1. Razvoj računalniške igre Planes v ogrodju libGDX z uporabo razširitve KTX : diplomsko deloJure Đaković, 2024, diplomsko delo Opis: V diplomskem delu so predstavljene platformne igre in razvoj iger v ogrodju libGDX s pomočjo razširitve KTX. V uvodu diplomskega dela je najprej na splošno predstavljen žanr platformnih iger od začetkov do današnjih trendov. Sledi predstavitev ogrodja libGDX in njegovih prednosti. V nadaljevanju je na kratko predstavljen programski jezik Kotlin in nekoliko podrobneje moduli iz razširitve KTX. Na praktičnem primeru igre Planes je prikazano, kako lahko z uporabo programskega jezika Kotlin razvoj 2D platformnih iger poteka na bolj učinkovit način. V zaključku so opisane razlike med razvojem iger v razširitvi KTX in ogrodju libGDX. Ključne besede: libGDX, KTX, Java, Kotlin, računalniška igra Objavljeno v DKUM: 04.06.2024; Ogledov: 273; Prenosov: 46
Celotno besedilo (1,86 MB) |
2. |
3. Izdelava računalniške igre ChronoSlime z libGDX : diplomsko deloJakob Šrumpf, 2023, diplomsko delo Opis: Diplomsko delo se osredotoča na razvoj računalniške igre s pomočjo okvira LibGDX in sistema
ECS (Entity-Component-System). Namen dela je raziskati in predstaviti uporabo sistema
ECS pri ustvarjanju iger. Delo ponuja podroben opis vsakega vidika razvoja roguelike
igre, vključno s komponentami, entitetami in sistemi. Poleg tega se posveti tudi praktični
implementaciji tega pristopa v igri. Diplomsko delo predstavi uspešen razvoj igre Čhrono-
Slime”in poudari prednosti, ki izhajajo iz uporabe sistema ECS. Skozi to delo smo spoznali
pomembnost sistema ECS v kontekstu razvoja računalniških iger. Ključne besede: LibGdx, ECS, Igre, Programiranje Objavljeno v DKUM: 03.11.2023; Ogledov: 768; Prenosov: 75
Celotno besedilo (2,57 MB) |
4. Proceduralno generiranje sveta v 3D računalniški igri, temelječi na kockah, v ogrodju libGDX : diplomsko deloKlemen Napast, 2023, diplomsko delo Opis: Čeprav so računalniki v današnjem času zelo zmogljivi, proceduralno generiranje naključnega sveta v realnem času predstavlja zelo velik izziv, saj brez pravilne optimizacije program ne deluje dovolj hitro, kar lahko vpliva na igralčevo izkušnjo in posledično onemogoči uspešnost njegovega igranja. V diplomskem delu smo preučili metode in rešitve za čim bolj optimalno generiranje na kockah temelječega naključnega sveta. Prav tako pa smo izdelali računalniško igro v ogrodju libGDX, v katerem lahko igralec upravlja z naključno generiranim svetom in ga raziskuje. Ključne besede: proceduralno generiranje, libGDX, java, računalniške igre Objavljeno v DKUM: 18.08.2023; Ogledov: 813; Prenosov: 131
Celotno besedilo (2,29 MB) |
5. |
6. Razvoj računalniške kolutne igre : diplomsko deloNejc Planinšek, 2022, diplomsko delo Opis: V tem diplomskem delu, opišemo implementacijo mobilne kolutne igre. Opišemo osnovne pojme s katerimi se srečujemo in kako delujejo kolutne igre. Prav tako opišemo orodja, ki smo jih uporabljal pri izdelavi. Na koncu opišemo vso delo, ki smo ga opravil med implementacijo in predstavimo končni produkt kolutne igre. Ključne besede: razvoj računalniške igre, računalniška kolutna igra, libGDX, Android Studio, Java Objavljeno v DKUM: 24.10.2022; Ogledov: 716; Prenosov: 117
Celotno besedilo (3,88 MB) |
7. |
8. |
9. Razvoj računalniške igre Geometry : diplomsko deloPeter Urbanč, 2021, diplomsko delo Opis: Namen diplomskega dela je bil razviti večplatformno igro, ki jo lahko igramo na več operacijskih sistemih, kot so Windows, Linux in Android, delujočo računalniško igro, katere ideja še nima podobnega principa na tržišču. Narejena je s pomočjo elementov, ki smo jih obravnavali pri predmetu RRI, in sicer so to libGDX, GIMP Inkscape, Tiled Map Editor, Box2D in OpenGL. V igri lahko z značajem raziskujemo po mapi, izvedemo simulacijo bitke med nami in AI ter igramo mini igro kliker. Ključne besede: računalniška igra, libGDX, JAVA, OpenGL Objavljeno v DKUM: 18.10.2021; Ogledov: 892; Prenosov: 95
Celotno besedilo (3,79 MB) Gradivo ima več datotek! Več... |
10. Dobre prakse uporabe senčilnikov pri razvoju računalniške igre : diplomsko deloSimon Vajs, 2021, diplomsko delo Opis: OpenGL je API za programiranje aplikacij pri upodabljanje grafike. Ponuja ogromno funkcionalnosti za upodabljanje a je vsa funkcionalnost nizko nivojska. Za lažjo izdelavo iger se lahko uporabi ogrodje libGDX, ki ponuja potrebno abstrakcijo za implementacijo kompleksnih iger, z manjšim znanjem o knjižnici OpenGL. Cilj naloge je spoznati senčilni jezik GLSL in osnovne primere senčilnikov ter njihovo uporabo v ogrodju libGDX. Poudarek je tudi na abstrakciji, ki jo libGDX ponuja, za lažjo implementacijo 3D iger. Ključne besede: libGDX, OpenGL, senčilniki, GLSL Objavljeno v DKUM: 18.10.2021; Ogledov: 642; Prenosov: 30
Celotno besedilo (1,97 MB) |