| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 28
Na začetekNa prejšnjo stran123Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
4.
NAČRTOVANJE IN IZBIRANJE ZAPOSLENIH V PODJETJU RUDIS MONT D.O.O.
Lucija Jež, 2009, diplomsko delo

Opis: Med najpomembnejše dejavnosti vsakega uspešnega podjetja lahko štejemo načrtovanje in izbiranje zaposlenih. Če smo zaposlili prave ljudi, se bo to odražalo v rezultatih podjetja, posledično pa bo boljša tudi delovna klima v podjetju. Pravilno izbrani kadri lahko v pravilno sestavljenem timu delajo čudeže. Ti čudeži pa pomenijo dobro tržno pozicijo za podjetje.Še preden pa podjetje sploh začne s pridobivanjem zaposelnih, mora preučiti potrebe po odprtju novega delovnega mesta. Ali je delovno mesto zares potrebno, ali bi kdo od že zaposlenih ustrezal razpisanemu delovnemu mestu, sta vprašanji, ki si ju velja zastaviti. Pri iskanju novih sodelavcev se večrat poslužujemo sredstev javnega obveščanja in raznih zaposlitvenih agencij oziroma zavoda za zaposlovanje, ki namesto nas poiščejo primerne kandidate. To so kandidati, ki ustrezajo naših razpisanim zahtevam. Nato sledi najzahtevnejši korak, ki od nas zahteva tudi ogromno časa. Gre namreč za postopek izbire novih sodelavcev. Kandidate je potrebno dobro spoznati in ugotoviti ali lahko funkcionirajo v našem podjetju. Z vsakim kandidatom opravimo intervju in z najboljšimi tudi testiranje v praksi. Po opravljenem testiranju se moramo skozi ocenjevanje posameznega kandidata odločiti, kateri kandidat je oziroma so najprimernejši za naše podjetje. Pri ocenjevanju je potrebno upoštevati vse točke oziroma lastnosti in znanja, ki smo jih navedli že v samem razpisu za delovno mesto. Sledi zaposlitev izbranega kandidata oziroma kandidatov.
Ključne besede: Kadri, ljudje, kandidati, zaposleni, načrtovanje zaposlenih, izbiranje zaposlenih, sodelavci, intervju, testi, kadrovanje
Objavljeno: 25.09.2009; Ogledov: 4062; Prenosov: 236
.pdf Celotno besedilo (461,77 KB)

5.
TURISTIČNA PONUDBA ZA OSEBE S POSEBNIMI POTREBAMI
Valentina Šardi, 2009, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu Turistična ponudba za osebe s posebnimi potrebami, smo se predvsem osredotočili na same potrebe med načrtovanjem potovanja in med samim potovanjem omenjene skupine ljudi. In sicer smo v celotni diplomi predvsem teoretično opisali kaj mora vsebovati ponudba za ljudi s posebnimi potrebami, kako omenjeni skupini moramo posredovati informacije in na kaj je potrebno biti pozoren pri delu z omenjenimi osebami. Raziskali smo kako je po svetu in predvsem v Sloveniji poskrbljeno za ljudi s posebnimi potrebami v turizmu. Obstoječo ponudbo pa tudi slikovno predstavili. Da je potrebno še veliko dela na tem področju smo dokazali z anketnim vprašalnikom, ki je bil razdeljen na naključne osebe in turistične agencije. Z SWOT analizo pa smo prikazali, kaj vse bi lahko na področju turizma pridobili, če bi več vlagali v omenjeno ponudbo in kje so nevarnosti.
Ključne besede: ljudje s posebnimi potrebami, dostopnost, diskriminiranost/nediskriminiranost, turistične agencije, touroperatorji, prevozi
Objavljeno: 29.01.2010; Ogledov: 2536; Prenosov: 397
.pdf Celotno besedilo (1,07 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

6.
NAČRT TRŽENJA ROMANTIČNEGA HOTELA RENESANSE KOT DEL POSLOVNEGA NAČRTA
Tanja Božič, 2010, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo oblikovali marketinški načrt romantičnega hotela Renesanse. V prvem delu diplomskega dela proučujemo teoretična izhodišča v povezavi z marketinškim načrtom. Pojasnili smo integralno vlogo marketinškega načrta v poslovnem načrtu podjetja. Opredelili smo ga kot pot, načine, možnosti za doseganje načrtovane prodaje podjetniških učinkov (izdelkov in/ali storitev). V drugem, praktičnem delu diplomskega dela predstavljamo celostno marketinško strategijo hotela Renesanse. Opredelili smo vizijo in poslanstvo podjetja, smotre, cilje podjetja, opravili smo raziskavo okolja in ugotavljali naše prednosti in slabosti (notranje okolje) ter priložnosti in nevarnosti (zunanje okolje).Določili smo celostno ponudbo hotela Renesanse in se osredotočili na nočitvene kapacitete, restavracijo, vinsko klet, wellness ter glavne in dopolnilne turistične programe. Cenovno politiko smo zasnovali z odločitvijo o določanju cene na podlagi razmerja kakovost ter dojemanju le-te s strani potencialnih ciljnih skupin, konkurence ter upoštevanju naše pozicije na trgu, krivulje povpraševanja in stroškov. Odločili smo se za politiko razlikovalnih in promocijskih cen. Distribucija se bo izvajala v okviru lastne prodajne službe ter preko posrednikov v turističnem gospodarstvu; predvsem turistične agencije, turistični operaterji (oboje selektivno), rezervacijski sistemi. Pri promociji in oglaševanju smo določili nosilce, mesta (lastna spletna stran, sejmi, tiskani mediji, radio in televizija) na katere bomo razporedili marketinška finančna sredstva. Procesiranju turistične storitve bomo namenili veliko pozornost saj odločilno vpliva na stopnjo zadovoljstva (pri udeležencih v turistični storitvi) in je lahko edinstvena konkurenčna prednost. Enako velja za »fizične dokaze«. V zadnjem delu diplomske naloge smo določili skupni marketinški proračun. V njem smo po nosilcih določili potrebna finančna sredstva, ki so nujna za uspešno udejanjanje marketinškega načrta hotela Renesanse. Na podlagi marketinškega načrta za hotel Renesanse bomo dosegali zastavljene cilje in tako posledično vplivali na visoko zadovoljstvo uporabnikov in zato na uspešno rast in razvoj v sodobnem spremenljivem poslovnem okolju.
Ključne besede: KLJUČNE BESEDE: marketinški načrt, celostna marketinška strategija, marketinški splet (7P), ponudba, cenovna politika, distribucija, oglaševanje in promocija, ljudje, fizični dokazi, procesiranje.
Objavljeno: 20.09.2010; Ogledov: 4069; Prenosov: 970
.pdf Celotno besedilo (1,17 MB)

7.
Starejši ljudje v domačem okolju
Natalija Flakus, 2010, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu je predstavljen starostnik, njegova družina na domu in spremembe, ki jih starost prinaša tako na njegovem telesu kot spremembe v njegovi okolici. Predstavljene so tudi zakonske ureditve skrbi starostnika v domačem okolju ter nekateri vidiki patronažne zdravstvene nege, družinskih negovalcev, prostovoljstva, ter Društva upokojencev Lovrenc na Pohorju. Metodologija raziskovanja: V raziskavi smo uporabili deskriptivno metodo dela. Podatke smo pridobili s pomočjo anonimnega vprašalnika, ki je sestavljen iz vprašanj zaprtega in odprtega tipa. V raziskavo je bilo vključenih trideset starostnikov iz Lovrenca na Pohorju. Rezultati raziskave: Rezultati so pokazali, da večina anketiranih starostnikov živi samih ali s svojimi partnerji in največ jih živi v lastni hiši. Skoraj vsi so odgovorili, da imajo dom urejen njihovim potrebam, polovica jih je odgovorila, da vsakodnevne aktivnosti opravijo sami. Večina anketiranih starostnikov se doma počuti osamljeno ali se tako počutijo vsaj občasno. Raziskava je pokazala, da več kot polovico starostnikov patronažna medicinska sestra ne obišče in da si le ti njenega obiska ne želijo. Vsi anketirani starostniki si želijo dom za starejše ljudi v domačem kraju. Sklep: Rešitev osamljenosti starostnikov je v celotni družbi. Družba bi marala spremeniti odnos do staranja in do starih ljudi. Vsak posameznik lahko naredi veliko za starostnike v svojem okolju, če si vsaj kako uro na teden vzame in se z njimi pogovori ter jim priskoči na pomoč. Tako bi se starejši ljudje počutili sprejete, mlajši pa bi se veliko naučili.
Ključne besede: stari ljudje, staranje, nega na domu, domače okolje, patronažna medicinska sestra
Objavljeno: 06.10.2010; Ogledov: 3634; Prenosov: 669
.pdf Celotno besedilo (973,07 KB)

8.
MANAGEMENT IN ORGANIZACIJA NOGOMETNEGA KLUBA MARIBOR
Jernej Mikov, 2010, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: Športni klub predstavlja skupino ljudi, ki so zaradi skupnih interesov v športu združili, saj na tak način lažje dosežejo svoje cilje in zadovoljijo svoje potrebe. V športnih klubih morajo delovati ljudje, ki so strokovno usposobljeni ter, ki so uspešni tako na poslovnem področju kot tudi športnem. Njihove odločitve morajo biti v skladu s politiko podjetja, ki jo lahko uresničijo s svojim profesionalnim pristopom. Danes samo specializacija in profesionalizacija prinašata dobiček in s tem tudi posledično moč v svetu športa. Vse pomembnejšo funkcijo v nogometu imajo klubi, ki so znani po svoji moči in denarju. Danes lahko klubi takšno stopnjo dosežejo na več načinov. Vendar pa je samo en način dostopen večini klubov. Strokovna in profesionalna nogometna šola je ključ klubom v sam svetovni vrh. S dobro podkovano nogometno šolo in dobro organiziranim vodstvom lahko dosežejo stopnjo h kateri težijo vsi. In prav ta veličina prinaša spoštovanje v svetu nogometa in zgled drugim klubom.
Ključne besede: management, športni management, ljudje v športnem managementu, financiranje športnih klubov, nogometni klub Maribor
Objavljeno: 06.12.2010; Ogledov: 2343; Prenosov: 425
.pdf Celotno besedilo (1,22 MB)

9.
Nasilje nad starejšimi v domu za starejše
Marija Cvelbar, 2010, diplomsko delo

Opis: Nasilje nad starejšimi je področje, ki je družbi znano. Takšno nasilje je tudi danes v veliki meri skrito in ga je težko odkriti. Najpogostejše oblike nasilja nad starejšimi ljudmi so: fizično, psihično ter finančno nasilje. Najbolj so nasilju izpostavljeni stari ljudje, ki so oslabeli, bolni, tisti, ki se težko fizično branijo, depresivni in dementni bolniki ter starostniki z drugimi kroničnimi duševnimi motnjami. Ker so institucionalne zlorabe najbolj neraziskana oblika zlorab in je raziskav o tem malo, smo naredili raziskavo, v katero smo vključili stanovalce doma starejših v Posavju. V raziskavi je sodelovalo 40 stanovalcev. Osnovna metoda zbiranja podatkov za raziskavo je bil anketni vprašalnik, s katerim smo poskušali pridobiti podatke o zlorabah v domu za starejše. Spraševali smo jih o pojavu nasilja nad stanovalci, katere vrste nasilja so doživeli, kdo je nad njimi izvajal nasilje, komu so se pritožili in kako je bila njihova pritožba rešena. Z analizo pridobljenih podatkov vprašalnika smo ugotovili, da je nasilje v domu starejših v posameznih primerih prisotno, nekaj stanovalcev navaja ponovitve nasilja. V večini primerov so nasilni do stanovalcev sostanovalci in svojci. Nihče od stanovalcev ne navaja kot storilca zlorabe in nasilja zdravstvenega oz. negovalnega kadra. Kot najpogostejšo obliko nasilja, ki se izvaja nad stanovalci so izpostavili verbalno nasilje, manjši odstotek stanovalcev navaja fizično in finančno nasilje.
Ključne besede: starejši ljudje, nasilje, zloraba, dom starejših
Objavljeno: 12.11.2010; Ogledov: 3424; Prenosov: 585
.pdf Celotno besedilo (497,21 KB)

10.
OSVEŠČENOST STARIH LJUDI O RIZIČNIH DEJAVNIKIH ZA NASTANEK BOLEZNI SRCA IN OŽILJA V DOMU STAREJŠIH
Gregor Pintarič, 2012, diplomsko delo

Opis: V Sloveniji in drugod po svetu se prebivalstvo stara, število kroničnih nenalezljivih bolezni se vsako leto zvišuje. Zelo je pomembno, da se začne v zdravje vlagati v mladih letih, lažje se spremeni določene življenjske navade in zagotovi kakovostna starost. Bolezni srca in ožilja danes predstavljajo velik problem za zdravje sodobnega človeka. Da bi jih lažje obvladovali, se je treba dobro informirati o njihovih vzrokih za nastanek, preprečevanju in posledicah le-teh. V diplomskem delu smo predstavili osveščenost starih ljudi o rizičnih dejavnikih za nastanek bolezni srca in ožilja pri posameznikih, živečih v domu za starejše. Z raziskavo, izvedeno med štiridesetimi stanovalci s pomočjo anketiranja, smo ugotovili, da vsi anketirani stanovalci poznajo rizične dejavnike za nastanek bolezni srca in ožilja. Večina anketiranih pozna tudi varovalne dejavnike za preprečevanje bolezni srca in ožilja, dobri dve tretjini varovalne dejavnike upošteva v celoti. Več kot dve tretjini anketiranih je mnenja, da bi z upoštevanjem varovalnih dejavnikov lahko bolezni srca in ožilja preprečili. Menimo, da je izredno pomembno zdravstveno vzgojno delovanje medicinske sestre.
Ključne besede: stari ljudje, bolezni srca in ožilja, rizični dejavniki, varovalni dejavniki, zdravstvena vzgoja, medicinska sestra
Objavljeno: 22.03.2012; Ogledov: 1994; Prenosov: 183
.pdf Celotno besedilo (1,66 MB)

Iskanje izvedeno v 0.31 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici