| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
TURISTIČNA PONUDBA ZA OSEBE S POSEBNIMI POTREBAMI
Valentina Šardi, 2009, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu Turistična ponudba za osebe s posebnimi potrebami, smo se predvsem osredotočili na same potrebe med načrtovanjem potovanja in med samim potovanjem omenjene skupine ljudi. In sicer smo v celotni diplomi predvsem teoretično opisali kaj mora vsebovati ponudba za ljudi s posebnimi potrebami, kako omenjeni skupini moramo posredovati informacije in na kaj je potrebno biti pozoren pri delu z omenjenimi osebami. Raziskali smo kako je po svetu in predvsem v Sloveniji poskrbljeno za ljudi s posebnimi potrebami v turizmu. Obstoječo ponudbo pa tudi slikovno predstavili. Da je potrebno še veliko dela na tem področju smo dokazali z anketnim vprašalnikom, ki je bil razdeljen na naključne osebe in turistične agencije. Z SWOT analizo pa smo prikazali, kaj vse bi lahko na področju turizma pridobili, če bi več vlagali v omenjeno ponudbo in kje so nevarnosti.
Ključne besede: ljudje s posebnimi potrebami, dostopnost, diskriminiranost/nediskriminiranost, turistične agencije, touroperatorji, prevozi
Objavljeno: 29.01.2010; Ogledov: 2489; Prenosov: 387
.pdf Celotno besedilo (1,07 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

3.
ANALIZA PRILAGOJENOSTI DVEH IZBRANIH HOTELOV OSEBAM S POSEBNIMI POTREBAMI
Špela Ačko, 2012, diplomsko delo

Opis: V diplomskem seminarju smo se osredotočili na analizo prilagojenosti dvoje izbranih hotelov ljudem s posebnimi potrebami. Raziskali smo možnosti boljše dostopnosti in prilagojenosti za omenjeni segment povpraševanja. V prvem poglavju smo opredelili področje raziskave in opisali problem. Prav tako smo izpolnili namen, cilje in osnovne trditve. Predstavili smo predpostavke in omejitve raziskovanja ter navedli metode, ki smo jih potrebovali pri raziskovanju. Drugo poglavje predstavi poslovanje hotela in opredeli skupine oseb s posebnimi potrebami. V sklopu področja poslovanje hotela smo predstavili tri osnovna področja storitev za goste: prenočevanje, hrano in pijačo ter razvedrilo. Pri razdelitvi posebnih potreb smo predstavili primer pravilnega razumevanja ljudi s posebnimi potrebami. Na koncu poglavja smo razložili osnovne pojme in bistvo posameznih posebnih potreb. V tretjem poglavju, ki je namenjen analizi prilagojenosti dvoje izbranih hotelov, smo s pomočjo tabele analizirali ponudbo v Hotelu Vesna v Topolšici in v Hotelu Tomi v Portorožu. Že iz tabele je razvidno, kaj je že sedaj ustrezno urejeno in kaj bi se še dalo izboljšati z večjo prilagodljivostjo ponudbe posamezni skupini ljudi s posebnimi potrebami. V analizo smo vključili še Hotel Mladika, ki spada pod Hotel Vesna in je dober primer hotela, ki ima vse lastnosti dobre dostopnosti in prilagojene ponudbe. V drugem delu tretjega poglavja smo analizirali rezultate intervjujev, ki smo jih izvedli s posameznimi društvi, saj prav oni najbolje poznajo želje ter potrebe ljudi, ki jih omejujejo posebne potrebe. Z rezultati intervjujev smo prišli do ugotovitve, da bi se v Sloveniji na tem področju dalo še marsikaj za postoriti – tako glede dostopa do turističnih znamenitosti kot tudi glede prilagojenosti hotelske in gostinske ponudbe ljudem s posebnimi potrebami. V četrtem poglavju smo nekaj predlogov za izboljšave tudi naredili.
Ključne besede: Turizem, ljudje s posebnimi potrebami, hotelska ponudba, dostopni turizem, gostinska ponudba za osebe s posebnimi potrebami.
Objavljeno: 30.01.2014; Ogledov: 777; Prenosov: 85
.pdf Celotno besedilo (218,72 KB)

Iskanje izvedeno v 0.08 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici