| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 5 / 5
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
KOMUNIKACIJSKO UDOBJE V DOMU LIPA
Maja Zupančič, 2011, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi sem teoreticno opredelila osnovne pojme vezane na komuniciranje, navedla sem posebnosti komuniciranja v zdravstveni negi, opisala pojem komunikacijsko udobje ter osnovne pojme teorije izbire. Vprašanja raziskave so vezana na uporabo povezujocih in pogubnih navad v komunikaciji, kot jih opredeljuje teorija izbire. Zaposleni Doma Lipa so ocenjevali komunikacijo z vodjo, sodelavci in stanovalci. Z raziskavo sem želela ugotoviti: • ali vodja v komunikaciji s podrejenimi uporablja grožnje in kaznovanje, • ali vodja v komunikaciji s sodelavci uporablja kritiko, • ali se vodja v komunikaciji s podrejenimi poslužuje poslušanja in dogovarjanja, • ali se zaposleni pritožujejo nad sodelavci, • ali so zaposleni kriticni do sodelavcev, • ali sodelavci v vsakodnevni komunikaciji uporabljajo dogovarjanje in poslušanje, • ali se stanovalci doma pritožujejo nad zaposlenimi in jih kritizirajo, • ali je v vsakodnevnem odnosu zaposlenih s stanovalci prisotna terapevtska komunikacija, ki sloni na spoštovanju in zaupanju. Iz podatkov dobljenih z raziskavo ugotavljam, da vodja v komunikaciji s sodelavci ne uporablja groženj in kaznovanja, obcasno se pritožuje ali nerga. Najveckrat se poslužuje dogovarjanja, zaposlenim zaupa in jih podpira. Zaposleni v komunikaciji s sodelavci uporabljajo nerganje, dogovarjanje in poslušanje. Glede na mnenje zaposlenih, je med njimi in stanovalci prisotna terapevtska komunikacija, spoštljiv in zaupljiv odnos.
Ključne besede: komunikacija, teorija izbire, povezujoce in pogubne navade, Dom Lipa d. o. o.
Objavljeno: 04.08.2011; Ogledov: 1178; Prenosov: 74
.pdf Celotno besedilo (490,68 KB)

2.
MARKETINŠKI NAČRT KAMP LIPA
Marko Padar, 2012, diplomsko delo

Opis: Marketinški načrt nas vodi skozi celotno poslovanje, je kot zemljevid, ki nam kaže pot kako doseči zastavljene cilje. Cilj marketinškega načrta kamp Lipa je uspešno in učinkovito trženje. Terme Lendava s tem marketinškim načrtom ni zaključilo. Vsako leto bodo dodajali nove vsebine, nadgrajevali dosedanjo ponudbo, ki bo zagotavljala dodano vrednost in dobiček. V začetnem delu diplomske naloge smo najprej predstavili samo podjetje Terme Lendava, analiziral njihove konkurente ter trg. V nadaljevanju smo predstavili njihove prednosti, slabosti, priložnosti in nevarnosti v primerjavi s konkurenco. Pri razvoju produkta kamp sem raziskal, kateri so razlogi, da se gosti tako pogosto vračajo v kamp Lipa ter s čim so zadovoljni oziroma nezadovoljni v kampu. Da bi dobil čim boljše ter kvalitetnejše podatke, sem sestavil anketni vprašalnik in opravil anketo med gosti kampa. Rezultate raziskave sem prikazal s pomočjo grafov ter naredil analizo pridobljenih rezultatov. Po raziskavi sem opisal vlogo trženja, opredelil tržne cilje in strategije, njihove ciljne skupine ter prodajne poti. V zaključku diplomskega dela sem opredelil kritična tveganja in probleme ter način kako so se lotili zmanjševanja vpliva tveganj in reševanja morebitnih problemov.
Ključne besede: marketinški načrt, trg, konkurenca, SWOT analiza, kamp Lipa, trženje, ciljne skupine, tržišče
Objavljeno: 15.11.2012; Ogledov: 1623; Prenosov: 719
.pdf Celotno besedilo (1,15 MB)

3.
STRATEŠKO MARKETINŠKO NAČRTOVANJE BLAGOVNE ZNAMKE LIPA CAFE
Marko Židov, 2014, diplomsko delo

Opis: Današnji koncept marketinga poudarja dva poslovna cilja, ki sta enotna v velikih in majhnih podjetjih. To sta uspešno prepoznavanje potreb potencialnih kupcev in usmerjenost podjetja v ponujanje izdelkov oz. storitev, ki bodo zadovoljili potrebe in ob tem prinašali dobiček. Za doseganje dolgoročnih ciljev je potrebno razviti marketinške strategije. Ustrezno strateško načrtovanje obsega dovršeno analizo podjetja in okolja, v katerem poslujemo, tržno segmentiranje, izbiro ciljnih trgov, opredelitev temeljnih marketinških ciljev, oblikovanje temeljnih strategij marketinga, strateško pozicioniranje in oblikovanje osnov marketinškega spleta. Lipa Cafe je blagovna znamka, pod katero se predstavlja podjetje Lipa, z glavno dejavnostjo, prodajo toplih napitkov iz samopostrežnih avtomatov in dodatnimi dejavnostmi, kot so trženje različnih avtomatov in prodaja kave. »Samopostrežne avtomate« postavimo na dogovorjeno mesto, kjer nato redno skrbimo za njihovo oskrbo, vzdrževanje in morebiten servis. Naši glavni odjemalci so zaposleni v različnih organizacijah iz severovzhodne Slovenije. Konkurenca na tem področju je velika, zato je doseganje konkurenčne prednosti nujno za obstoj in nadaljnji razvoj, zraven tega pa je ključna tudi skrb za ohranjanje in nenehno zadovoljevanje odjemalčevih potreb. Z dovršeno analizo in strateškim načrtovanjem želimo doseči večjo prepoznavnost blagovne znamke. To je eden izmed pogojev za povečanje tržnega deleža podjetja.
Ključne besede: Lipa Cafe, blagovna znamka, marketing, strateško načrtovanje, organizacija, kava, samopostrežni avtomati
Objavljeno: 17.11.2014; Ogledov: 1945; Prenosov: 51
URL Povezava na celotno besedilo

4.
Varovanje nočnih lokalov v Sloveniji - študija primerov Lipa in Global
Urška Gatnik, 2016, diplomsko delo

Opis: V zadnjem desetletju je bilo zasebno varovanje, zlasti varovanje nočnih lokalov, pod nenehnim drobnogledom stroke, politike in javnosti. Gre za pomembno panogo, ki dopolnjuje državno varnost vojske in policije. Danes zasebno varovanje po ocenah zaposluje več kot 6500 oseb, od tega, glede na gospodarski delež, jih je v gostinskih lokalih skoraj 1000. Ti skrbijo za varnost v javnem življenju v nočnih lokalih, še posebno mladih. Razlog za povečano zanimanje javnosti, poglobljen nadzor in nagle regulativne spremembe so tudi nekateri tragični primeri, ki so se zgodili zaradi pomanjkljive zakonodaje ali neupoštevanja le-te, terjali pa človeška življenja. Med njimi sta bila gotovo najbolj odmevna primera Lipa in Global, ki ju podrobneje obravnavamo. Poleg analize dogodkov in samega pregleda obeh primerov in dejanj, ki so jima sledila, poskušamo v tem diplomskem delu analizirati tudi njune posledice in dolgoročnejši vpliv. Na podlagi obeh dogodkov poskušamo ugotoviti njuno vlogo na spremembe v regulativi in zakonodaji, dotaknemo pa se tudi analize primernosti teh sprememb ter teoretičnega in praktičnega nadzora dejanskega upoštevanja in spoštovanja zakonodaje in predpisov. Splošna ugotovitev tega dela je, da je stanje danes znatno bolje urejeno, kot je bilo pred desetletjem, kar je najverjetneje tudi vplivalo na zmanjšanje tovrstnih tragičnih primerov.
Ključne besede: zasebno varovanje, varnostne službe, fizično varovanje, nočni lokali, Lipa, Global, študija primera, diplomske naloge
Objavljeno: 19.10.2016; Ogledov: 875; Prenosov: 90
.pdf Celotno besedilo (523,90 KB)

5.
Lipa in pesem kot ključni besedi turističnega diskurza
Tina Peruš, 2018, magistrsko delo

Opis: Magistrsko delo obravnava jezikoslovno tematiko, ki upošteva prepletenost jezika in kulture; s kulturološkim pristopom smo utemeljili leksema lipa in pesem kot ključni besedi v turističnih besedilih. V magistrskem delu smo opredelili vlogo, ki sta jo omenjeni prvini zavzemali v kulturi slovenskega naroda in ju tako umestili v kontekst slovenske kulture, nato pa z jezikoslovnim raziskovanjem, pri čemer smo uporabili korpusno metodo, preučili, kako sta leksema zastopana v specializiranem korpusu TURK in v referenčnem korpusu Gigafida. S pridobljenimi rezultati smo potrdili pomembno vlogo lipe in pesmi v slovenski kulturni dediščini, kar odraža jezik, saj oba leksema nastopata v številnih kolokacijah, tvorita frazeološki grozd ter imata razvejano besedno družino oziroma izkazujeta veliko besedotvorno produktivnost. Izkazalo se je, da izmed obeh leksemov pesem izstopa v številu pojavnic v Gigafidi, prav tako pa po raznolikosti in številčnosti frazeoloških enot. Kljub večji zastopanosti omenjenega leksema lahko zatrdimo, da sta obe prvini tesno povezani s slovenstvom, zato ju lahko pojmujemo kot ključni besedi slovenskega turizma, obenem pa tudi slovenske kulture.
Ključne besede: lipa, pesem, kulturološko jezikoslovje, ključna beseda, turistični diskurz, korpus
Objavljeno: 15.10.2018; Ogledov: 167; Prenosov: 20
.pdf Celotno besedilo (1,55 MB)

Iskanje izvedeno v 0.06 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici