| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 5 / 5
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
SLIKARSKE LIKOVNE TEHNIKE V LENDAVSKIH VRTCIH
Sandra Sobočan, 2013, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo z naslovom Slikarske likovne tehnike v lendavskih vrtcih obravnava slikarske likovne tehnike v teoriji in praksi.
Ključne besede: Predšolska vzgoja, likovna vzgoja, didaktika, likovne dejavnosti, likovna področja, slikanje, slikarske likovne tehnike, slikarski likovni materiali, orodja, pripomočki in podlage, lendavski vrtci.
Objavljeno v DKUM: 07.11.2013; Ogledov: 3354; Prenosov: 743
.pdf Celotno besedilo (353,72 KB)

2.
ZASTOPANOST LIKOVNIH PODROČIJ V VRTCIH KOZJE, BISTRICA OB SOTLI IN BIZELJSKO
Sandra Žnidarič, 2013, diplomsko delo

Opis: Namen diplomskega dela je ugotoviti, katera likovna področja prevladujejo v izbranih vrtcih, in strokovno vplivati na delo vzgojiteljice. V teoretičnem delu so najprej predstavljeni vrtci, ki sodelujejo v raziskavi, Kurikulum za vrtce in umetnost kot področje dejavnosti po Kurikulumu, opisana sta vloga in pomen likovnega izražanja. Predstavljeni so razvoj otrokovega likovnega izražanja ter stopnje razvoja likovnega izražanja. Naštete so značilnosti likovnega izražanja mlajših otrok ter vsaka značilnost tudi podrobneje opisana. Predstavljena so likovna področja in opisane vse likovne tehnike pri posameznem področju. Naštetih pa je tudi nekaj neprimernih likovnih tehnik, materialov in orodij ter navedene splošne zahteve pri pripravi likovnega materiala. V empiričnem delu so obdelani in analizirani podatki, ki so bili pridobljeni z anketnim vprašalnikom za vzgojiteljice. Anketni vprašalnik je bil razdeljen med vzgojiteljice vrtcev, in sicer v vrtcu Zmajček Kozje, vrtcu Pikapolonica Bistrica ob Sotli in Vrtcu pri osnovni šoli Bizeljsko. V raziskavi je sodelovalo 14 vzgojiteljic. Anketni vprašalnik vsebuje petindvajset vprašanj, enajst vprašanj je zaprtega tipa, sedem vprašanj odprtega tipa, sedem vprašanj pa je polodprtega tipa.
Ključne besede: predšolska vzgoja, umetnost, likovna vzgoja, likovne dejavnosti, likovno področje, likovne tehnike, neprimerne likovne tehnike, likovni materiali, likovna orodja.
Objavljeno v DKUM: 07.11.2013; Ogledov: 1632; Prenosov: 135
.pdf Celotno besedilo (1,60 MB)

3.
PRILJUBLJENOST LIKOVNE VZGOJE V PETEM RAZREDU OSNOVNE ŠOLE
Aljana Dominko, Maja Duh, 2013, diplomsko delo

Opis: V teoretičnem delu diplomskega dela smo predstavili splošne značilnosti likovne vzgoje v osnovni šoli, likovne tehnike in likovne materiale, učni načrt za likovno vzgojo, obseg likovne vzgoje ter organizacijo ure likovne vzgoje v osnovni šoli. Dotaknili smo se tudi vloge in pomena likovne vzgoje, dejavnikov likovne ustvarjalnosti, motivacije, načrtovanja pouka likovne vzgoje z vidika vzgojno-izobraževalnih ciljev, likovnega razvoja učencev v petem razredu ter vzgojno-izobraževalnih ciljev v petem razredu. Izvedli smo kvalitativno in kvantitativno raziskavo na podlagi anketnega vprašalnika, ki ga je sestavljalo 30 zaprtih vprašanj in so se nanašali na priljubljenost likovne vzgoje pri učencih petega razreda osnovne šole Podravske in Pomurske regije. Z raziskavo smo želeli preveriti priljubljenost likovne vzgoje pri petošolcih in na podlagi dobljenih rezultatov izboljšati manj priljubljena področja likovne vzgoje. V empiričnem delu diplomskega dela predstavljamo rezultate raziskave. Ugotovili smo, da je predmet likovna vzgoja pri učencih zelo priljubljen in da se pri izvajanju pouka njenega pomena ni zanemarjalo. Na drugi strani pa se kaže, da se pri izvajanju pouka pojavljajo pomanjkljivosti pri pokrivanju likovnih področij, pri organiziranju likovnih delavnic za učence in njihove starše ter prikazovanju likovnih reprodukcij. Menimo, da bo temu potrebno v prihodnosti posvetiti več pozornosti. Rezultati tudi kažejo na to, da sta likovni področji risanje in slikanje pri učencih najbolj priljubljeni, kar je verjetno pogojeno s tem, da sta ti dve likovni področji največkrat zastopani pri urah likovne vzgoje, iz česar lahko sklepamo, da učitelji ostalim likovnim področjem, kiparstvu, grafiki, prostorskemu oblikovanju, posvečajo premalo pozornosti. S premalo pozornosti in neupoštevanjem učnega načrta učitelji težje navdušijo učence tudi za ostala, prav tako zelo pomembna likovna področja.
Ključne besede: Likovna vzgoja, učenci petega razreda, priljubljenost likovne vzgoje, likovni materiali, likovne tehnike
Objavljeno v DKUM: 16.07.2013; Ogledov: 2323; Prenosov: 295
.pdf Celotno besedilo (2,81 MB)

4.
ZASTOPANOST KIPARSKIH LIKOVNIH TEHNIK V VRTCU GORNJA RADGONA
Martina Križanič, 2012, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo z naslovom Zastopanost kiparskih likovnih tehnik v vrtcu Gornja Radgona je sestavljeno iz teoretičnega in empiričnega dela. V teoretičnem delu smo na kratko predstavili umetnost v Kurikulumu za vrtce, na kratko opisali likovno ustvarjalnost. Nadaljevali smo s likovnimi področji, ki smo jih na kratko predstavili, področje kiparstva pa smo še dodatno razširili. Navedli smo pomembnejše cilje in naloge posameznega likovnega področja, ter opisali vrtec Manka Golarja Gornja Radgona. Podrobneje smo prikazali kiparske likovne tehnike, kiparske likovne materiale, orodja, pripomočke in podlage, s katerimi lahko v predšolskem obdobju otroci manipulirajo. V empiričnem delu smo prikazali raziskavo, s katero smo želeli ugotoviti prisotnost kiparskih likovnih tehnik, materialov, pripomočkov, orodij in podlag v vrtcu Manka Golarja Gornja Radgona. Uporabili smo deskriptivno metodo pedagoškega raziskovanja. Verjetnostni vzorec so bile vzgojiteljice in pomočnice vzgojiteljic vrtca Manka Golarja Gornja Radgona. rezultate smo statistično obdelali in jih na podlagi raziskovalnih vprašanj tudi utemeljili. S pomočjo anketnega vprašalnika smo ugotovili, da so pri delu v vrtcu zelo prisotne likovne dejavnosti. Najbolj pogosto je risanje, vzgojiteljice pa se pri svojem delu s kiparskimi likovnimi materiali največkrat poslužujejo plastelina in papirja, najpogostejše orodje za obdelovanje kiparskega likovnega materiala pa so različne modelirke, čopiči in škarje.
Ključne besede: predšolska vzgoja, likovna vzgoja, likovna ustvarjalnost, kiparske likovne tehnike, kiparski likovni materiali, orodja, pripomočki in podlage, vrtec Manka Golarja Gornja Radgona
Objavljeno v DKUM: 27.09.2012; Ogledov: 4080; Prenosov: 458
.pdf Celotno besedilo (1,08 MB)

5.
ZASTOPANOST RAZLIČNIH LIKOVNIH PODROČIJ V VRTCU LAŠKO
Špela Primožič, 2011, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu z naslovom Zastopanost različnih likovnih področij v Vrtcu Laško smo predstavili vsa likovna področja in likovne tehnike za posamezno področje, ki jih lahko srečamo v vrtcu, kaj je treba upoštevati pri pripravi likovnega materiala, orodij in prostora, predstavili smo neprimerne likovne tehnike, materiale in orodja pri likovni vzgoji ter kakšno vlogo in pomen ima likovno izražanje v predšolskem obdobju. V empiričnem delu je predstavljena raziskava o tem, katera likovna področja vzgojiteljice Vrtca Laško najpogosteje uporabljajo pri načrtovanih dejavnostih. Za zbiranje podatkov smo uporabili deskriptivno metodo pedagoškega raziskovanja – anketni vprašalnik –, ki je bil posredovan vzgojiteljicam vseh enot omenjenega vrtca. Iz raziskave smo izvzeli le Družinsko varstvo Gradišnik. Anketni vprašalnik je vseboval šestnajst vprašanj, ki so bila po večini zaprtega tipa, tri vprašanja pa so bila odprtega tipa. Raziskava je pokazala, da vzgojiteljice pri svojem delu uporabljajo vsa likovna področja, v večji meri pa sta zastopani risanje in slikanje. Najslabše zastopani likovni področji sta likovno vrednotenje in grafika. Na podlagi rezultatov ankete smo ugotovili, da bi vzgojiteljice nekatere likovne tehnike verjetno uporabljale pogosteje, če bi imele na voljo potreben likovni material oziroma če bi poznale lastnosti in možnosti nekega likovnega materiala in orodja, ki jih ponuja.
Ključne besede: predšolska vzgoja, likovna področja, likovne tehnike in materiali, neprimerne likovne tehnike, materiali in orodja, vloga in pomen likovnega izražanja
Objavljeno v DKUM: 12.12.2011; Ogledov: 7368; Prenosov: 718
.pdf Celotno besedilo (912,81 KB)

Iskanje izvedeno v 0.16 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici