| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Likovni jezik in nastanek logotipa
Urša Vidmar, 2016, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo prikazali teoretični pregled področja likovnega jezika, ki pokriva likovne prvine, likovne spremenljivke in logotip. Vse to je izrednega pomena za nadaljnje razumevanje praktičnega dela diplomskega dela, ki se nanaša na postopek izdelave logotipa za kavarno in slaščičarno od same zamisli do končnega izdelka. Ugotovili smo, da je celoten postopek kompleksnejši, kot si običajno ljudje predstavljajo, in da je za vsakim logotipom ogromno pomenov, ki se jih niti ne zavedamo.
Ključne besede: Likovni jezik, likovne spremenljivke, logotip, oblikovanje.
Objavljeno: 02.06.2016; Ogledov: 1038; Prenosov: 190
.pdf Celotno besedilo (1,40 MB)

2.
Les kot likovno izrazno sredstvo
Simona Slapšak, 2016, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu z naslovom Les kot likovno izrazno sredstvo smo se osredotočili na raziskovanje problematike oblikovanja in izdelovanja nakitnega okrasja iz lesa. K izboru raziskovalnega problema diplomskega dela je vplivalo predvsem naše dosedanje poznavanje materiala in naklonjenost unikatno oblikovanemu nakitu. Izbrana tematika je obravnavana s strokovno-teoretičnega in likovno-praktičnega vidika. Uporabljene so deskriptivna, komparativna, zgodovinska ter eksperimentalna raziskovalna metoda. Teoretični del je usmerjen k predstavitvi lesa kot materiala; tehnologije lesa – postopki obdelave in preoblikovanja lesa, simbolni pomen lesa in dreves, raziskovanje zgodovine krašenja človeškega telesa, funkcije in simbolnega pomena nakita. Raziskani so tudi likovni vidiki in odnosi likovnih spremenljivk do nakitnega okrasja. Teoretični del zaključujemo s predstavitvijo sodobnih oblikovalcev in ustvarjalcev nakita. Teoretičnemu delu sledi likovno-praktični del, v katerem smo se osredotočili na avtorsko oblikovan lesen nakit. V skladu z zastavljenimi hipotezami je ugotovljena likovna zanimivost samega materiala kot izhodišče za oblikovanje nakita, ki ga lahko z različnimi tehnološkimi postopki preoblikujemo in tako vplivamo na njegovo kvaliteto in izraznost. Les lahko v odnosu in kombinaciji z ostalimi materiali izgubi svojo prvotno izrazno moč in pomen.
Ključne besede: Les, lesen nakit, energija lesa, amulet, likovne spremenljivke, prostorski križ, tehnologija lesa.
Objavljeno: 20.09.2016; Ogledov: 615; Prenosov: 94
.pdf Celotno besedilo (4,49 MB)

3.
Kompozicija, likovna artikulacija in formalna likovna analiza
Nika Vižintin, 2016, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu z naslovom Kompozicija, likovna artikulacija in likovna formalna analiza je obravnavana tema kompozicije v likovni umetnosti, preučitev uporabe kompozicijskih načel v likovnih delih, osnovno razumevanje likovnega jezika ter metodologija oblikovne analize likovnih del. Namen je bil tudi raziskati in dopolniti strategije doseganja kompozicije v lastnem praktičnem delu ter oblikovati iztočnice za nadaljnjo ustvarjanje. Poskušala sem odkriti specifično pravilo za vsebinsko ustrezno kompozicijo ter ugotoviti potek kodiranja likovnega dela. V praktičnem delu predstavim avtorska dela, ki se nanašajo na temo komponiranja – pospremljena so z opisom miselnega procesa in formalne likovne analize lastnih likovnih del. Analiza lastnih del pokaže zanimive rezultate, ki so opisani v sklepnem delu. Raziskovalna hipoteza je bila v teku raziskave potrjena, vendar razširjena.
Ključne besede: Kompozicija, likovna artikulacija, likovne prvine, likovne spremenljivke, format, kompozicijski principi, formalna likovna analiza.
Objavljeno: 24.08.2016; Ogledov: 2559; Prenosov: 473
.pdf Celotno besedilo (4,57 MB)

Iskanje izvedeno v 0.06 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici