SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 60
Na začetekNa prejšnjo stran123456Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
OGLED RAZSTAVE SLIKARJA VENA PILONA S POMOČJO UČNIH LISTOV
Urška Harej, 2009, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi smo povezali delovanje šole in galerije. Obe ustanovi imata v družbi izobraževalno vlogo, ena sicer formalno, druga pa neformalno, ampak zato nič manj pomembno. Vez med njima je muzejska pedagogika, ki izhaja iz šolske pedagogike. Podrobneje smo si ogledali cilje, načine, metode in oblike dela v galerijah in muzejih. V naslednjem poglavju nas je zanimalo doživljanje in vrednotenje umetniških del pri likovni dejavnosti. Tu smo se dotaknili temeljnih področji učenčeve osebnosti ter likovnega vrednotenja. Uvod v praktičen del diplomske naloge je poglavje o slovenskem ekspresionističnem slikarju Venu Pilonu. Njegov opus je bogat in raznolik; slikarstvo, grafika, risba, fotografija in nekaj kiparskih del. Veliko teh del hrani Pilonova galerija v Ajdovščini, kjer je tudi umetnikova stalna razstava. Ta nam je bila v izziv, da zanjo oblikujemo pedagoški program, ki bo učence od 6. do 9. razreda na drugačen način popeljal skozi razstavo. Ukvarjali smo se s problemom aktivnega vključevanja učencev v ogled stalne razstave Vena Pilona in s spodbujanjem njihovega opazovanja. Ogledano razstavo smo poskušali smiselno povezati s programom predmeta likovna vzgoja, ki ga predpisuje sedanji učni načrt. Pri oblikovanju dejavnosti smo se poskušali držati nekaterih spoznanj likovnogalerijske prakse ter vedenj iz področja doživljanja likovnih del ter njihovega vrednotenja. Oblikovali smo učne liste z nalogami, ki so vezane na razstavljena likovna dela. Ti od učencev zahtevajo raziskovanje, opazovanje, primerjanje, interpretacijo, razstavljenih likovnih del. Učne liste smo v praksi preverili, ter pri nejasnostih naredili popravke. Delo v galeriji smo zaokrožili pri uri likovnega pouka v razredu kjer smo, na temo videnega, izdelali še likovno nalogo. Po izvedbi obeh delov programa, v galeriji in v šoli, smo ugotovili, da je mogoče učence aktivno vključiti v ogled razstave slikarja Vena Pilona in z učnimi listi spodbuditi njihovo opazovanje, ter oblikovati likovne naloge, ki povezujejo aktualni učni načrt z ogledano razstavo.
Ključne besede: likovna umetnost, muzejska pedagogika, likovna dejavnost, Veno Pilon, učni listi
Objavljeno: 23.12.2009; Ogledov: 1746; Prenosov: 163
.pdf Celotno besedilo (85,88 MB)

4.
FENOMEN ORANŽNE BARVE IN LIKOVNA ARTIKULACIJA
Martina Štravs, 2010, diplomsko delo

Opis: V zgodovini barvne teorije so si številni raziskovalci prizadevali, da bi barve razvrstili po sistemu, ki bi omogočal njihovo označevanje. Diplomskon delo z naslovom Fenomen oranžne barve in likovna artikulacija je poglobljeno delo o barvi, oranžni barvi in fenomenu medsebojnega delovanja in vplivanja dveh ali več barv. Diplomsko delo je razdeljeno na uvodni del, kjer predstavim svetlobo kot začetek vsega. Sledijo značilnosti oranžne barve, kjer pišem o fizikalnih, fizioloških, psiholoških učinkih oranžne barve. Nadaljujem z oranžno barvo v likovni teoriji, kakšne so lastnosti oranžne barve in kako se le-ta na različnih barvnih podlagah spreminja. Poleg analiziranja barv so navedeni tudi primeri reprodukcij različnih likovnih kompozicij. Umetniki, ki so uporabljali oranžno barvo, so nato obravnavani v novem poglavju. V zaključnem delu je predstavljena moja likovna izkušnja z oranžno barvo. Ustvarila sem sliko ob poslušanju skladbe skladatelja Alda Kumarja, Strastra in tako tudi poimenovala diptih, saj je njena barva oranžna.
Ključne besede: likovna umetnost, svetloba, barva, oranžna barva, simbolika oranžne barve, pigmenti.
Objavljeno: 11.10.2010; Ogledov: 2667; Prenosov: 175
.pdf Celotno besedilo (3,33 MB)

5.
TRŽNO USMERJENA MEDNARODNA LIKOVNA RAZSTAVA SKOZI MANAGEMENT LIKOVNE UMETNOSTI
Blaž Orač, 2011, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: V svojem delu diplomskega seminarja sem v teoretičnem delu na začetku povzel zgodovino evropske in slovenske likovne umetnosti, saj je preteklost pomembna pri proučevanju današnjega stanja. Nadaljeval sem z opisom managementa likovne umetnosti, ki sem ga razdelal na razumevanje likovne umetnosti, nato pa sem predstavil osnovne značilnost trga likovne umetnosti ter opredelil način vrednotenja in investiranja v umetnine. Pri zadnjem poglavju teoretičnega dela sem pisal o tržnem usmerjanju likovne umetnosti, ter podrobneje predstavil nakupno vedenje porabnikov. V praktičnem delu pa se predstavil svojo zamisel organizacije in izvedbe mednarodne likovne razstave ter podrobno opisal vse aktivnosti, ki so potrebne za realizacijo projekta. Prikazal sem še terminski načrt izvedbe likovne razstave in pa seveda vključil prikaz stroškov, ki bodo pri izvedbi nastali.
Ključne besede: likovna umetnost, likovni umetnik, likovna umetnina, management likovne umetnosti, trženje likovne umetnosti, organizacija mednarodne likovne razstave.
Objavljeno: 28.11.2011; Ogledov: 1365; Prenosov: 135
.pdf Celotno besedilo (618,90 KB)

6.
NEBO V SLIKARSTVU
Aleksander Gregorič, 2012, diplomsko delo

Opis: Na začetku diplomske naloge z naslovo"Nebo v slikarstvu" izvemo nekaj podatkov o fizikalnih lastnostih neba in nastajanju oblakov po klasifikaciji. Kasneje prehaja tema snovi na likovni izraz v katerem pojasnjuje na kakšen način so si umetniki predstavljali nebo, ga vključevali kot osnovo nosilca sporočila, ki se izrazi v kompoziciji slike. Skozi kratek zgodovinski opis in primere sledimo razvoju in vključevanju neba na različne načine pogleda umetnikov, glede na posamezna obdobja. V nadaljevanju snovi se naloga dotakne perspektive. Nasploh, pa daje poudarek na atmosferski ali zračni perspektivi na katero se pogosto naslanjajo umetniki v svojih likovnih delih. Osrednji del naloge zapolnjujeta slikarja, Ivan Konstantinovich Aivazovskiy in Joseph Mallord William Turner, ki sta najpogosteje vključevala nebo v svoja dela ali ga postavljala kot glavno osnovo za prikaz prostora, zračnosti in globine v sliki. Od slovenskih predstavnikov je vključen še Štefan Planinc, ki ima nebo po večini za osnovo svojega lastnega fantazijskega sveta, ter ga pogosto odpira v velik neskončen prostor. Kot praktičen del diplomske naloge, so vključena moja lastna dela in njihova analiza.
Ključne besede: Likovna umetnost, barva, barvni kontrasti, termika, perspektiva, atmosferska ali zračna perspektiva, kompozicija
Objavljeno: 28.02.2012; Ogledov: 2434; Prenosov: 114
.pdf Celotno besedilo (29,09 MB)

7.
Internet portfolio
razstava

Ključne besede: likovna umetnost, slovenska umetnost, skupinske razstave
Objavljeno: 07.06.2012; Ogledov: 1270; Prenosov: 13
URL Celotno besedilo (0,00 KB)

8.
Radi smo srečni : stenska risba v stavbi Poslovnega centra Mercator Postojna
2008, umetniško delo

Ključne besede: likovna umetnost, slikarstvo, stenske risbe
Objavljeno: 07.06.2012; Ogledov: 1586; Prenosov: 29
URL Celotno besedilo (0,00 KB)

9.
Rada berem : stenska risba v Časopisni kavarni Mestne knjižnice Grosuplje
2007, umetniško delo

Ključne besede: likovna umetnost, slikarstvo, stenske risbe
Objavljeno: 07.06.2012; Ogledov: 1542; Prenosov: 13
URL Celotno besedilo (0,00 KB)

10.
Pena moderne : [virtualna galerija] februar - marec 98
1998, razstava

Ključne besede: likovna umetnost, slovenska umetnost, osebne razstave
Objavljeno: 07.06.2012; Ogledov: 1304; Prenosov: 22
URL Celotno besedilo (0,00 KB)

Iskanje izvedeno v 0.06 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici