| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
MANAGEMENT KAKOVOSTI V PODJETJU NIGRAD D.D.
Petra Barun, 2012, diplomsko delo

Opis: Da bi zagotovili uspešno upravljanje in vodenje organizacij, mora le-ta biti tesno povezana s proizvodnjo storitev ali izdelkov. V hitro razvijajočem in naprednem svetu pa je zelo težko biti in ostati konkurenčen na trgu, zato uspešne organizacije vedno znova iščejo in prilagajajo rešitve na področju managementa, da bi lahko uspešno obvladovale celovito kakovost v organizaciji. Kakovost pa se v podjetju ne kaže samo na področju ponujenih storitev ali izdelkov, temveč tudi v načinu vodenja organizacije. Doseganje trajne in celovite kakovosti lahko dosežemo ob pomoči različnih danih managerskih orodij, eno izmed teh je Model odličnosti EFQM, ki nudi rešitve na vseh ravneh poslovanja ter spodbuja organizacijo k odkrivanju svojih prednosti in slabosti. V podjetju Nigrad d.d. še sicer ne uporabljajo Modela odličnosti EFQM, vendar pa je njihova zapisana politika kakovosti zelo podobna osnovnim temeljnim načelom odličnosti po Modelu EFQM. Izbrani Model odličnosti EFQM bi podjetju zagotovil, da bi že osvojena načela lahko tudi uspešno vgradili v sistem obstoječega delovanja. Za vzdrževanje novo pridobljenega stanja pa bi jim bila v pomoč logika RADAR, ki je odličen način za samoocenjevanje in podpora pri uvajanju sprememb v organizacijo.
Ključne besede: kakovost, management kakovosti, Model odličnosti EFQM, temeljna načela odličnosti, samoocenjevanje, logika RADAR, Nigrad d.d.
Objavljeno: 19.12.2012; Ogledov: 1710; Prenosov: 260
.pdf Celotno besedilo (769,90 KB)

Iskanje izvedeno v 0.02 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici