in seveda tudi nad večjo produktivnostjo izvajalcev storitev ter ostalih udeležencev v oskrbovalni logistični verigi. V diplomskem delu je prikazana tudi rešitev z vpeljavo sledilnega sistema CVS Mobile, ki optimira distribucijske in transportne procese ter minimizira stroške poslovanja podjetja na osnovi implementacije delovanja sistema za bolj učinkovit in zanesljiv nadzor za sledenje nad celotnim voznim parkom podjetja.
Ključne besede: optimizacija, logistične storitve, optimizacijski dejavniki, sistem sledenja vozil, GPS navigacija
Objavljeno v DKUM: 12.10.2011; Ogledov: 2603; Prenosov: 328
.pdf Celotno besedilo (2,38 MB)

8.
9.
10.
Iskanje izvedeno v 0.11 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici