| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Fersped v funkciji evropskega logističnega operaterja
Ervin Bužan, 2009, magistrsko delo

Opis: Špedicija oziroma klasični špediterji obstajajo že od prvih pojavov denarja in trgovine. Z razvojem novih tehnologij (železnica, cestna vozila) so se razvijali in rasli tudi špediterji. Skozi stoletja je klasična špedicija predstavljala glavnega organizatorja prometnih storitev. S pojavom novejših transportnih tehnologij (paletizacije, kontejnerizacije, RO-RO, FO-FO, LO-LO, bimodalne in Huckepack transportne tehnologije) in naglo rastjo mednarodne trgovine, so se bili špediterji prisiljeni prilagajati novim zahtevam naročnikov po hitrem, varnem, zanesljivem in cenovno ugodnem premeščanju blaga. Z naraščanjem globalne trgovine se spreminjajo tudi akterji. K nam prihajajo velika internacionalna podjetja, domača podjetja se iz nacionalnih podjetji spreminjajo v mednarodna oziroma globalna podjetja. Z razvojem informacijskih tehnologij, ki je na eni strani olajšala trgovanje in pospešila izmenjavo, na drugi pa ta tehnologija predstavlja platformo za nove storitve in pomoč pri izpolnjevanju zahtev naročnikov, po optimalni in celoviti logistični storitvi. V kolikor želijo klasični špediterji preživeti se morajo preoblikovati. Preobrazba iz klasičnih špediterjev v logistične operaterje je nujna, saj lahko le tako zadovoljujejo zahtevo naročnikov po celoviti logistični storitvi »od vrat do vrat«. Podobno usodo klasičnih špediterjev je doživljalo tudi podjetje Fersped d.d. Od same ustanovitve je opravljalo dejavnosti klasičnega mednarodnega železniškega špediterja, z velikim poudarkom na carinskem posredovanju. Svojo prvo preobrazbo je doživelo leta 1991 z osamosvojitvijo Slovenije in izgubo enotnega jugoslovanskega tržišča, drugo pa z vstopom Slovenije v Evropsko integracijo. Glavnino svojih prihodkov je še v letu 2004 ustvaril s carinskim posredovanjem. V istem letu je v okviru preoblikovanja ob skorajšnjem vstopu Slovenije v Evropsko Unijo, trgu in svojim naročnikom ponudil storitve celovitih logističnih rešitev in s tem naredil prvi korak na poti preoblikovanja v evropskega logističnega operaterja. Predstavljeni model, ki upošteva vse pomembne elemente preobrazbe klasičnega špediterja v evropskega logističnega operaterja omogoča podjetjem kot je Fersped d.d. postopno in učinkovito transformacijo in ohranjanje konkurenčne prednosti na trgu logističnih storitev ter sebi in celotni oskrbovalni verigi zagotavljanje dolgoročnega razvoja.
Ključne besede: Fersped d.d., logistika, logistični sistemi, primarni logistični sistemi, sekundarni logistični sistemi, terciarni logistični sistemi, kvartarni logistični sistemi, kvintarni logistični sistemi, logistična industrija, fizična distribucija, logistična distribucija, konvencionalni promet, multimodalni promet, kombinirani promet, logistična infrastruktura, logistična suprastruktura, klasična špedicija, logistična špedicija, kontejnerizacija, transportna tehnologija, logistični outsourcing
Objavljeno: 21.12.2009; Ogledov: 4051; Prenosov: 371
.pdf Celotno besedilo (1,00 MB)

2.
UVEDBA LOGISTIČNE NALEPKE ZA DISTRIBUCIJO TRGOVSKEGA BLAGA V GORENJU D.D.
Janja Šeligo, 2012, diplomsko delo

Opis: V začetku diplomskega seminarja smo opisali skladišča in njihova poslovanja. Nadaljevali smo s predstavitvijo standardov označevanja v logističnem poslovanju. Predstavili smo logistično poslovanje v Gorenju d.d. in opisali njihovo skladiščno poslovanje. Analizirali smo obstoječe stanje izdaje trgovskega blaga in podali primer logistične nalepke, ki bi jo lahko uporabljali pri izdaji blaga in predstavili njene prednosti.
Ključne besede: Logistika, skladiščenje, GS1 standardi, črtna koda, standard EAN.UCC, skladišče trgovskega blaga, skladišče NAVIS, distribucija, logistična nalepka, SSCC koda, sledljivost, homogena paleta.
Objavljeno: 23.11.2012; Ogledov: 1542; Prenosov: 148
.pdf Celotno besedilo (894,15 KB)

3.
METODOLOGIJA ZA NAPOVED ODZIVNOSTI UPORABNIKOV SISTEMA "PARK&RIDE" V MANJŠIH MESTIH
Bojan Križan, 2013, magistrsko delo

Opis: V magistrskem delu je predstavljena metodologija za napoved odzivnosti uporabnikov sistema »Park&Ride«, ki podaja verjetnost izbire tega sistema na osnovi logistične distribucije oz. t.i. binarnega logit modela. Ciljne skupine raziskave za tovrstna potovanja so vozniki osebnih avtomobilov in njihovi spremljevalci, katerih delovna mesta se nahajajo v mestnem središču. Predstavljeni in izračunani so elementarni dejavniki izbire med dvema ponujenima možnostma, t. j. osebni avtomobil ali »Park&Ride«. Njuno medsebojno povezanost lahko najenostavneje izrazimo s pomočjo t. i. generaliziranega stroška, ki smo ga izračunali in prikazali v modelu, ki napoveduje odzivnost uporabe obeh ponujenih možnosti. V raziskavi smo se omejili na manjša in deloma srednje velika mesta, saj je vse več polemik, kako veliko mora biti mesto, da je smiselna uvedba sistema »Park&Ride«. Ne glede na velikost mesta se je potrebno zavedati, da »Park&Ride« celovito ne rešuje prometne problematike v mestnih središčih, kljub vsemu pa lahko prispeva pomemben del pri reševanju le-te.
Ključne besede: Park&Ride, metodologija, logistična distribucija, verjetnost izbire, generaliziran strošek, vrednost časa
Objavljeno: 25.04.2013; Ogledov: 1415; Prenosov: 103
.pdf Celotno besedilo (2,09 MB)

Iskanje izvedeno v 0.06 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici