| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
VARNOSTNA POLITIKA INTERNETNEGA POSLOVANJA
Polona Lipovšek, 2009, diplomsko delo

Opis: Elektronsko poslovanje prinaša podjetjem in ostalim udeležencem takšnega poslovanja veliko koristi, kot so zniževanje, stroškov nabave, prodaje, trženja, in zniževanje obsega zalog, hitrejše pošiljanje in sprejemanje naročil ter hitrejše odzive trga. E-poslovanje omogoča tudi dostop do globalnega tržišča, večjo konkurenčnost, dodatno možnost oglaševanja. Prednosti, ki so jih deležni potrošniki so več različnih, cenejših storitev, hitrejša odzivnost na potrebe in želje kupca ipd. Vendar pa ima elektronsko poslovanje tudi pomanjkljivosti, te so pomanjkanje dovolj usposobljenega in izobraženega kadra za uvajanje in integracijo e-poslovanja, visoki stroški izobraževanja. Pri potrošnikih so težave, saj so prepričani, da je e-poslovanje drago in tvegano. Problem so tudi pravne pomanjkljivosti, kot so pravna podlaga pogodb itd. Predstavljene so nevarnosti, ki se pojavljajo, če poslujemo elektronsko. Te so kriminal na internetu, pri katerem ljudje vdirajo v računalniške sisteme. Vdore povzročajo skupine ljudi, kot so hekerji, krekerji in frikerji. Ostale nevarnosti internetnega poslovanja so trojanski konj, računalniški virus, časovna bomba, logična bomba, računalniški črv, skrivna vrata, razni vohunski in vsiljivi oglaševalski programi, moteča e-poštna sporočila, zloraba HTTP- piškotkov. Vendar pa se pred nevarnostmi lahko tudi zaščitimo, in sicer z varnostnimi mehanizmi, kot so npr. požarni zid, močna gesla, šifriranje, certifikat, elektronski podpis. Slovenska podjetja vedno več uporabljajo elektronsko poslovanje. Internet uporabljajo na različne načine — od enostavne predstavitve podjetja na spletni strani do postavitve strani, ki podpirajo poslovanje podjetja na internetu. Vendar pa mala in srednje velika podjetja zaostajajo za tovrstnimi podjetji v EU pri e-nakupovanju ter pri e-prodaji, zato pa slovenska podjetja intenzivneje uporabljajo storitve e-uprave.
Ključne besede: Kriminal na internetu, trojanski konj, računalniški virus, časovna bomba, logična bomba, računalniški črv, skrivna vrata, zloraba http-piškotkov, požarni zid, gesla, certifikat, elektronski podpis.
Objavljeno v DKUM: 28.06.2010; Ogledov: 2321; Prenosov: 294
.pdf Celotno besedilo (297,95 KB)

Iskanje izvedeno v 0.02 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici