| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 5 / 5
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
OBLIKOVANJE TER NAČRTOVANJE LIKOVNE IN KOMUNIKACIJSKE FUNKCIJE TEKSTILNIH VZORCEV
Manja Tišlar, 2009, diplomsko delo

Opis: Namen diplomskega dela je oblikovanje vzorcev za tisk na tekstil za oblačila in sicer za določeno izbrano ciljno skupino. V skladu z zahtevami ter željami izbrane ciljne skupine, katere mnenja smo pridobili s pomočjo ankete, smo oblikovali nabor najprimernejših barvnih tonov za uporabo pri oblikovanju vzorcev. Likovno izrazne prvine vzorca, njegovih oblik, barv ter drugih likovnih elementih smo raziskali v uvodnem teoretičnem poglavju o osnovah likovnega oblikovanja ter prvinah vizualnih komunikacij. Oblačilo kot kompleksno vizualno komunikacijsko strukturo smo v teoretičnem poglavju obravnavali v smislu oblačilnega sloga ter vloge barvnosti oblačila pri tem. Na podlagi raziskav izvedenih v uvodnem teoretičnem delu smo izvedli praktični del diplome, ki sestoji iz raziskave na terenu ter aplikaciji spoznanj ter zaključkov v praktično delo oblikovalca. V tem delu diplome smo prikazali in izvedli kreativni postopek oblikovanja serije vzorcev za tekstilni tisk s kreativno metodo abstrakcije ter stilizacije motivov vzetih iz narave. V ta proces smo vključili spoznanja iz teoretičnega in raziskovalnega dela diplomske naloge.
Ključne besede: Ključne besede: oblikovanje, likovne prvine, komunikacija, tekstilni vzorci
Objavljeno: 26.03.2009; Ogledov: 2339; Prenosov: 188
.pdf Celotno besedilo (2,61 MB)

2.
KAKO VIDI BARVNO SLEPA OSEBA
Maja Pliberšek, 2012, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo obravnava popolno barvno slepoto. V njej so zbrani teoretični podatki in praktične ugotovitve, vezane na barvno slepoto v povezavi z likovno umetnostjo. Sodelovanje z barvno slepo osebo me je pripeljalo do spoznanja, kakšne so barve v njihovem vidu in koliko se razlikujejo od barv, kot jih zaznava oseba z zdravim vidom. Slike, ki to prikazujejo, vidimo v drugačni perspektivi, to je v pogledu barvno slepe osebe. Oko je naš najpomembnejši čutilo, s katerim zaznavamo in si predstavljamo svet, z njim se orientiramo in znajdemo v okolju. Za vidno zaznavo je najpomembnejša svetloba, ki nam daje prvi vtis o stvareh. Z žarki, ki se odbijajo od predmetov, zaznavamo barve, odseve in sence, vse to pa nam prikazujejo svet, kot ga poznamo. Likovne izdelke spoznavamo s čuti, ki so povezovalni sistem med izdelkom in našo zavestjo. Z vidom zaznamo barve ter njihove lastnosti. Pomembne so tri barvne dimenzije – svetlost, barvnost in čistost. S temi dimenzijami spoznamo barvo predmeta, njegovo podobnost z belino in nasičenost barve s sivino. Barvno slepa oseba vidi lastnosti barv drugače. Posledično se likovna dela obravnavajo na osnovi drugačnih barvnih dimenzij. Svoja dela sem prikazala v sivinah, kot jih vidi barvno slepa oseba, ter sivinah svetlostne vrednosti barv.
Ključne besede: barvna slepota, likovni čuti, likovne prvine, svetlo in temno, barvne dimenzije, kontrast.
Objavljeno: 03.01.2013; Ogledov: 1520; Prenosov: 273
.pdf Celotno besedilo (2,94 MB)

3.
ZASNOVA IN REALIZACIJA CELOSTNE GRAFIČNE PODOBE ZA MUF
Manja Potočnik, 2013, diplomsko delo

Opis: Celostna grafična podoba je prvi in najmočnejši element, ki privabi stranke, in je ključ do prepoznavnosti podjetja, žal pa se dandanes premalo podjetij zaveda njenega pomena. V diplomskem delu, ki se nanaša na zasnovo in realizacijo celostne grafične podobe za Mini univerzo Filozofske fakultete (MUF) je zajeta razlaga in analiza ter realizacija grafičnih elementov, potrebnih za nastanek učinkovite celostne grafične podobe. Na podlagi teoretičnega dela je v praktičnem delu nastal izdelek, ki učinkovito in kakovostno predstavlja program Mini univerze Filozofske fakultete.
Ključne besede: grafično oblikovanje, celostna grafična podoba, logotip, element, likovne prvine
Objavljeno: 04.09.2013; Ogledov: 4752; Prenosov: 221
.pdf Celotno besedilo (2,85 MB)

4.
Evolucija grafične podobe v video igrah
Gašper Bakač, 2016, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu raziskujem, kako tehnologija vpliva na evolucijo grafične podobe v video igrah. Zanima me korelacija likovnih prvin v povezavi s tehnologijo in grafično podobo. Prav tako skušam ugotoviti, kako grafična podoba v video igrah vpliva na potopitveni učinek. Namen diplomskega dela je pregledati evolucijo grafične podobe video iger od njihovega nastanka do danes, in sicer z uporabo sodobne metode arheologije medijev. Z zgodovinskim pregledom sem ugotovil, da tehnične omejitve vsekakor vplivajo na grafično podobo v video igrah. Ugotovil sem tudi, da včasih tehnologija poganja evolucijo grafične podobe, včasih pa je ravno obratno in grafična podoba poganja evolucijo tehnologije, potrebne za grafično podobo. Ugotovil sem, da brez likovnih prvin ne bi bilo grafičnega izrisa. Grafična podoba vpliva tudi na potopitev in čim bolj je le ta podobna svetu, ki nas obdaja, bolj prepričljiva je potopitev.
Ključne besede: grafična podoba, video igre, potopitev, likovne prvine
Objavljeno: 28.07.2016; Ogledov: 465; Prenosov: 54
.pdf Celotno besedilo (1,52 MB)

5.
Kompozicija, likovna artikulacija in formalna likovna analiza
Nika Vižintin, 2016, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu z naslovom Kompozicija, likovna artikulacija in likovna formalna analiza je obravnavana tema kompozicije v likovni umetnosti, preučitev uporabe kompozicijskih načel v likovnih delih, osnovno razumevanje likovnega jezika ter metodologija oblikovne analize likovnih del. Namen je bil tudi raziskati in dopolniti strategije doseganja kompozicije v lastnem praktičnem delu ter oblikovati iztočnice za nadaljnjo ustvarjanje. Poskušala sem odkriti specifično pravilo za vsebinsko ustrezno kompozicijo ter ugotoviti potek kodiranja likovnega dela. V praktičnem delu predstavim avtorska dela, ki se nanašajo na temo komponiranja – pospremljena so z opisom miselnega procesa in formalne likovne analize lastnih likovnih del. Analiza lastnih del pokaže zanimive rezultate, ki so opisani v sklepnem delu. Raziskovalna hipoteza je bila v teku raziskave potrjena, vendar razširjena.
Ključne besede: Kompozicija, likovna artikulacija, likovne prvine, likovne spremenljivke, format, kompozicijski principi, formalna likovna analiza.
Objavljeno: 24.08.2016; Ogledov: 2355; Prenosov: 436
.pdf Celotno besedilo (4,57 MB)

Iskanje izvedeno v 0.13 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici